Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Online Oyunlar > Silkroad Online > Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi


Silkroad karakter yapılandırma

Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 17 Ekim 2012   #1
wordabula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Ekim 2012
Bulunduğu yer: İstanbul
Alter: 26
Mesajlar: 851
Konular: 517
Rep Puanı: 3425
Rep Gücü: 857
Rep Derecesi : wordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 7
Ettiği Teşekkürler: 0
wordabula - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart Silkroad karakter yapılandırma

Silkroad karakter yapılandırma


Çinliler
Savaşçılar ve büyücüler olarak 2 gruba ayrılır. Silah kullanma üzerine gelişmiş yetenekleri vardır ve hem grup hemde tek başlarına savaşmak için uygundurlar.
Avrupalılar

Avrupa karakterleri grup oyununa daha yatkındır. Çinliler gibi tek başlarına rahat gelişemezler.
Karakter gelişimi

Gelişim Puanı (Stats)

Karakter her seviyeyi atlayışında 5 gelişim puanı alır. Bu puanlardan ikisi otomatik olarak güç (STR - Strength) ve zekaya (INT - Intelligence) paylaştırılır, kalan 3 puanı karakterin gelişim göstermesinin istendiği alana verilir, tek bir yere verildiği gibi karışık olarak da verilebilir.
Tecrübe Puanları (Exp)

Karakter her canavar kestiğinde belli bir puan alır, bu puanlar istenilen seviyeye geldiğinde karakter bir üst seviyeye çıkar. Ekranın sol alt köşesinde bulunan yeşil bar üzerindeki yüzde tamamlandığında karakter seviye atlar. Avrupa sunucularında şu andaki en yüksek seviye 110' dur.
Beceriler (Skill)

Karakter her yaratık kestiğinde gelişim puanıyla beraber bir de beceri (skill) puanı alır bu puanları belli bir alanda ustalaşmak için kullanılır. Oyuncunun seviye atladığında skill ekranından uzmanlaşmak istediği alanı "Level Up" yapması gerekir. Becerilerde iki ırk içinde ortak olan bazı noktalar vardır sadece. Beceri üst levelleri kendi levellerini geçemez. Pasif ve aktif olarak farklı beceriler vardır, pasif olanlar açtığınız anda karakterinizine etki eder. Oyuncu aktif olanları belli sürelerde kendisi çalıştırmak zorundadır. Bazı becerileri açabilmek için bir önceki seviyedekini de açmanız gerekebilir.

Avrupalı karakterler seviyeleri * 2 kadar beceri leveli (skill) kullanır. Her seviyede farklı beceriler açılacak, kullandıkları becerilerde gelişecektir. 100 seviyeye geldiğinde toplam sadece 2 alanda uzmanlaşabilir.
Avrupalı karakterlerin beceri skilleri
Melee: Warrior, Roque güç üzerine kurulu yapılardır fakat büyülü vuruşlara karşı zayıflardır. Gelişim puanlarının STR verilmesi önerilir.
Warrior: One Handed Sword, Two Handed Sword ve Dual Axe olmak üzere üç değişik silahı kullanma kabiliyetine sahiptir.
Roque: Oyundaki en yüksek kritiği vuran silahlara sahiptirler, Crossbow ok atma kabiliyetine sahiptir, dagger ise yakın dövüş ve zehirleme konusunda uzmandır.
Caster: Wizard, Warlock büyülü vuruşlar üzerine kuruludur ama fiziksel vuruşlara karşı zayıflardır. Gelişim puanlarının INT verilmesi önerilir.
Wizard: Kullanabileceği tek bir silah vardır ama oyunda yapılan en yüksek zararları verebilir.
Warlock: Rakibini zayıf düşürecek cadıların kullanacağı türden büyülere sahiptir.
Buffer: Bard, Cleric partilerin vazgeçilmez karakterleridir. Gelişim puanlarının verilmesi oyuncuya bağlıdır.
Bard: Müzisyendir, yaptığı müzikle hızlı yürüme, yaratıklardan korunma veya yanına çekme gibi çok değişik notalar çıkarabilir. Tek başına savaşması zordur, parti adamıdır.
Cleric: Parti oyunlarının vazgeçilmezidir. Verdiği ekstra güçlerle yanındakileri yenilmez sayılabilecek düzeye getirebilir. Ölüleri canlarını belli bir süreliğine yükselterek diriltebilir. Tek başına savaşması zordur, parti adamıdır ama canının % 95 ini kulanarak oyunda bulunan tüm karakterlerden daha yüksek zarar verebilen özel bir büyüsü vardır.
Çinli karakterlerin toplam 330 sınırları vardır. 110. seviyeye geldiğinde toplamda 3 alanı sonuna kadar açabilir.
Çinli karakterlerin beceri skilleri

