Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Online Oyunlar > Silkroad Online > Silkroad İtemler ve Silahlar


Itemlerin üzerindeki aciklamalarin anlamlari. + Resimli Ve Detaylı

Silkroad İtemler ve Silahlar


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 17 Ekim 2012   #1
wordabula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Ekim 2012
Bulunduğu yer: İstanbul
Alter: 26
Mesajlar: 851
Konular: 517
Rep Puanı: 3425
Rep Gücü: 857
Rep Derecesi : wordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond reputewordabula has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 7
Ettiği Teşekkürler: 0
wordabula - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart Itemlerin üzerindeki aciklamalarin anlamlari. + Resimli Ve Detaylı

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

1- Itemin adi, ismin ardindan gelen bir sayi (x +1 veya +2 veya +3 veya +4 +5), itemin üzerindeki degerlerini yükseltir.
Artisi ne kadar cok olursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4 dört kat, +5 bes kat artirir. Yani bu 72+5 yüzük, eger 77 lvl yüzük olsadi onunla ayni degerde olurdu. Ayni üzerimize giydigimiz zirh türleri gibi yüzük, kolye, küpe gibi itemler de, silahlarda oldugu gibi +3+5 olunca parlamazlar.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara) , bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Seal of Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimiz özellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu halde item ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

2- Burada itemin türü belirtilir. Bircok türü vardir. Karakterimizde tasidigimiz mücevherat tarzi itemler; yüzük (her karakterde en cok 2 adet), küpe (1 adet), kolye (1 adet). Kiyafet tarzi itemler; Baslik, Pantalon, Kolluk, Omuzluk, Ayakkabi, ve gövdeye giydigimiz ana zirhimiz. Degerleri olarak itemler icerisinde yüzük en zayif degerleri olan, kolye en iyi degerleri olan, küpe ise ikisinin arasinda degerleri olan item türleridir.

3- Burada itemin derecesi belirtili. Itemler belirli level araliklarinda belirli derecelere ayrilmistir. Bunlara oyun icerisinde degree denir.

4- Bu kisimda iteme en cok ne kadar blue (mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki iteme en cok 9 mavi eklenebilir.

5- Bu kisimda fiziksel absorbe degeri belirtilir. Bu mücevheratlarda böyledir. Rakibin yaptigi fiziksel ataklarin orani buradan emilir. Fiziksel atak yapan rakipler, bladerlar, glavieler, ve kismen chin okcularidir.

6- Bu kisimda büyüsel absorbe degeri belirtilir. Bu meücevheratlarda byöledir. Rakibin yaptigi büyüsel ataklarin orani buradan emilir. Büyüsel atak yapan rakipler; wizard, nukerler ve kismen chin okcularidir.

7- Bu itemi kullanabilmek icin gerekli olan karakter levelini gösterir.

8- Bu itemi kullanmak icin hangi irkdan olmaniz gerektigini belirtir (Su an oyunda iki tür irk vardir; chinese ve europe).

9- STR: Mavideki bu str, karakterinizin HP oranini artirir. Ne kadar cok Str`niz olursa o kadar cok HP`niz ve rakibe o kadar cok phy hasariniz olur. HP potionlar ile karistirilmasin.

10- INT: Mavideki bu int, karakterinizin int oranini yükseltir. Ne kadar cok Int`niz olursa, rakibe o kadar cok büyüsel hasar verirsiniz.

11- Bu kisimdaki mavi, rakibin sizi buz büyüleri ile dondurmasinin (cold attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

12- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi elektrik schock büyülerinin (lightning attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

13- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi ates büyüsünün (fire attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

14- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi zehir büyüsünün (poison attack) zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

15- Bu kisimdaki mavi, rakibin size yaptigi saldiri sonucu, zombi etkisi altinda kalirsaniz, bu etkinin zamanini % 20 oraninda azaltir veya durdurur.

Kücük bir ek bilgi; yukarda belirtilen bütün atak türleri, her bir skill grubunda mevcut, mesela:
Fire; Fire skill grubu,
Cold; Cold skill grubu,
Lightning; Lightning skill grubu,
Poison; Rogue skill grubu,
Sadece Zombie su anlik yok. Zombie tarzi atagin ise Islam irki ile gelmesi bekleniyor.

Itemin derecesi ne kadar artarsa o kadar da eklenebilecek mavinin orani artar. Mesela;
1 degree bir teme sadece str 3 100 % basabilirsiniz. Ama bu oran 9 degree itemde str 6 100 % olur.

