Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Pc Oyunları > Oyun Dünyası > Oyun Çözümleri

Oyun Çözümleri Pc Oyunlar Hakkında Hata Çözümleri , Level Çözümlerini bu bölüme yazabilirsiniz.


The Longest Journey oyun tam çözümleri

Oyun Çözümleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 11 Mart 2014   #1
Literary - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Kasım 2013
Bulunduğu yer: PC Başı :)
Mesajlar: 916
Konular: 569
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 921
Rep Derecesi : Literary is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 10
Ettiği Teşekkürler: 9
Literary isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart The Longest Journey oyun tam çözümleri

Hayatının en uzun macerasına hoşgeldin. Korkma, ışığa doğru yaklaş. İlk girişinde biraz garip hissedebilirsin ama bir kez alıştıktan sonra gayet sıradan bir iş olduğunu göreceksin. Yaklaş ve içeriye doğru bir adım at. Artık Arcadia’dasın. Düzenin ve bilimin sona erip kaosun ve büyünün başladığı yer... Ha bu arada, hazır gelmişken şu dünyaları da bir kurtarıverirsin artık, ne dersin?


GİRİŞ BÖLÜMÜ
Şu an April’ın rüyasındayız ve bu garip yerde yapacak işlerimiz var. Sağ tarafa doğru ilerleyerek yumurtanın olduğu ekrana gelin. Yumurta düşüp yuvarlanınca yuvasından ağaç kabuğunu alın. Arkanızdaki ağacın dalını kopardığınız zaman ağaç dile gelecek. Onunla konuştuktan sonra sağa devam edip akan suyu görün, kabuk ile dalı birleştirip su üzerinde kullanın. Dönüp ağaçla yeniden konuşun.


BÖLÜM 1: PENUMBRA
Yeni güne merhaba deyin. Yapacak çok işimiz var. Öncelikle yatağın yanındaki masadan ajandanızı alın. Yakından incelerseniz arasında çalışma saatlerinizin olduğu kağıdı bulacaksınız. Dolabı açıp içinden maymunu alın, ona da yakın bir bakış atarsanız tek gözünün çıkmak üzere olduğunu göreceksiniz. Gözü çıkarıp alın. Odadan çıkınca karşınızda Zack’i bulacaksınız. Onunla konuştuktan sonra aşağı inip panoya bir göz atın ve sağ üst köşedeki notu çıkarıp alın ve yakından bakın. Arkanızdaki kanepede oturan Fiona’yla not hakkında konuşursanız size yüzüğünüzü verecektir. Bu arada oturup bir süre Fiona’yla sohbet edebilir ve birşeyler öğrenebilirsiniz. Pansiyondan ayrılmadan önce masanın üzerindeki kibrit kutusunu almayı unutmayın.

Dışarıdayken sola dönüp makineyi görün. Yakından baktığınızda bozuk olduğunu göreceksiniz. Öncelikle yüzüğünüzü kullanarak üst taraftaki kopmuş kabloyu birleştirin. Şimdi yapmanız gereken sağ taraftaki sarı düğmelerin altında bulunan mavi kolların hepsini yatay duruma getirmek. Bunu yaparken tek bilmeniz gereken altında kırmızı ışık yanan kolun kilitlenmiş olacağıdır. Bu durumda diğer üç kol hareket ederken bu kol durumunu korur. Kolları rasgele çevirerek rahatça halledebilirsiniz bu işi. İşiniz bitince soldaki vanayı çevirin (büyük dümeni değil) ve basıncı düşürün. Daha sonra dümeni çevirip suyu boşaltın ve son olarak boruyu tutan kırmızı pense ile birlikte yüzüğünüzü de alıp bu ekrandan çıkın. İlerleyip bankta oturan Cortez’i görün. Onunla kısa bir süre konuştuktan sonra okula gitmek için önce Bridges’e, sonra da parka gitmeniz gerekiyor. Parktayken akademiye giden yolu seçin ve okul binasının önüne ulaşın. İçeri girip çöp kutusundan eldiveni alın. Yukarı çıkın, raftan palet ve fırçanızı alıp tuval üzerinde kullanın. Bir süre sonra arkadaşınız Emma gelecek. Cortez’den size bir mesaj olduğunu söyleyecek. Artık okuldan ayrılabiliriz.

