Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Pc Oyunları > Oyun Dünyası > Oyun Çözümleri

Oyun Çözümleri Pc Oyunlar Hakkında Hata Çözümleri , Level Çözümlerini bu bölüme yazabilirsiniz.


Thief 3: Deadly Shadows (PC) - Tam Çözüm

Oyun Çözümleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 11 Mart 2014   #1
Literary - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Kasım 2013
Bulunduğu yer: PC Başı :)
Mesajlar: 916
Konular: 569
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 921
Rep Derecesi : Literary is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 10
Ettiği Teşekkürler: 9
Literary isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Thief 3: Deadly Shadows (PC) - Tam Çözüm

Tam Çözüm - Garret ile sessiz ve derinden...
Checking Inn- Cashing Out

Dümdüz ilerleyin ve karşınıza çıkan nöbetçiye dikkat edin. Sol taraftaki gölgelerde hareket ederek görünmemeye çalışın. Sağ taraftaki ayak izlerini takip edip bir sonraki noktaya gelin. Sol köşeye doğru bakın ve diğer nöbetçiyi görün. Geçmesini bekledikten sonra köşenin etrafından yine ayak izlerini takip edin. Burada metal yüzeylerde nasıl sessiz kalabileceğiniz öğretiliyor. Fazla ses çıkartmadan ayak izlerini takip edin. Eğilip, yavaş yürüyerek ses çıkartmadan Inn�e girebilirsiniz. İçeri girdikten sonra merdivenlerden aşağı inin ve fıçıya dikkat edin. Yere düşürmeniz halinde büyük bir gürültü çıkartacaktır. Kapıdan içeri girin. İsterseniz kasaların nasıl alınıp atıldığını deneyebilirsiniz. Bir sonraki yere geldiğinizde meşalelerden birini su oku ile söndürüp bunun da nasıl yapıldığını öğrenin. Kuzeye doğru devam ederek sandıkların olduğu yere gidin. Kapı aralığından geçip merdivenlerden yukarı çıkın. Mavi ayak izlerini takip edin ve koridorda ilerleyin. Kilitli kapıyı bulun ve açın. Sağ taraftaki köşeden geçini ve merdiveni tırmanın. Bir sonraki kapı girişine kadar mümkün olduğu kadar yavaş ilerleyin. Masadaki sivilin kafasına copu indirerek etkisiz hale getirin. Adamı görünmeyecek bir yere yerleştirin ve tezgahın üstündeki kitabı okuyun.

Yine ayak izlerini takip edin ve odadan geçin. Arka köşedeki merdivenlerden çıkın. En yukarı çıktığınızda küçük masanın üzerinde duran kadehi alın. Bir sonraki hole doğru ilerleyin. Ayak izlerini takip edin ve karşınıza çıkan nöbetçiyi, odanın diğer tarafına yönlendirmek için o yöne doğru ses çıkartan ok atın. Nöbetçi oraya doğru gittiğinde siz de sağ taraftaki Peony Suite�e girin. Odayı, çalabilecek bir şeyler var mı yok mu diye araştırın. Yatağın yanındaki kitabı okuyun ve Lord Julian�ın dolaşmak için Lancaster odasına gittiğini öğrenin.

Arka kapıdan çıkın ve ayak izlerini takip edin. Masadan kendiniz için bir şeyler daha çalın ve sağa dönüp Lancaster odasına doğru ilerleyin. Merdivenlerden aşağı inin ve gölgelerin arasında saklanın. Şöminenin önünde oturan Lord Julian�ı ve misafirini görün. Ayrıca odanın sol tarafında ileri geri volta atan bir nöbetçi göreceksiniz. Adamların konuşmalarını dinleyin ve sağ taraftaki duvarda asılı olan meşaleyi su oku ile söndürün. Böylelikle nöbetçiye yakalanmadan sağ taraftaki duvardan yürüyebileceksiniz. Sandalyenin oluşturduğu gölgede durun. Kadife çantaya yakınlaşın ve çantayı çalın.Merdivenlere doğru gidin ve sol taraftaki bariyerlerin olduğu yere ilerleyin. Devriye gezen nöbetçiye yakalanmayın. Parmaklık bariyerlerin üstündeki mumu su oku ile söndürün. Bariyerleri geçin ve ayak izlerini takip ederek çıkın. Mutfakta yakalanmış bulunuyorsunuz. Karşınızdaki insanı kısa bir süreliğine kör etmek için flaş bombası atın. Karşı kapıdan çıkın ve bir sonraki bölüme geçin.

End of the Bloodline

Göreve başladığında sol tarafta nöbetçilerin konuşuyor olduğunu göreceksiniz. Bulunduğunuz mevkinin az ilerisinde ise bir aslan kafası meşalesi bulunuyor. Bu meşaledeki ateşi söndürmeniz halinde Rutherford�a giriş için kapı açılacak. Meşaleyi su oku ile söndürün. Meşalenin sol tarafında açılan kapıyı gözlemleyin. Bölüme başladığınız yerde etrafınıza dönün ve sura doğru çıkan merdivenden yukarı çıkın. Surun sonuna geldiğinizde sağa dönün ve sağ tarafınızdaki açık pencereden içeri girin. Böylelikle Rutherford Kalesine girmiş oluyoruz. Masaya yaklaşın ve mumu söndürün. Sağlık iksirini ve ganimeti çalın. Masanın üzerindeki notu okuyun. Arkanızı dönün ve yemek odasına girin. Pencerenin kenarında, arkası dönük nöbetçiyi cop ile bayıltın. Sandığın kilidini açın ve içindeki ganimetleri toplayın. Masanın üzerindeki notu okuyun. Bu odada bir başka kilitli kapı daha var. Bu kilidi de açın ama şimdilik buradan girmeyeceğiz. Bir önceki odaya geri dönün ve pencereden dışarı çıkın.


Sol taraftaki nöbetçiyi gözlemleyin ve uzaklaşmasını bekleyin. Az önce indiğiniz merdivenlere geri dönün. Yukardayken sola dönün ve suru geçin. Surun sonunda iken Rutherford Kalesi�nin açık girişini bulacaksınız. Yukarıda, etrafı aydınlatan bir meşale var. Şimdilik burada kimse yok ancak yine de aşağı doğru inerken dikkatli olun. Bir diğer meşale kapı aralığını aydınlatmakta. Su oku ile meşaleyi söndürün ve odanın içine girin. Masanın üstünden objeleri alın. Batıdaki koridorun aşağısına doğru devriye gezen nöbetçiye dikkat edin. Her iki dinlenme odasında da sandıklar var. Her ikisini de açın ve ganimetleri alın. Kuzeye doğru ilerleyin ve bitişik odaya girin. Yavaş yürüyün, uyuyan adamı rahatsız etmeyin. İkinci odanın dışındaki batı kapısını bulun. Dışarı çıkın ve sola bakın. Yakınınızda bir nöbetçi daha göreceksiniz. Sağa dönün ve koridordan sürünerek ilerleyin.

Merdivenlerden aşağı inin ve cephane odasının girişine gelin. Odanın içinde bir nöbetçi bulunuyor. Adamın ortadan kaybolmasını bekleyin ve doğu tarafındaki duvarın yanındaki kasaların arkasına saklanın. Nöbetçi tekrar geldiğinde sandıkların arkasında durun. Böylelikle adam sizi göremeyecek. Arka köşedeki masadan okları almayı unutmayın. Nöbetçinin, kuzeyden güneye doğru ilerlemesini bekleyin. Adam uzaklaşınca hızla çıkışa doğru ilerleyin ve koridorun oradaki gölgelerde saklanın. İlk sağdan dönün ve diğer bölüme geçin. Koridordan sürünerek geçin ve sonuna geldiğinizde sağa dönün. Köşelere yapışıp gölgelerden gitmeye çalışın. Burada da bir nöbetçinin devriye geziyor olduğunu göreceksiniz. Eğer duvar dibinde ve gölge içinde olursanız sizi göremeyecek. Eğer tehlike durumu sezerseniz adamı copunuzu kullanarak yere serin. Dışarı çıkın ve güneydoğudaki köşeye doğru gidin. Burada bir kapı bulacaksınız. Kapıyı açın ve içeri girin.

