Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Pc Oyunları > Oyun Dünyası > Oyun Çözümleri

Oyun Çözümleri Pc Oyunlar Hakkında Hata Çözümleri , Level Çözümlerini bu bölüme yazabilirsiniz.


Age of Empires II: Age of Kings [Tam Çözüm]

Oyun Çözümleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 11 Mart 2014   #1
Literary - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Kasım 2013
Bulunduğu yer: PC Başı :)
Mesajlar: 916
Konular: 569
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 921
Rep Derecesi : Literary is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 10
Ettiği Teşekkürler: 9
Literary isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Age of Empires II: Age of Kings [Tam Çözüm]

GENEL TAKTİKLER
+ Oyuna ilk başladığınızda öncelikle food ve wood üretimine ağırlık verin. Topladığınız bu kaynakları yeni köylüler ve evler yapmak için kullanın. Yaratılan yeni köylüleri de food ve wood üretiminde görevlendirin. Başlangıçta ev yapımı için yeteri kadar wood üretin ve gerekli olan iki Dark Age binasını yaparak Feudal Age’e geçin.
+ Food ihtiyacınızı köyünüze yakın olan çalılardan (üzerinde kırmızı renkli yemişler olan) sağlayın. Mill’inizi bu çalıların yakınlarına yaparak food birikimini hızlandırabilirsiniz. Aynı şekilde, Lumber Camp’lerinizi ağaçların yanına, Mining Camp’lerinizi de taş ve altın kaynaklarının yanına kurun.
+ Feudal Age’e geçmek için yapmanız gereken iki binayı Barrack ve Mill olarak seçin. Barrack ileriki devirlerde diğer önemli binaları yapmak için gerekli olacak.
+ Bir koyun görüş alanınıza girdiğinde bir köylüye tıklayın ve daha sonra koyuna sağ tıklayın. Köylünüz koyunu Mill ya da Town Center’ınızın yakınına getirecek ve burada kesecektir.
+ Çok sayıda köylü üretin (Dark Age için en az 10 ya da 15).
+ Scout Cavalry’inizi harita içerisinde gezdirerek daha fazla kaynak bulabilir, rakiplerinizin kasabalarını görebilir ve duvar ya da kule yapmak için stratejik yerler keşfedebilirsiniz. Haritayı açabildiğiniz kadar fazla açın.
+ Gold ve stone üretimi için Feudal Age’i bekleyin. Bu arada wood üretimine devam edin.
+ Feudal Age’de çok sayıda Farm yapın. Bunları birbirlerine ve Town Center ya da Mill’inize yakın (hatta bitişik) olarak yapın.
+ Çalışmayan köylülerinizi görmek için sağ alt taraftaki Idle Villliger butonunu, ya da (.) tuşunu kullanın.
+ (,) tuşu ile de çalışmayan askeri birimlerinizi görebilirsiniz.
+ Saldırırken çok sayıda asker kullanın.
+ Feudal Age’de bir Blacksmith yaparak askeri birimlerinizin Armor ve Attack Strength’ini geliştirin.
+ Eğer saldırıya uğrarsanız Town Center’dan zili çalıp köylülerinizi güvene alın.
+ Duvar ve kuleler yaparak köyünüzü koruyun.
+ Tüm bunların yanı sıra bilgisayarı izleyerek yeni stratejiler öğrenebilirsiniz.

UYGARLIKLAR

Britons
Özel Birimi: Longbowman
Takım Bonusları: Archery Range’ler %20 daha hızlı.
+ Foot Archer’lara Castle Age ve Imperial Age’de +1 range (toplam +2).
+ Shepherd’lar (çobanlar) %25 daha hızlı çalışır.
İyi bir ofansif uygarlık. Ancak monk’larıyla binaları, siege weapon’ları ve rakip monk’ları kendi taraflarına çekemiyorlar, çünkü Redemption ve Atonement upgrade’leri yok. Cannon Galleon’ları olmadığı için denizde de en iyi değiller. Gunpowder birimleri de yok, bu da demektir ki birçok güçlü Imperial Age silahlarından mahrumlar. Ancak tüm bunların yanı sıra önemli teknolojilerin birçoğuna sahipler. Yukarıda saydığım bonus özelliklerin pek bir artısı yok. Bir tanesi yararlı, o da +1 range bonusu. Bu özellik Fletching, Bodkin Arrow ve Bracer’la birleştirildiğinde Elite Longbowman birimi toplamda tam 11 range kazanıyor. Bu şu demek: Elite Longbowman tüm defansif yapıları, menzillerine girmeden ortadan kaldırabilir (Tam upgrade’li bir Teutonic Town Center hariç). Briton’lar Wonder ya da Relic Victory’de de iyiler.

