Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Genel Sohbet ve Haber Bölümü > Serbest Bölüm

Serbest Bölüm Diğer Kategorilere Uymadığını Düşündüğünüz Her Konuda Yazabilirsiniz


Sihirbazlık NumaraLaRı

Serbest Bölüm


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 05 Mart 2013   #1
Skıllet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 25 Ocak 2013
Bulunduğu yer: pc başında
Alter: 18
Mesajlar: 1.853
Konular: 512
Rep Puanı: 4715
Rep Gücü: 1858
Rep Derecesi : Skıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond reputeSkıllet has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 48
Ettiği Teşekkürler: 12
Standart Sihirbazlık NumaraLaRı

Seyahat Eden Küller
Arkadaşlarınızın çığlık atmasını istiyorsanız bu numarayı mutlaka öğrenin. Bu numaranın en zevkli yanı, oyun başlamadan önce gerçekleştirilen "kirli işler"dir. Tüm yapmanız gereken, oyunun sunuluşuna konsantre olmanızdır. Dahası sihir, izleyicinin avuçlarında gerçekleşir. İnsanı kendi ellerinde oluşan gizemli bir olay kadar şaşırtan bir başka şey yoktur. Yüzlerce kez uygulasanız da karşılaşacağınız reaksiyonun size sunacağı keyif azalmayacaktır.
ETKİ: İzleyicinin sol avuç içine bir tutam kül konur. Her iki avucunu kapaması ve el iç kısımlarının yere bakması sağlanır. Bir kaç sihirli el hareketlerinden sonra izleyicinin avuçlarını açması istenir. Küllerin bir avuçtan diğerine de bulaştığı görülür...
GEREÇLER: Kül dolu kül tablası..Sigara külleri "taze" olmalıdır. En fazla 1 saatlik. Taze küller deriye daha iyi yapışır.
YÖNTEM: En iyi hazırlık anı, oyuna başlamadan hemen önceki andır. En iyi mekan, kül tablasının bulunduğu bir masada ya da bir barda oturarak oyunu gerçekleştirmektir. İlgisiz bir tavırla kül tablasını bir noktadan diğerine doğru hareket ettirin. Bunu yaparken orta parmağınızla küllere dokunarak bir parça külün orta parmak ucuna yapışmasını sağlayın. Bunu başardıktan hemen sonra oyuna başlamayın, bir beş dakika kadar bekleyin. Parmağınızla hiç bir yere dokunmayın. Ayrıca elinizi sakın masa üzerine götürmeyin, kül parçacıkları masa üzerine dökülebilir ve oyunu berbat edebilir. Örneğin, bileğiniz masa kenarında eliniz boşluğa bakar durumda olsun. Ellerinizin ve parmaklarınızın gayet doğal görünmesine dikkat edin. Hazır olduğunuzda oyunu yapacağınız kişiye "Ellerini böyle tut" derken, kollarınızı bel seviyesinde getirin. Avuçlarınız yere bakarken, rahat ve gevşek olsun. Parmaklarınız izleyiciniz doğrultusunda olacaktır. Bu noktada ellerin gevşek olması gerekir, aksi halde parmak uçlarınızdaki küllerin görülme tehlikesi vardır. İzleyici hareketlerinizi takip edip uygularken ellerini tutun ve hemen izleyicinin sağ ve sol ellerini düzeltiyormuş gibi yapıp bir kaç santim yukarı kaldırın. Baş parmaklarınız izleyicinin elinin üstündeyken, diğer parmaklarınız yumuşak bir şekilde avuç içlerini bastırsın. Böylelikle sağ orta parmak uçlarındaki küller izleyicinin sol avucu içine geçecektir. Sag parmaklarınız ve sol parmaklarınız aynı anda avuç içlerine aynı anda dokunduğu için izleyici tarafından masum bir "ellerini düzelt" hareketi olarak algılanacaktır. Bu arada "öyle değil, böyle.." demeyi de unutmayın. Oyunun bu kısmını yakın bir arkadaşınızla sürekli olarak deneyin. "Ellerini böyle tut" ile başlayıp, "öyle değil, böyle.." hareketi beş saniye içinde gerçekleştirilmelidir. Hayret verici bir şekilde hile tamamlanmıştır. Geri kalanı rol kesme ve sunuş kalitesine kalmıştır. İzleyici hilenin başladığından habersizdir. (Haksızlık değil mi?). İzleyiciye "Şimdi ellerini sıkmadan yumruk haline getir" derken, her iki elinizi yavaşça kapayın. Yumruğun sıkı olmaması gerekir aksi halde izleyicinin avucundaki külleri parmaklarına sıvanacaktır. Parmakların avuç içine değmemesine dikkat edin. İzleyici sizin hareketlerinizi taklit ettiğinden dikkatinizi ellerinize yoğunlaştırın o da ellerinize konsantre olsun. İzleyici sizi taklit ettikten sonra sağ orta parmağınızla kül tablasından bir parça kül alın ve sorun "seç bakalım sağ mı sol mu?". Yanıt "sağ" olursa "Tamam, o halde sağ elini çevir ve avucunu aç" deyin. Yanıt "sol" olursa "Tamam, o halde sol elini kapalı tutarak sağ elini çevir ve avucunu aç" deyin. Gördüğünüz gibi masum izleyicinin hiç bir şansı yok. Mutlaka sağ avucunu açması sağlanacak. Sağ avuca biraz önce aldığınız külleri sürün. Bir mendil alın ve ellerinizi silin. Böylelikle izleyici ellerinizin temiz olduğuna ikna olsun. Bu noktadan sonra oyunun sonuna kadar hiç bir şekilde izleyiciye dokunmayın. "Avucunu kapa ve ters çevir" dedikten ve bir kaç sihirli hareket ve sihirli sözden sonra "sağ avucunu aç" deyin. Evet "sağ" avucunu. Burada "sihirbazın başı dertte" espirisini uygulayacağız. Avuç açıldığında küller görünecektir. Bu noktada biraz bozulmuş numarası yapabilirsiniz. Sihirli sözlerin eksik kaldığı bahanesiyle sağ avucu tekrar kapattırın, yeni sözleri söyledikten sonra önce sağ sonra sol avucun açılmasını söyleyin. İzleyici sol avucunda külleri gördüğünde çığlığı basacaktır.


