Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Spor > Vücut Geliştirme

Vücut Geliştirme Vücut geliştirme ile ilgili bölümümüz...


Dambıl İle Karın Kası

Vücut Geliştirme


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 23 Eylül 2015   #1
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Eylül 2015
Alter: 21
Mesajlar: 38
Konular: 11
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 41
Rep Derecesi : FABRE is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Dambıl İle Karın Kası

Dambıllar en yaygın olarak uygun kol egzersiz hareketleri için kullanılmasına rağmen bunun yanı sıra güçlü karın kasları yapmak için de kullanılabilir. Dambılla kaslarınızı nasıl çalıştıracağınızı öğrenmek istiyorsanız aşağıdaki adımlara uyun.
Dönme ve yumruk hareketleriyle karın kaslarınızı çalıştırmak için ayakta dururken dambılları kullanabilirsiniz. Bu hareketler oblik kaslarınızı ve bütün karın bölgenizi çalıştıracaktır. Bütün dambıllar tüm ağırlık çalışmaları için uygun değildir. Karın kaslarına ahenk veren çoğu el dambıl hareketleri hareketlerinize direnç ve basınç ekler. Aşağıdaki hareketlerde kollarınızın hızlı ve kolayca hareket edebileceği hafiflikte olmalıdır. Uygun yöntemi daha uzun sürdüremeyecekseniz devam etmeyin.


Yöntem 1/3 : Karın Bölgesi İçin Dambıl Kullanın
1) Her iki elinizde dambılları sıkıca tutun. Ağırlıkları omuzlarınızda, sanki kavgaya hazırlık için yumruk yapıyormuşsunuz gibi tutun.
2) Ayaklarınızı dikin ve üst *vücudunuza yumruk atar gibi bükün. İlk olarak ileri yumruk atmak istediğiniz kolun omzunu değiştirerek karın kaslarınızı sıkın ve göbeğinizi bükün.
3) Dirsekler neredeyse birbirine geçene kadar kolları vücudunuzun ters tarafına doğru genişletin. Dambılla omuz hizasında bir yumruk hareketi yapın.
4) Sırayla iki kolda yapın. Her kolla 8 ila 20 kez yumruk yaparak tarafları bitirdiğiniz için dambılları başlangıç pozisyonuna getirin.
Yöntem 2 / 3 : Egzersizlerinize Dambıllar Ekleyin
Birçok düzenli karın kas egzersizleri dambıllarla ekstra ağırlık ekleyerek ayarlanabilir. Sırtüstü pozisyonda egzersizleri uygulamadan önce alt sırt kaslarınızın, eklenen dambılların ağırlığına dayanacak güçte olduğuna emin olun.
1) Ağırlık egzersizleri ya da mekik yapın. Göğsünüzün üzerinde tek bir dambıl ağırlığıyla geleneksel egzersizler ya da mekik hareketleri yapın.

Vücudunuzu yukarı kaldırır gibi sabit tutup göğsünüzün önünde ellerinizi üst üste atarak dambılı destekleyin.
2) Ek yüklü bir dambılla mekik alıştırmaları yapın. Bir elinizde dambılla sırtınızın üzerine düz yatın. Kolunuzu tavana doğru düz uzatın.
Tavana doğru esneyen ve uzanan kolunuzu öyle tutarak oturmak için karın kaslarınızı kasın.
Dambılın ekstra yük durumunu koruyarak vücudunuzu yavaşça aşağı yere doğru yatırın.
Yöntem 3 / 3 : Bacak Kaldırma Hareketlerine Dambılları Ekleyin
Bacak kaldırma egzersizleri sık sık alt kasları çalıştırmak için dambılsız uygulanır. Bir dambıl eklemek, kaslarınızı ayarlamak ve güçlü geliştirmek için arttırılabilen önemli bir direnç oluşturabilir. Birçok insanın bacak kaldırma hareketleri sırasında sırtının altını bir havluyla yükselterek alt sırt kaslarını desteklemesi gerekir.
1) Ayak bileklerinizin arasına bir dambıl koyarak sabitleyin. Ayakta durur pozisyonda* ayaklarınızın arasına dambıl koyun. Ayak ya da ayak bileklerinizin arasında ağırlığı tutun.

2) Oturma pozisyonunda lifler için dambılı kavrama hareketleri yapın. Kollarınızı arkaya uzatıp ellerinizi yere koyarak vücudunuzun üst kısmını destekleyin. Bileklerinizin arasında ya da ayaklarınızın iç kısmında ağırlığı tutarak dambılı yavaşça kaldırın ve bacaklarınızı ve sırtınızı sabit tutarak uygulayın.
Dambılı kolayca kaldıramıyorsanız daha hafif bir ağırlık seçin. Dambılı güvenli bir şekilde kaldırabilmeniz önemlidir çünkü dambıl ayaklarınızın ya da bileklerinizin arasından kayarsa ciddi yaralanmalara neden olabilir.
3) Yere sırtüstü düz yatın ve uzattığınız ayaklarınızı yükle birlikte kaldırın. Ağırlığı sıkı tutun ve bacak kaslarınızı sıkın.
Sırtınızın alt kısmını destekleyin ve yere dik olana kadar bacaklarınızı yerden tavana doğru kaldırır gibi karın kaslarınızı çalıştırmaya odaklanın.
4) Bacaklarınızı yavaşça aşağıya indirin. Sırtınızı kamburlaşmaktan sakının ve bacaklarınızı geri yere indirirken kasılan kaslarınızı koruyun. Set başına 8 ila 20 kez tekrarlayın.
Uyarılar
Özellikle bel ağrınız varsa ağır bir egzersiz programına başlamadan önce doktorunuza ya da fizik eğitmenine danışın.



FABRE isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 02 Aralık 2015   #2
BaranBey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 12 Mayıs 2015
Bulunduğu yer: Esenler
Alter: 24
Mesajlar: 121
Konular: 11
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 124
Rep Derecesi : BaranBey is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 9
Ettiği Teşekkürler: 3
Standart Cevap: Dambıl İle Karın Kası

güzel alıntı



BaranBey isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08 Aralık 2015   #3
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 08 Aralık 2015
Alter: 27
Mesajlar: 20
Konular: 1
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 23
Rep Derecesi : lewa10 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Dambıl İle Karın Kası

eyv



lewa10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Karın Karın Kası Yapılır TheStaRz Vücut Geliştirme 3 30 Nisan 2017 09:34
Karın Ev de durmuyor kasttas Komik Yazılar & Fıkralar 1 08 Aralık 2015 03:05
Ebru Şallı ile Plates (Karın kası için ) Crawler Spor Videoları 2 08 Aralık 2015 03:05
Karın Eritme Hareketleri | Bu 3 Etkili Hareket ile Karın Yağlarınızdan Kurtulun! Melez Vücut Geliştirme 1 04 Kasım 2014 14:16
Karın Eritme ve Karın Kası Yapma Hareketleri Crawler Spor Videoları 0 02 Temmuz 2013 01:00

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:21.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736