Çinli karakterlerde silah ve büyü olarak iki farklı yapı vardır. Gelişim puanlarına göre silah ve beceri geliştirirler.
Weapon: Kılıç, mızrak ve yay olmak üzere 3 çeşittir, verilen gelişim puanına göre silah seçimi yapılır.
Bicheon: Sword ve Blade olmak üzere iki silah vardır Fiziksel vuranlar Blade büyülüler Sword kullanır, ikisi de kalkan kullanabilir. STR yapılandırılmalı Blade dövüşlerde çok tercih edilir, INT yapılandırılmalı Sword daha kolay ölebilir ama rakibe yüksek zarar verir.
Heuksal: Spear ve Glavie olmak üzere iki silah vardır Fiziksel vuranlar Glavie büyülüler Spear kullanır, pasif olarak canını arttıran özel bir becerisi vardır. STR yapılandırılmalı Glavie ekstra gelen canıyla dayanıklıdır ve vuruş gücü de orantılıdır. INT yapılandırılmalı Spear Çinli karakterlerin en yüksek zararı veren karakteridir, ama korunması olmadığı için daha dayanıksızdır.
Pacheon: Sadece Bow kullanır, Uzaktan yüksek kritik vurma yeteneğine sahiptir. En hızlı seviye atlayan karakterlerdendir. Dövüşlerde yanına oyuncular gelemeden kazanabilir. Fiziksel veya büyülü olması oyuncunun seçimine bağlıdır.
Force: Karakterin kullandığı silahla bağımsız olarak 4 ana maddeden güçler seçilebilir.
Cold: El yakması buzdur, en düşük zararı verir. Rakibi dondurablir veya yavaşlatabilir, karaktere fiziksel defans sağlayan büyüleri vardır.
Lightning: El yakması elektriktir, Rakibe şok verebilir, karaktere hızlı yürüme ışınlanma büyüsel vuruş gücünü arttırma gibi büyüler verir.
Fire: El yakması ateştir, en yüksek zararı verir. Rakibi yakabilir, büyüsel dayanıklılık, görünmezleri görme gibi büyüler verebilir.
Force Power: Ölüleri diriltme, canı azaldıkça takviye edebilme, yaratıklardan korunma oluşturma, rakibe büyü yapabilme özellikleri vardır.
Kıyafet seçimleri


