Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Online Oyunlar > Silkroad Online > Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi


Silkroad Karakter Gelisimi

Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 17 Ekim 2012   #1
wordabula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Ekim 2012
Bulunduğu yer: İstanbul
Alter: 26
Mesajlar: 851
Konular: 517
Rep Puanı: 3425
Rep Gücü: 857
Rep Derecesi : wordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 7
Ettiği Teşekkürler: 0
wordabula - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart Silkroad Karakter Gelisimi

Çinliler
Savasçilar ve büyücüler olarak 2 gruba ayrilir. Silah kullanma üzerine gelismis yetenekleri vardir ve hem grup hemde tek baslarina savasmak için uygundurlar.
Avrupalilar

Avrupa karakterleri grup oyununa daha yatkindir. Çinliler gibi tek baslarina rahat gelisemezler.
Karakter gelisimi

Gelisim Puani (Stats)

Karakter her seviyeyi atlayisinda 5 gelisim puani alir. Bu puanlardan ikisi otomatik olarak güç (STR - Strength) ve zekaya (INT - Intelligence) paylastirilir, kalan 3 puani karakterin gelisim göstermesinin istendiği alana verilir, tek bir yere verildiği gibi karisik olarak da verilebilir.
Tecrübe Puanlari (Exp)

Karakter her canavar kestiğinde belli bir puan alir, bu puanlar istenilen seviyeye geldiğinde karakter bir üst seviyeye çikar. Ekranin sol alt kösesinde bulunan yesil bar üzerindeki yüzde tamamlandiğinda karakter seviye atlar. Avrupa sunucularinda su andaki en yüksek seviye 110' dur.
Beceriler (Skill)

Karakter her yaratik kestiğinde gelisim puaniyla beraber bir de beceri (skill) puani alir bu puanlari belli bir alanda ustalasmak için kullanilir. Oyuncunun seviye atladiğinda skill ekranindan uzmanlasmak istediği alani "Level Up" yapmasi gerekir. Becerilerde iki irk içinde ortak olan bazi noktalar vardir sadece. Beceri üst levelleri kendi levellerini geçemez. Pasif ve aktif olarak farkli beceriler vardir, pasif olanlar açtiğiniz anda karakterinizine etki eder. Oyuncu aktif olanlari belli sürelerde kendisi çalistirmak zorundadir. Bazi becerileri açabilmek için bir önceki seviyedekini de açmaniz gerekebilir.

Avrupali karakterler seviyeleri * 2 kadar beceri leveli (skill) kullanir. Her seviyede farkli beceriler açilacak, kullandiklari becerilerde gelisecektir. 100 seviyeye geldiğinde toplam sadece 2 alanda uzmanlasabilir.
Avrupali karakterlerin beceri skilleri
Melee: Warrior, Roque güç üzerine kurulu yapilardir fakat büyülü vuruslara karsi zayiflardir. Gelisim puanlarinin STR verilmesi önerilir.
Warrior: One Handed Sword, Two Handed Sword ve Dual Axe olmak üzere üç değisik silahi kullanma kabiliyetine sahiptir.
Roque: Oyundaki en yüksek kritiği vuran silahlara sahiptirler, Crossbow ok atma kabiliyetine sahiptir, dagger ise yakin dövüs ve zehirleme konusunda uzmandir.
Caster: Wizard, Warlock büyülü vuruslar üzerine kuruludur ama fiziksel vuruslara karsi zayiflardir. Gelisim puanlarinin INT verilmesi önerilir.
Wizard: Kullanabileceği tek bir silah vardir ama oyunda yapilan en yüksek zararlari verebilir.
Warlock: Rakibini zayif düsürecek cadilarin kullanacaği türden büyülere sahiptir.
Buffer: Bard, Cleric partilerin vazgeçilmez karakterleridir. Gelisim puanlarinin verilmesi oyuncuya bağlidir.
Bard: Müzisyendir, yaptiği müzikle hizli yürüme, yaratiklardan korunma veya yanina çekme gibi çok değisik notalar çikarabilir. Tek basina savasmasi zordur, parti adamidir.
Cleric: Parti oyunlarinin vazgeçilmezidir. Verdiği ekstra güçlerle yanindakileri yenilmez sayilabilecek düzeye getirebilir. Ölüleri canlarini belli bir süreliğine yükselterek diriltebilir. Tek basina savasmasi zordur, parti adamidir ama caninin % 95 ini kulanarak oyunda bulunan tüm karakterlerden daha yüksek zarar verebilen özel bir büyüsü vardir.
Çinli karakterlerin toplam 330 sinirlari vardir. 110. seviyeye geldiğinde toplamda 3 alani sonuna kadar açabilir.
Çinli karakterlerin beceri skilleri