Gölgeye doğru gidin. Sol tarafta iki kadının dedikodusuna şahit olun. Konuşmalarının sonlanmasını bekleyin. Kadınlardan bir tanesi gidecek ve diğeri cam kenarında duracak. Koridordan geçin ve bitişik geçide gidin. Meşaleyi su ile söndürün. Rafın üzerinde, kutuların arkasından şamdanı alın. Sessizce doğuya doğru ilerleyin ve yakınınızdaki kadının sizi duymamasını sağlayın. Köşedeki mumu söndürün ve güneye gidip bir sonraki koridordan ilerleyin. Sol duvarın orda duran meşaleyi su oku ile söndürün. Sağ taraftaki masadan ganimetleri alın. Sağ taraftaki ilk girişten geçerek mutfak alanına girin. Ocağa yakınlaşın ve bitişik masadan sağlık iksirini alın. Camın kenarında duran kadının bitişiğindeki koridora geri dönün. Batı tarafındaki kilitli kapıya doğru gidin. Kilidi açın ve aydınlık bölgeye girin. Meşaleyi ve sağ tarafınızdaki mumu söndürün. Yatağın kenarındaki sandıktan kendiniz için birkaç bir şey alın. Bu alanın güney tarafındaki aşçıya dikkat edin. Yakınınıza geldiği taktirde cop ile bayıltın. Yatağın yanındaki günlüğü okuyun.

Tekrar pencerenin yanında duran kadının olduğu koridora gidin. Yeteri kadar sessiz olun ve sol taraftaki yemek odası koridoruna gidin. Odadaki ışık son derece tehlikeli. Bu yüzden etraftaki ışıkları ve şömineyi su oklarınız ile söndürün. Masanın üzerindeki mumu da söndürün ve mumum yanındaki masadaki ganimetleri alın. Ayrıca gölgede bekleyip kadının size arkasını dönmesini bekleyin. Ses çıkarmanız halinde, kadın bitişik odadan birine, bulunduğunuz yeri kontrol etmesi için haber verebilir. Dışarı çıkmak için en kolay yol, geldiğiniz yerden geri dönmek. Yani camdan dışarı bakan kadının olduğu koridor! Dışarı geri dönün ve sağa gidin. Kuzey batıdaki aydınlık alanı bulun. Eğer daha önce bayılmadıysanız buradaki devriye gezen nöbetçiye dikkat edin. Gerideki köşeye gidin ve bir asansör bulun. Asansöre binip yukarı çıkın.

Asansörden çıkın ve sağa dönün. Surun bu tarafındaki nöbetçiye de dikkat edin. Adamın gitmesini bekleyin yada sizden uzakta iken arkasından kaçmayı deneyebilirsiniz. Yolun sonundaki kapıya doğru giderken mumu da söndürün. Kapıyı açın ve sol taraftaki duvarın oradaki gölgelere gidin. Yakınınızdaki konuşmayı dinleyin ve odanın diğer tarafındaki devriye gezen nöbetçiyi izleyin. Bir köşede bekleyin ve meşale ışığına yakın kalmamaya çalışın. Konuşmanın bitmesini bekleyin. Merdivenli giriş kuzey tarafta. Konuşma bittikten sonra köşede sola doğru gidecek, adam ise sağ taraftaki merdivenlere doğru devriye gezmeye başlayacak. Kadının yanında gizlenmiş bir ganimet var. Kadının yanına gizlice gidip mumu söndürebilir, karanlıkta kalabilirsiniz. Yada dilerseniz kafasına cop indirip bayıltabilirsiniz. Masanın ötesine gidin ve ganimeti alın. Merdivenlere geri dönün. Merdivenleri dikkatlice çıkın ve duvardaki meşaleleri söndürün. En üste geldiğinizde, buradaki meşaleyi söndürün. Nöbetçi uzaklaştıktan sonra sol taraftaki odaya girin. Kapıya gidin ve kilidi açın, merdivenlerden yukarı, odanın en üstüne çıkın. İçerisi çok aydınlık ama kimse yok. Sandığın kilidini açın ve içinden yaldızlı dümeni alın. Sağ taraftaki rafları araştırın. Merdivenlere gidin. Dışarıda bir nöbetçi göreceksiniz. Nöbetçinin ilgisini çekmek için; içerideyken ses çıkartın. Adam içeri girdiğinde hemen arkasından kaçın ve merdivenlere geri dönün. Karanlık merdivenlere gidin ve güneydeki, nöbetçilerin devriye gezdiği önceki odalara geri dönün.

Batıdaki duvara yapışın ve nöbetçinin ışığından sakınmış olun. Batıdaki duvardaki pencereyi bulun ve çatıya zıplayın. Sağ taraftan biraz ganimet bulun ve sol taraftaki açık pencereden içeri girin. Ana odanın girişine sızın. İçeride devriye gezen adamı gözlemleyin. Yakınınızdaki sandığın kilidini açın ve içindeki ganimeti alın. Avizeye su oku atın ve ana odanın kararmasını sağlayın. Masanın üzerinden Lord Ember�ın günlüğünü okuyun ve yakınındaki ganimeti alın. Güney tarafından yatak odasına geçin. Daha fazla gölge sağlamak için şömineyi söndürün. Ganimet elde etmek için masayı araştırın. Mantoyu araştırın ve Rutherford Medallion�u alın. Son olarak kitaplıktaki anahtarı da alın ve masanın sağ tarafındaki meşale tutacağını bulun. Tutacakla etkileşim içine girin ve kale kapısının açılmasını sağlayın.

Tekrar çatıya geri dönün. Devriye gezen nöbetçinin uzaklaştığını görünce aşağı atlayın. Tekrar asansöre binin ve yukarı çıkın. Sağa gitmek yerine bu sefer sola gidin. Bir önceki bölüme doğru suru takip edin. Kale önüne gelmiş olacaksınız. Kapıyı açın ve içeri girin. Batıdaki köşeye doğru gidin. Devriye gezen bir başka nöbetçi var. Bu yüzden buradaki meşaleyi de söndürün ve masanın üstündeki notu okuyun. Batıya gitmeye devam edin ve soldaki masadan ganimeti alın. Odanın arkasındaki kilidi açın ve küçük depo alanına girin. Ganimet için sandığı arayın. Yolunuzun üzerinden kasayı oynatın ve küçük delikten emekleyerek geçin. Bir balkona gelmiş oluyorsunuz. Sağa dönün ve büyük resmi de alın. Bu da özel bir ganimet. Ana odaya geri dönün ve doğu tarafındaki merdivenlere doğru ilerleyin. Köşede saklanın ve devriye gezen nöbetçinin uzaklaşmasını bekleyin. İsterseniz adamın kafasına copla vurarak bayıltabilirsiniz, isterseniz de avizedeki ışığı su oku ile söndürerek karanlıkta kalabilirsiniz. Merdivenlerden aşağı inerken masadaki ganimeti de alın. Merdivenlerin sonuna geldiğinizde, doğu tarafındaki küçük bölümde bir nöbetçi göreceksiniz. Yine arkasından yavaşça yaklaşarak bayıltın yada ona yakalanmamaya çalışın. Merdivenlerden, batıya doğru gidin ve ardından ilk sağdan dönün. Gölgede kalarak bir sonraki soldan dönün. Sol tarafınızdaki karakolda bir nöbetçi göreceksiniz. Kuzey duvarı boyunca, gölgelerde kalarak yolun sonundaki merdivenlere ulaşın. Aşağı doğru, yer altı mezarına doğru gidin. Kapıyı açın ve ganimeti, anahtarı ve Bloodline Opal�i alın. Merdivenlerden tekrar geri dönüp yukarı çıkın ve karakolun önündeki nöbetçiye gidin. Arkasına yaklaşın ve adamı bayıltın. Karakolun önündeki güney duvarındaki girişi bulun. Sola doğru ilerleyin ve sağ taraftaki ilk odaya girin. Odayı geçin ve bitişik odaya girin. Pencereden atlayın. Şimdi kalenin önüne gelmiş oluyorsunuz. Devriye gezen nöbetçiye dikkat edin ve hızla koşarak ön kapıya gelip bölümü bitirin.