prülerin olduğu alana dönüp kafeye giden yolu takip edin. İçeri girmeden önce hemen soldaki Mystery Door’a bir göz atın. İçeri girdiğinizde önünüzdeki şeker kutusundan biraz şeker alın ve Charlie’yle konuşun. Kafenin içine ilerleyip söz konusu Jukebox’ın yanındaki postere bir göz atın. Posterin altına iliştirilmiş biletlerden birini alın. Kırmızı taburede oturan patronunuz Stanley’le konuşup ajandanızın arasından bulduğunuz kağıdı verin ve paranızı alın. Kafeden ayrılmadan önce masadan bir tane ekmek alın ve bu arada oradaki Emma ve Marcus’la da konuşabilirsiniz.

Pansiyona dönüp odanıza çıkın ve pencereyi açıp aşağı bakın. Çamaşır ipine dokunmayı denerseniz ip yere düşecek. Kafeden aldığınız ekmeği şişme ördek üzerinde kullanınca bir martı gelip ekmek kırıntılarını yiyeceğim diye ördeği patlatacak. Şimdi zinciri çekin ve çamaşır ipini alın.

Buradan ayrılıp kafenin bulunduğu yere gidin. Hemen sağ tarafta ördeği göreceksiniz. Delinen yeri bantlanmış. Ördeği alın ve bandını çıkarın. Köprü ekranına dönüp metro çıkışını seçin. Metroya indiğinizde öncelikle önünüzdeki makineden kredi kartınızı kullanarak bilet alın (biletinizin süresini belirleyip lens üzerinde kredi kartınızı kullanın). Şimdi içeri geçebilirsiniz. Metroya binmeden önce sol taraftaki raylardan çıkan kıvılcıma bir göz atın. Anahtarı alabilmek için ördeği şişirmeli ve ardından ip ve pense üzerinde kullanmalısınız. Oluşan aleti de kıvılcım üzerinde kullanıp anahtarı çekmeniz gerekiyor. İşiniz bitince metroya binin, metrodayken başınızın hemen üzerinde asılı duran haritaya bakıp Waterdown Bridge’i seçin. Resim sergisinin yapıldığı binaya girin ve binada Cortez’i görene kadar sağ tarafa doğru ilerleyin. Onunla olan konuşmanızdan sonra pansiyona geri dönebilirsiniz (kafedeyken patronunuz Stanley’e bu gece çalışabileceğinizi söylediyseniz kafeye gidin).

Pansiyondayken odanıza çıkmak yerine holde oturan Fiona ve Mickey’le sohbet edin. Tüm konuşmanız bitince Fiona size beraber televizyon izlemeyi önerecek, siz de kabul edip koltuğa kendinizi bırakacaksınız.
BÖLÜM 2: THROUGH THE LOOKING GLASS
Aşağı kata inin ve Fiona’yla konuşun. Ona Cortez’i sorduğunuzda bunu Zack’in bilebileceğini söyleyecek. Yukarı kata çıkın ve odanızın hemen karşısındaki odada kalan Zack’in kapısını çalın. Vereceği bilgi karşılığında sizden bir randevu kopartmak isteyecektir. Cortez’i bulmak için bu isteğini kabul etmelisiniz.