Kes-Birleştir
Bir diğer basit ama etkili oyun. Bol bol pratik yapmadan gösteriyi denemeyin... Yaklaşık 20cm uzunluğunda bir ipe ihtiyacınız var. İpi sol elinizde tutun. İpin alt ucunu sağ elinizle alın ve sol baş ve işaret parmaklarınızın arasında tutarak bir halka oluşmasını sağlayın. Sağ elinizle ipi izleyici tarafındaki orta noktasından tutup sol elinizin arkasına doğru götürün. Halkanın ortasını avucunuza doğru götürürken, sol avucunuzu siper edip, baş parmağınızla ipin avucunuza yakın bölümüne takın ve çekin. Yapmak istediğimiz, ipin avucunuza yakın kısımından ikinci bir halka oluşturmak. İzleyici biraz önce sol elinize doğru götürdüğünüz halkanın orta kısmını sol elinizde tutuyormuşsunuz zannedecektir. Oysa gerçek orta kısım avuçta saklı, elin üstünden görünen kısım sahte orta noktadır. Sahte orta kısım kesilecek "kısa" ip parçasıdır. Halkayı kesin ya da izleyicilerden birine kestirin. Şimdi yeni kesilmiş uçları tutarken diğer "sağlam" uçları sallandırın. Burada hilenin fark edilmemesi için özen göstermeniz gerekir. Kesik uçları düğümleyin ve "ipi eski haline getirdiğinizi" söyleyin. İzleyiciler başaramadığınızı söyleyip gülerken, ipi iki elinizle yumak haline getirin. Düğümlü kısa parçayı bir elinizde gizlerken diğer elinizle uzun parçanın bir ucundan tutun ve ipi sallandırın. Şimdi başardınız...