Byzantines
Özel Birimi: Cataphract
Takım Bonusları: Monk heal hızı 3X fazla.
+ Binaların HP’lerine fazladan %10 Dark Age’de, %20 Feudal Age’de, %30 Castle Age’de, %40 Imperial Age’de ekleniyor.
+ Camel, Skirmisher ve Pikemon ücreti %25 ucuz.
+ Fire Ship %20 atak avantajı.
+ Imperial Age’e geçiş ücreti %33 ucuz.
Neredeyse oyundaki en iyi ırk. Sadece 2 birim ve 6 teknoloji eksikleri var. Takım bonusları gerçekten büyük bir avantaj sağlıyor. %40 Bina HP bonusu wonder ya da relic victory’i kolaylaştırıyor. Diğer üç bonusun getirdiği artılar ise şunlar: Denizlerde kolaylıkla hakimiyet kurma ve güçlü birimleri diğer ırklardan daha erken elde etme ve bu sayede rakipleri askeri manada bunaltabilme. Ancak ne yazıktır ki 2 önemli teknolojiden yoksunlar: Blast Furnace ve Siege Engineers. Bu iki özellik olmadan siege weapon’ları ile cavalry ve infantry birimleri saldırıda daha zayıf kalıyorlar.

Celts
Özel Birimi: Woad Raider
Takım Bonusları: Siege Workshop’lar %20 daha hızlı.
+ Infantry %15 hızlı hareket eder.
+ Lumberjack’ler (oduncular) %15 daha hızlı çalışır.
+ Siege weapon’lar %20 hızlı ateş eder.
Güçlü bir ofansif ırk ancak savunma açısından yeterli değiller. Tek gunpowder birimleri Cannon Galleon, kötü bir birim olmamasına karşın sadece denizde kullanılabiliyor. 7 tane güzel teknolojiden yoksunlar: Redemption, Block Printing, Illumination, Ring Archer Armor, Bracer, Plate Barding Armor ve Crop Rotation. Tek avantajları siege weapon’larla geliyor. Yapması hızlı, saldırıda hızlı ve Siege Engineers Tech’ler birleştirilince daha da güçlü hale geliyorlar. Ancak archler’ları az önce saydığım 7 teknolojiden birkaçının eksikliğinden dolayı zayıf kalıyorlar.

Chinese
Özel Birimi: Chu Ko Nu
Takım Bonusları: Farm’lardan +45 food.
+ Ekstradan 3 köylüyle ve 150 food eskiğiyle başlar.
+ Teknoloji ücreti Feudal Age’de -%10, Castle Age’de -%15, Imperial Age’de -%20.
+ Town Center’lar 10 popülasyon sağlar
+ Demolition Ship’lere +%50 HP
Çinliler tüm victory çeşitlerinde de iyi sayılmazlar ancak erken bir saldırı daha sonra yapılacak toplu bir saldırıdan daha güçlü olabilir. Oyunun başları Çinlilere gerçekten avantaj sağlıyor. Town Center’ın 10 kişilik popülasyonunu kullanarak ilk başlarda ev yapmayabilir ve ekstradan gelen 3 köylüyü kullanabilirsiniz. Ucuz teknoloji upgrade’leri ile ordunuzu güçlendirip erken bir saldırıya girişebilirsiniz. Ancak oyunun ileri safhalarında Çinliler birçok önemli upgrade’den mahrum kalıyorlar. Örneğin Hand Cannoneer, Bombard Cannon ve Fast Fire Ship’leri yok. Bu 3 birim saldırılarda güçleri, menzilleri ve hızları ile çok etkililer. Bunların yanında oyundaki şu çok önemli 4 teknolojiden de yararlanamıyorlar: Block Printing, Siege Engineers, Hoardings ve Crop Rotation. Bunlar kadar önemli olmasalar da Treadmill Crane ve Guilds Technologies’i de unutmamak gerekir tabi.

