Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Tarayıcı Tabanlı Oyunlar > Travian Online

Travian Online Travian online hakkında bilgileri bu bölüme paylaşabilirsiniz.


Yeni Başlayanlar,Bilinmesi Gerekenler!! :D

Travian Online


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 22 Ekim 2012   #1
Mustafa
Monqude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 11 Mart 2012
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 1.593
Konular: 175
Rep Puanı: 21914
Rep Gücü: 1599
Rep Derecesi : Monqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond reputeMonqude has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 18
Ettiği Teşekkürler: 18
Monqude - MSN üzeri Mesaj gönder
Cool Yeni Başlayanlar,Bilinmesi Gerekenler!! :D

Oyunun amacı ne? Ne yapmalıyım?
Oyunun amacı sahip olduğunuz hammadde alanlarını geliştirere üretim yapmak, bu üretimden gelen kaynakları askeri yada ekonomik alanlara harcayarak gelişmek. Ekonomik alanlarda kullandığınız hammaddelerin size üretim ve gelişim olarak, askeri alanlara yatırdığınız kaynakların ise size korunma ve saldırı ve yağma gücü olarak geri dönmesi.


Haritada neredeyim (yön olarak) nasıl anlarım?
Koordinatlarınıza bakın;
+,+ Kuzey Doğu
+,- Güney Doğu
-,- Güney Batı
-,+ Kuzey Batı





Haritadaki yerimi sevmedim. Köyü taşıyabilir miyim?
Hayır köyü taşıyamazsınız. Ama başka köyler alarak başka bölgelere göç etmeyi deneyebilirsiniz.

Bir kabile seçtim ama memnun kalmadım. Değiştirme şansım var mı?
Hayır yok. Hesabınızı kapatıp yeni bir hesapla başlamadığınız sürece o seçtiğiniz kabile ile oynamak durumundasınız.

Hammadde nasıl üreteceğim?
Ana görünümde köyünüzün alanlara ayrılmış olduğunu göreceksiniz.









Asker nasıl çıkarılır?
İlk çıkarabileceğiniz en zahmetsiz askerler:
Galya: Phalanx
Cermen: Tokmak Sallayan
Roma: Lejyoner
Bu askerleri sadece Kışla Derece 1 yaparak çıkarmanız mümkün. Bundan sonra çıartmak istediğiniz askerler için. Binalarınızı gerekli şarta ulaşana kadar geliştirmeli ve gerekli önşartlar sağlandıktan sonra da üretmek istediğiniz askeri birimi önce Akademiden geliştirmelisiniz.

Örneğin: Eğer galyalıysanız ve Kılıçlı asker üretmek istiyorsanız. Bunun için yapmanız gereken:

Önkoşullar:

Akademi Seviye 1, Silah Dökümhanesi Seviye 1 koşullarını sağlamak sonra Akademiden Kılıçlı askeri geliştirmek ve Kışladan üretime başlamaktır.


Saldırı nasıl yapılır?
Saldırı yapmak için öncelikle saldırı yapacak askerinizin olması gerekiyor. 1 yada 2 asker çıkarır çıkarmaz hemen bir heyecanla yan köye göndermeyin. Köylerin asker savunması olmasa bile köşk/saray/çit/temel savunma puanları olduğundan 1 veya 2 hatta askerine göre 3-4 asker gönderdiğiniz durumlarda bile kayıp verir zarara uğrarsınız. Bunu aklınızdan çıkarmayın.


Askeri savaşa göndermenin 2 yolu vardır:

Haritadan saldırmak istediğiniz köyün üstüne tıklar ve açılan sayfada "Asker Gönder" seçeneğini seçersiniz.
Askeri Üs'ten "Asker Gönder" seçeneğini seçer açılan sayfaya köy ismini yada koordinatlarını girersiniz. Dikkat etmeniz gereken aşama bundan sonrasıdır ve aşağıdaki resimlerde anlatılmıştır. Ençok yapılan hata son resimdeki "Ok" butonuna basılmadan askerlerin gönderildi zannedilip köyde unutulmasıdır.







Normal ve Yağmalama saldırıları arasındaki fark nedir?

