Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Pc Oyunları > Total War Serisi > TotalWar-Medieval II


Guild (Lonca)

TotalWar-Medieval II


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 16 Mart 2014   #1
Literary - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Kasım 2013
Bulunduğu yer: PC Başı :)
Mesajlar: 916
Konular: 569
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 921
Rep Derecesi : Literary is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 10
Ettiği Teşekkürler: 9
Literary isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Guild (Lonca)

Loncalar; kabaca "bir grup insanın belirli bir ticareti yapmak için bir araya geldikleri dernekler" olarak da adlandırılabilirler...

Guild'ler (Lonca'lar):

* Alchemists Guild (Simyagerler Loncası)
* Assassins Guild (Suikastçiler Loncası)
* Explorers Guild (Kaşifler Loncası)
* Hashashins Guild (Haşhaşi'ler Loncası)
* Horse Breeders Guild (At Yetiştiricileri Loncası)
* Masons Guild (Mason Loncası)
* Merchants Guild (Tüccarlar/Tacirler Loncası)
* Swordsmiths Guild (Demirci Ustaları Loncası)
* Theologians Guild (Teolog/İlahiyatçı/Din Adamları Loncası)
* Thiefs Guild (Hırsızlar Loncası)
* Woodsmens Guild (Ormancılar Loncası)
* Knights of Santiago Chapter House (Santiago Şövalyeleri Binası)
* St. Johns Chapter House (Aziz John Şövalyeleri Binası)
* Templars Chapter House (Tapınak Şövalyeleri Binası)
* Teutonic Knights Chapter House (Töton Şövalyeleri Binası)

Her kaleniz/şehriniz için sadece tek bir lonca yapabilirsiniz...

Genelde hep aynı loncalar gelir. Çoklukla da Mason Loncası (Masons Guild) kuralım mı şehrine diye devamlı haber gelir durur... Sabırla bekleyip sizdeki mevcut loncaları reddederseniz, 1-2 turn sonra başka loncaların da teklif edildiğini görürsünüz...

3 aşamalı olarak bu loncaları upgrade edebilirsiniz. Bu 3 aşama sırasıyla "Guild House/Minor Chapter". "Master Guild/Major Chapter" ve "Headquarters"dır.
- 1. Seviye (Guild House/Minor Chapter): 1000 denaari ücret karşılığı, her bina için sadece 1 tane yapabilirsiniz.
- 2. Seviye (Master Guild/Major Chapter): 2000 denaari ücret karşılığı, her devlet için sadece 1 tane yapabilirsiniz.
- 3. Seviye (Headquarters): 3000 denaari ücret karşılığı, tüm dünyada (oyundaki harita üzerinde) sadece 1 tane yapabilirsiniz.

Bir şehirde size teklif edilen loncayi bir daha göremeye bilirsiniz de Loncalar şehirlere, bölgelere ve krallıklara göre de değişiklik gösterir. Mesela okçulara has bir lonca olan "Woodsman Guild" ile sadece İngiltere ile oynarken "Sherwood Archers" üretebilirsiniz... Ya da sadece Antioch (Antakya'da) Hospitaller Knight üretebilirsiniz...

Kısaca bağlayayım... (Oyundan alışık olduğunuz/hatırladığınız isimler olması için özellikle Türkçe'ye çevirmedim!)

Alchemists Guild: Gun Powder yani barut ve ateşli silahlar üretebilmenize olanak sağlayan ve onları geliştiren loncadır!