BİRİNCİ GÜN


Oyuna Garrett�ın apartmanında başlıyorsunuz. Apartman merdivenine gitmeden önce etrafı iyice araştırın ve bulduğunuz ekipmanları alın. Basamakların sonuna geldiğinizde sola dönün ve güney bölüme gidin. Başladığınız pozisyonun az ilerisindeki havuzu araştırın ve su kristallerini alın. Güney bölümüne her gelişinizde bunlar kendi kendilerini yeniliyorlar. O yüzden bu bölüme her gelişinizde alınacak bir şeyler var mı yok mu diye kontrol edin. Başlıca amacınız Black Alley�e gidip satıcı ile görüşmek. Bu yüzden haritayı açın ve haritanın batısındaki Black Alley�i gözlemleyin. Başladığınız yerden güneye gidin, ardından da batıya. Sol tarafınızda bir tüccar ile karşılaşacaksınız. Batıya doğru gitmeye devam edin ve kırmızı el işaretini (Yasadışı kuruluşlar işareti) görün. Sol taraftaki ilk kapı, araç gereç satıcısı. Burada çaldığınız altınları, okları, bombaları vs. satabilirsiniz. Soldaki ikinci kırmızı el işaretli kapıya gidip satıcınızı bulun. Adam Bloodline Opal�i almayacak. Bunun yerine sizi Stonemarket�da bir başka satıcıya gönderecek. Ayrıca Lady Elizabeth�in sizi avlamak istediğini bildirecek. Şehir sokaklarında hareket ettiğiniz sürece çalı çırpı ve köşeleri araştırın. Buralarda saklanmış çeşitli eşyaları bulabilirsiniz. Apartmanınıza geri dönerken, haritanın kuzeyinde, apartmanınızın batısından Stonemarket�in mevkisini bulun. Bu pozisyona yaklaştığınız vakit, yolunuzu tıkayan Lady Elizabeth ve adamlarını göreceksiniz. Burada seçeneğiniz az. İsterseniz hızlıca koşup Elizabeth ve adalarından kurtularak Stonemarket�e ulaşabilirsiniz. Yada isterseniz bir köşeye saklanıp adamları ok ile öldürebilirsiniz. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra Stonemarket Plaza�ya gidin.

Detaylı Stonmarket haritasına bakın. Stonemarket Plaza, haritanın batısında yer alıyor. Stonmarket Proper ise haritanın doğusunda. Sizin amacınız ise doğu tarafının ortasındaki kırmızı el işaretinin bulunduğu yere gitmek. Doğuya gidin ve arından kuzeye dönün. Stonemarket Proper girişini bulun. Kiliseden kuzeye doğru gidin ve doğudaki ilk yola sapın. İçeri girin ve Black Market Bertha ile konuşun ve Bloodline Opal�i satın. Dışarı çıktığınızda bir not alacaksınız. Merdivenlere doğru çıkın. Hancı Artemus sizinle, Stonemarket Plaza�daki Terces Courtyard�da buluşmak istiyor. Plazaya geri dönün ve kuzeybatıdaki köşede Terces Courtyard�ı bulun. Hancı ile buluşun. Konuşma sırasında biri Hammeritelerde ve diğeri Paganlarda olmak üzere iki objeden bahsedilecek. Hancı sizden bu objeleri almanızı istiyor. Bu objelerin detayını belirten bir not alacaksınız. Hammeritelerden bir kalıntı olan kutsal şarap bardağı (The Chalice), Stonemarket Proper�daki St. Edgar�s Church�de bulunuyor. Jaknall�s Paw ise güney bölümündeki kuyunun altındaki gizli tünellerde bulunuyor.

St. Edgar's Eve


Batı tarafınızda bir nöbetçinin devriye geziyor olduğunu göreceksiniz. Dua etmek için durduğunda kafasına cop ile vurup bayıltın. Kemerindeki anahtarı alın. Heykelin etrafını ekstra ganimet için araştırın. Kilisenin ön kapısına gidin. Kapıyı açın ve içeri girin. Lobinin solundan yada sağından gidin ve katedralin ana bölümüne girin. Bir grubun ayin yapıyor olduğunu ve şarap bardağı hakkında konuşuyor olduklarını göreceksiniz. Gölgede bekleyin ve konuşmanın bitmesini bekleyin. Ardından bir not alacaksınız. Adamların dağılmalarını bekleyin ve devriye gezen nöbetçiye dikkat edin. Kilisenin arka tarafındaki oturma yerlerinden kendiniz için çalınacak bir şeyler bulun. Kürsüdeki kitabı okuyun, yandaki masadan diğer objeleri çalın ve nota bakın. Kuzeydoğu tarafındaki çıkışa doğru gidin. Dışarı çıkın. Karşınıza merdivenler çıkacak. Güney taraftaki devriye nöbetçiye dikkat edin. Eğer doğudaki çalılara kadar gidebilirseniz buradan yosun oku ve güney taraftaki kuyudan ise su oku bulabilirsiniz. Avlunun doğusundaki kapıya doğru ilerleyin. Kapının yanında �Barracks� yazıyor olduğunu göreceksiniz. Kilidi açın ve içeri girin. Gölgelerin arasına saklanın. Masanın üzerindeki nota bakın. Çıkış güneye doğru ve yan odanın içinde nöbetçiler bulunmakta. Adamların konuşmalarını dinleyin ve konuşmanın bitmesini bekleyin. Kuzey taraftaki duvar boyunca gölgelerde saklanın ve nöbetçilerin hareket etmesini bekleyin. Adamı bayıltın ve kuzeydeki duvardan doğuya, merdivenlere doğru ilerleyin. Yakındaki raftan sağlık iksirini alın ve merdivenlerden yukarı çıkın. Dikkatli hareket edin çünkü en yukarıda bir nöbetçi bulunmakta.

Merdivenlerin en üstündeyken güneye doğru dönün ve karanlık odaya gidin. Sol tarafa doğru bakın. Bir nöbetçinin cam yada masanın yanında olduğunu göreceksiniz. Adamı bayıltın ve karanlık köşeye götürün. Karanlıkta kalın. Böylelikle içeri girecek olan nöbetçilerden kurtulmuş olacaksınız. Masadaki mumu söndürün, gaz bombasını alın ve notu okuyun. Güney taraftaki fıçıyı kontrol edin ve diğer bombayı da alın. Batıdaki geçide doğru dönün ve devriye gezen nöbetçiyi kontrol edin. Adamı isterseniz bayıltabilir, isterseniz de karanlıkta saklanarak ondan kaçabilirsiniz. Balkona doğru gidin ve sol taraftaki ilk heykelin bulunduğu yerden kendiniz için ganimet alın. Merdivenlere geri dönün. Kuzeye dönün ve yerdeki ızgarayı açın ve içine girin.

Batı tarafındaki bölüm oldukça aydınlık ancak şimdilik uyuyan adam haricinde kimse yok. İsterseniz ışığı su oku ile söndürebilirsiniz. Kuzey taraftaki masayı inceleyin ve ganimetleri alın. Ancak bunu yaparken sessiz olmalısınız aksi taktirde adamı uyandırabilirsiniz. Yatağın yanındaki sandığı araştırın ve içindeki ganimet ile Effigy of St. Edgar�ı alın. Odanın batı tarafına doğru gidin ve kuzeye ve güneye olan iki çıkışı da bulun. Duvardaki resmi de çalın ve kuzey geçide doğru çıkın. Güney taraftaki tüne doğru olan köşeyi kontrol edin. Bir nöbetçi ile heykel göreceksiniz. Adamın uzaklaşmasını bekleyin ve ardından bayıltın. Batıdaki köşede kapıya doğru gidin. Burası Greidus�un odası ve şu an bir nöbetçi ile birlikte. İçeriye bomba atarak yada dışarıda ses çıkartarak adamların dikkatini çekebilir, içerideki bütün objeleri çalabilirsiniz. Ancak istemiyorsanız içeri gizlice girip kutsal sembolü çalabilirsiniz. Masanın üzerindeki notu okuyun. Masada aynı zamanda ganimet ve kutsal sembol de bulunuyor. Yatağa bakın ve diğer notu da okuyun. Ardından yakındaki sandığın kilidini açıp içinden Cat O� Nine Tails�i alın. Odanın arka kuzeybatı tarafındaki köşesindeki kapıdan dışarı çıkın. Fıçılara bakıp ganimet elde edin ve merdivenlerden aşağı inin. Sağ taraftaki kapıdan içeri girin. Böylelikle katedrale girmiş oluyorsunuz. Devriye gezen nöbetçiye dikkat edin ve güneydeki lobiye geri dönün. Lobinin batı tarafındaki kapıyı bulun ve koridordaki merdivenlerden yukarı çıkın.