Cortez’in Mercury Theater’da olduğunu öğrendikten sonra metroya binip Metro Circle’a gidin. Sağdaki yola girip sırasıyla East Gateway ve Down The Street yollarını kullanın. Biraz sağa ilerlerseniz salonu göreceksiniz. Ama ne yazıkki ana kapıdan giremeyeceksiniz. Bu yüzden alternatif yollar aramalıyız. Çöp kutusunu itip altından çıkan gaz üzerinde kafeden aldığınız şekerleri kullanın. Arkanızdaki direğe yaslanmış olan adamla konuşun ve onun şekerlerden hoşlandığını öğrendiğiniz zaman az önce gaz üzerinde kullandığınız şekeri bu adama verin. Temizlikçiyle aralarında geçenlerden sonra soldan bir önceki ekrana dönün ve adamın yere düşürdüğü şapkayı alın. Şimdi salonun önüne dönün ve direğin altındaki elektrik kutusuna bakın. Kutuya yakından baktığınızda bir kablonun kısa devre yaptığını göreceksiniz. Inventory’e girip bandı eldiven üzerinde kullanın ve bu birleşimi de kablo üzerinde kullanın. Temizlikçi adamın girdiği kapıdan geçin ve içeride göreceğiniz kapının yanına ilerleyin. Bu kapının sol tarafında üst üste yığılmış kutular ve bunların en üstünde de bir çöp torbası göreceksiniz. Oyuncak maymunu kutuların üstüne, dedektifin şapkasını da çöp torbasının üstüne koyun, ardından kapının sağındaki çöp kutusunun kapağını açıp içini kibrit kutunuzu kullanarak yakın. Temizlikçi dönüp maymunluk yapmaya başladığında açık kalan kapıdan geçip sinema salonuna ulaşın. Cortez, aranızda geçen konuşmadan sonra size bir boyut kapısı açacak. İçeri girmeyi kabul edin ve ışığa adımınızı atın...

Arcadia’daki bu ilk gezintiniz tapınakta başlıyor. Diğer odaya geçene kada sağa ilerleyin. Rahibi gördüğünüzde onunla konuşmaya çalışın ama anlamadığınız bir dilde konuşuyor. Tek yapmanız gereken söylediklerini tam olarak anlayana kadar sesinizi çıkarmamak. Daha sonra rahip sizi tapınağın dışına çıkaracak. İsterseniz şehire bir göz atabilirsiniz bu arada. İşiniz bitince rahibin yanına dönüp uzun bir hikayeye hazırlanın. Hikayeden sonra rahibe Brian Westhouse’ı sorun. Şimdi tapınaktan ayrılabiliriz.

Dışarıda şehre açılmadan önce Stalls alanına bir uğrayın. Burada özellikle rahibin bahsettiği haritacıyla konuşmanız gerekecek. Ona Brian Westhouse’ı sorun ama hiçbirşey öğrenemeyeceksiniz. Bir süre sonra haritaların dağıtımını yapan çocuk gelecek ve haritacı onu kovacak. Bu fırsatı değerlendirip işe girin ve haritacıdan dağıtım yapacağınız kişilerin listesini alın. İkinci sırada adamımız Brian “Rolling Man” Westhouse’ı göreceksiniz. Ama öncelikle ilk sıradaki adamın haritasını götürmelisiniz.

Söz konusu adamı bulabilmek için öncelikle şehir haritasına geçin ve buradan City Gates’i seçin. Daha sonra Docks bölümüne geçip kaptanın gemisine giden yolu takip edin. Haritayı vermeniz gereken kişi gemi ekranına geçtiğinizde tam karşınızda göreceğiniz Kaptan Nebevay. Ona haritayı verdikten sonra imzalaması gereken sipariş listesini uzatın. Ama adam müziksiz imzalamak istemiyor. City Gates ekranına dönün ve müzik aletleri satılan tezgahı bulup bir flüt satın alın. Geri dönüp Nebevay’a listeyi imzalatın.

