Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Online Oyunlar > Silkroad Online > Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi


Silkroad Püf Noktaları

Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 17 Ekim 2012   #1
wordabula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Ekim 2012
Bulunduğu yer: İstanbul
Alter: 26
Mesajlar: 851
Konular: 517
Rep Puanı: 3425
Rep Gücü: 857
Rep Derecesi : wordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 7
Ettiği Teşekkürler: 0
wordabula - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart Silkroad Püf Noktaları

Garment giysiler ne işe yarar?

Garmentler Magic gücü arttırmak için giyilen giysi türleridir ve resmi sitesinde belirtildiği gibi %20 hızlı koşmanızı ve %20 daha az mana harcamanızı sağlar. Bunun yanısıra, Magic defans değerleri diğer giysi türlerine göre yüksek olduğu için Magic attacklarda en düşük hasarı almanıza yardımcı olurlar. Ayrıca Magic Reinforce (Magic Güçlendirme) değerlerinin diğer giysi türlerine göre yüksek olması nedeniyle Magic vuruşlarda da artma sağlarken Fiziksel vuruş gücünden biraz düşürür.

Protector giysiler ne işe yarar? ?

Protectorlar Armor ve Garment giysilerin ortalanmış halidir ve %10 hızlı koşmanızı ve %10 daha az mana harcamanızı sağlarlar. Herkes için uygun bir giysi türüdür. Bütün güçlendirme değerleri diğer iki giysinin ortasındadır.

Armor giysiler ne işe yarar? ?

Armorlar güçlü Fiziksel defans özelliğine sahip giysi türüdür ve Physical Reinforce (Fiziksel Güçlendirme) değeri yüksek olduğundan dolayı Fiziksel vuruş gücünüze de oldukça etki edecektir fakat Magic vuruş gücünüz ve defansınızı düşürecektir. Bunun yanısıra koşma ve mana harcama değerlerinize etki etmez


Hangi giysi türünü seçmeliyim?

Bu konuda çeşitli yorumlar olmasına karşılık benim iki farklı durum için çeşitli görüşlerim vardır;
Vuruş gücüne önem veren ve defansa önem vermeyenler için;
Eğer sadece vuruş gücüne önem veriyorsanız ve INT Karakteriniz varsa Garment giymeniz, en kötü ihtimal Protector giymeniz gerekmektedir. Fakat bu tür bir yapılandırmaya giderseniz Magic vuruş gücünüz ve defansınız maximum olduğu halde, Fiziksel darbelerde diğer tarafı boylama ihtimaliniz de çok yüksektir. (Önermiyorum)
Şayet STR Karakteriniz varsa bu sefer de Armor türü giymeniz, en kötü ihtimal Protector giymeniz gerekmektedir. Bu şekilde de Fiziksel Attack ve Defansınız maximum seviyede olacaktır. Fakat bu yapılandırma da güçlü magic darbeler sonunda diğer tarafı boylama ihtimaliniz çok yüksek olacaktır (Önermiyorum)

Defansa önem veren ve vuruş gücüne önem vermeyenler için; ;

Eğer defans sizin için önemli bir unsursa yapılandırmanızın dengeli olmasını sağlamanız gerekecektir. Bunun içinde INT Karakteriniz varsa giysi olarak Armor seçmeniz veya Protector seçmeniz gerekecektir. Çünkü INT karakterler yeteri kadar Magic defansa sahip olduklarından dolayı fiziksel defans olayını güçlendirmek için Armorla veya Protectorla takviye edilmelidir. Fakat bu seçimi yaptığınız zaman hem Magic hem de Fiziksel Defansınız güçlü olmasına rağmen Mana harcama değeriniz artacak ve Magic vuruş gücünüzde biraz düşme olacaktır. (INT Charlar için zor seçim, öneri konusunda Protectorla uygulanması daha mantıklı olacaktır)
Şayet STR karakteriniz varsa Defans ağırlıklı yapılandırma açısından biraz daha şanslı sayılırsınız. STR Karakterler Garment türü giysi giymeli veya en azından Protector giymelidirler. STR karakterlerin en büyük derdi Magic Attacklara karşı zayıf kalmalarıdır ve Garment türü giysi ile bu dertten nistepen kurtulurlar. Ayrıca %20 hızlı koşma ve az mana harcama gibi unsurları da göz önüne alırsak oldukça dengeli bir karakter elde etmiş oluyorsunuz. Bunun yanısıra tabii ki fiziksel gücünüzden de kaybediyorsunuz ama ortalama her türlü yaratığa karşı dengeli bir karakteriniz oluyor. (Benim önerim ve benim uyguladığım yöntem)

Tabii en güzeli iki tür armor saklayıp özellikte bulunduğunuz bölge içerisinde bulunan yaratıkların Magic mi yoksa Fiziksel mi vurduğuna bakarak armorlarınızı değiştirmeniz olacaktır Örneğin Earth Taoist görevine Armorla gitmek, kendi cenazenize gitmekle aynı kapıya gelir Magic görevlere Garment veya en kötü ihtimal Protectorla gitmeniz en sağlıklısı olacaktır.