Yukarda belirtilen bilgilerin aynisi kiyafetler de de mevcuttur.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

1- Kiyafet parcasinin adi burada belirtilir. Ismin ardindan gelen herhangi bir sayi var ise (x +1 veya +2 veya +3 veya +4 +5), itemin üzerindeki degerlerini yükseltir. Artisi ne kadar cok olursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4 dört kat, +5 bes kat artirir.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara) , bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Seal of Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimiz özellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu halde item ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

2- Burada itemin türü belirtilir. Bircok türü vardir. Baslik, Pantalon, Kolluk, Omuzluk, Ayakkabi, ve gövdeye giydigimiz ana zirhimiz. Avrupa karakterlerde; Robe, Light Armor veya Heavy Armor türleri vardir. Chin karakterlerden ise garment, Armor veya protector türleri vardir.

Avrupa karakterlerde: Robe, büyüsel ataga en dayanikli ama fiziksel ataga dayaniksiz, heavy armor; fiziksel ataga en dayanikli ama büyüsel ataga dayaniksiz, Light armor ise bu ikisinin arasinda ortalama dayanikli kiyafet cesitleridir.

Chin karakterlerde ise: Garment; büyüsel ataga en dayanikli ama fiziksel ataga dayaniksiz, Armor; fiziksel ataga en dayanikli ama büyüsel ataga dayaniksiz, Protector ise bu ikisinin arasinda ortalama dayanikli kiyafet cesitleridir.

Fiziksel savunmasi zayif olanlarin genelde armor tarzini, büyüsel savunmasi zayif olanlarin da genelde robe veya garment tarzini kullanmalari yerinde olur. Kombine bir alternatif olarak da bu iki tür kiyafetin arasinda bulunan light armor veya protector tarzi kiyafetler de alternatif olarak cogunlukla kullanilmaktadir.

3- Kiyafetin hangi bölüme ait oldugunu, hangi parca oldugunu belirtir. 6 tür kiyafet parcasi vardir: Baslik, kolluk, ayakkabi,
omuzluk, pantalon ve gövdeye giydigimiz ana zirh.

4- Burada itemin derecesi belirtili. Itemler belirli level araliklarinda belirli derecelere ayrilmistir. Bunlara oyun icerisinde degree denir.

5- Bu kisimda iteme en cok ne kadar blue (mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki iteme en cok 9 mavi eklenebilir.

6- Burada kiyafet parcasinin fiziksel (phy.) dayaniklilik orani belirtilir.

7- Burada kiyafet parcasinin büyüsel (mag.) dayaniklilik orani belirtilir.

8- Buradaki oran kiyafet parcasinin dayaniklilik oranini belirtir. Buradaki oran saldiri, savas veya rakibin size yaptigi atak sirasinda yavas yavas asagiya dogru gider. Sifira gelince itemi protector shop veya blacksmith denen npc (dükkan) lerden tamir etmeniz (repair) gerekir. Tamiratdan sonra itemi yeniden kullanabilirsiniz. Bu tamirat islemi icin bir miktar para ödemek zorundasiniz (gold).

Ayrica iteme mavi durability eklemek sureti ile buradaki orani artirabilirsiniz.

9- Burada belirtilen parry ratio da denilen oranin ne oldugu fazla bilinmemektedir. Itemdeki parry orani ne kadar yüksek olursa, rakibin size yaptigi atak sirasinda, size verecegi hasar ihtimali o kadar düsük olur. Yani rakibin düsük atak yapma ihtimali cok yüksek olur. Itemdeki parry oranini tabletler yardimi ile artirabilirsiniz.

10- Reinforce hakkinda bircok aciklama mevcut. Ama iclerinde dogru olani sudur: Reinforce sizin rakipte veya saldirdiginiz canavarda yaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir. Silahinizda ne kadar cok phy reinforce var ise, rakibinizde o kadar cok fiziksel hasar yaparsiniz.

11- Buradaki reinforce da ayni phy reinforceki gibidir. Reinforce sizin rakipte veya saldirdiginiz canavarda yaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir. Silahinizda ne kadar cok mag reinforce var ise, o kadar cok büyüsel hasar yaparsiniz.

12- Kiyafet parcasini kullanabilmeniz, giyebilmeniz icin gerekli olan en az level burada belirtilir. Levelinizin yetmedigi ve kiyafet parcasini kullanamayacaginiz durumlarda buradaki yazi kirmizi renkdedir, aksi olan durumlarda, normal hallerde, normal yazi rengindedir.

13- Kiyafet parcasinin erkek veya kadin olarak kimin kullanabilecegi burada belirtilir.