Normal saldırı modunda askerleriniz karşı taraftaki defansla ölümüne savaşır. Savaş iki taraftan birinin askerleri tükenene kadar sürer.
Yağma modunda ise askerlerinizin asıl amacı malzeme yağmalamaktır. Savaş her iki taraftan birinin askerleri tükenene dek sürmez. Sizde oda orduların durumuna göre kayıplar verir ve malzeme ile dönersiniz.


Önemli Uyarılar:

* Normal modda yapılan saldırılardan da ganimet alınır. Tıpkı yağmada olduğu gibi askerlerinizden sağ kalanlar ganimet alarak geri döner.
* Yağmalama saldırısı yaptığınız halde karşınızda çok güçlü bir savunma olursa hiçbir askeriniz dönmeyebilir. İllede dönecek diye kendinizi şartlandırmayın.


Savaş esirlerini kim besler?
Savaş esirlerini esir olan askerler kiminse o besler. Yani galyalıylanız ve size esir düşen askerler varsa, bu askerleri siz değil sahibi besler.

Esirleri ne yapabilirim?
Elinize geçen esirleri pazarlık unsuru olarak kullanabilirsiniz:

Örneğin karşı taraftan esirleri salmak için fidye isteyebilirsiniz. Tabi bunu yapabilmeniz için esirlerin kurtarılamayacağından emin olmalı bir başka değişle savunmanızın aşılamayacak olması gerekir. Aksi taktirde kimse gelip kurtaracağı esir için kaynak vermez. Eğer esirleri kaybetmeyecek kadar güçlü değilseniz karşı taraftan birde fidye isteyerek durumunuzu zorlaştırmamalısınız. Çünkü fidye isteğiniz karşı tarafı kızdırabilir sonuçlar sizin için daha da kötüye gidebilir.


Esirleri salabilirsiniz:
Esirleri, iyi niyet göstergesi olarak, karşı tarafa diplomatik mesajlar vermek, yada tuzakları boşaltmak gibi amaçlar için salabilirsiniz.

Önemli:

Esirleri salmanızın diğer bir yararıda saldığınız sayıda esirin yarısı kadar tuzağınızı geri kazanırsınız. Salmazsanız ve saldırı sonucu serbest kalırsalar bozulan tuzakların sadece 1/3'ü kadarını geri alabilirsiniz.


Örneğin:
60 esir aldınız. Bu 60 tuzağınızın dolması demektir.
Bu esirleri salarsanız 60/2= 30 adet tuzak geri gelir. Kaybınız 30 tuzak olur.
Bu esirler saldırı sonucu serbest kalırsalar 60/3=20 adet tuzak geri gelir ve kaybınız 40 tuzak olur.

* Esirlerin öldürülmesi mümkün değildir.

Tuzak nedir? Ne yararı vardır?
Tuzak Galya ırkına özel bir yapıdır. Tuzağın yararı savaş sırasında gelen düşmanın içine düşerek vuruş gücünün azalmasıdır.

Örneğin:
100 tuzağınız varsa size gelen 150 kişilik bir tokmakçı ordusunun 100'ü tuzağa düşecek ve sadece 50 tokmakçı ile savaşmak zorunda kalacaksınız. Ancak duruma göre tuzak dezavantajda oluşturur. Örneğin henüz savunmanızı oturtamadan tuzak yaptıysanız ve bu tuzaklara adam düşer kalırsa. Bu kurtarma saldırısı olarak bir saldırı daha alacağınız anlamına gelir.

Birlik nasıl kurulur, nasıl üye olunur, nasıl çıkılır, biden fazla birliğe üye olunabilir mi?
* Birlik kurabilmek için Elçilik Derece 3 gerekir. Daha sonra elçilik üstüne tıklayarak seçeneklerden "birlik kur" seçilerek ve gerekli alanlar doldurularak birlik kurulabilir. Her elçilik derecesi için birliğe 3 oyuncu alınabilir. Bu nedenle daha çok üye alabilmek için daha büyük bir elçilik gerekir. Oyuncular, elçiliği geliştirmek için birlik yöneticisine günlük üretimlerinin 1 saatlik kısmını aşmayacak şekilde malzeme yardımı yapabilirler.
* Birliğe üye olmak için Elçilik Derece 1 olması yeterlidir. Daha sonra sizi isteyecek bir birlikten teklif almayı beklemelisiniz. Teklifiniz geldiğinde ise elçilik binasına tıklayarak kabul ederek birliğe katılım yapabilirsiniz.
* Birlikten çıkmak için elçilik binasına tıklayıp seçeneklerden "birlikten ayrıl" seçerseniz birlikten ayrılabilirsiniz.
* Aynı anda birden çok birliğe üye olmak mümkün değildir. Ancak bir birlikten ayrılıp diğerine geçmek mümkündür. Bunun bir sınırlaması yoktur. İstediğiniz kadar birlik değiştirebilirsiniz, tabi bir yerden sonra birlikler sizi çok değişim yaptığınız için istemeyebilirler.