Merdivenlerden yukarı devam edin ve balkona çıkın. En sondaki kapıyı açın ve çan kulesine ulaşın. Kuzey taraftaki kapıyı açın ve sol taraftaki yoldan devam edin. Gölgelere adeta yapışın ve devriye gezen nöbetçiyi görene kadar öyle kalın. Uzaklaştığı vakit adamı yere serin. Bu balkonun batı tarafına gidin ve birçok heykelin bulunduğu küçük odaya girin. Üçüncü özel ganimet olan Codex of the Admonitions�u da çalın. Küçük odadan çıkın ve güneydeki merdivenlere doğru gidin. Merdivenlerden aşağı inin. Kesişimin olduğu yerde sağ taraftan devam edin ve en aşağı inin. Tekrar kilise lobisine gelmiş bulunmaktayız. Katedralin ana bölümüne gelin ve batı duvarına yakınlaşın. Duvar boyunca bir kapı bulana kadar yürüyün. Dışarıdaki konuşmaları dinleyin. Güneydeki gölgelerde saklanın. İki nöbetçinin de ayrılmasını bekleyin. Bir tanesi güney yolu takip edecek. Adamı bayıltın. Diğer nöbetçi ise fabrika girişine yakın bir yerde duracak. Gölgelerde ilerleyerek odanın kuzey tarafına gidip, ardından adamı bayıltabilirsiniz. İsterseniz de adama yakalanmadan fabrikaya girebilirsiniz.

Hemen önünüzdeki kitabı okuyun ve sağ taraftan bombayı alın. Sandıklara bakıp içlerinden ok alın. Kuzey tarafa doğru giden yolu takip edin ve düğmeyi bulun. Nöbetçinin odanın diğer tarafına doğru gidiyor olduğuna dikkat edin. Ardından düğmeyi çekin. Böylelikle adam alevler içinde kalacak. Bir başka nöbetçi daha var. Onun da yaklaşmasını bekleyin ve ardından kafasına copu patlatıverin. Fabrika girişine geri dönün ve güney geçidinden geçin. Sol tarafta bir gardiyan göreceksiniz. Adamı bayıltın. Sağ taraftaki kapının üzerindeki notu okuyun ve pul makinesinin nasıl çalışıyor olduğunu öğrenin. Bu geçitten geçin ve batıya doğru ilerleyin. Küçük bir merdivenin altında pullama makinesini görecesiniz. Ancak öncelikle pullanmamış aygıta ihtiyacınız olacak.

Güneydeki ocak odasına gidin. Nöbetçinin, ocak içindeki bir hayvanın yanışını seyrediyor olduğunu göreceksiniz. Adamı bayıltın ve düğmeye basın. Ocağın içinden ganimeti alın ve dışarı geri dönün. Güney tarafındaki odaya girin. Notu okuyun ve masanın üzerinden ganimeti alın. İlerinizdeki kapıyı açın ve müfettiş Drept�in odasına girin. Sandığın içini açıp içinden ganimeti alın. Notları ve mesajları okuyup odadan dışarı çıkın. Doğuya doğru gidin. Köşeden ilerleyin ve güney taraftaki depo odasına girin. İçeride alabileceğiniz her şeyi alın. Ayrıca buradaki şalter, bazı ışıkların sönmesine yardımcı oluyor. Pullama makinesinin olduğu yere geri dönün ve soldaki makine üzerinde pullanmamış teçhizatı kullanın. Şimdi pulladığınız teçhizatı geri alın. Güneye doğru, fabrika girişine geri gidin. Kesişime geldiğinizde sola dönün ve sol taraftaki odadan içeri girin. Odanın güney tarafındaki her iki kilit mekanizmasını da kullanın. Otomatik olarak pullanmış teçhizat ve kutsal sembolü içine koymuş olacaksınız. Kafes aşağı inmiş olacak. Kafese girin ve içindeki ganimetler ile kutsal kadehi alın. Kafesten çıkın ve kapıya doğru gidin. Koridorda bir nöbetçinin devriye geziyor olduğunu göreceksiniz. Adamı bayıltın ve ardından fabrika girişine geri dönün. Güney geçidinden geçin ve sol taraftaki merdivenlerden yukarı çıkın. Katedral avlusuna gidin. Balkonu geçin ve düğmeyi kullanarak kapıyı açın. Sol taraftaki merdivenleri bulun. Katedralin ana katına gidene kadar inmeye devam edin. Katedralden çıkın ve bölümü bitirin.

İKİNCİ GÜN

Şimdi Keepers� Quest�in ikinci bölümünü bitirmeniz lazım. Bölümü iki yoldan tamamlayabilirisiniz. İlk olarak Stonemarket Proper�da ki St. Edgars Church�e gidip kutsal kadehi alabilirisiniz yada güney bölümdeki Pagan tünellerinden hayvan pençesini alabilirsiniz. Bu tam çözümde hayvan pençesini ikinci sırada alıyoruz.

Into The Pagan Sanctuary

Bitişik odadaki iki maden işçisine dikkat ederek dikkatlice ilerleyin. Konuşmalarının bitmesini ve gitmelerini bekleyin. Odaya girin ve sağa bakın. Maden işçilerinden biri ileriki tünelin yakınlarında duruyor. Arkasından gizlice yaklaşın ve copla etkisiz hale getirin. Ganimet için mağaranın ağzını arayın ve sonra sol tünele girin. Araç kutusundan biraz ganimet alın.Tünelin sağ kenarındaki kaya çıkıntısını bulun. Ganimetleri alın. Kayaya atlayın ve asılın. Kafesten ganimeti alın ve tünele geri dönün. Doğuya yönelin. Tünelin sol tarafını biraz daha ganimet için arayın. İleriki tünelde bir Pagan şamanı, iki kadın Pagan barındıran mağaranın girişini tutuyor.Nöbetçiye sinsice yaklaşmak zor. Gölgelerde kalın ve ışıktan kaçının. Bu düşmanları atlatmanın yolu dikkatlerini dağıtmak için gürültü çıkarmak. Böylece iki kadın şaman ve nöbetçi şamanı mağaradan çıkarmayı başarabilirsiniz. Gittiklerinde içerdekileri toparlayın ve Paganlar dönmeden çıkmaya çalışın. İçeri girdiğinizde sandığın içindeki ekipmanları ve ganimeti alın. Yakındaki notları okuyun. Burada yollar kesişiyor. Köşeyi dikkatlice dönün ve sağdaki nöbetçiye dikkat edin. Kayanın arkasında sol köşedeki ganimetleri alın. Kesişime geri dönün ve doğuya gidin. Rampanın altından lağım tüneline doğru gidin. İlerleyin ve rampayı kullanarak yukarı patikaya ulaşın. Canavarı önemsemeyin. Tepede güney köşesinde ganimet dolu sandığı bulun. Kuzey köşesindeki mayınları alın.

Yan odadaki batı tüneline doğru gidin. Mayınların yanındaki tüneli kullanın. Arkanızdan birkaç düşman gelecek. Önce kadının arkasına geçin ve copla bayıltın. Gölgeleri kullanarak ikinci nöbetçinin arkasına gidin ve etkisiz hale getirin. Harita ve ganimet için sandığı arayın. Patikadan inmeye devam edin ve soldaki merdivenleri bulun. Pagan Tapınağı�na tırmanın. Parçalanmış duvarları olan bir odaya gireceksiniz. Işıktan uzak durun. Odanın güney kesiminde bir çift Pagan var. Hançer yada copla onları etkisiz hale getirin. Gölgeleri kullanarak kuzey duvarına yaklaşan nöbetçiden kaçın. Ateş kenarındaki sandıktan ganimetleri alın. Tekrar aşağı dönün ve odanın güney çıkışına ilerleyin. Doğuya doğru gidin ve nöbetçi kadına dikkat edin. İleriki tünele girin ve sağ taraftaki son kapıyı bulun. Doğu geçidine ilerleyin ve merdivenleri tırmanın. Odadaki merdivenleri bulun ve aşağı inin. Kendinizi çalışma mekanının çatı kirişinde bulacaksınız. Buradaki devasa dişliyi çalışanların üzerine itebilirsiniz yada ok ve mayınlarınızı kullanabilirsiniz. Bir başka seçenekse onları önemsememek. Merdivenleri geri çıkın. Kuzeybatı kesimindeki özel ganimeti alın: Eski Heykelcik. Boru hattının üstüne çıkın ve boru boyunca sürünün. Nöbetçilerin bakmadığı bir vakit aşağı inin. Nöbetçileri etkisiz hale getirin. Ateşi, ateş oku için arayın. Kuzeye yönelin ve nöbetçileri etkisiz hale getirin. Ganimetleri toplayın.Doğu kesimindeki kapının kilidini açın. Odaya girin ve sandığın kilidini açın. Özel ganimeti alın: Gümüş Böcek.