Levelime göre topladığım SP'ler yeterli gelmiyor, ne yapmalıyım?

Bu sıkça karşılaşılan bir durumdur ve bu durumda SP Farming denilen olayın gerçekleştirilmesi gerekmektedir. SP Farming oldukça sıkıcı fakat zaman zaman gerekli bir olayıdır. Amaç levelin yavaş atlatılması ama bunun karşılığında öldürülen yaratıklardan daha fazla SP kazanılmasıdır. Bunu yapabilmek için her levelde arttırdığımız Skill Master'i (En yüksek levelde olan Master geçerlidir) Karakter levelimizle birlikte yükseltmiyoruz ve Skill Masterlerimiz ile Levelimiz arasında mesafe bırakmaya çalışıyoruz. Yani Karakter levelimiz ile Skill Master levelimiz arasında 5 fark bırakırsak ortalama %50 gibi daha az Karakter Experience Point kazanırken %50 gibi bir oranda daha fazla Skill Point kazanacak duruma gelmiş oluyoruz. Tabii bu işlem skill point kazanımı için oldukça avantajlı görünse bile karakter leveli çok yavaş ilerlediğinden dolayı biraz sıkıcı sayılabilir. Çok sıkıcı olmaması için en azından Karakter Leveliniz ile Master leveliniz arasında devamlı 2 Level bırakmaya gayret edin. Bu şekilde yine daha fazla SP kazanarak hızlı bir şekilde level atlayabilirsiniz en azından.

Tabii ki SP Farm olayı baygınlık getirecek durumlara gelebilir ve bu duruma düşmek istemiyorsanız yapmanız gereken şey de SP'lerinizi iktisatlı harcamanız olacaktır. Örnek verecek olursak ben çok fazla skill grubundan Skill kullandığım için zaman zaman SP Farm yapmak zorunda kalıyorum yoksa başkta türlü SP'leri yetiştirme şansım yok.


Açılmak İstenilen Skill Gücünün Tahmini


Bir Skill açmayı planlıyorsunuz ve bu skilin yeteri kadar güçlü bir skill olup olmadığına karar veremiyorsunuz. Böyle bir durumda nasıl hareket edilmeli.
Skiller üzerinde güç belirten bazı unsurlar vardır. Bunlardan dikkat edilecek kısmı bir örnek üzerinde açıklamaya çalışalım:
Bir skill açmayı planlıyorsunuz ve üzerinde şu ibare var
Magical Attack Power : 12-23 (%100)
Alternatif olarak diğer bir skillde de
Magic Attack Power : 10-20 (%150)
Bu tür durumlarda sayısal olarak belirtilen extra attack gücünden ziyade parantez içerisinde belirtilmiş olan % değerini dikkate almanız daha yerinde olacaktır. Rakamlarla belirtilen kısım, vuruş tipine göre eklenecek damage değerini belirtir fakat parantez içinde belirtilmiş olan % değeri de kullandığınız skill türüne göre (Magic veya Fiziksel) normal vuruş gücünüzün % kaç arttırılacağını belirtir.
Yani Normal vuruşunuz 100'ken %100'lü bir skille 200 vurabilirken, %200 bir skille 300 vurabilirsiniz. Bu nedenle sayılarla belirtilen kısımdan ziyade % ile belirtilen değerleri yüksek olan skilleri güçlendirmeniz daha yerinde olacaktır.
Tabii her skilin kendine özgü özelliklerini de hesaba katmayı unutmamanız lazım. Mesela alansal vurma gücüne sahip skiller totalde her zaman fazla vururlar



Skill Etki Alanı Hesaplaması


Bazı skiller birden fazla hedefe vurabilme kapasitesine sahiptirler. Fakat bu özellik her zaman umduğunuz gibi çalışmayabilir. Bu nedenle bazı noktalara dikkat etmeniz faydalı olacaktır.
Eğer bir skill'de Penetrations özelliği varsa bu skilin birden fazla yaratığa vurma olasılığı yüksektir. Eğer Front Range Radius olarak fazla yaratığı etkileyeceği belirtilmişse, bu pek kullanışlı olmayabiliyor çünkü sadece önünüze gelen yaratıkları hedef alanı içerisinde sayacaktır. Surround olarak bir belirtme yapılmışsa, yön farketmeden belirtilen alan ve o alan içerisinde belirtilen sayıda hedefe vurabileceği manasına gelmektedir.


-Alıntı-



Üye Profil Bilgileri

Kampanya PBDO-Bot 5 TL
wordabula isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Counter Strike - Püf noktaları // İyi Oynamak. Forum Zero Counter-Strike Hile ve CFG 8 14 Mart 2017 11:44
Silkroad Online PC Gereksinimleri wordabula Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi 0 17 Ekim 2012 22:43
Çin Bow Kasmanın incelikleri ve Püf Noktaları wordabula Silkroad Karakter geliştirme ve Yapılandırma Merkezi 0 17 Ekim 2012 21:55
Silkroad PVP [ALINTIDIR] imtheprince Silkroad Online Genel 5 11 Ekim 2012 17:26
Silkroad Karakter Foxin Silkroad Online Genel 12 11 Ekim 2012 13:42

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:24.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736