Çinli karakterlerde silah ve büyü olarak iki farkli yapi vardir. Gelisim puanlarina göre silah ve beceri gelistirirler.
Weapon: Kiliç, mizrak ve yay olmak üzere 3 çesittir, verilen gelisim puanina göre silah seçimi yapilir.
Bicheon: Sword ve Blade olmak üzere iki silah vardir Fiziksel vuranlar Blade büyülüler Sword kullanir, ikisi de kalkan kullanabilir. STR yapilandirilmali Blade dövüslerde çok tercih edilir, INT yapilandirilmali Sword daha kolay ölebilir ama rakibe yüksek zarar verir.
Heuksal: Spear ve Glavie olmak üzere iki silah vardir Fiziksel vuranlar Glavie büyülüler Spear kullanir, pasif olarak canini arttiran özel bir becerisi vardir. STR yapilandirilmali Glavie ekstra gelen caniyla dayaniklidir ve vurus gücü de orantilidir. INT yapilandirilmali Spear Çinli karakterlerin en yüksek zarari veren karakteridir, ama korunmasi olmadiği için daha dayaniksizdir.
Pacheon: Sadece Bow kullanir, Uzaktan yüksek kritik vurma yeteneğine sahiptir. En hizli seviye atlayan karakterlerdendir. Dövüslerde yanina oyuncular gelemeden kazanabilir. Fiziksel veya büyülü olmasi oyuncunun seçimine bağlidir.
Force: Karakterin kullandiği silahla bağimsiz olarak 4 ana maddeden güçler seçilebilir.
Cold: El yakmasi buzdur, en düsük zarari verir. Rakibi dondurablir veya yavaslatabilir, karaktere fiziksel defans sağlayan büyüleri vardir.
Lightning: El yakmasi elektriktir, Rakibe sok verebilir, karaktere hizli yürüme isinlanma büyüsel vurus gücünü arttirma gibi büyüler verir.
Fire: El yakmasi atestir, en yüksek zarari verir. Rakibi yakabilir, büyüsel dayaniklilik, görünmezleri görme gibi büyüler verebilir.
Force Power: Ölüleri diriltme, cani azaldikça takviye edebilme, yaratiklardan korunma olusturma, rakibe büyü yapabilme özellikleri vardir.
Kiyafet seçimleri


Burada okuyacaklariniz hangi silah grubunun yaninda nasil kiyafetler giymeniz gerektiğiyle ilgilidir. Bazi oyuncular farkli seçim yapabilmektedir. Avrupa ve çin kiyafetlerinin isimleri farkli olmakla beraber ortak özelliklere sahiptir.
Robe (avrupa) ve Garment (Çin) kiyafetlerinin büyüsel dayanikliliklari fazla fiziksel dayanikliliklari zayiftir. Kumastan yapilan hafif bir kiyafet olduğu için yürüme hiziniz % 20 daha fazladir
Light Armor (avrupa) ve Protector (Çin) iki vurusa da orantili olarak dayaniklidir. Kumas ve metal karisimindan yapilan orta ağirlikta bir kiyafet olduğu için yürüme hiziniz % 10 daha fazladir
Heavy Armor (avrupa) ve Armor (Çin) fiziksel dayaniklililari fazla ama büyüye karsi dayanikliliklari zayiftir. Metalden yapilan ağir bir kiyafet olduğu için yürüme hiziniz değismez.
Avrupa silahlarin seçimleri
One-hand Sword: Heavy Armor, Light Armor, Shield (kalkan takabilir)
Two-hand Sword: Heavy Armor, Light Armor
Dual Axe: Heavy Armor, Light Armor
Dagger: Light Armor
Crossbow: Light Armor
Warlock Rod: Robe, Shield
Staff: Robe
Harp: Robe
Cleric Rod: Light Armor, Robe, Shield
Çin karakterler yapilarina göre farkli seçimlere sahiptir.
STR yani savasçi karakterler fiziksel dayanikliliğa sahip olduklari için çoğunlukla garment bazende protector giyerler.
INT yani büyüsel gücü olan karakterler de çoğunlukla protector bazende armor giyerler.
Simya Sistemi (Alchemy)

Oyun içerisinde yerden düsen ve satin alinan esyalarin üzerinde belli değerler vardir. Phy Attack, Mag. Attack, Critical ve benzeri gibi değerler belli bir rakam araliğinda olup yanlarindaki parantezde bulunan yüzdeye ve silahin üzerindeki +' ya göre değisim göstermektedir.
Silaha, kiyafete, aksesuarin seviyesini yükseltmek(+ basmak)

Silaha basilan her (+) Phy. Attack Power ve Mag Attack Power (giysilerde defance) değerlerinde bir artisa yol açacaktir. 0'ken 16-18 olan atak değeri +3 iken 24-26 olacaktir. Bastiğiniz + yükseldikçe bir üstünü basmaniz zorlasacaktir. +1 den +2 ' ye çikarmak kolayken +5' den +6 ya çikarmak daha zordur.
Silah, kiyafet ve aksesuara + basmak için öncelikle ilgili Elixir olmak zordundadir. Silah için Elixir Weapon, kiyafet için Elixir Protector, aksesuar için Elixir Accesory. Ayrica NPC' lerde satilan Lucky Powder' tutma sansini arttiracaktir. iksir ve sans iksiri alindiktan sonra Y harfine basarak Alchemy (Simya) penceresi açilir. Bu pencere iki bölümden olusur birincisi tas basmak, ikincisi + basmak içindir. 2. Pencereye gelip sol tarafa silah konulur yandaki açilan slota ilgili elixir ve istenirse (sart değil) Lucky Powder. Daha sonra Fuse seçeneğine tiklanarak islem tamamlanir. Koyulan alandaki silahin üzerinde isik çikara silah basariyla yükseltilmistir, koyu bir duman çikarsa basarisiz olmustur.
Önemli olan noktalar sunlardir; deneme basarisiz olursa silah 0' a geri düser, +4 den sonraki denemelerde silahin yok olma ihtimali vardir. Denenen öğenin en altina maviyle Astral (2) gibi bir değer yaziyorsa +4 sonraki basarisiz bir denemede silah +4' e düser ve astral değeri 1 azalir. Öğede maviyle yazilmis Immortal yazisi varsa basarisiz denemede yok olma islemi olursa immortal öğeyi kurtaracaktir.
Silaha kiyafete, aksesuara özellik basmak