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Bombard (+10 puan), Rocket Launcher (+15 puan), Grand Bombard (+10 puan), Mortar (+10 puan), Ribault (+15 puan), Culverin (+15 puan), Cannon (+15 puan), Serpentine (+15 puan), Basilisk (+20 puan), Monster Ribault (+20 puan), Reiters (+15 puan), Arquebusiers (+15 puan), Musketeers (+15 puan), Hand Gunners (+15 puan), Portugese Arquebusiers (+15 puan), Mercenary Arquebusiers (+15 puan), Camel Gunners (+15 puan), Janissary Musketeers (+15 puan), Sudanese Gunners (+15 puan), Alchemist Lab İnşaası (+10 puan), Cannon Maker İnşaası (+15 puan), Cannon Factory İnşaası (+20 puan), Artillery Factory İnşaası (+25 puan), Royal Arsenal İnşaası (+30 puan)

Assassin's Guild: O loncayı kurduğunuz şehirden suikastçilerinizi suikast özellikleri (subterfuge) artmış olarak yaparsınız...

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Suikastçi Üretimi (+10 puan), Başarılı Suikast (+20 puan), Yöneticinin Dread'inin 5 ve üstü olması (turn başına) (+4 puan), Tavern İnşaası (+20 puan), Brothel İnşaası (+10 puan), Inn İnşaası (+15 puan), Coaching House İnşaası (+25 puan), Pleasure Palace İnşaası (+30 puan)

Explorer's Guild: Kaşifler Loncası... Bu loncayı yapmadan okyanus aşırı gidebilecek caravel/carrack/grande carrack tarzı gemileri limanlarınıza yapamazsınız... Dolayısıyla da haritanızda Amerika kıtasını sadece "Amerika Kesfedildi" uyarı notuyla sınırlı zannedersiniz

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Merchant/Tüccar Üretimi (+10 puan), Port İnşaası (+15 puan), Shipwright İnşaası (+20 puan), Dockyard İnşaası (+25 puan), Naval Drydock İnşaası (+30 puan), Merchants Warf İnşaası (+20 puan), Warehouse İnşaası (+25 puan), Docklands İnşaası (+30 puan)

Hashashims Guild: Haşhaşiler Loncası... 3 Müslüman Devletle oynarken çıkarabileceğiniz Lonca'dır...

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Suikastçi Üretimi (+10 puan), Başarılı Suikast (+20 puan), Yöneticinin Dread'inin 4 ve üstü olması (+4 puan), Tavern İnşaası (+20 puan), Brothel İnşaası (+10 puan), Inn İnşaası (+15 puan), Coaching House İnşaası (+25 puan), Pleasure Palace İnşaası (+30 puan)

Horse Breeder's Guild: Gelişmiş süvarilerimize bu lonca sayesinde kavuşuyoruz...

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Cavalry/Süvari Üretimi (+10 puan), Stables İnşaası (+10 puan), Knights Stables İnşaası (+15 puan), Earls Stables İnşaası (+20 puan), Barons Stables İnşaası (+25 puan), Kings Stables İnşaası (+30 puan), Racing Track İnşaası (+50 puan), Sultans Racing Track İnşaası (+75 puan)

Mason's Guild: Bina yapımına olanak veren, binalarını geliştiren, gelişmiş binalar ve ona bağlı olarak gelişmiş birliklerinize kavusabileceğiniz oyunun en çok size sunulan loncasıdır...

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Stone Wall İnşaası (+10 puan), Large Stone Wall İnşaası (+15 puan), Huge Stone Wall İnşaası (+25 puan), Mustering Hall İnşaası (+10 puan), Garrison Quarters İnşaası (+15 puan), Drill Square İnşaası (+20 puan), Barracks İnşaası (+25 puan), Armoury İnşaası (+30 puan), Town Watch İnşaası (+10 puan), Town Guard İnşaası (+15 puan), City Watch İnşaası (+15 puan), Militia Drill Square İnşaası (+20 puan), Militia Barracks İnşaası (+20 puan), Army Barracks İnşaası (+25 puan), Royal Armoury İnşaası (+30 puan), Leather Tanner İnşaası (+10 puan), Blacksmith İnşaası (+15 puan), Armourer İnşaası (+20 puan), Heavy Armourer İnşaası (+20 puan), Plate Armourer İnşaası (+25 puan), Gothic Armourer İnşaası (+30 puan), Bowyer İnşaası (+10 puan), Practice Range İnşaası (+15 puan), Archery Range İnşaası (+20 puan), Marksmans Range İnşaası (+30 puan)

Merchants Guild: Tacir/tüccarlarınızın daha özellikli çıkmasını sağlar...

