PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dark Orbit Genel & Muhabbet


Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11

  1. 130k uri
  2. 30 dk lik Seyir Defteri :D
  3. Tr4 carımataktik lazım yardım edin
  4. Bot Tarama Sistemi Değişikliği
  5. irisi bulamadım
  6. YepYeni Bir tasarım Century
  7. Yan Çarım İçin Taktik.
  8. tr1 de oynayanlar
  9. tr6da alışveriş :)
  10. katlayıcı paket alamıyorum :(
  11. Banlanan gemiler
  12. BoT kapama cezaları
  13. İris ticaretten kalkmış h.olsun
  14. Open stealth GG
  15. Bu Kişilerle Artık Uğraşmak İstemiyorum
  16. Botting :)
  17. yeni kutular
  18. Kappa Hercül
  19. Goliatın Gerçek Yüzü :)
  20. tr4 özel kutular
  21. Hızlı uri kasmak
  22. biraz gülelim
  23. 180 k uri
  24. alpha icin bakarmisiniz?
  25. Çarım için hangi ünvan en iyisi ?
  26. Eğlenmek isteyengelsin İşsiz örümcek adam
  27. Lütfen yardım kapılarla ilgili
  28. Şirketler
  29. Yapabilir miyim Zeta ??
  30. Diroit mesafesi
  31. 50k uri ???
  32. Havoc bulma.
  33. PD Bot 1 Saat süresi
  34. Oyuncu ga gm admin herkez Baksın...
  35. darkorbitte gemiler hakkında konuşmak isteyen buyrun
  36. darkorbit forumu neden kapalı ?
  37. internetin fenomenleri :))
  38. Tr4 Eskilerden :)
  39. Bi bakarmısınız
  40. Pdbo bot
  41. Nasıl değerlendirmeliyim beyler ?
  42. Kaç Kez İmha Oldunuz? :cevabı
  43. global amerika 5
  44. darkorbit hakkında sohbet etmek isteyen varsa buyrun edelim :D
  45. Bot güvenliği.
  46. Arkadaşlara Eşek Şakası
  47. darkorbit hakkında sohbet etmek isteyen varsa buyrun edelim :D
  48. Alışverişte Verilen Fiyatlar.
  49. Klan
  50. P.E.T Otamatik yaratık kesme Modülü
  51. Dikkat
  52. Ucuz serverler
  53. Kbot indirme
  54. leoya teklif
  55. Pdbot hakkında yardımcı olur musunuz ?
  56. BoxyBot Pet
  57. Herkes Şirketini Yassın
  58. Kalkan yardım yav :)
  59. TR4 Oynuyann ?
  60. darkorbit tks ederken çarınızın çalınmasını istemiyorsanız giirin msn bugu
  61. Gelin beyler bişey anlatcam :D
  62. bedava çar aranır (acil)
  63. erdeme özel başkası girmesin
  64. Çarım eyimi beyler :)
  65. çarımı çaldı yardım edin nolur yalvarırım
  66. Benimde çiğ böreğim meşhurdur :D
  67. :D Girin görün
  68. Agaya Beeeleş :D
  69. tr2 en çok aranan başlığı
  70. Boxybot Maplardaki değişiklikler
  71. boxybotta hata alıyorum yardım edene + rep verecem :D
  72. BOxybot Portal
  73. kbot sorunu
  74. COK komik :D gelin bi uğrayın sizdende bekliyorum:D
  75. Hileler
  76. kutu bollugu
  77. yeni bir credi kasma taktiği !