14- Kiyafet parcasini kullanmak icin hangi irkdan olmaniz gerektigini belirtir (Su an oyunda iki tür irk vardir; chinese ve europe).

15- Burada eger iteminiz SOX denile tarzda bir item ise, bu itemin ismi belirtilir. Mesela; Seal of Star (SOS), Seal of Moon (SOM), Seal of Sun (SOSUN) gibi. SOS tarzi itemlerin degeri normal itemden +5 daha fazla, SOM tarzinda bu deger +10 daha fazla, SOSUN tatri itemlerde ise +15 daha fazladir.

16- 17- Bu kisimda belirtilenler iteme eklenen blue (mavi) lerdir. Genelde durability, parry, str, int, mp veya hp oranlarinin artirirlar.

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

1- Silahin adi burada belirtilir. Ismin ardindan gelen herhangi bir sayi (x +1 veya +2 veya +3 veya +4 +5) var ise, silahin üzerindeki degerlerini yükseltir. Artisi ne kadar cok olursa fizik veya magic degerleri o kadar da artar.
Mesela; +1 itemin degerlerini 1 kat, +2 iki kat, +3 üc kat, +4 dört kat, +5 bes kat artirir.

Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi sari ise (1 numara) , bu item sox dedigimiz tarzdadir. Yani Sos (Seal of Star), Som (Seal of Moon) veya Sosun (Seal of Sun). Eger itemin isminin yazildigi yerdeki yazinin rengi mavi ise (1 numara) itemin "blue" dedigimiz özellikleri vardir. Ancak bazi sox tarzi itekmlerde blue oldugu halde item ismi sari görünür, bu sadece sox tarzi itemlerde böyledir.

+3 ve +4 silahlar beyaz grimsi renkde parlar. +5 ve +6 silahlar mor renkde parlar. +7 ve +8 silahlar portakal rengi ile altin rengi arasi parlar. +9 ve +10 silahlar mavimsi yesil seklinde parlarlar.

2- Bu kisimda silahin tipi belirtilir. Chin karakterlerin kullandigi silahlar; blade, bow, glavie, spear ve sword dur. Avrupa karakterler ise; staff, crossbow, 2 hand sword, 1 hand sword, dual axe, dagger, cleric rod, warlock rod ve harb dir.

3- Burada silahin derecesi belirtili. silahlar da diger itemler gibi, belirli level araliklarinda belirli derecelere ayrilmistir. Bunlara oyun icerisinde degree denir.

4- Bu kisimda silaha en cok ne kadar blue (mavi) ekleyebileceginiz belirtilir. Yukardaki örnekteki silaha en cok 9 mavi eklenebilir.

5- Burada fiziksel (phy.) atak gücü belirtilir. Parantez icerisinde belirtilen deger, fiziksel atak olarak belirtilen degerin ne kadar oranda üzerine cikilabilecegini belirtir.

6- Burada büyüsel (mag.) atak gücü belirtilir. Parantez icerisinde belirtilen deger, büyüsel atak olarak belirtilen degerin ne kadar oranda üzerine cikilabilecegini belirtir.

7- Buradaki oran silahin dayaniklilik oranini belirtir. Buradaki oran saldiri, savas veya rakibin size yaptigi atak sirasinda yavas yavas asagiya dogru gider. Sifira gelince itemi protector shop veya blacksmith denen npc (dükkan) lerden tamir etmeniz (repair) gerekir. Tamiratdan sonra itemi yeniden kullanabilirsiniz. Bu tamirat islemi icin bir miktar para ödemek zorundasiniz (gold). Buradaki orani iteme mavi durability eklemek sureti ile artirabilirsiniz.

8- Burada belirtilen deger, karakterin rakibe saldirmasi icin gerekli olan mesafeyi belirtir. Kullandiginiz silah türüne göre degisir. Ok kullananlarda, blade kullananlara göre daha fazladir.

9- Attack rating olarak belirtilen bu deger ne kadar yüksek olursa, karakterin 5 veya 6 nolu aciklamalarda yapabilecegi maximal olarak belirtilmis olan saldiri oraninin olasiligi o kadar yüksek olur.

10- Kritik olarak belirtilen deger fiziki atak yapan karakterlerde vazgecilmez bir kavramdir. Parantez icerisindeki belirtilmis olan oran, ne SIKLIKDA kritik vurus yapabileceginizi belirtir. Kritik bir atak sonucunda rakibe verdiginiz hasar normalde saldirirken verdiginiz hasardan cok daha fazladir.

11- Reinforce hakkinda bircok aciklama mevcut. Ama iclerinde dogru olani sudur: Reinforce sizin rakipte veya saldirdiginiz canavarda yaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir. Silahinizda ne kadar cok phy reinforce var ise, rakibinizde o kadar cok fiziksel hasar yaparsiniz.

