Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Pc Oyunları > Total War Serisi > TotalWar-Medieval II


Trait ile Vezir,veliaht seçme

TotalWar-Medieval II


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 16 Mart 2014   #1
Literary - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Kasım 2013
Bulunduğu yer: PC Başı :)
Mesajlar: 916
Konular: 569
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 921
Rep Derecesi : Literary is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 10
Ettiği Teşekkürler: 9
Literary isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Trait ile Vezir,veliaht seçme

Twcenterda şöyle birşey buldum. Adamlara trait vererek onları heir seçtiriyorlar. Türkçeleriyle beraber paylaşmak istedim. Her ne kadar sürç-i Lisan ettiysek affola.

Twcenter sitesinden konny isimli forum üyesinden alıntıdır:

here's is the trick:
(İşte yolu)

1. I had set up a simple family tree with one king and four sons
(Bir kral ve 4 oğlundan oluşan bir basit aile ağacı oluşturdum.)

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

The heir is set by descr_strat as the eldest son. All characters have the same (two) traits and all are direct sons of the last faction leader, so there is no difference between them.

(Heir ünvanı descr_strat tarafından en yaşlı oğula verildi. Bütün karakterlerin traitleri ve öz/üveylikleri aynıydı.)

2. I have killed the FL by script and came up with this:
(Faction leaderi scriptle öldürdüm, ve ortaya şu sonuç çıktı

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

The engine always appointed the second son as next heir, and in the four tests no one else was picked.
(4 kere denedim ve Sistem her zaman 2. oğulu, babaları öldükten ve 1. kardeş kral olduktan sonra, faction heir yaptı.)


3. I have created a trait "Next_Heir" that gave +5 Authority and have given it to the last son, who never had been appointed heir by the engine before. Result:
('Next_Heir' adında bir trait oluşturdum ve özelliğini +5 Authority verme yaptım bunu da en küçük oğlana verdim. Bu oğlan daha önceki 4 denemede seçilmemişti.)

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


As you can see, he was appointed next heir in 4 out of 4 times, and no else was appointed heir meanwhile.
(Görüldüğü gibi, 4 denemenin hepsinde küçük oğlan sonraki heir seçildi. Bu esnada hiç istisna olmadı.)

4. I have removed this trait and given it the third son who was never before in the 8 tests picked as next heir by the engine. Result:
(Sonra bu traiti küçük oğlandan alıp 3. oğlana verdim, Daha önceki 8 denemede seçilmeyen..)

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


It seems that the next heir is picked solely by authority. This follows you can select the next character you want to become heir by making sure he has more authority than anyone else.
(Görülen o ki sonraki heir sadece authority'e bakılarak seçiliyor. Böylece istediğiniz kişinin Authority'sini artırarak onun heir seçilmesini sağlayabilirsiniz.)

How do you achive that?
(Peki bunu nasıl yapacağız?)

The EDCT-file of vanilla M2TW assigns authority with tons of traits, but none of them has anything to do with succession.
(m2tw vanilladaki edct-file otoriteyi tonlarca traitle atıyor fakat bunların hiçibiri yeterli değil, [Yani +5 otorite veren bir trait istiyor adam])

(1) So, your first job would be to remove all instances of authority effects from traits that you do not want to affect succession (like "energetic" for example) and to make all traits that give and take nothing but authority available to faction leaders only (like GoodDiplomacy - BadDiplomacy). Now none of your family members has any authority.

(İlk işiniz şu an oyunda bulunan traitlerden generale Authority verenlerin Authority verme özelliklerini ortadan kaldırmak. Mesela energetic generalinize otorite sağlayan bir trait bunun otorite verme özelliğini kaldırın. Sadece Faction Leadere verilen 'good/bad diplomacy gibi traitlerin authority verme özelliği kalabilir onlarla işimiz yok zaten adam Lider. Şimdi hiç bi aile üyenizin Otoritesi yok.)