Mancınık saldırısı nasıl önlenir? Yağmalama mancınık saldırısı olur mu?
Mancınık saldırısını önlemenin yolu gelen ordulara karşı sağlam bir savunma ile karşılama yapmaktır. Mancınık yağmalama modunda çalışmayacağı için mancınık saldırıları normal yapılır. Daha önce de yazıldığı gibi normal saldırıda her iki taraftan biri tükeninceye kadar savaş olacağı için çok sağlam bir defanla beklemek yerinde olur.

Büyük Ahır, Büyük Kışla nereye yapılır? Ne işe yarar?
Büyük Ahır ve Büyük Kışla başkente yapılamaz. Bunun dışındaki köylere yapılabilir. Önşartları sağladıktan sonra başkentiniz hariç dilediğiniz yere kurabilirsiniz.
Şu işe yararlar: Savaş sırasında ordunuzun tamamını yada büyük bölümünü yitirdiğinizde ve kayıpları acil geri koymanız gerektiğinde bu binalardan daha hızlı ama daha pahalı asker üretimi yapabilir askeri gücünüzü hızla canlandırabilirsiniz.

halklar

yapılar

yada aradığınız tüm soruların cevabı

binalar kaynak alanı

Askeri üniteler doğa kahramanlar

grafik paketleri ve yardımcı programlar

kültür puanı ve diğer şeyler hakkında

Köşk ve Saray hakkında açıklama yapar mısınız?
Köşk her köyünüze, Saray ise yanlızca bir köyünüze kurabileceğiniz bir yapıdır. Sarayın stratejik önemi yapıldığı köyün başkent ilan edilebilmesidir ve bu köye taşçı kurulabilmesidir. Dikkat edin, Saray yapılan köy başkent olur diye bir durum yok. Sadece saray yaparsanız istemeniz halinde burayı başkent ilan edebilirsiniz.
Peki bu ne işinize yarar?
Bir köyün başkent olması o köydeki hammadde alanlarının Derece 10 üzerine çıkabileceği anlamına gelir (Derece 12 Oduncu, Derece 13 Tuğlacı, Derece 15 Tahıl gibi) Yine dikkat ederseniz kilit nokta saray değil köyün başkent olmasıdır. En büyük yanlış anlaşılmalardan biride Saray kurulursa köyde Derece 10 üstü kaynak alanı yapılabileceği yönündedir. Oysa saray kurup köyü başkent ilan etmezseniz bunu yapamazsınız.

Önemli Durumlar:
Oyuna ilk başladığınızda ilk köyünüz otomatik olarak başkenttir. Bu köye saray veya köşk kurmanız hammadde alanlarını derece 10 ötesine taşımanıza etki etmez. Yani ilk köyünüze sarayda kursanız, köşkte kursanız yukarda da söylendiği gibi başkenti değiştirmediğiniz sürece ilk köyünüzde Derece 10 üstü kaynak alanları kurabilirsiniz.

Önemli nokta ise şudur ki, ana köyünüzde kaynak alanlarını derece 10 üstüne çıkardıysanız (derece 12 oduncu, derece 11 tahıl gibi), başka bir köye saray yapıp başkent ilan etmeniz halinde tüm bu dereceler 10'a düşer.

Taşçı nedir, ne işe yarar, nereye yapılır? Mancınıkla yıkılabilir mi?
Taşçı yanlızca başkentte kurabileceğiniz ve kurmak için saray gereken bir binadır. Dikkat etmeniz gereken şey taşçı kurabilmek için hem köyün başkent, hemde saraya sahip olmasıdır. Köy başkent olabilir ama saray yoksa taşçı kurulamaz yada köyde saray olabilir ama başkent ilan edilmemişse taşçı kurulamaz.