Burada okuyacaklarınız hangi silah grubunun yanında nasıl kıyafetler giymeniz gerektiğiyle ilgilidir. Bazı oyuncular farklı seçim yapabilmektedir. Avrupa ve çin kıyafetlerinin isimleri farklı olmakla beraber ortak özelliklere sahiptir.
Robe (avrupa) ve Garment (Çin) kıyafetlerinin büyüsel dayanıklılıkları fazla fiziksel dayanıklılıkları zayıftır. Kumaştan yapılan hafif bir kıyafet olduğu için yürüme hızınız % 20 daha fazladır
Light Armor (avrupa) ve Protector (Çin) iki vuruşa da orantılı olarak dayanıklıdır. Kumaş ve metal karışımından yapılan orta ağırlıkta bir kıyafet olduğu için yürüme hızınız % 10 daha fazladır
Heavy Armor (avrupa) ve Armor (Çin) fiziksel dayanıklılıları fazla ama büyüye karşı dayanıklılıkları zayıftır. Metalden yapılan ağır bir kıyafet olduğu için yürüme hızınız değişmez.
Avrupa silahların seçimleri
One-hand Sword: Heavy Armor, Light Armor, Shield (kalkan takabilir)
Two-hand Sword: Heavy Armor, Light Armor
Dual Axe: Heavy Armor, Light Armor
Dagger: Light Armor
Crossbow: Light Armor
Warlock Rod: Robe, Shield
Staff: Robe
Harp: Robe
Cleric Rod: Light Armor, Robe, Shield
Çin karakterler yapılarına göre farklı seçimlere sahiptir.
STR yani savaşçı karakterler fiziksel dayanıklılığa sahip oldukları için çoğunlukla garment bazende protector giyerler.
INT yani büyüsel gücü olan karakterler de çoğunlukla protector bazende armor giyerler.
Simya Sistemi (Alchemy)

Oyun içerisinde yerden düşen ve satın alınan eşyaların üzerinde belli değerler vardır. Phy Attack, Mag. Attack, Critical ve benzeri gibi değerler belli bir rakam aralığında olup yanlarındaki parantezde bulunan yüzdeye ve silahın üzerindeki +' ya göre değişim göstermektedir.
Silaha, kıyafete, aksesuarın seviyesini yükseltmek(+ basmak)

Silaha basılan her (+) Phy. Attack Power ve Mag Attack Power (giysilerde defance) değerlerinde bir artışa yol açacaktır. 0'ken 16-18 olan atak değeri +3 iken 24-26 olacaktır. Bastığınız + yükseldikçe bir üstünü basmanız zorlaşacaktır. +1 den +2 ' ye çıkarmak kolayken +5' den +6 ya çıkarmak daha zordur.
Silah, kıyafet ve aksesuara + basmak için öncelikle ilgili Elixir olmak zordundadır. Silah için Elixir Weapon, kıyafet için Elixir Protector, aksesuar için Elixir Accesory. Ayrıca NPC' lerde satılan Lucky Powder' tutma şansını arttıracaktır. İksir ve şans iksiri alındıktan sonra Y harfine basarak Alchemy (Simya) penceresi açılır. Bu pencere iki bölümden oluşur birincisi taş basmak, ikincisi + basmak içindir. 2. Pencereye gelip sol tarafa silah konulur yandaki açılan slota ilgili elixir ve istenirse (şart değil) Lucky Powder. Daha sonra Fuse seçeneğine tıklanarak işlem tamamlanır. Koyulan alandaki silahın üzerinde ışık çıkara silah başarıyla yükseltilmiştir, koyu bir duman çıkarsa başarısız olmuştur.
Önemli olan noktalar şunlardır; deneme başarısız olursa silah 0' a geri düşer, +4 den sonraki denemelerde silahın yok olma ihtimali vardır. Denenen öğenin en altına maviyle Astral (2) gibi bir değer yazıyorsa +4 sonraki başarısız bir denemede silah +4' e düşer ve astral değeri 1 azalır. Öğede maviyle yazılmış Immortal yazısı varsa başarısız denemede yok olma işlemi olursa immortal öğeyi kurtaracaktır.
Silaha kıyafete, aksesuara özellik basmak

