Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Pc Oyunları > Oyun Dünyası > Oyun Çözümleri

Oyun Çözümleri Pc Oyunlar Hakkında Hata Çözümleri , Level Çözümlerini bu bölüme yazabilirsiniz.


Alida [Tam Çözüm]

Oyun Çözümleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 11 Mart 2014   #1
Literary - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Kasım 2013
Bulunduğu yer: PC Başı :)
Mesajlar: 916
Konular: 569
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 921
Rep Derecesi : Literary is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 10
Ettiği Teşekkürler: 9
Literary isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Alida [Tam Çözüm]

Oyuna başladığınızda, gidebileceğiniz üç yolla karşılaşacaksınız Size en yakın olanı seçerek ilerleyin Metal bir kafesin yanına kadar, koridoru aşağıya doğru takip edin Metal kafesin içine ...

Oyuna başladığınızda, gidebileceğiniz üç yolla karşılaşacaksınız Size en yakın olanı seçerek ilerleyin Metal bir kafesin yanına kadar, koridoru aşağıya doğru takip edin Metal kafesin içine girip içerideki kolu çektiğinizde, kısa bir yolculuğa çıkacaksınız Araç durduğunda, sağ tarafa dönüp içinden çıkın Kapıdan dışarı çıkın ve bir adım atıp sol tarafa dönün Bu noktadan sonra, dümdüz ilerleyebildiğiniz kadar ilerleyin, sonunda sarmal bir rampanın tepesine geleceksiniz Kubbenin tepesinde dolaştığınızda, karşıdaki tepeye bakılan bir yer bulacaksınız Buranın sonuna kadar gidin ve aşağı, manzaraya bakın Aşağıda, beş ayrı mekanın şekillerini göreceksiniz, oyun boyunca buraları çok kereler ziyaret edeceğiz

Tekrar doğrulup rampadan aşağı inerek dışarı çıkın Biraz önce yukarıdan baktığınız beş mekanın da (üç platform ve iki binanın), üzerinde kolları bulunan mekanizmaları ve mekanizmalarının yanında şekilleri bulunmakta Kuşbakışı bakılan kemerden bir adım geri gidip yandaki direğe baktığınızda, yerde başka bir kol daha göreceksiniz Bu kolu alın (ne kadar ilginçtir ki, bu oyun boyunca alıp alabileceğiniz tek obje Bu da insana Myst’i hatırlatıyor) Yukarıdan baktığımızda bazı şekiller görmüştük, bunları mekanizmaların yanındaki şekillerle eşlememiz gerekiyor Mekanizmaların birinde kol olmadığını göreceksiniz, buraya biraz önce aldığınız kolu kullanacaksınız Binalardan birinin içinde ise, bu işlemi yapacak bir direk göremeyeceksiniz Direği ortaya çıkarmak için keresteye tıklamanız gerekiyor Bu işlemleri yapıp, 5 mekanizmada da şekilleri eşleştirdikten sonra, üzerinde üç kare olan kulübenin yanındaki kemere gidin Üzerinde üç kare olan direği geçip, ilerleyebildiğiniz kadar ilerleyin, sonunda karşınıza bir köprü çıkacak Bu köprüyü, biraz önceki işlem sonucu ortaya çıkarttık Ama halen ortada bir boşluk var ve biz bu yüzden ilerleyemiyoruz Köprüde gidebildiğiniz yere kadar gidin ve sol tarafa dönüp buradaki kolu çekin Patikadan aşağı indiğinizde, bir binayla karşılaşacaksınız İçeri girdiğinizde, iki çıkış kapısıyla karşılaşacaksınız