Franks
Özel Birimi: Throwing Axeman
Takım Bonusları: Knight +2 LOS
+ Castle ücreti %25 ucuz
+ Knight’lara +%20 HP
+ Farm upgrade’leri beleş
Frank’lar rush ve Wonder/Relic için iyi bir ırk. Yukarıdaki bonusların her biri çok yararlı. Üstelik Siege Engineers ve Bombard Cannon’larıyla oyunun sonlarına doğru da etkililer. Ancak Ring Archer Armor, Bracer, Arbalests ve Two Man Saw özelliklerinden yoksunlar. Ayrıca Monk’ların yetenekleri, Redemption ve Atonement’in eksikliğiyle sınırlanıyor.

Goths
Özel Birimi: Huskarl
Takım Bonusları: Barracks %20 hızlı
+ Infantry ücreti Feudal Age’de %10, Castle Age’de %15, Imperial Age’de %25 ucuz.
+ Infantry’ların binalara saldırısına +1 etki
+ Köylülerin vahşi domuzlara saldırısına +5 etki
+ Imperial Age’de +10 popülasyon
Oyundaki en kötü ırk denebilir. Stone Wall ve kule yapamıyorlar -Castle, Watch Tower ve Outpost hariç. Buna rağmen oyunda uygulanabilecek en zor stratejilerden birini uygulamak için Goths elverişli bir ırk. O da Feudal Age’de rush yapmak. Infantry üniteleri diğer ırklarla karşılaştırdığımızda ucuz, yapması hızlı ve binalara karşı etkili olarak göze çarpıyor. Hızlı bir Men-At-Arms birliğini rakip köye sürüp öldürebileceğiniz kadar çok köylüyü öldürmek, daha sonra geri dönüp onlar Town Center’da gizlenmeyi bıraktıklarında yeniden bir saldırıyla geri kalanları da temizlemek iyi bir taktik olabilir. Ancak bunun için Dark Age’de gold üretimine başlamanız gerekli. Ayrıca rakipleriniz Castle Age’e ulaşmadan işi bitirmelisiniz. Aksi halde kendilerini size karşı savunmak için daha güçlü kuvvetlere sahip olurlar. Eğer bu stratejiyi uygulamada başarısız olursanız, kendinizin saf dışı bırakılması gerçekten kolay. Bu konuda Goths’lara avantaj sağlayan tek şey +10 popülasyon limitleri, çünkü bu daha iyi bir ekonomi veya daha geniş bir ordu anlamına geliyor. Redemption, Block Printing, Gold Shaft Mining, Dry Dock, Hoardings, Siege Engineers, Plate Mail Armor ve Plate Boarding Armor teknolojileri bulunmuyor. Oyun sonlarında Arbalest, Paladin, Siege Ram ve Siege Onager birimlerinin eksikliğinden dolayı güçlü bir ordu hazırlamada güçlük çekiyorlar. Oynamak için gerçekten zor bir ırk.

Japanese
Özel Birimi: Samurai
Takım Bonusları: Galleys +%50 LOS
+ Fishing Ship’lere 2X HPs; +2P Armor; work rate +%5 Dark Age, +%10 Feudal Age, +%15 Castle Age, +%20 Imperial Age
+ Mill, Lumber Camp ve Mining Camp binaları %50 ucuz
+ Infantry saldırıları Feudal Age’de %10, Castle Age’de %15, Imperial Age’de %25 hızlı
Japonlar, Goths’lar ve Çinliler gibi oyunun başındaki avantajlı ırklardan biri. Hızlı Infantry birimleri, ucuz binalar ve etkili Fishing Ship’leriyle erken bir rush’a elverişliler. İlerleyen bölümlerde ise Infantry bonusu hariç diğerlerinin pek bir yardımı olmuyor. Ayrıca diğer ırklarla karşılaştırdığımızda sağlam duvarları aşmak konusunda daha pasif kalıyorlar çünkü siege weapon olarak yalnızca Capped Rams ve Trebuchets’leri var. Wonder ve Relic victory’de de iyi sayılmazlar çünkü Architecture ve Treadmill Crane’den yoksunlar. Eksik olan diğer teknolojiler ise şunlar: Gold & Stone Shaft Mining, Hoardings, Crop Rotation, Plate Barding Armor. Tüm bu eksikliklere rağmen siege weapon’ları saymazsak oyunun ilerleyen devirlerindeki tüm güçlü ve önemli birimlere sahipler.