Taşçı mancınık saldırılarına karşı binaları güçlendirir. Örneğin taşçıyı %200 verime çıkarırsanız. 10 mancınıkla yıkılan binanız artık 20 mancınıkla yıkılacaktır. Taşçı binasının bir özelliğide mancınıkla hedef olarak seçilemez. Dikkat edin hedef olarak seçilemez ancak vurulabilir. Rastgele seçeneği ile aynı sığınak ve tuzakçıda olduğu gibi şans eseri taşçıda vurulabilir.

Tahıl üretimim eksi değerlerde ve bina yapamıyorum ne yapabilirim?
Bu durumda tahıl üretiminizi imkan varsa + değerlere çıkarmak için tarla basabilirsiniz. Deponuzda bunu yapacak tahıl yoksa arkadaşınızdan, birliğinizden yardım isteyebilir yada pazar yerinden malzeme satarak tahıl alabilirsiniz. Diğer bir alternatif ise bazı binalarınızı yıkıp üretimin + değere geçmesini sağlayabilirsiniz.

Bina nasıl yıkılır?
Bina yıkabilmek için Merkez Bina Derece 10 sahibi olmanız gerekir. Daha sonra merkez bina üstüne tıklayarak önünüze gelen listeden yıkmak istediğiniz binayı seçer ve yık dersiniz. Binalar kuruldukları gibi yıkılırken de bir süre isterler.
Bir diğer alternatif yol ise size yakın mancınığı olan bir arkadaşınızdan rica eder mancınık saldırısı ile istediğiniz binayı yıktırırsınız. Ancak sığınak, taşçı ve tuzakçı gibi binalar seçilemeyeceği için bu yöntem işe yaramayacaktır.

Köy almak ve köy fethetmek arasındaki fark nedir?
Köy almak 3 göçmen yaparak yerleşilmemiş bir kordinata gönderilerek bu koordinata yeni bir köy kurmakla olur. Fetih ise çok daha pahalı olan reis ile zaten sahibi bulunan bir köyü saldırıp almaya denir.

Göçmenle köy almak mı avantajlıdır yoksa reisle köy fethetmek mi?

Bu sorunun sorulması yanlıştır. Çünkü başlangıçta köy almak karlı bir yatırımken belli bir gelişim seviyesinden sonra köy almak fethetmekten daha maliyetli hale gelir. Bu maliyeti yaratan da reis göçmen paraları değil, alınan köyün geliştirilmesi sürecinde harcanan (kaybedilen) zamandır.

Henüz 2~4 köyü olan bir oyuncu için bu sorunun yanıtı basittir. Göçmenle almak daha avantajlıdır. Oysa 8 köyü olan bir oyuncu için sorunun cevabı tam tersi reisle almak avantajlıdır olabilir. Asıl önemli konu reis çıkarmak için gerekli yatırımın zaman içine yayılarak yapılmasıdır. 7 köyünüzde olsa 0 dan akademi 20, saray 10-15-20 yada köşk 10-20 yapmak, reis geliştirmek ve çıkarmak ekonominize zarar verir. Bunu zaman içine yaymış ve reis çıkarma planınızı çok önceden uygulamaya koymuş, kendinize zarar vermeyecek şekilde gerekli yatırımları yapmışsanız reis kullanmak avantajınıza olur.


Reisi köy fethetmek için nasıl göndermek gerekir?
Reis köy fethi için saldırı olarak gönderilir. Ancak şunu bilmelisinizki çok yakınınızda olmayan bir köyü 1 reisle almak (hatta yakın olsa bile 1 reisle almak) zordur. Köy fethi için köyün başkent olmaması ve köyde saray-köşk bulunmaması gerekir.

İzlenebilecek strateji:
1 temizleme dalgası (köydeki defansı temizlemek direnişi kırmak, arkadan gelenlere yol açmak için)
1 mancınık dalgası (köşkü yada sarayı yıkmak için)
Reisle(lerle) yapılan saldırı


1 Reis her saldırıda %15~25 arası değişen değerlerde vatan sevgisi düşürür. Yani bir köyü tek reisle almak için 5~6 defa gitmek gerekir (tabi sizin her gidişinizden sonra rakip yıkılan köşkünü geri yapmaya çalışacaktır) bu durumda daha çok gitmenizde gerekebilir.