Yaratik keserken altin ve item haricinde tablet ve element denilen torbalarda düsmektedir. Tabletlerin iki türü vardir bunlar Ruby ve Jade. Ruby tabletler pembe renklidir ve öğelerin değerlerinin yanlaridaki yüzdeleri etkilemek içindir. Jade tabletler yesil renktedir, öğenin özelliklerinin en altina mavi yazi olarak eklenir ve ilgili değerin rakam kisminda değisiklik yapar. Yerden düsen element torbalari yine alchemy ve NPC' lerde satilan Void Rondo ile açildiktan sonra, içinden çikan elementler bir yerde toplanir. Öğeye basilmasi istenen ilgili tablet alinir, tabletin altinda yazan istediği elementler ayrilir. Yine alchemy' nin ilk ekranina önce tablet sonra da elementler konulur Fuse dedikten sonra bir tas verir (tasin alt tarafindaki % ne kadar düsükse basarili olma sansi da o kadar yüksektir).. Bundan sonra Alchemy ekraninin 2. sayfasini açilarak önce basilmasi istenen öğe ve ardindan tas konulur ve Fuse denilir. islem basarili olursa öğenin alt tarafinda mavi olarak bu özellik eklenir.
Önemli olan noktalar sunlardir; özelliğin yüzdesi sansa bağli olarak değismekle beraber, ayni özellik o öğede varsa düsürebilir veya yükseltebilir ama özellik kaybolmaz. Basarili islem durumunda öğenin farkli bir değerindeki yüzdesinde sansa bağli olarak değisiklik olabilir.
Değerli Öğeler (SOX items)


Oyunda 2 tip değerli öğe ve bunlarinda 3 çesidi vardir. Bunlardan biri yaratik keserken rastlantisal olarak yerden düsen özel öğelerdir Silah, kiyafet veya aksesuar olabilir. Diğer bir yöntem sadece akademiden kazandiğiniz puanlarla alinabilen onur silahlaridir (kiyafet ve aksesuar alinamaz). Özel silahlar karakter pencerenizde çevresinde isiklar dönerek gösterilir, elinizdeki silahlarinsa cinsine göre parlama sekli vardir. Bu özel öğeler kendi aralarinda 3' ayrilir
Seal of Star: Dengi olan silah veya kiyafete +5 basilmis gibidir. Silahin üzeri parildayan bir toz bulutuyla sarilidir.Dengi kiyafetlerden daha pahaliya satilir.
Seal of Moon: Dengi olan bir silaha veya kiyafete +10 basilmis gibidir. Silahin çevresinden birbirine çapraz geçen 2 isik dalgasi silahin üst kismina doğru dönerek ilerler. SOS öğeden daha pahalidir.
Seal of Sun: Dengi olan bir silaha veya kiyafete +15 basilmis gibidir. Silahin çevresinden birbirine çapraz geçen 2 isik dalgasi silahin üst kismina doğru dönerek ilerler, dalgalar tepeye ulastiğinda bir parilti ortaya çikar.
Seal of Nova: Günümüzde dengi sadece 11. Degree malzemelerde bulunan ve yaklasik dengi olan silah ve kiyafete +7 basilmis gücündedir. Sun görünümünde bir parlamasi mevcuttur. 11. degree itemlerde sadece bu özel malzeme vardir. Yani diğer "Seal of Sun, Seal of Moon ve Seal of Star" 11.degree de yer almamaktadir. Bu nedenle günümüzde (06.05.2010) mevcut en önemli ve en büyük malzemelerdir.



Üye Profil Bilgileri

Kampanya PBDO-Bot 5 TL
wordabula isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Savaşçı Karakter Yapılandırma Furkan53 Karakter Gelişimi 3 29 Ekim 2017 12:20
Silkroad Karakter Yapılandırma (GENEL) wordabula Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi 0 17 Ekim 2012 22:41
Silkroad Karakter Foxin Silkroad Online Genel 12 11 Ekim 2012 13:42
Sura Gelisimi emrekaynak Karakter Gelişimi 1 09 Eylül 2012 19:07
Darkorbit Karakter Satışı lethality Dark Orbit Hesap Alım & Satım 2 20 Ağustos 2012 18:04

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 17:19.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736