12- Buradaki reinforce da ayni phy reinforceki gibidir. Reinforce sizin rakipte veya saldirdiginiz canavarda yaptiginiz hasar ile dogrudan iliskilidir. Silahinizda ne kadar cok mag reinforce var ise, o kadar cok büyüsel hasar yaparsiniz.

13- Silahi kullanabilmeniz icin gerekli olan en az level burada belirtilir. Levelinizin yetmedigi ve silahi kullanamayacaginiz durumlarda buradaki yazi kirmizi renkdedir, aksi olan durumlarda, normal hallerde, normal yazi rengindedir.

14- Silahin hangi irk tarafindan kullanilabilecegini belirtir. Su an oyunda iki irk mevcuttur; Avrupa ve Chin.

15- Burada eger silahiniz SOX denilen tarzda bir item ise, bu itemin ismi belirtilir. Mesela; Seal of Star (SOS), Seal of Moon (SOM), Seal of Sun (SOSUN) gibi. SOS tarzi itemlerin degeri normal itemden +5 daha fazla, SOM tarzinda bu deger +10 daha fazla, SOSUN tatri itemlerde ise +15 daha fazladir.

Yukardaki örnekde belirtilen silah SOS 42+5 lvl blade dir.

16- INT: Mavideki bu int, karakterinizin int oranini yükseltir. Ne kadar cok Int`niz olursa, rakibe o kadar cok büyüsel hasar verirsiniz.

17- STR: Mavideki bu str, karakterinizin HP oranini artirir. Ne kadar cok Str`niz olursa o kadar cok HP`niz ve rakibe o kadar cok phy hasariniz olur. HP potionlar ile karistirilmasin.

18- Steady; eger iteminize +4 veya +5 ya da daha fazla + eklemek isterseniz, itemin, oyundaki tabirle kirilmasini engeller. Itemin kirilacagi durumlarda steady kaybolur. Aksi haldeki durumlarda itemde kirmizi bir yazi cikar. Bu yazi iki türlüdür; birinde "maximum durability ...% reduce" (yani itemin dayaniklilik orani düsürüldü" digerinde ise "unrepairable maximum durabilit 400" yazar. Ikinci secenege göre item kirilmistir, tamir edilemez. Bu tarz itemler genelde cok ucuzdur. Dikkatli olun bence pahaliya satmaya calisanlar olur Ilk secenekde item yari kirikdir, ama halen tamir edilip kullanilabilir.

19- Lucky, itemdeki alchemy basarisini olumlu etki eder. Basari sonucunda lucky itemden silinir.

20- Durability, silahin dayanikliligini veya tamir süresinin orada belirtilen oranda arttirir.

21- Attack rating silahdaki attack rating oranini arttirir. Attack rating olarak belirtilen bu deger ne kadar yüksek olursa, karakterin 5 veya 6 nolu aciklamalarda yapabilecegi maximal olarak belirtilmis olan saldiri oraninin olasiligi o kadar yüksek olur.

22- Buradaki deger eger rakip kalkan kullaniyorsa, rakibin daha az blok yapmasini saglar.

IMMORTAL: Itemin +4 den +5 e Alchemy denemesi sirasinda, kirilip kaybolmasini önler. Böyle bir durumda itemdeki immortal degeri kaybolur. Ayrica degisik yerlerde belirtilen, immortal basili itemlerde + basmanin daha kolay oldugudur. Bazi yerlerde belirtilenler de astrali iteme eklemek icin önce immortal eklenmesi gerektigidir.

ASTRAL: Itemin +4 den +5 e Alchemy denemesinde, +5 olmamasi durumunda +0 a düsmesini engeller. Astral basili olan itemde eger +5 basilamaz ise item +0 a degil, +4 e düser. Tabi itemdeki astral degeri kaybolur.

Bazi oyuncu arkadaslarimin kafasini kurcalayan sorulardan biri de mavilerin sayisi. Asagidaki ss ye bir bakin isterseniz :

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]



Üye Profil Bilgileri

Kampanya PBDO-Bot 5 TL
wordabula isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Darkorbit Haritalar Detaylı-Resimli Anlatım.{Alıntı DEĞİL} Furkan53 Darkorbit Rehber 9 09 Haziran 2014 13:19
Darkorbit Tüm Kapılar | Verdiği Ödüller | Resimli & Detaylı Anlatım - KeeND1NooL KeeND1NooL Darkorbit Rehber 3 01 Eylül 2012 19:14

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:46.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736