Haritacıya dönmeden önce Small Pier’e uğrayıp göreceğiniz yaşlı adamla, üzerinde oturduğu sandık ve kuş başta olmak üzere konuşun. Şimdi haritacının yanına dönebilirsiniz. Evet, sırada aradığımız Westhouse var. Haritacının uzun tarifinden sonra Westhouse’s Bungalow’a tıklayın ve haritayı verin. Listeyi de imzalattıktan sonra onunla Cortez ve diğer şeyler hakkında konuşun. Konuşmanız bitip ayrılmak için geri döndüğünüzde Brian size bir saat verecek. İğneyi saat üzerinde kullandığınızda bir boyut kapısı açılacak ve kendinizi yeniden dünyada bulacaksınız.

Döndüğünüzde Cortez’in bıraktığınız gibi beklediğini göreceksiniz. Konuşma ilerlediğinde dünyayı kurtarmakla ilgili olanı seçmeye dikkat edin. Şimdi kafeye gidip Charlie’yle konuşun. İçeri girip koltuklardan birine kendinizi bırakın, çok geçmeden Emma gelecek. Onunla konuşup isterseniz beraber konsere gitmeyi kabul edin, isterseniz de Zack’le olan randevunuza gidin.


BÖLÜM 3: FRIENDS AND ENEMIES
Odadan çıktığınızda Zack’i göreceksiniz. Onunla konuştuktan sonra metroya binip Hope Street’e gidin. Buraya ulaştığınızda katedrale girin ve içeri doğru ilerleyin. İçeride göreceğiniz Peder Raul’la konuştuktan sonra katedralden ayrılın ve tepesinde 87 yazan binaya girin. Merdivenlerde gördüğünüz çocuk Warren Hughes oluyor. Onunla yaptığınız anlaşmadan sonra buradan ayrılıp Metro West’e gidin.

Polis istasyonuna giderseniz eğer bir televizyon haberi göreceksiniz. Ardından karakolun önüne ilerleyin ve kapıda bekleyen polisten içeri giremeyeceğinizi öğrenin. Ama polisin söylediğine göre çöp arabalarının izlediği yol bizi karakolun içine ulaştırabilir. Ana caddeye dönüp sokağın isminin yazılı olduğu tabelaya bakın, yolu kapayan barikatı hareket ettirebilecek kodu öğrenmiş olacaksınız. Şimdi barikata tıklayıp onu yoldan uzaklaştırın ve hemen arkada duran büyük çöp kutusuna girin. Bir kamyon gelip kutuyu ve tabi sizi alıp götürecek. Artık içerdesiniz. Evraklarla uğraşan şişman memureyle konuşun ve kapıların bozuk olduğunu öğrenin. Kapıları tamir edecek işçiler ise biraz sağdaki banka oturmuş pinekliyorlar. Onları yeniden işlerinin başına döndürmeliyiz. Tamircilerle konuşun ve bozuk kapının solunda duran alet kutusundan bulacağınız evrağı alın. Bunu götürüp şişman tamirci üzerinde kullanın. Aradığımız evrak bu değil. Memureye gidip tamircinin istediği 09042 numaralı formu isteyin. Tamirci bunu da kabul etmeyecek. Memureye dönüp 09042-A numaralı formu alın ve tamirciler en sonunda çalışmak zorunda kalacaklar. Odanın ortasında duran iki telefon dikkatinizi çekmiştir. Yüzü size dönük olan telefonun ekranına bakıp numarasını öğrenin.



Üye Profil Bilgileri

Literary isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
CS Online Oyun İçi Alınan Hatalar Ve Çözümleri Literary CS Online 1 09 Ağustos 2015 21:21
Desperados: Wanted Dead or Alive oyun tam çözümleri Literary Oyun Çözümleri 0 10 Mart 2014 22:44
AURA: Fate of the Ages oyun tam çözümleri Literary Oyun Çözümleri 0 10 Mart 2014 22:38
League of Legends Oyun Hataları ve Çözümleri EnFaS League Of Legends 0 09 Kasım 2013 15:03
Journey, PlayStation 4'e gelecek mi? Aliaena Oyun Haberleri 0 03 Kasım 2013 21:55

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:53.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736