İskambil Kartı Oyunları
Desteyi masa üzerine yelpaze şeklinde açarsınız, izleyicinizden bir kart seçmesini istersiniz ve hangi kartın seçildiğini söylersiniz. Kartlarla gösteri yapan her sihirbazın başarmayı arzu ettiği bir durumdur. Kartı seçtir ve derhal ne olduğunu bil.
Bunu başarmak için önceden işaretlenmiş kartlar ya da sıralanmış deste kullanılmıyorsa yukarıdaki senaryoyu başarmak için mutlaka bir ya da iki el çabukluğunun yapılması gerekir. Burada sorun, izleyicinin sanki serbestçe "herhangi" bir kartı seçtiği hissini yaratan ya da gerçekten de "herhangi" bir kartı seçmesine izin veren bir tekniğin seçilmesindedir. "Yelpaze" oyunu iki temel hileye dayanır. İlkinde, deste bilinen bir sırada önceden dizilmiştir. İkincisinde kart rastgele seçilirken bu kartı daha sonra deşifre edecek bir "anahtar" kartın belirlenmesi yöntemine başvurulur. Hazırlık: Bir çok sihirbaz sıralanmış deste fikrinden, böylesi bir desteyi hazırlamanın uzun süreceği ve zahmetli denemeler yapmak gerekeceği düşüncesiyle uzak durma eğilimindedirler. Aslında böylesi bir desteyi hazırlamak bir kaç dakikada yapılabilecek bir iştir. Oyunun sihri, seçilen kartın bir altındaki ya da bir üstündeki karta bakıldığında hangi kartın seçilmiş olduğunun anlaşılmasına dayanır. Bu etkiyi açıklamak üzere hatırlması kolay bir sıralama verelim: As, Papaz, 2, Kız, 3, Joker, 4, 10, 5, 9, 6, 8, 7. Renkler de her kartta değişir: Sinek As, Karo Papaz, Kupa 2, Maça Kız, Sinek 3, Karo Joker, Kupa 4, Maça 10... Sıralamadan sonra kartlar kutusuna yerleştirilir. Destenin daha "rastgele" sırada görünmesini sağlamak belleğinizin gücüne bağlı olacaktır. Gösteri: Deste kutusundan çıkarılır, gösteri becerinize bağlı olmak kaydıyla, bir kaç kere kesilir ya da "sahte" bir şekilde karıştırılır. Sahte karıştırmada, kartlar sol elde tutulur, sağ elle kartların yarısı alınır ve yukarıdan sol el başparmak tarafından diğer kartların üzerine doğru kartları birbirine karıştırmadan atılır. Yapılması gereken sadece kesme işlemi yapmaktır. Kartların birbirine karışmış izlenimini vermek üzere sol el başparmağı destek alınarak atılan kartların basamak oluşturacak şekilde görünmesi sağlanır. Sonra sağ elle basamaklı görünümdeki kartların üzerine vurularak tüm kartların aynı sıraya gelmesi sağlanır. Bu işlem bir kaç kez tekrarlanabilir. Sonrasında kartlar masaya yelpaze oluşturacak şekilde açılır. İzleyiciden bir kartın seçilmesi istenir. İzleyici istediği kartı seçtikten sonra sihirbaz masadaki kartları toparlar ve kutusuna yerleştirir. Burada iki olay gerçekleşir. İzleyicinin kartı seçtiği yer ortaya çıkar. Çünkü seçilen kartın komşusu az da olsa diğer kartların sırasında olmayacaktır ve çıkan kartın yeri boş olacaktır. İşte bu komşu kart bizim anahtar kartımızdır. Yelpaze kapatılırken ve deste masadan kaldırılırken bu "kesik" noktadan tutulur ve anahtar kartın destenin altına ön yüzünün görülecek şekilde gelmesi sağlanır. Bundan sonra kart kutusu alınır ve deste kutuya yerleştirilir..ken alttaki anahtar karta bir bakış atılır. Bu anda yapacağınız espriler izleyicilerin dikkati dağıtmanıza yardımcı olacaktır. Kutu, aslında tamamlanmış oyunun devamını merakla bekleyen izleyiciye uzatılır. Sıralanmış deste ve anahtar kart izleyicinin "gizlediği" kartı deşifre etmiştir. İzleyiciye son bir kez karta baktıktan sonra kutudaki destenin arasına koyması söylenir. Bu andan sonra yapacağınız "atraksiyon" espri gücünüze kalmıştır. Parmaklarınızı kapatılmış kutuya dokundurup trans haline geçebilirsiniz ya da izleyicinin sürekli olarak seçtiği kartı düşünmesini söyleyebilirsiniz...