Benim tavsiyem 1 reis ile değil enaz 2 reisle deneme yapmanızdır (Tabi saldırdığınız oyuncu çok yakın yada inaktif bir oyuncu değilse)


Gözcü ile neler görülebilir? Gözcüyü gönderirken normal yada yağmalama seçmek birşey değiştirir mi?
Oyundaki gözcü askerler ile görülebilecek bilgilerşunlardır:
* Hedef köydeki asker sayıları
* Hedef köyün kaynakları
* Hedef köyün dış duvar (çit/sur/toprak siper) derecesi
* Hedef köyün saray/köşk (hangisi varsa) derecesi


Gözcüyü aynen askerleri savaşa gönderdiğiniz gibi gönderirsiniz. Hedef köyü seçer, asker gönder der ve gözcülerin sayısını verir normal yada yağmalama seçer gönderirsiniz. Yağmalama yada normal arasında gözcü gönderiyorsanız hiçbir fark yoktur. Gözetleme saldırısı sırasında gözcüler tuzağa yakalanmaz.


Gelişirken nasıl bir strateji izlemeliyim?
Oyunun açıklamalarında cermen, galya ve roma halkları için önemli noktalar vurgulanmıştır. Galyalıların defansif özelliği, romalıların inşaa kabiliyeti ve askerlerinin çok yönlülüğü, cermenlerin saldırganlık ve askeri ünitelerinin ucuzluğu gibi. Seçtiğiniz ırkın özelliklerine ters düşmeyecek şekilde haritadaki diğer oyuncuların tutumuna göre bir strateji belirlemelisiniz. Keskin hatlarla belirlenmiş bir strateji tablosu çizmek birçok oyuncunun katılımıyla oynanan bir oyun olduğu için yanlış olur. Ancak dikkat etmeniz gereken şey ırkınızın özelliğini avantaj sağlayacak şekilde kullanmak.

Örneğin: Cermenseniz ve çevreniz elveriyorsa yağma kabiliyetini kullanmaktan çekinmemelisiniz. Fakat çevrenizdeki 10 oyuncunun 9'u galyalıysa, cermenim ve mutlaka yağma yapmalıyım gibi bir zorunlulukla hareket etmeniz henüz oyunun başında birçok tokmak sallayanınızı kaybetmenize sebep olabilir buda ekonomik yönden sizi ve gelişiminizi baltalar. Yani birazda oyuncuları takip etmeniz buna göre strateji belirlemeniz gerekmekte.

Sığınak nedir? Ne işe yarar?
Sığınak adındanda anlaşılacağı gibi saldırı sırasında malezemelerinizin korunduğu yerdir. Derecesi arttıkça sığınağın kapasiteside artar. Galyalıların sığınak kapasitesi diğer ırkların 2 katı kadardır. Yani sığınağa önem vermiş bir galyalının elinden malzeme yağmalamak oyun başlarında çok zordur. Cermen halkının yağma bonusu saldırdığı köylerdeki sığınağın 2/3 kapasite ile çalışmasına sebep olur. Bu bilgiler ışığında sığınağı rakamsal örneklerle anlatmamız gerekirse:

Elinizde her malzemeden 1500 varsa ve sığınağınız 1200 kapasiteli ise:
Size saldıran bir galyalı yada romalı 1500-1200= 300 adet her kaynaktan yağmalar.
Eğer saldıran bir cermense bu durumda sığınaklarınız 2/3 kapasite ile çalışır. Ozaman sığınak kapasiteniz: 1200*2/3= 800 olacaktır. Saldıran cermen 1500-800=700 adet her kaynaktan yağmalayabilir.

Gördüğünüz gibi sığınak bir miktar malzemenin saklanmasını sağlamıştır.

Sığınağın bu özelliğine kendini kaptıran bazı oyuncuların yaptıkları en büyük hata sığınağa gömülmek ve sığınağın kendilerini koruduğunu zannetmektir. Sığınak rakipler tarafından ciddi bir silah olan mancınık icad edilene kadar sizi yağmalardan koruyacaktır. Ancak bunu sürekli bir koruma gibi düşünmeyin. Sığınak, gelişimin önemli olduğu ilk zamanları malzeme kaybı olmadan atlatabilesiniz diye vardır. Size kazandırdığı bu süreyi iyi değerlendirmeli, yağmalardan koruduğunuz malzemeleri mancığın icad edileceği günleri düşünerek harcamalısınız.