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Merchant Üretimi (+10 puan), Merchants Warf İnşaası (+20 puan), Warehouse İnşaası (+25 puan), Docklands İnşaası (+30 puan), Market İnşaası (+10 puan), Fairground İnşaası (+15 puan), Great Market İnşaası (+20 puan), Merchants Quarter İnşaası (+25 puan), Ticaret Anlaşması Yapma (+10 puan), Successful Acquisition/Başarılı El Koyma (Tacirler Arası) (+10 puan), Devletin Gelirinin 1000-2000 Arasında Artması (Florin) (+1 puan), DevletinGelirinin 2000-5000 Arasında Artması (Florin) (+2 puan), Devletin Gelirinin 5000-10000 Arasında Artması (Florin) (+3 puan), Devletin Gelirinin 10000'den Fazla Olması (Florin) (+4 puan), Trade Rights Mission Success/Ticaret Hakları Antlaşması Başarısı (+10 puan)

Swordsmith's Guild: Adından da anlaşılacağı gibi, savaşlarda olmazsa olmaz olan harika kılıç üstadı birliklerimizi bu lonca ile üretiyo ve/veya geliştiriyoruz...

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Sword and Buckler Man (+15 puan), Sword Militia (+10 puan), Armoured Swordsman (+15 puan), Highland Nobles (+15 puan), Zweihander (+15 puan), Noble Swordsman (+15 puan), Forlorn Hope (+15 puan), Byzantine Infantry (+15 puan), Battlefield Assassins (+15 puan), Norse Swordsman (+15 puan), Dismounted Fuedal Knights (+15 puan), Dismounted Chivalric Knights (+15 puan), Dismounted Gothic Knights (+15 puan), Dismounted Conquistadores (+15 puan), Dismounted Italian MAA (+15 puan), Dismounted Broken Lances (+15 puan), Dismounted Norman Knights (+15 puan), Dismounted Polish Knights (+15 puan), Dismounted Byzantine Lancers (+15 puan), Dismounted Latinkon (+15 puan), Sudanese Tribesmen (+10 puan), Hashashim (+15 puan), Urban Militia (+15 puan), Dismounted Christian Guard (+15 puan)

Theologians Guild: Normalde priest (rahip) olarak üretebildiğiniz din adamlarınızın artık "piety" özellikleri tavan yapmış "Bishop" (piskopos)'lar olarak çıktığını göreceksiniz!

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Priest/Rahip Üretimi (+10 puan), Small Church/Small Masjid İnşaası (+10 puan), Church/Masjid İnşaası (+15 puan), Abbey/Minareted Masjid İnşaası (+20 puan), Cathedral/Jama İnşaası (+25 puan), Huge Cathedral/Great Jama İnşaası (+30 puan), Papa Seçimi (+30 puan), Yöneticilerin/Valilerin Dindarlığının 6+ olması (turn başına) (+5 puan), Heretic Yakma Başarı Oranı (+10 puan), Cardinal Promoted/Kardinal Seçimi (+10 puan)

Thieves Guild: Bu lonca ile, spy'ların, casusluk özelliklerinin 1-2 bazen 3 kademe arttığını görürsünüz...