Tesadüf
Etki: Sihirbaz ve izleyicisi iki farklı iskambil kağıdı destesinden birer kart seçerler ve ne tesadüftür ki iki kart da birbirinin aynısıdır.
Yöntem: Bu oyunu gerçekleştirmek için sıradan iki desteye ihtiyacınız var.Destelerden birini izleyiciye verin diğeri sizde kalsın. Aynı anda desteleri karıştırın. Desteleri değişin ve tekrar karıştırın. Desteleri tekrar değişin, ancak bu kez desteyi izleyiciye verirken en alttaki karta belli etmeden bakın ve aklınızda tutun. İzleyiciye desteden bir kart seçmesini ve size göstermeden karta bakarak ezberlemesini söyleyin. Sizde destenizden bir kart seçin, ama hatırlamak için bir çaba göstermeyin. Seçilen kartın destenin en üstüne konmasını isteyin. Desteleri bir kez kesin. Şimdi seçilmiş kartlar kendi desteleri içinde kaybolmuştur. Bir kez daha desteleri değiştirin. Herkes elindeki desteyi yelpaze şeklinde masaya açsın ve kendi seçtiği kartı bulsun. Aslında siz biraz önce destenin altında gördüğünüz kartı arayın. İzleyicinin seçtiği kart, sizin gördüğünüz kartın altındaki karttır. Sanki seçmiş olduğunuz kart buymuş gibi alın ve yüzü aşağı bakacak şekilde masaya koyun. İzleyiciden de aynısını yapmasını isteyin. Aynı anda kartları açtığınızda her ikisinin de eşdeğer olduğu görülecektir. Ne tesadüf !..

KIRMIZI IŞIK:

Arkadaşımıza ben dur diyene kadar "kan" de diyoruz. Yaklaşık 10 defa dedikten sonra sorularımıza hemen cevap vermesini isteyerek, "elini kessem ne akar", "bacağını kessem ne akar" gibi bir iki sorudan sonra, cevap vermesini bekleriz. Son olarak ta hangi ışıkta geçersin dediğimizde yeşil yerine kırmızı diyecektir. Üstelik yanlış söylediğinin de farkında olmayacaktır.

İNEK NE İÇER:

Yukarıdaki oyunun benzeri. Arkadaşımıza sürekli "beyaz" demesini söylüyoruz. Bir süre sonra inek ne içer diye sorunca, süt diye cevaplar. Halbuki su içer.

YUMURTA PİŞİRME:

Şekilde de görüldüğü gibi bir metal borunun içine (antenlerde bulunan alüminyum boru olabilir) huniyle pişmemiş yumurta dolduruyoruz. Aşağıdaki ucunu da bir mumla kapatıyoruz. Boş bir tavayı ocağın üstünde ısıtırken hokus pokusla sopamızı tavada gezdiriyoruz, bu esnada mum eriyor ve boru içindeki yumurta tavaya boşalıyor. Sizde güzelce pişiriyorsunuz.