En çok yapılan hata ve sonucu:
Sadece kaynak alanına yatırım yapmak ve bol bol sığınak yaparak askeri güç üretimini bir kenera itmek. Bu durumdaki oyuncuların birçoğu rakip köyler mancınık geliştirdikten sonra hezimete uğrarlar. Çünkü mancınık saldırısına karşı köyü savunmanın tek yolu savunma askeridir, sığınak değil. Dolayısiyle o güne kadar geliştirdiğiniz herşeyin sahibi birden rakibiniz oluverir. Siz ise sığınaklarla birlikte köyün yıkılışını ve malzemelerin rakipler tarafından yağmalanışını izlemek zorunda kalırsınız. O saate kadar üretmediğiniz nasılsa sığınak koruyor diyerek önemsemediğiniz askeri gücü üretmeye çalışabilirsiniz ancak oyunun başından beri hem kaynak alanı, hem askeri güce yüklenmiş bir rakibi durdurmanız pek mümkün olmayacaktır. Bu tip durumları genelde oyunun forum kısmında görürüz. 6-7 sığınak yapmış saldıranlar malzeme alamıyor diye rehavete kapılmış, çıkanı tarlaya yatırmış oyuncuların ilk mancınık saldırısından sonra soluğu aldığı ve şikayetlerde bulunduğu yer oyunun forum kısmıdır

* Sığınak gereklidir. Tekrar belirtmek gerekirse: Sığınak size askeri ve ekonomik gelişim sürecinizin sekteye uğramaması için zaman kazandırır. Bu zamanı dengeli gelişimle geçirmelisiniz. Dengeli gelişim rakibin saldırılarına askeri olarakta karşılık vermek anlamına gelir. "Saldırsın, sığınak koruyor ben 2 tarla daha basayım hepsini derece 9-10 yapınca askerlere başlarım" gibi bir mantık büyük bir ihtimalle yukarıda yazıldığı gibi sonuçlanır.



Üye Profil Bilgileri



Monqude isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 01 Ocak 2013   #2
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 01 Ocak 2013
Alter: 27
Mesajlar: 22
Konular: 2
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 27
Rep Derecesi : elma40 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Yeni Başlayanlar,Bilinmesi Gerekenler!! :D

teşekkürler.



elma40 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 20 Ocak 2013   #3
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 20 Ocak 2013
Mesajlar: 28
Konular: 8
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 33
Rep Derecesi : serocum is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Yeni Başlayanlar,Bilinmesi Gerekenler!! :D

saoll dostum



serocum isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 19 Temmuz 2013   #4
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 19 Temmuz 2013
Alter: 27
Mesajlar: 22
Konular: 2
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 27
Rep Derecesi : MyTravianXAD is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Yeni Başlayanlar,Bilinmesi Gerekenler!! :D

Basit bir klavuz, teşekkürler.



MyTravianXAD isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Ocak 2015   #5
Banned
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 15 Ocak 2015
Alter: 21
Mesajlar: 21
Konular: 1
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 0
Rep Derecesi : unmanded is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 1
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Yeni Başlayanlar,Bilinmesi Gerekenler!! :D

546



unmanded isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 Ocak 2015   #6
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 22 Ocak 2015
Alter: 26
Mesajlar: 22
Konular: 1
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 25
Rep Derecesi : wenm is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 1
Standart Cevap: Yeni Başlayanlar,Bilinmesi Gerekenler!! :D

Teşekkürler



wenm isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Yeni Başlayanlar MySummer Dark Orbit Genel & Muhabbet 17 3 Gün önce 22:10
Cs 1.6 Yeni Başlayanlar İçin Rehber! abdulmecit Counter-Strike Genel 19 3 Gün önce 22:10
Kahraman Hakkında Bilinmesi Gerekenler wordabula Travian Online 5 09 Temmuz 2017 14:30
Karakter seçerken bilinmesi gerekenler... wordabula Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi 0 17 Ekim 2012 21:52

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:41.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736