Odayı terk edin ve yukarı çıkın. Karanlık patikadan batıya doğru gidin. Güneye, fenere doğru yürüyün. Patikanın sonunda sağa dönün. Nöbetçinin başka yere bakmasını bekleyin ve platforma sıçrayın. İçeri gidin ve gölgeleri saklanmak için kullanın.Yatağa atlayın ve üçüncü özel ganimeti alın: Değerli Tarak. Odayı terk edin ve kuzeye dönün, merdivenlerden aşağı inin. Batıya gidin. Nöbetçiyi etkisiz hale getirin. (Ona ihtiyacınız olacak). Arka köşeden son tünele gidin ve notu okuyun. Bu oda Jacknall�ın pençesini barındırıyor. Ama önce Ritual of the Root görevini tamamlamalısınız. Pençeyi almak için yosun su ve kan vermelisiniz. Kanı az önce öldürdüğünüz nöbetçiden bulabilirsiniz. Yosun ve su okları odanın içinde zaten bulunuyor. Pençeyi alın ve geldiğiniz yoldan Pagan tünellerine geri dönün.

ÜÇÜNCÜ GÜN

Bölüme apartmanınızda başlıyorsunuz. Çevredeki değerli eşyaları ve okları toplayın. Terces Courtyard�a, Artemus�un olduğu yere gidin. Artemus, Coultyard�ın güneyine doğru yürüyecek, duvardaki bir sembole basarak gizli bir kapı açacak. Kapıdan girin bir demo ile karşılaşacaksınız.

The Keeper Library

Keeper Library�ye girdiğinizde kesinlikle çevredeki insanlara bir şey yapmayın. Çevreyi dolaşabilirsiz. İnsanlardan saklanmak zorunda değilsiniz. Sadece Forbidden Library�e girmeye çalışmamalı ve kilitli kapıları açmak için uğraşmamalısınız. Asansörle alt kata inin soldan devam edin beyaz saçlı bir bayanın konuşmasını dinleyeceksiniz. Konuşması bitince arkasındaki sembole dokunun. Artık şehir içinde bu sembolleri gördüğünüzde kullanabilecek, gizli kapıları açabileceksiniz. Geri dönün bu kez sola doğru yürüyün. Artemus ile konuştuktan sonra hemen önündeki masada bulunan kağıdı okuyun. Artemus�un olduğu yerden sola doğru giderseniz boş bir odaya geleceksiniz. İçerde kitaplık ve iki yatak olan bir oda. Burada hemen kapının yanındaki kitaplığın önünde gizli bir düğme var üstüne geldiğinizde aktif olacak ve gizli kapı açılacak. İsterseniz buradan devam ederek Forbidden Library�ye ulaşabilirsiniz ancak şu anda bunu yapmamıza gerek yok. Bulunduğunuz kütühanedeki karşılaştığınız tüm kağıtları ve kitapları okuyun. Ana görevlere devam etmek için yuvarlak mekana geri dönüp duvardaki sembolün tam ters yönüne bakarsanız yeni bir sembolün daha olduğunu göreceksiniz içine girdiğiniz de şehre geri döneceksiniz.

Şehre geri döndüğünüzde istikametiniz Dock olmalı. Ana kapı hala kapalı ancak kapının hemen sol tarafında açabileceğimiz gizli bir geçit var orada sembole basarak Dock haritasına geçin.

The Docks


Devriye gezen askere dikkat ederek hemen karşıya gidin. Sağdaki dükkanda eşyalarınızı satın ve yola devam edin. İki Pagan�ın konuşmasını dinleyeceksiniz konuşmaları bitince hemen arkalarında duran kağıdı okuyun ancak bu insanları kesinlikle öldürmeyin. Merdivenden aşağı inin, batıya doğru devam edin. Masadan flaş bombasını alın sağdaki masadan da değerli eşyaları alın üst kata çıkın masadaki kağıdı okuyun. Başladığınız noktaya geri dönün. İlerde Black Market dükkanı var, oradan 2000 g. karşılığında tırmanma eldivenini alın. Yola devam edin. Askerlere dikkat ederek geminin yanına ulaşın ve gemiye girin.

Abysmal Gale

Bu bölüm zombilerle dolu. Zombileri normal yollarla öldüremiyorsunuz. Arkasından yanaşıp bıçak saplasanız dahi bir süre yerde yatıp tekrar ayağa kalkıyorlar. Ancak yerde yattığı süre içinde holy water atarsanız buharlaşıp ölüyorlar. Gemiye girince düz ilerleyin, sağ ve soldaki odalara girip değerli eşyaları almayı ihmal etmeyin. İkinci sağdan yukarı çıkın ve tekrar sağa dönün koridorunun sonunda kaptan odasına ulaşın. İçerdeki zombiyi öldürün ve sandığın içinden değerli eşyaları alın. Yan odaya geçip kaptanın günlüğünü okuyun. Karidora geri dönün, ve bölüme başladığınız koridora geri dönün. İster odalardan birindeki delikte isterseniz koridorun sonundaki merdivenlerden en aşağı inin. Geminin en alt katına indiğinizde koridorun sonunda bir merdiven göreceksiniz merdivenden çıkmayın hemen aksiyöndeki sandıkların üzerinde duran kağıdı okuyun. Kağıdı okuduğunuzda görev tamamlanacak. Gemiden çıkıp Dock�a geri döndüğünüzde hemen sağa dogru yürüyün bir kayık göreceksiniz oraya zıplayın ve sembole basarak yeni göreve başlayın.

The House of Widow Moira

Sandaldan inince devam edin ve asansöre binin. Devriye gezen askeri hallettikten sora odada iki kişinin oyun oynadığını göreceksiniz. İşlerinin bitmesini bekleyin biri yukarı çıkacak diğeri oturmaya devam edecek. Masada oturanı öldürün. Masadakileri ve sandıktakileri toplayıp yukarı çıkın. Masadan okları alın ve devam edin. Dışarı çıktığınızda malikaneyi dışardan görüyor olacaksınız. Malikaneye farklı yollardan girebilirsiniz ancak yeterince okunuz varsa askerleri bir bir öldürerek gidebilirsiniz. Malikaneye ön kapıdan girin. Kağıdı okuduktan sonra soldan yukarı çıkın. Nöbetçiye dikkat ederek sola devam edin. Kapıdan geçip kadını öldürün soldan devam edin. Merdivenlerden çıkın nöbetçiyi etkisiz hale getirip soldaki sandıktan alın. Tekrar yukarı çıkın. Odalardaki insanlara dikkat ederek tüm ganimetleri toplayın ardından geçitten geçip Overlook Proper�a ulaşın.

Karşınızdaki nöbetçiye dikkat ederek hemen solunuzdaki kapıdan girin. İçerde sağda bulunan notu okuyun ve gramafonu kullanın. Gramofonu çalıştırdığınızda gizli geçitle ilgili bilgi alacaksınız. Girdiğiniz kapıdan çıkın ve ana holun üzerine gelin. Aşağıda iki kişi konuşuyor. Bulunduğunuz katta ise bir nöbetçi var ona yaklaşın ve iyice takip edip onu bayıltın. Direk karşıya geçin ve soldan devam edin. Üç kişinin konuştuğunu göreceksiniz konuşmalarının bitmesini bekleyin hepsi ayrı odalara çekilince hepsini tek tek bayıltın ve merdivenlerden yukarı çıkın. Yukarıda kadının kendi kendine konuştuğunu göreceksiniz onu dinlerken sesizce masadan anahtarı alın. Aşağı inin. Şimdi ana hole dönün ve sağdaki kapılardan dikkatli bir biçimde ilerleyin ve kilitli kapıdan girince masada bir gizli düğme göreceksiniz. O düğmeye bastığınızda gizli geçit kısa bir süre için açık olacak. Hemen odadan çıkın ve ana holün karşısına geçin soldaki camekânlı kapıdan girince sağ tarafta duvarda gizli geçidi göreceksiniz. Asansörle aşağı inin. Aşağı inince hemen solunuzdaki odadan �Compendium of Reproach��u alın ve ana görevi tamamlayın. Arkadaki sandığı da boşattıktan sora diğer kapıdan çıkabilirsiniz. Soldaki gizli kolu çevirin kapı açılacak, soldan devam edin. Asansörle aşağı inin ve sandala binip görevi tamamlayın.