Mongols
Özel Birimi: Mungudai
Takım Bonusları: Scout Cavalry, Light Cavalry +2 LOS
+ Cavalry Archers %20 daha hızlı ateş eder
+ Light Cavalry’lere +%30 HPs.
+ Avcılar %50 daha hızlı çalışır.
Mongol’lar rush yapmak için iyi bir ırk, bunun yanında oyun sonlarına doğru da iyiler. Hızlı avcıları, gelişmiş gözcüleri ve güçlü birimleriyle Mongollar Castle Age rushı için en iyi ırklardan biri. Bir grup L. Cavalry ve Cavalry Archer birimi düşman köylüleri için iyi bir tehlike arzedecektir. İlerleyen dönemlerdeki birimleriyle karşı koyulması güç bir rakip haline geliyorlar. Wonder ve Relic victory’de ise yeteri kadar iyi değiller çünkü Architecture ve Treadmill Crane teknolojilerinden yoksunlar. Kaçırdıkları diğer teknolojiler ise şöyle: Dry Dock, Redemption, Sanctity, Block Printing, Illumination, Ring Archer Armor, Plate Barding Armor, Two Man Saw, Crop Rotation.

Persians
Özel Birimi: War Elephant
Takım Bonusları: Knight’ların Archer’lara karşı +2 saldırı üstünlüğü
+ Fazladan 50 food ve wood ile başlama avantajı
+ Town Center ve Dock’lara 2X HPs; ayrıca work rate’lere +%10 Feudal Age’de, +%15 Castle Age’de, +%20 Imperial Age’de ekleniyor.
Persler oyun sonu conquest victory için iyi bir ırk. Ayrıca rush’ları durdurmada da başarılılar. Ekstra kaynaklarla başlamaları, Town Center ve Dock’ların avantajları, Perslere diğer ırklardan daha hızlı gelişebilme özelliği sağlıyor. Tabi Knight’ların rakip Archer’lara karşı olan ufak bonusunu da ekleyelim. Kısacası persler savaşmak için ideal. Ancak wonder ve relic victory konusunda yetersiz kalıyorlar. Güçlü siege weapon’ları var, ama Paladin, Arbalest, Two-Handed Swordsman ya da Champion gibi gerçekten önemli birimlerden eksikleri de yok değil. Kaçırdıkları en önemli teknolojiler ise Redemption, Sanctity, Illumination, Bracer ve Siege Engineers.

Saracens
Özel Birimi: Mameluke
Takım Bonusları: Foot Archer’lar rakip binalara karşı +1 etkiyle saldırır.
+ Market Trade ücreti %5
+ Transport Shiplere 2X HPs ve 2X taşıma kapasitesi
+ Galleys %20 daha hızlı saldırır
+ Cavalry Archers binalara karşı +3 etkiyle saldırır.
Saracenslerin bonusları rush ve siege saldırısı konularında avantaj sağlıyor. Buna rağmen 2 bonusları sadece gemiler için ve eğer haritada yeteri kadar su bulunmuyorsa tamamen kullanışsız duruma düşüyorlar. Architecture eksiklerine rağmen tüm victory türleri için de iyiler. 4 tane birim eksikleri var. Onlar da Cavalier, Paladin, Fast Fire Ship ve Heavy Scorpion. Siege saldırıları konusunda son derece etkililer çünkü yalnızca bir tane siege weapon eksikleri var. Paladin ve Cavalier açıklarını ise Elite Skirmisher, Pikesmen ve Light Cavalry ile kapatıyorlar. Bu birimler hem ucuz hem de etkili. Kaçırdıkları teknolojiler ise (önemli olarak) sadece 2 tane: Stone Shaft Mining ve Crop Rotation.

Teutons
Özel Birimi: Teutonic Knight
Takım Bonusları: Birimler, Monk’ların dönüştürme büyülerine karşı daha dayanıklılar
+ Monk’lar 2X uzaktan heal büyüsü yapar
+ Tower’lar içlerine 2X fazla birim alır, normal garrison birimleri 2X güçle ateş eder
+ Murder Hole’lar bedava
+ Farm ücretleri %33 ucuz
+ Town Center’lar +2 atak/+5 menzil
Teuton’lar wonder ve relic victory’de iyi bir seçim. Tarlaları için daha az oduna ihtiyaç duyuyorlar. Artırılmış saldırı ve menzilleri ile de etkili bir anti-rush ırkı haline geliyorlar. Monk’lar 2X uzaktan büyü yapıyorlar demek, bir duvarın arkasından güven içinde görevini icra edebilir anlamına gelir. Yanınada bir kule diktiğiniz vakit 2X ateş gücünden faydalanabilirsiniz. Tüm bu bonuslar onları iyi bir defansif ırk yapıyor. Rush için iyi sayılmazlar çünkü Light Cavalry birimleri yok. Güçlü siege weapon’ların çoğuna sahipler. Sadece Siege Ram eksikleri var. Kaçırdıkları birim ve teknolojiler ise şöyle: Arbalest, Heavy Cavalry Archer, Bracer, Gold Shaft Mining, Dry Dock, Architecture.