SÜT DÖKME:

Şekilde görüldüğü gibi, cam bir sürahinin içine bir kavanoz yerleştirilir ve yapıştırılır. Sürahinin kapağı, eğildiğinde dışına süt çıkmaması için iyice kapatılır. Sürahi ile kavanoz arasına süt doldurulur. Bu esnada içteki kavanoz boş. Bir külahın içine süt dökülüyormuş gibi yapılınca, aradaki sütün bir kısmı içteki kavanoza dolar. Sürahi tekrar düzeltilince süt seviyesinin azaldığı görülür. Seyirciler sütün külaha aktığını sanar, külah çözülünce içinde süt olmadığı gösterilir.

ŞİŞE BARDAK:

Bu oyun için, 2 tane 30 cm civarında soba borusu, 2 tane altı kesilmiş şişe ve 2 tane bardak.

Malzemeleri şekilde görüldüğü gibi iç içe koyuyoruz. Şimdi sağ elimizle soba borusunu kaldırırken, sol elimizle hem soba borusunu hem de şişeyi kaldırıyoruz. Seyirciler bu durumda sağda şişe, solda bardak görürler. (Şişenin içindeki bardak ikisi de cam olduğu için görünmez. Daha da olmadı renkli şişe kullanın) Sonra her şeyi geri bırakın ve bu seferde tersini yapın, yani sağ elle hem boru hem şişe, sol elle sadece boru. Bu durum da seyirciler bardakla şişenin nasıl yer değiştirdiğine oldukça şaşıracaklardır. Bunu defalarca yapabilirsiniz. Vezirköprü meslek lisesi gecesinde bu numarayla meşhur olmuştum.

ŞAPKA DELME:

Resmin sağ tarafındaki gibi bir büyük bir küçük sopa hazırlıyoruz. Küçük sopa 3 cm. kadar ve ucuna ters şekilde (sivri ucu dışarıda) bir iğne yerleştiriyoruz. Büyük sopaya da iğnenin girebileceği bir oyuk hazırlıyoruz.

Seyircilerin birinden şapka istiyoruz. Küçük sopa avucumuzda saklı bu sırada. Sonra zorlanıyormuş gibi numaralar yaparken küçük sopayı şapkaya batırıyoruz, şapkanın içindende büyük sopayla birleştiriyoruz. Sanki deldik gibi görünüyor. Resmin sağında da bu görünüyor.

KİBRİT KIRMA:

Mendil ve iki kibrit lazım bu oyun için, resme gerek duymadım. Mendillerin kenarında bir kısmı kıvrılıp dikiş yapılan bölüm vardır.(Mendil yerine sizde böyle bir bez hazırlayabilirsiniz) bu bölüme önceden bir kibrit yerleştiriyoruz. (sığdıramazsanız kürdan da olur) Sonra arkadaşımıza gidip sağlam kibriti bezin içine yerleştiriyoruz gözü önünde. Mendili katlarken gizlediğimiz kibriti arkadaşımıza kırdıracağımız için, gizli kibriti elimizle takip ediyoruz. Katlamamız bitince kibriti arkadaşımıza kırdırıyoruz. Sonra sallayınca mendili sağlam kibrit düşüyor yere. Tabi o kırdığı kibritin o olmadığını anlayamıyor. Bu numaraları başkasına yapmadan önce denemesini çokça yapın.

ÇATAL KAŞIK:

Resimde görüldüğü gibi, bize gerekli malzeme, çatal, kaşık ve kibrit çöpü. Çatalla kaşığı resimde görüldüğü gibi birbirine geçirin ve çatalın arasından kibriti geçirip bir köşeye koyarsanız, aşağıya düşmeyeceklerdir. İnanılmaz ama gerçek. Aşağıdaki resimde yukarıdaki resmin üstten görünüşüdür. Bu kadar resimler falan hazırladım bunu yaptığınıza memnun kalacaksınız.