  78. kapı yapan bot
  79. Ganimet Anahtarı
  80. ya yardim eden yokmu kappa kapisi ilgili
  81. Kappa kapisinda sknti
  82. X-Galactica (BlackGalaxy) || Darkorbit pvp server
  83. Kombo Pet Modülleri
  84. Kim Hangi Swde?
  85. Ve 1 Milyon Uridium..!
  86. Arkadaşınızı korkutabilirsiniz
  87. Kpss
  88. Ne kadar kasılır
  89. davet bonusu 7lvl yapılır
  90. Goliath vs. Citadel
  91. DARKORBİT VE DİĞER ONLİNE OYUNLARDA ZAHMETSİZ BEDAVA OYUN PARASI KAZANMA << xDe4114
  92. evet tavsiyerinizi bekliyorum
  93. Arkadaşlar herkes fikrini söylesin
  94. Alttaki hangı takımlı
  95. Ticarette bastım ama olmadı
  96. Yardım
  97. Darkorbit Yenı Kapı
  98. ShaiyaTruva Sonsuz Eğlence | TR Tarafından Lisanslı Server
  99. Uridium,LF-3,Jenerator ve Mermi Bugları Fix Yedi..!
  100. zz
  101. Altakii Hangi Sever
  102. DarkOrbitde Altdaki Kaç Level
  103. Altakinin Şirketi Ne?
  104. gemıem calındı
  105. 8 Flax - 6 ay premium -3 Big-Boy ile oyuna başlama
  106. Gidiyorum Kurtulun
  107. kbot 6.31 gercek crack
  108. Hızır Aleyhisellam
  109. Allahim Ölmek İstiyorum
  110. tr3 yardım lazım
  111. Alpemix İle Bağlantı
  112. Sonunda çıktı FORUM ZERO TSSİ
  113. Dünya kameralarından bakış
  114. İlginç Ama Etkileyici :D [ İçimdeki Casus ]
  115. TR6 Açık Arttırma
  116. Kayıp Aranıyor!
  117. İbot-Boxybot ?
  118. Mark Zuckerberg Evlendi !
  119. Hovoc
  120. klan Fotosu
  121. Devam Ettirelim(eğlence var dediler geldik)
  122. Zeta end Havoc
  123. Lf4ler havoclar irisler :D
  124. Bedava premium
  125. Darkorbit Vs Müzikleri Part 2 :)
  126. fakirlik:)
  127. Teamspeak3 & Teamspeak 2 Uygun Fiyatlara
  128. :D kop kop eğlenin biraz
  129. Merhaba benim adım Nameee :D
  130. mutlak ızleyın
  131. Darkorbit Oyuna Yeni Başlayanlar İçin Yararlı Bilgiler
  132. boxybot
  133. erdem lig tv link bul
  134. Alışveriş
  135. Boxybot yoksa başka bot kullanın
  136. 1 Günde 320 K Uri ?
  137. Palladium Toplama ??
  138. zeta havoç bugu
  139. şuan darkorbitte
  140. vaybe !
  141. modluğu ve darkorbiti bırakıyorum
  142. Dark Orbit Zero Chat Room_v1.0
  143. captcha kodu geri dondu
  144. Yenilikler
  145. Arkadaşlar Bakarmısınız
  146. Tüm darkorbit oynayanlarını ilgilendirecek bir konu
  147. Kapı
  148. beyler öss de 415 puan yaptım dua edenlere teşekkürler
  149. deprem oldu
  150. Arkadaslar lutfen bi bakin
  151. G00GL€ €qléncé :D
  152. erdem msn e gel
  153. Global avrupa 2 (int5) tarama günleri??
  154. İngiltere 2
  155. oynaya oynaya gelin çocuklar babanızın parasını yiyin çocuklar :D
  156. Kop :D
  157. *** *** ne ****** ***tan bi cracktır kapıda kesiyor sonra duruyor keyfine **
  158. Buzdağlarının İstilası
  159. 7:44 saat dakikada 29Bin uri iyimi kötümü
  160. 4-5 deki haritada mavi nokta var oraya atlayın
  161. lf4 çıkarma taktiği
  162. guve
  163. Öyle bir cesaret verdinizki....
  164. havoc çıkarma hilesi varmış sadece 1kapıdan ama söylemiyorlar
  165. katlayıcı alcam sizde hangi bölümde alıp başlıyım
  166. Ünlü Bi Forumuz :DD
  167. yeni gemiler trailer
  168. darkorbit ws müzikleri :)
  169. beyler devamssızlık mektubu geldi :(
  170. erdem bi özel konuşalım yarın mevlüt var herkes davetli
  171. Ibot' la Kapı Yapma
  172. lütfen bugün bi fatiha okuyun ölen arkadaşım için
  173. beyler cuma akşamları 80 kere salavat çekin
  174. zeta
  175. Arkadaşınız İrislerinizi Patlatsa
  176. gençler cumanızı kutluyorum herkese dua etim :D
  177. Büyük Yarışma Benden
  178. Gööktürk Oku Nolurya :D
  179. Teamwiewer İle Bot Yapımı
  180. yarınki sınavda herkese başarılar
  181. gir içeri bak bakalım
  182. Acill
  183. cumanızı kutluyorum hepinize dua ettim :)
  184. TR2 de vs atmakisteyen var mı ?
  185. Bot
  186. DeRRRBi
  187. darkorbit özel gün
  188. beyler bu intelchrome la ilgili
  189. Arkadaşlar Yardım !
  190. <<<<<tarama var mı gençler>>>>>
  191. zeta kapisi
  192. Darkorbit Tarama ve Güncelleme !
  193. Her gol Uridium kazandırıyor!
  194. bottan attı
  195. Hesabıma erişemiyorum
  196. kalkan
  197. kbot licance
  198. Kbot ücretsiz
  199. Bu nasıl goli
  200. darkorbit nick