Turks
Özel Birimi: Janissary
Takım Bonusları: Gunpowder birimleri %20 hızla üretilir.
+ Gunpowder birimlerine +%50 HPs, gunpowder araştırma teknolojileri %50 ucuz.
+ Gold miner’lar %15 hızlı çalışır.
+ Chemistry ücretsiz.
+ Light Cavalry upgrade’i ücretsiz.
Türkler tüm gunpowder birimleriyle, açıkça iyi bir ofansif ırk seçimi. Castle Age’e geçilir geçilmez yapılacak beleş bir Light Cavalry upgrade’i ile de iyi bir rush yapabilirler. Ancak tüm bonusları Castle Age ve sonrasında kullanılabiliyor. Daha önceki dönemlerde tamamen kullanışsızlar. Bunun için bir an önce Castle Age’e geçmeye bakın. Masonry, Architecture ve Treadmill Crane’leri ile wonder/relic victory konusunda da etkili bir ırk haline geliyorlar. Ancak ne yazık ki iş güçlü ve çeşitli bir siege ordusu kurmaya gelince orada kalıyorlar çünkü Elite Skirmisher, Pikesman, Arbalests, Paladin, Onager, Siege Onager ve Fast Fire Ship’leri bulunmuyor. Tüm bu birimlerle yapılacak bir ordu, rakip kendisini her neyle savunursa savunsun, karşı koyulması çok güç bir saldırıya sebep olabilecekken, Türklerin bunları kaçırması önemli bir eksiklik konumuna geliyor. Ve de mecburen daha zayıf birimlerle yetinmek zorunda kalıyorlar. Ekstra güçlü ve üretimi hızlı Gunpowder birimleri bu açığı bir ölçüde kapatabiliyor. Kaçırdıkları önemli teknolojiler ise şunlar: Block Printing, Illumination, Stone Shaft Mining, Siege Engineers ve Crop Rotation.

Vikings
Özel Birimi: Longboat, Berserk
Takım Bonusları: Docks ücreti %33 ucuz
+ Warship ücreti %20 ucuz
+ Infantry HP’lerine Feudal Age’de +%10, Castle Age’de +15, Imperial Age’de +%20
+ Wheelbarrow ve Hand Cart ücretsiz
Viking’ler rush için Feudal Age’de bile iyiler. Ucuz warshipler ve güçlü infantry birimleri rush olayını tamamlıyor. Wheelbarrow ve Handcart’ın bedava olmasıyla kaynakları daha hızlı toplayabilir ve erken bir ordu oluşturabilirsiniz. Oyun sonu konusunda Vikinglerin herhangi bir victory tarzında belirli bir üstünlükleri yok ama bu kötü oldukları manasına gelmiyor. Ortada kalıyorlar. Ne iyi, ne kötü. Masonry ve Architecture ile wonder/relic victoryde iyi gözükmelerine karşın Treadmill Crane eksikleriyle bu özelliklerini yitiriyorlar. Hand Cannoneer, Heavy Cavalry Archer, Paladin, Siege Onager ve Bombard Cannon’ları olmadığı için güçlü bir ordu oluşturmakta da zorlanabilirsiniz. Ancak bunun yanında, Fire Ship ve Fast Fire Ship eksikliklerine rağmen güçlü bir donanma hazırlama konusunda Vikingler zorluk çıkarmıyor. Kaçırdıkları önemli teknolojiler: Redemption, Sancitity, Illumination, Plate Boarding Armor, Stone Shaft Mining.



Üye Profil Bilgileri

Literary isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Age of Empires II: The Age of Kings - İnceleme Revenge77 Oyun İncelemeleri 5 13 Aralık 2015 19:37
Age of Empires II: The Age of Kings bLueworLd Oyun İndir 0 23 Mayıs 2013 14:30
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition - The Assassins of Kings Pt 3 Furkan Oyun Videoları 0 09 Aralık 2012 15:35
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition - The Assassins of Kings Pt 2 Furkan Oyun Videoları 0 09 Aralık 2012 15:35
Age Of Empires II : The Age of Kings + The Conquerors Expansion - FULL - ISO Unique Oyun İndir 6 15 Eylül 2012 11:12

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:07.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736