DÖRDÜNCÜ GÜN

Keeper Library�de uyanacaksınız. Eğer tüm kitapları okumadıysanız üst kata çıkıp sağ taraftaki kitabı okuyun ve sewer görevini alın. Sıradaki görevi yapmak için Dock haritasına gitmeniz gerekli. Dock haritasına vardığınızda sağ tarafa doğru kısa bir mesafe yürüyün sandığın yanındaki aralıktan girin. Alt geçide inmiş olacaksınız. Geçidi takip edin tam köşeyi, dönerken suyun içindeki su okunu alın. Sonunda sembole basarak bir sonraki görevi başlatın.

The Sunken Citadel

Düz yürüyün, hemen sağdaki ganimeti alın. Açıklığa vardığınızda yaratığa dikkat edin başarabilirseniz gizlice öldürün. Diğer yaratığı da öldürürseniz burada rahatça gezebilirsiniz. Sandığın üzerinden ganimeti alın ve kitabı okuyun. Soldan devam edin yol üzerinde kırmızı sembolün olduğu yerde bir değerli eşya var. Onu da alıp devam edin. Devriye gezen yaratığa dikkat edin. Yol ikiye ayrılacak, soldan devam edin iki fare adamın konuşmasını dinleyin ve yaratıkların birbirleriyle dövüşmelerini izleyin. Galip gelenleri de siz halledin. Bulunduğunuz köprünün yan taraftan dolaşarak alt kısmına inin. Sandıktakini aldıktan sonra merdivenden inin ve yaratığı öldürün. Sandığın üzerinden Horn�u alın. Yukarı çıkıp köprüden geçerken sağ taraftan ganimeti alın. Koridorun sonunda yanan mavi meşalenin altındaki ganimeti de alın sağdan devam edin. Masadaki şamdanları da alın, sağa devam edin. Diğer odaya girdiğinizde fare adamı alt edin ve oda içindeki ganimetleri toplayın. Diğer haritaya geçmeden evvel sağ dönerseniz iki sanığı da açabilirsiniz. İşiniz bitince portal dan geçip diğer haritaya ulaşın.

Düz ilerleyin, iki yaratığın konuşmasına tanık olun. Meşaleleri söndürüp onlara görülmeden diğer odaya geçebilirsiniz. Geldiğiniz odada yaratığa dikkat edin. Sağ tarafta iskeletin para kesesini alın ve girdiğiniz kapının aksi yönüne gidin. Minik bir çatışma izleyeceksiniz galip gelenleri öldürün. Ganimetleri topladıktan sonra yukarı çıkın ve kütüphaneye ulaşın burada da ganimetleri toplayıp sağdaki minik odaya ulaşın. İskeletin yanından Glyph Key�i ve ganimeti alın. Çatışma izlediğiniz su dolu odaya geri dönün bu sefer diğer yolu izleyin ve merdivenlerden yukarı çıkın. Merdivenlerden çıkınca almanız gereken taç sol tarafta ancak biz sağdan gideceğiz. Buradaki yaratığı gönül rahatlığı ile öldürüp sağda soldaki ganimetleri toplayarak en üst kısma ulaşın. Şimdi tacı ve onu koruyan yaratıkları yukardan görüyor olacaksınız. Tacı ister yukardan herkesi öldürerek alabilir, isterseniz de kimseye görünmeden avizenin üstüne atlayarak alabilirsiniz. Tacı alın ve bu haritadan geri dönün. Başladığınız noktaya geri döndüğünüzde görev tamamlanacak.

BEŞİNCİ GÜN

Keeper Library�de uyanacaksınız. Forbidden Library�ye gidin araya demo girecek. Stonemarket haritasında Courtyard�a gelin. Gargoyle heykelinden doğuya doğru yürüyün kaıdan geçince yukarıda bir sembol göreceksiniz oraya tırmanın borulardan geçerek sonraki bölümü açın.

Killing Time

Düz devam edin. Dev sarkaçların olduğu yere kadar gelin. Hemen sağdaki sandıktan ganimeti alın. Devriye gezen iki askere dikkat ederek sarkaçların solundan devam edin. Köşeye kadar yürüyün duvarların birleştiği yerde yukarıda parlayan bir çark göreceksiniz. Duvara tırmanı çark�ı alın. Kuzeydoğudaki merdivenden inerek devam edin. Tek başına duran askeri öldürebilirsiniz. Sandıktakileri ve masadakileri alın. Masanın yanındaki aralıktan geçip tek bir askerin bulunduğu odaya varın. Askeri öldürüp odadaki tüm sandıkları ve ganimetleri alabilirsiniz. İlk öldürdüğünüz askerin olduğu yere dönün ve çiftli kapıdan geçin. Merdivenlerden yavaşça inin çarkların olduğu yere vardığınızda iki asker var ister onları takip edip yakalanmamaya çalışın isterseniz birini öldürüp ortamın yatışmasını bekleyip diğerini de öldürebilirsiniz. Merdivenlerden indiğiniz anda sehada bir not var, okuyun. Sağdan devam edin, köşedeki sandığı açıp kilitli kapıdan devam edin. Asansöre binin ve aşağı inin. Demir kapıyı açınca hemen solunuzda etrafı izleyen birini göreceksiniz buradan itibaren istediğiniz gibi gidebilirsiniz ancak bu adamı bayıltmanız yararınıza olacaktır. Karşıdaki platforma atlayın. Duvarlardan istediğiniz yere tutunarak aşağı inin. Köşedeki koridordan devam edin ve Lower Tower�a ulaşın.

Sağdan devam edin merdivenlerden inince askeri bayıltın. Merdivenlerden inmeye devam ederken solda kilitli bir kapı göreceksiniz oradan girin hemen solunuzdaki sandıktan ganimeti alın ve aşağıdaki askeri bayıltabilirseniz ganimeti alabilirsiniz. Hemen aşağı inip kapıdan çıkın. Soldan devam edin ve rahip kılıklı adam arkasını döndüğünde bayıltın. Hemen arkasındaki heykelciği alın ve kitabı okumayı ihmal etmeyin. Sağdan devam edin ve sağdaki kapıyı açıp asansörle alt kata inin. Devriyedeki iki askere dikkat ederek devam edin. Sohbet eden iki asker göreceksiniz. Flaş bombası atıp ikisini de kör edin masadaki iki ganimeti alı soldaki karanklık yere saklanın. Ortalık yatışınca devam edin. Bir kez daha asansöre bineceksiniz. Aşağı inin. Düz devam edin ve işte merkeze ulaştınız. Aşağıdaki kolu çekmemiz lazım ancak ortalık asker kaynıyor. Direk karşıya yürüyün vanayı çevirin. Soldaki odaya geçince rahibi bayıltın. Karşıdaki kilitli kapıdan girin. Askeri altedip masadaki ganimeti ve raftaki haritayı alın. Çıkmadan evvel soldaki mekanizmanın kolunu çekin. Soldan devam edin. Devriye gezen askeri de alt edince bu kattaki herkesten kurtulmuş oluyoruz. Alt katta iki asker var. Şimdi sağdaki merdivenlerden inin. Merdivenlerden inip mekanizmaya ulaştığınızda sola devam ederseniz, merdivenlerin altında bir adet holy water bulabilirsiniz. Buradaki askerleri bayıltınca para keselerini alın ve artık mekanizmanın kolunu çekebilirsiniz.

ALTINCI GÜN

Library�ye geri dönün ve demoyu izleyin. Old Quarter�da kontrolü geri alacaksınız. Buradaki Keeper Enforcer�lara çok dikkat edin. Mümkün olduğunca görünmemeye ve kaçmaya çalışın. Doğuya Ramien�in evine ulaşmanız gerek. Solda kırmızı sembolün olduğu yerden devam edin. İyice doğuya ulaştığınızda duvarda kırmızı el izleri olan merdivene çıkın ve meşaleyi söndürdükten sonra kilitli kapıdan girin. Arkadaşımız ölmüş anlaşılan. Evdeki herşeyi toplayın notu da okuyup buradan çıkın evimize gitmemiz gerek. Evimize giderken çeşitli yollar izleyebiliriz ancak eskiden kullanabildiğimiz semboller kırmızıya dönüşmüş ve kullanılmaz haldeler. Dock üzerinden evinizin olduğu haritaya geri dönün. Evinize geldiğinizde tuzağın kralı ile karşılaşın. Keeper�ı öldürün ve notu okuyun. South Quarter�a geri dönün ve güneybatıdaki portala girin. Demoyu izledikten sonra Keeper Library�ye gidin. Sembol kırmızı olduğundan giremeyeceksiniz, tırmanarak yukarıdaki camdan girin. Şu andan itibaren Library içindeki herkese düşmansınız görünmemeye çalışın. Üst kata çıkın ve Orland�ın odasına girin masadaki notu okuduktan sonra sağ tarafta yerde duran sembole basıp yeni görevi başlatın.