Yaratık keserken altın ve item haricinde tablet ve element denilen torbalarda düşmektedir. Tabletlerin iki türü vardır bunlar Ruby ve Jade. Ruby tabletler pembe renklidir ve öğelerin değerlerinin yanlarıdaki yüzdeleri etkilemek içindir. Jade tabletler yeşil renktedir, öğenin özelliklerinin en altına mavi yazı olarak eklenir ve ilgili değerin rakam kısmında değişiklik yapar. Yerden düşen element torbaları yine alchemy ve NPC' lerde satılan Void Rondo ile açıldıktan sonra, içinden çıkan elementler bir yerde toplanır. Öğeye basılması istenen ilgili tablet alınır, tabletin altında yazan istediği elementler ayrılır. Yine alchemy' nin ilk ekranına önce tablet sonra da elementler konulur Fuse dedikten sonra bir taş verir (taşın alt tarafındaki % ne kadar düşükse başarılı olma şansı da o kadar yüksektir).. Bundan sonra Alchemy ekranının 2. sayfasını açılarak önce basılması istenen öğe ve ardından taş konulur ve Fuse denilir. İşlem başarılı olursa öğenin alt tarafında mavi olarak bu özellik eklenir.
Önemli olan noktalar şunlardır; özelliğin yüzdesi şansa bağlı olarak değişmekle beraber, aynı özellik o öğede varsa düşürebilir veya yükseltebilir ama özellik kaybolmaz. Başarılı işlem durumunda öğenin farklı bir değerindeki yüzdesinde şansa bağlı olarak değişiklik olabilir.
Değerli Öğeler (SOX items)


Oyunda 2 tip değerli öğe ve bunlarında 3 çeşidi vardır. Bunlardan biri yaratık keserken rastlantısal olarak yerden düşen özel öğelerdir Silah, kıyafet veya aksesuar olabilir. Diğer bir yöntem sadece akademiden kazandığınız puanlarla alınabilen onur silahlarıdır (kıyafet ve aksesuar alınamaz). Özel silahlar karakter pencerenizde çevresinde ışıklar dönerek gösterilir, elinizdeki silahlarınsa cinsine göre parlama şekli vardır. Bu özel öğeler kendi aralarında 3' ayrılır
Seal of Star: Dengi olan silah veya kıyafete +5 basılmış gibidir. Silahın üzeri parıldayan bir toz bulutuyla sarılıdır.Dengi kıyafetlerden daha pahalıya satılır.
Seal of Moon: Dengi olan bir silaha veya kıyafete +10 basılmış gibidir. Silahın çevresinden birbirine çapraz geçen 2 ışık dalgası silahın üst kısmına doğru dönerek ilerler. SOS öğeden daha pahalıdır.
Seal of Sun: Dengi olan bir silaha veya kıyafete +15 basılmış gibidir. Silahın çevresinden birbirine çapraz geçen 2 ışık dalgası silahın üst kısmına doğru dönerek ilerler, dalgalar tepeye ulaştığında bir parıltı ortaya çıkar.
Seal of Nova: Günümüzde dengi sadece 11. Degree malzemelerde bulunan ve yaklaşık dengi olan silah ve kıyafete +7 basılmış gücündedir. Sun görünümünde bir parlaması mevcuttur. 11. degree itemlerde sadece bu özel malzeme vardır. Yani diğer "Seal of Sun, Seal of Moon ve Seal of Star" 11.degree de yer almamaktadır. Bu nedenle günümüzde (06.05.2010) mevcut en önemli ve en büyük malzemelerdir.



Üye Profil Bilgileri

Kampanya PBDO-Bot 5 TL
wordabula isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Savaşçı Karakter Yapılandırma Furkan53 Karakter Gelişimi 3 29 Ekim 2017 12:20
Knight Online -Karakter Yapılandırma Rehberi wordabula Knight Online Teknik Destek 4 24 Haziran 2015 04:09
Silkroad Karakter Gelisimi wordabula Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi 0 17 Ekim 2012 22:46
Silkroad Karakter Yapılandırma (GENEL) wordabula Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi 0 17 Ekim 2012 22:41
Silkroad Karakter Foxin Silkroad Online Genel 12 11 Ekim 2012 13:42

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:34.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736