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Yöneticinin Dread'inin 5 ve üstü olması (turn başına) (+2 puan), Brothel İnşaası (+10 puan), Inn İnşaası (+15 puan), Tavern İnşaası (+20 puan), Coaching House İnşaası (+25 puan), Pleasure Palace İnşaası (+30 puan), Spy/Casus Üretimi (+10 puan), Casusun Yerleşim Yerine Sızma Başarısı (+2 puan), Spy Mission Success/Casusun Görevini Başarı ile Tamamlaması (+10 puan)

Woodsman Guild: Okçu üretebilmenize olanak verir. Haritada bulunduğunuz konum ve bölgeyle bağlantılı olarak da özel kuvvetler üretebilmenizi sağlar. Örnek: Nottingham Region / Sherwood Archers)

Yerleşim yerlerinde şu iyileştirmeleri yapar... Peasant Archers Üretimi (+10 puan), Longbowmen (+15 puan), Yeoman Archers (+15 puan), Sherwood Archers (+20 puan), Archer Militia (+10 puan), Dismounted Longbowmen (+15 puan), Brothel İnşaası (+10 puan), Inn İnşaası (+15 puan), Tavern İnşaası (+20 puan), Coaching House İnşaası (+25 puan), Pleasure Palace İnşaası (+30 puan), Yönetici'nin/Vali'nin Chivalry'sinin 5 ve üstü olması (turn başına) (+5 puan)

Knights of Santiago Chapter House: İngiltere, Fransa, İskoçya, Danimarka, Macaristan, Polonya, Papalık/Vatikan, Milano Dükalığı, Sicilya ve Venedik'in "Kutsal Topraklar" için üretebildiği özel birimler olan Aziz John Şövalyeleri ve Tapınak Şövalyeleri'ne alternatif olarak; oyunda sadece İspanya ve Portekiz devletleri tarafından üretilebilmektedir. Yeniden Fetih (Reconquista) doğrultusunda Emeviler'i İber Yarımadası'ndan atmak için yapılan savaşlarda kullanılmak üzere üretilebilen kutsal bir birliktir...

Şu iyileştirmeleri yapar... Haçlı Ordusu Üretimi (+25 puan), Haçlı Ordusu'nu Terketmek (-25 puan), Knights of Santiago Üretimi (+10 puan), Yönetici'nin/Vali'nin Chivalry'sinin 5 ve üstü olması (turn başına) (+5 puan)

St. Johns Chapter House: Oyunda, Hospitaller Knight (Aziz John Şövalyeleri) üretebilmeniz için kurmanız gereken Loncadır! Varoluş amacı; kutsal topraklardaki hacı adaylarını korumak ve tedavi etmek olan bu tarikat, zamanla önemli bir askeri güç haline gelmiştir. Malta Şövalyeleri bunların devamıdır!

Şu iyileştirmeleri yapar... Haçlı Ordusu Üretimi (+25 puan), Haçlı Ordusu'nu Terketmek (-25 puan), Hospitaller Knight Üretimi (+10 puan), Müslüman Devletlere Savaş İlanı (+10 puan), Yönetici'nin/Vali'nin Chivalry'sinin 5 ve üstü olması (turn başına) (+5 puan), Komşu Bölge Nüfusu'nun %50 ve üstünün Müslüman Olması (turn başına) (+10 puan)

Templars Chapter House: Tapınak Şövalyelerini üretebilmeniz için kurmanız gereken Loncadır!

Şu iyileştirmeleri yapar... Haçlı Ordusu Üretimi (+25 puan), Haçlı Ordusu'nu Terketmek (-25 puan), Templar Knight Üretimi (+10 puan), Yönetici'nin/Vali'nin Chivalry'sinin 5 ve üstü olması (turn başına) (+5 puan)

Teutonic Knights Chapter House: Katolik inancına aykırı davranışlarda bulunan "Kafirler" ve "Paganlar"la savaşmak için Kutsal Roma-Germen İmparatorluğu tarafından oluşturulan Teuton Şövalyelerini üretebilmeniz için kurmanız gereken Loncadır!