1-SAYI OYUNU:

Arkadaşınıza bir sayı tutmasını söylersiniz. Diyelim 7 tuttu. Aynı sayıdan birde kardeşi için tutup ikisini toplamasını söylersiniz. 7+7=14 Benim içinde 4 ekle dersiniz. 14+4=18 bulduğun bu sayıyı 2 ye böl dersiniz. 18/2=9 şimdide kardeşin için eklediğin sayıyı çıkar desiniz. 9-7=2 sonuçta o mavi renkli işlemleri yaparak 2 yi bulur bu rakam sizin eklemesini istediğiniz sayının yarısı olur. Siz 4 ekle dediniz dolayısıyla sonuç 2 çıkar. Eğer 1 ekletseydiniz sonuç 0.5 çıkardı o ne tutarsa tutsun. Deneyin bakalım.

2-SAYI OYUNU:

Arkadaşınıza 3 basamaklı bir sayı tutmasını söylersiniz. Diyelim 237 tuttu. Bu sayıyı ters çevirip büyükten küçüğü çıkarmasını söylersiniz ve çıkan sonucun sağdaki tek rakamını söylemesini istersiniz. 237 tersi 732 işlem 732-237= 495 size 5 diyecektir. Sizde ortadaki rakam daima 9 dur. En soldaki rakamla, en sağdaki rakamın toplamı daima 9 dur. Soldaki 5 demişti ortadaki 9 sağdaki ise 5 in 9 a ulaşması için gereken 4 tür. Sonucu 495 diye söyleyebilirsiniz.

3-SU İÇME OYUNU:

Bir bardak su dolu bardağın üzerine bir tas kapatın ve deyin ki ben tasa dokunmadan bu suyu içebilirim. Sonra bir iki hokus pokustan sonra içtim deyin. O bakmak için tası kaldırdığında, bardağı tasa değmeden alın ve için. Böylece tasa değmeden suyu içtiniz iddianızı yerine getirmiş oldunuz.

4-SU KAYNATMA:

Kartondan bir kap yapın. (Kesme şeker kutusu olur) Bu kutunun içine 2-3 cm su doldurun ve tüpgazın üzerine koyup kaynatın. Korkmayın kutunuz yanmayacaktır. Suyu kolayca kaynatırsınız.

5-BAŞKA BİR SAYI OYUNU:

Şöyle bir tablo hazırlayın.

* * * * *

* * * * *

* * * * *

* * * * *

------------

199998

ilk sıraya her yıldıza bir rakam olmak üzere arkadaşınıza doldurmasını söyleyin. Diyelim 3 5 0 8 7 yazdı. İkinci sırayı siz onun yazdıklarını 9 a tamamlayacak şekilde doldurun. 6 4 9 1 2 yazmanız gerekir. 3 sırayı arkadaşınız 4 6 7 1 2 4. sıraya siz 5 3 2 8 7 yazın. hepsini toplamasını söyleyin.

35087+64912+46712+53287=199998 çıkar siz bu sonucu baştan yazmıştınız zaten. Bu oyunu geliştirebilirsinizde.
ALINTI----



Skıllet isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 23 Mart 2013   #2
Sefa
RommeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 07 Ocak 2013
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 2.865
Konular: 765
Rep Puanı: 9528
Rep Gücü: 2870
Rep Derecesi : RommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond reputeRommeL has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 63
Ettiği Teşekkürler: 60
Standart Cevap: Sihirbazlık NumaraLaRı

Resimleri ekleseydin keşke



Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]



[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
RommeL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Bu Numaraları Aramak Artık Daha Ucuz Olacak onurkayaatas Uzay ve Astronomi Bilimi 0 28 Ocak 2013 00:58

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:10.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736