(2) You would then need set up succession triggers that assign nothing but authority and are available in the way you want to have succession happen.
(Şimdi sizin heir'i seçmemizi sağlayacak vekillik hamlelerini yapmanız gerekiyor. Böylece Heir'e authority vererek onların sırasıyla heir olmasını sağlayacağız.)

For example, when you have a true monarchy you could make a trait RoyalFamily. This would be given to all sons of a king and passed down to all their sons too, and so on. Give it +3 Authority, that way all descendants of a king would be picked first as heirs by the engine.

(Örneğin, Eğer devletinizde mutlak monarşiniz varsa, RoyalFamily traitini oluşturabilirsiniz. Bu özellik Kralın bütün oğullarına ve onlardan torunlarına verilecek bir özellik. Bu özelliğe +3 Authority ekleyin ve böylece Kral'ın soyundan gelen kimseler damatlardan öncelikli duruma gelsin)

Add a trait RoyalHighness. This is given to sons of a king only, but not passed down to their sons when the Royal Highness did not become king himself. Give it +5 Authority. That way sons of a king would have +8 Authority (+3 for being a member of the Royal Family). Other members of the royal family have +3 Authority. No one else would have any authority.
(RoyalHighness traiti ekleyin ve onu sadece Kraldan oğluna geçen bir özellik yapın böylece emcemin oğlu halamın kızının damadı Kralın oğlunun yerine tahta geçemesin. Bu traite +5 Authority ekleyin. Böylece Kralın oğlu toplamda +8 otoriteye sahip olacaktır. Diğer emmi ve hala oğulları +3 otorite sahip olacak, Damadlar da avuçlarını yalayacaklardır.)

You could also add traits that define the status of a character within its faction, for example things like titles and offices that also give authority. This is in particular needed when you have a faction that did not use strict bloodline, like the HRE as an electoral monarchy, or Venice as a republic.

(İsterseniz devlet-i aliyeniz için bulunan karakterlerinizin statülerine göre onlara trait atayabilirsiniz. Mesela Ünvan, görev gibi şeyler de generalinize Otorite katar. Bu gibi şeyler eğer sizin devletinizde direk soydan gelmeye dayalı değilse işe yarayacaktır. Hre'de seçimli monarşi, Venedikte demokrasi olması gibi.)

Needless to say that you have countless possiblities in modding when comparing the faction leader trait with the traits of other members of the royal family, or otherwise suitable candidates...
(Boşboğazlık etmek gibi olmasın ama Faction Leaderinizle Aile üylerinizle traitler bakımından karşılaştırırken sayısız olasılıklar karşınıza çıkacaktır, hele hele sizin himayenize girmek isteyen, sizin oğlunuz olmak isteyen adaylarla..)

(3) Authority doesn't do a thing for a normal family member. He can have 0 or +10 Authority, it doesn't make him a better governor or general. But authority is vital for the faction leader. So, you would like to remove all traits that assign Authority because of succession when this character becomes faction leader. In return you would need some kind of GoodLeader/Badleader trait that gives or takes the faction leader (and only him) Authority because of his abilities.

(Authority Normal bir aile üyesine bir şey katmaz. 0 ila 10 arasında otoriteye sahip olsa da, bu onu ne iyi bir vali yapar ne de iyi bir general. Fakat Otorite Faction lider seçiminde vazgeçilmezdir. Karakteriniz Faction Leader olduğunda vekil atama nedeniyle Otorite veren bütün traitleri silmek isteyebilirsiniz. Bunu karşılığında Good/Bad Leader gibi faction Leader'e has traitlere ihtiyacınız olacaktır.)



Üye Profil Bilgileri

Literary isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Mesut Can Tomay Vine Forsquare insanı rezil de eder vezir de Babysit Vine 0 02 Kasım 2013 18:55
Günün iOS uygulaması: Meşhurlardan Seçme İlahiler Team SoloMid Yazılım Haberleri 0 22 Temmuz 2013 15:06
Padişah ile Vezir irom Komik Yazılar & Fıkralar 0 08 Şubat 2013 11:07
Çirkin Vezir kasttas Komik Yazılar & Fıkralar 0 19 Aralık 2012 23:32

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:36.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736