Şu iyileştirmeleri yapar... Haçlı Ordusu Üretimi (+25 puan), Haçlı Ordusu'nu Terketmek (-25 puan), Komşu Bölge Nüfusu'nun %50 ve üstünün Pagan Olması (turn başına) (+10 puan), Teutonic Knight Üretimi (+10 puan), Yönetici'nin/Vali'nin Chivalry'sinin 5 ve üstü olması (turn başına) (+5 puan)


Hangi Devletler Hangi Loncaları Yapabilirler?

1) Alchemists Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
2) Assassins Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
3) Explorers Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
4) Hashashins Guild (Moors/Berberiler/Emeviler, Turks/Türkler, Egypt/Mısır, Mongols/Moğollar, Timurids/Timurlar/Altın Orda Devleti)
5) Horse Breeders Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
6) Masons Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
7) Merchants Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
8) Swordsmiths Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
9) Theologians Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
10) Thiefs Guild (Oyundaki Tüm Devletler)
11) Woodsmens Guild (Sadece İngiltere)
12) Knights of Santiago Chapter House (Portekiz ve İspanya)
13) St. Johns Chapter House (England/İngiltere, France/Fransa, Scotland/İskoçya, Denmark/Danimarka, Hungary/Macaristan, Poland/Polonya, Papal States/Papalık/Vatikan, Milan/Milano Dükalığı, Sicily/Sicilya, Venice/Venedik)
14) Templars Chapter House (England/İngiltere, France/Fransa, Scotland/İskoçya, Denmark/Danimarka, Hungary/Macaristan, Poland/Polonya, Papal States/Papalık/Vatikan, Milan/Milano Dükalığı, Sicily/Sicilya, Venice/Venedik)
15) Teutonic Knights Chapter House (HRE/Holy Roman Empire/Kutsal Roma-Germen İmparatorluğu)

Hangi Lonca Nerede Çıkar? (Şehir/Kale)

1) Alchemists Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
2) Assassins Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
3) Explorers Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
4) Hashshashins Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
5) Horse Breeders Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
6) Masons Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
7) Merchants Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
8) Swordsmiths Guild (House=City/Fortress, Master=Large City/Citadel, Headquarters=Large City/Citadel)
9) Theologians Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
10) Thiefs Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
11) Woodsmens Guild (House=City, Master=Large City, Headquarters=Huge City)
12) Knights of Santiago Chapter House (House=City/Fortress, Master=Large City/Citadel, Headquarters=Large City/Citadel)
13) St. Johns Chapter House (House=City/Fortress, Master=Large City/Citadel, Headquarters=Large City/Citadel)
14) Templars Chapter House (House=City/Fortress, Master=Large City/Citadel, Headquarters=Large City/Citadel)
15) Teutonic Knights Chapter House (House=City/Fortress, Master=Large City/Citadel, Headquarters=Large City/Citadel)

NOT: Arkadaşlar, yaklaşık 2 saatten fazla bir süredir bu konuyu yazıyorum... Arada elektrikler kesildi ve yarılamışken en baştan hazırlamak zorunda kaldım rehberi... Umarım makbule geçer ve umarım birilerinin işine yarar. Hiç bu kadar detaylı uğraşmamıştım tbr* Bilgiler, kendi oyun tecrübem + twcenter araştırmalarım + oyunun sistem dosyalarındaki bilgilerden ibarettir! Yani %99.9 doğrudur!

Yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler ve herkese iyi oyunlar!!!



Üye Profil Bilgileri

Literary isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
4Story {TÜM LONCA KOMUTLARI} Furkan 4Story Oyun Yardım 2 29 Mayıs 2015 12:25
Metin2 Lonca Hakkında Her şey Kheron Metin2 Genel 2 13 Haziran 2013 21:19
lonca isimleri Jairia Metin2 Genel 1 22 Ocak 2013 14:00
Sİlkroad Guild Açma Ve Guild Gereksenimleri wordabula Silkroad Online Guild 0 17 Ekim 2012 21:29
Lonca Binaları nukrocuk Metin2 Genel 0 08 Eylül 2012 17:20

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:01.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736