Of Brethren� and Betrayers

Solunuzdaki kitabı okuyun ve sağdaki konuşulanları dinleyin. Konuşmaları bitip yukarıya çıktıklarında ortadaki meşaleden iki ateş okunu alın. Yukarı çıkın soldaki kadını bayıltın, en üste çıkın. Sandıkların içinden yosun okunu duvardaki tabloyu ve değerli lambayı alın. Kitabı okuyun. Aralıktan geçip diğer keeper�ı da bayıltın ve aşağı inin. Sağdaki kilitli kapıdan aşağı inin. Ortadaki adamı bayıltıp iksiri alın ardından heykeli incelemekte olan adamı da bayıltın. Heykelden sonra soldan devam edin ve merdivenlerden çıkın değerli lambayı ve masa üstündeki ganimeti alıp notu okuyun. Masanın yanındaki Scribe Room�a girin ve hemen karşıdaki ganimeti alın. Odadaki hiç kimseye görünmeden arkalarından devam edin. Soldaki kitaplığın üstündeki ganimeti de alıp sağdan devam edin. Merdivenden inmeyin, soldan devam edin. İki kişinin konuşmasını karaklık bir yerde bekleyin konuşmaları bitince kadının gitmesini bekleyin ve adamı arkasından yaklaşıp bayıltın. Soldaki Dining Hall�a girin. İçerdeki nöbetçiyi bayıltıp masadaki ganimetleri toplayın ve iki notu okuyun. Şöminenin üstündeki portreyi de ihmal etmeyin! İkinci kitaplığın üstünden iki oku alın ve devam edin. Holün sonundaki adamı bayıltın. Geri dönün merdivenlerden inmeden, hemen sağ taraftaki tahta ile karşıya geçini yanyana duran iki sandığın üzerinden ok alabilirsiniz. Merdivenlerden aşağı inin ve kapıdan çıkarak sağdaki diğer merdivenlere ulaşın aşağı inince sağdaki devriye gezen adama dikkat edin mümkünse bayıltın. Masanın üstünden ganimeti alın notu okuyun ve sembolün yanındaki notu okuyun. Sembolün üstüne zıplayıp duvara tırmanın ve yukardaki ganimeti alın. Şimdi soldaki merdivenden yukarı çıkın ve sol arka taraftan devam edin. Devriyedeki askeri bayıltın. Sağda Dormitory�ye girin masadaki kitabı okuyup, şamdanı alın. Heykeli inceleyen kadını bayıltın. Soldaki sandığın içinden ganimetleri ve yosun okunu alın. Merdivenlerden yukarı çıkın soldan devam edip masadaki notu okuyun. Dönerken düz gidin ve holün sonundaki adamı bayıltın. Aşağı inin soldaki kilitli kapıyı açıp odaya girin. Masadaki notu okuyun sandıktan ganimetleri ve Keeper Ring�i alın. En son indiğiniz merdivenlere geri çıkın solda devam ederken sağ duvara dikkat edin bir delik göreceksiniz yüzüğü kullanıp gizli kapıyı açın. Merdivenden çıkıp soldaki odaya girin. Hemen sağınızdaki sandığı boşaltın, masadan şamdanı alın, masadaki notu okuyun ve duvardaki sembole ateş oku atın. Sembolün düştüğü yerdeki notu okuyun. Odadan çıkıp, soldan aşağı inin. Duvardaki sembole dokunup kapıyı açın ve soldaki merdivenlerden inin. Sağdan devam edip soldaki merdivenlerden inerek kütüphaneye ulaşın. Kütüphanede sembolün mavi olduğunu göreceksiniz. Sembole dokunun ve portaldan girin.

Sağdaki kapıdan Caduca�nın odasına gidin. Masadaki adama aldırmayın, zaten o da size aldırmıyor. Çünkü taş olmuş! Soldaki sandıktan ok alabilirsiniz. Masadaki yazıyı okuyun ve şamdanı alın. Sağdaki odaya girin sağ masa üstündeki ve altındaki üç ganimeti alın. Soldaki heykelin ağızındaki notu okuyun. Heykelin arkasındaki şamdanı ve yüzüğü alıp odadan çıkın. Karşıdaki odaya geçin sol raftaki iki bardağı ve karşıdaki raftaki değerli eşyayı alıp sandığı boşaltıktan sonra kitabı okuyun. Burayı terk edip başladığınız yere dönün ve bu kez karşı kapıdan girin. Hemen solunuzdaki basamaklardan çıkıp kapıdan girin direk karşıya yürüyün. Bir kapıdan daha girip basamaklardan inince soldaki sandığı boşaltın ve iki değerli eşyayı alın. Kitaplıkların arasına gidin bir heykelcik daha bulacaksınız. Şimdi geri dönün ve Hall of Statue�ye girin. Demodan sonra hemen solunuzdaki ateşi söndürebilir sandıktan ganimet toplayabilirsiniz. Karşıdaki odaya koşun ve sağa dönün basamaklardan inince sol dönüp merdivenlerden çıkın. Sembole dokunup portaldan geçin. Merdivenlerden çıkıp portala girin ve görevi bitirin.

YEDİNCİ GÜN


Kapıdan çıkın ve duvarın kenarına gelip yavaşça inin. Sola devam edin ateşi söndürüken konuşulanları dinleyin. Soldan devam edip Auldale haritasına ulaşın. Hemen eğilip köşeye gidin ve konuşulanları dinleyin. İkilinin sağından devam edin ve merdivenlerden çıkın. Hemen yolun karşısındaki �çekiç� simgesine gidin. Demodan sonra Old Quarter�a geri dönün ve haritadan bakaran Dock kapısına gidin orada büyük tahta kapı üzerinde bir sembol göreceksiniz dokunarak yeni görevi açın.

Robbing the Cradle

Soldaki havuzdan su oklarını alın ve binanın diğer tarafından içeri girin. Hemen sağdaki merdivenlerden çıkın. Sağdaki minik odadan şurupları alın birkez daha yukarı çıkın. Kapıdaki seslere aldırmadan içeri girin. Soldaki resme dokunun ve kızı dinleyin. Kızın hayaletinin yanından sigortayı alın. Merdivenlerden inince güneydoğudaki kapıdan girin holün sağındaki odada epeyce ganimet var. Notuda okuduktan sonra holü tamamlayın ve iki merdivenden de inin, Lobby�ye ulaşın. Kuzeye devam edin. Demir kapıya gelince iki defa aşağı inin ve hep soldan devam edip sigortayı değiştirin. Elektrik geri gelecek arkanızdaki notu okuyun ve devam edin. Merdivenden çıkmadan düz devam edin ve iki şamdan ile sağ taraftaki raftan kızın kanını alın. Şimdi iki merdivenden de yukarı çıkın. Sağa dönün ve Lobby�den düz devam edin. Ana kapıya gelince havalandırmalardan birinde kanı kullanın. Kuzeye devam edin demir kapının olduğu yerde şalteri indirin ve devam edin sağdaki merdivenden çıkarsanız iki şamdanı alabilirsiniz. Düz devam edin ve Inner Cradle�a ulaşın.

Yerdeki demir parmaklıklara ulaşana kadar düz devam edin. Karşıdaki kitabı okuyun. Buradaki yaratıkları holy water atmak haricinde öldüremiyorsunuz ancak bu yaratıklar herhangi bir ışık kaynağına yaklaştıklarında ışıkları yanıp söndürüyorlar. Bu sistemi iyi anlayarak kolayca yaratıkların nerede olduklarını fark edebilirsiniz. Buradan itibaren 5. kapıyı bulmamız gerek ancak yollar karışık olduğundan direktifleri iyi takip etmeniz gerek. Soldaki kapıdan girin. Düz karşıya geçin demir parmaklıklardan büyük bir kafes var. Buraya ulaşınca soldaki kapıdan girin. Meal hall yazısını görünce sağa girin ve bir kere daha sağa döneceksiniz. Holün sonunda 5 numaralı odaya girin. Karşınızdaki duvardan taşları sökün ve içindeki elbiseyi alın. Portrenin arkasındaki ganimeti de alıp çıkın. İlk başladığınız demir parmaklıklı yere geri dönün bu kez sağdan devam edip morga ulaşın. Asansörle aşağı inin. Dev fırını kullanın. İçindeki ateş oklarını da almayı unutmayın. Şimdi hücrelerden herhangi birinden bir oyuncağı alıp geri götürmeniz gerek. 1. hücrede Wax Mask, 2. hücrede Blunt Utensils, 3. hücrede Unlit Candle, 4. hücrede Clockworking Tools, 5. hücrede Rusty telescope, 6. hücrede Urn, 7. hücrede Rotten Birdhouse, 8. hücrede Warped Viktrola, 9. hücrede Tinderbox. İstediklerinizi toplayın. 6, 7, ve 9 numaralı olanlar en yakın ve en az tehlikeli olanlar. Her birinin konulması gereken yer farklı ben örnek olarak teleskobu tarif edeceğim. İlk başladığınız demir parmaklıklı yere geri dönün ve observatory merdivenlerinden çıkın. Teleskopu yerleştirin. Teleskobu (veya diğer eşyayı) yerleştirdiğiniz anda �Cradle modu�na geçeceksiniz bu moda geçtiğinizde kimseye görülmemelisiniz. Yoksa başka bir oyuncak alıp tekrar yerine koymanız gerek. En iyisi Cralde moduna geçtiğiniz anda save edin ve birisine yakalanmanız halinde kaydınızı geri yükleyin. Şimdi haritayı kullanarak Nursery Tower�a ulaşın. Yataklarla dolu odaya girdiğinizde solda yerde duran günlüğü alın. Ortadaki notuda okuduktan sonra günlüğü yakmak üzere morgdaki fırına gidin. Haritayı takip edip devam ederek Treatment room�a ulaşın. Sehpadan serumu alın. Şimdi ilk haritaya geri dönmeli ve küçük kızın hayaletinin olduğu yerde serumu kullanmalısınız ancak oraya normal şekilde gitmemeniz, her bir hatırayı yerleştirdiğinizde geçtiğiniz Cradle modunda gitmelisiniz. Cradle modunda olduğunuzu hiçbir silahı kullanamamanızdan anlayabilirsiniz. Küçük kızla konuştuğunuz tavan arasına geri dönün ve kanın üzerinde sıvıyı kullanın. Hemen oyunu kaydedin ve lobby�ye inin. Beyaz kabarcığı takip edin. Maalesef dışarı çıkamadınız. Şimdi iki kat aşağı ini kızın kanını aldığınız zindana ger dönün oradaki kafese girin ve kapıyı kapatın. Bir türlü çıkamadığınız meşhur kuleye gidin. Orada taş yığılı kapının açık olduğunu göreceksiniz. Oyunun bundan sonraki kısmında mutlaka sık sık kaydedin birine yakalınırsanız yeniden yükleyin. Soldaki kapıdan girip soldan devam edin. Asansörle yukarı çıkın. Koridoru takip edip pencereden aşağı atlayın ve görevi bitirin.

SEKİZİNCİ GÜN

Şimdi kızın ruhunu takip etmeniz gerek. Her hangi bir problemle karşılaşmamak için oyunu sık sık save edin. Hayalet, Fort Ironwood�a girecek siz de takip edin. Sonunda gizli bir geçitten geçip demo ile karşılaşacaksınız. Soldaki yaratığı ateş okuyla öldürün. Sağda da bir tane var. Yakalanırsanız onu da öldürün. Sağdaki mezarda iskeletin olduğu yerde haritayı alın. Şehir savaş halinde, kimseye görünmeden Keepers Library�ye gidin. Demoyu izledikten ve yeni görevimizi aldıktan sonra Auldale�e gitmeliyiz. Pump House�a gittiğinizde; kapıyı kilitli göreceksiniz ve Park�a yönelin. Paganlardan saklanmanıza gerek yok dostuz. Rahibeyi dinleyin sunaktan Dyan�in kolyesini alın ve notu okuyun. Pump�a geri dönün bu kez kapıyı açın. Vanayı çevirin ve aşağı inin. Soldaki ganimeti ve su okunu alıp sağ yoldan devam edin. Gamall�s Lair�e girin. Merdivenlerden yukarı çıkın kitabı okuyun. Heykellere çok dikkat edin ve odanın ortasındaki pençeyi çalın. Şimdi haritanın güney batısına ilerleyin geniş bir odaya varacaksınız, heykeli ateş okuyla öldürün masadaki kitabı okuyun ve ganimeti alın. Yan odadaki kilitli sandıktan ganimeti ve sağlık şurubunu alın. İki kitabı da okuduktan sonra masanın üstünde duran kitaplardan en baştakine dokunun. Böylece gizli kapı açılacak. Kapıdan geçince balkona ulaşacaksınız. Kapıdan içeri girin demoyu izleyin. Sembolü kullanıp yukarı çıkın ve portreyi çalın. Artık Lair�den çıkabilir Audale haritasına geri dönebilirsiniz. Müzeye gidin ve ana kapının solundaki açıklıktan kapağı açıp içeri girin. Notları okuyun ganimeti alın ve okları da alıp sembole dokunarak son görevi açın.

Still Life With Blackjack

Üç muhafızdan da kurtulun birinden anahtarı alın. Kapıdan girin notu okuyun. Malum müzedeyiz dümdüz yukarı çıkın ve ganimet toplama rekoru kırın. Sağdan devam edin ve müzenin savunma sistemi konusundaki ciddiyetine şahit olun. Askerlerden kurtulup elektrik yayan tellere su oku atıp kısa bir süre mekanizmayı bozarak kalbi alabilirsiniz veya merdivenlerden yukarı çıkıp sağ tarafı takip ederek elektriği kesebilirsiniz. Yeterince ganimet topladığınızı düşündüğünüzde portaldan diğer haritaya geçin. Nöbetçiyi bayıltıp merdivenlerden çıkın. Yukarı çıkıp dolaştığınızda bir ses duyacaksınız, aşağıya inmeniz gerektiğini söyleyecek. Çevredeki ganimetlerle işiniz bittiğinde en aşağı toprak zemine ulaşın ve oradaki kilitli kapıdan girerek ana holün zemin katına gidin kolu çekip ana hole çıkınca ses size bir talimat daha verecek holun ortasındaki sütunda bulunan kolu çekin ve açılan kapıdan devam ederek en yukarıya Curator's Office�e ulaşın. Ofise ulaşınca bütün ganimetleri toplayın balkona çıkıp kolu çekin. Dev heykelin çıkışını izleyin. Dikkat ederseniz heykel sürekli dönüyor. Oradaki balkonlara ulaşıp helkelin uzattığı göz�ü alın. Şehre geri dönün. Demoyu izleyin.

DOKUZUNCU GÜN

Son aşamaya hoş geldiniz. Görevimiz, topladığımız tüm itemleri doğru yerlere yerleştirmek ilk önce kalbi Plazaya yerleştirmeniz gerek. Batı yönünden Plazaya yaklaşın Gamall�ı görüp ürkün. Gamall gezinirken ses yapmadan kalbi heykele yerleştirin. Seri bir biçimde Old Quarter�a gidin. Fort Ironwood�taki Graveyarda gidin. Gamall�ın yanına cesaretle ve sessizce gidin. Kadehi heykele yerleştirin. Geri dönüp şehrin Dock kısmına ulaşın. Batık geminin olduğu yere gelin Gamall�ın insanları katletmekle meşgul olduğu bir anda iskeledeki objeye pençeyi yerleştirin. Şimdi önce Old Quarter�a ardından Stonemarket Proper�a gidin. Gamall�ı bulun onu es geçip yolun sonuna gidin ve tacı yerleştirin. South Quarter�a gidin. Gamall�ı görün. Havuza gidin ve gözü yerleştirin. Oyun bitmiştir, hayırlı olsun�



Üye Profil Bilgileri

Literary isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Harry Potter Deadly Hallows Part 2 Tam çözüm Literary Oyun Çözümleri 2 10 Mart 2014 22:45
Thief 3 Deadly Shadows Kheron Oyun İndir 0 01 Haziran 2013 17:28
Thief: Deadly Shadows Gandalf Oyun Haberleri 0 29 Nisan 2013 14:38
Deadly Dozen - İnceleme Revenge77 Oyun İncelemeleri 0 03 Şubat 2013 16:43
Deadly Dozen - Hileleri Revenge77 Oyun Hileleri 0 02 Şubat 2013 15:25

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:52.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736