İçeri girdiğiniz yere geri dönün ve buradan, en sağdaki kapıya doğru ilerleyip patikayı sonuna kadar takip edin Cam duvardan içeriye baktığınızda, içeride yanıp sönen bir lamba olduğunu göreceksiniz Lambanın yanış sayısına dikkat edin: 2, 7 ve 4 Bu, daha sonra işimize yarayacak Buradan ayrılıp ana odaya geri dönün ve sağ taraftaki kapıdan geçin İçeride tuhaf görünüşlü bir heykel göreceksiniz, ona yakın plan yapın Heykelin sağ tarafında bar bulunmakta, onu çekin Barı çektiğinizde, ortaya ilginç bir alet çıkıyor Bu alet, pena için ipucu! Buradan ayrılıp yıkıntıların yanına geri dönün Tünelden dışarı bir adım atıp sağ tarafa döndüğünüzde, başka bir kemer göreceksiniz Oraya doğru ilerleyip, daire şeklindeki patikaya gelene kadar bu patikayı takip edin Sağ tarafa dönüp kulübeye doğru ilerleyin Kapı tokmağına tıklayıp içeri girin Heykel tabanındaki tuhaf makineyi açıp ortasındaki düğmeye basın İçeride bir masa bulunmakta, onun üzerini araştırın Duvarda, Alida’nın bir haritası bulunmakta Haritanın üzerinde, adanın yandan görünüşünü görebilirsiniz
Çekmecelerin hepsini kontrol edin; ilk çekmecede pek bir şey bulamayacaksınız, ikinci çekmecede bir e-mail, bir müzikal enstrümanın diyagramı ve üç tane resim, üçüncü çekmecede is bir resim, bir not ve bir de gazete parçaları göreceksiniz Bunların hiçbiri şu an için bir şey ifade etmiyor, ama daha sonradan hepsi anlam kazanacak Masanın ortasındaki alete yakın plan yapın Bu alet, size altı tane kuş göstermekte Eğer kolu çekerseniz, gösterilen kuşun resmi değişiyor Ortadaki tuşa bastığınızda ise, kuşun çıkarttığı sesi duyuyorsunuz Sanırım ileride, bununla ilgili bir bulmacayla karşılaşacağımızı çoktan anladınız Masanın sağ tarafındaki projektöre bakıp oynat tuşuna basın Kısa görüntü bittikten sonra, hızlı sarma tuşuna (en sağdaki, üzerinde iki tane üçgen olan), daha sonra da oynatma tuşuna basın Tüm görüntüleri görene kadar bu işlemi tekrar edin

Kulübeden çıkıp sağ taraftan arkasına dolaşarak diğer kulübeye gidin Bu kulübenin içinde de gezegeni açın ve güneş tuşuna basın Şimdilik buradan ayrılın, çünkü daha fazlasını şu an için yapamıyoruz Bu kulübeden çıkıp, diğerine gidin (üçüncüye, bir öncekine değil) Burada da gezegeni açıp güneş tuşuna basın Ayrıca bu kulübenin içinde bir masa göreceksiniz Masanın üzerindeki kitaba bakın İlk kulübede kuşları gösteren alete benzer bir aletin burada da olduğunu göreceksiniz İlk kulübedekinden farklı olarak burada, böcek ve kurbağalar bulunmakta Alete tıklayarak, seslere dikkat edin Odanın içinde ayrıca, güneş sisteminin bir modeli bulunmakta İpi çekerek, güneş sisteminin hareketini izleyebilirsiniz Buradan da ayrılıp, sonuncu kulübeye gidin ve aynı şekilde gezegeni açıp güneş tuşuna basın Büyük bir küre göreceksiniz, kürenin içinde, tuşları olan bir sandalye var Bu bulmacanın çözümünü, ilerleyen zamanlarda öğreneceksiniz, bu yüzden boşuna uğraşmayın Üstteki tuşa bastığınızda, küre hareket ediyor Bu esnada, topu konumuna göre gösterilen numaralara dikkat etmelisiniz Numaralar dikkat ederken, topun bir pozisyonunda herhangi bir numaranın olmadığını göreceksiniz, biz bu noktaya “sıfır noktası” diyeceğiz Üç tuşun hepsi de, kürenin farklı pozisyonları için farklı numaralara sahip, bu şema çıkarken size yardımcı olacaktır

Bu kulübeden de çıkıp kulübelerin etrafında dolaşın Dolaşırken, kulübeler arasında bazı kuş sesleri duyacaksınız Kuş seslerini, ilk kulübedeki alette gördüğünüz şekillere göre eşleştirin Aynı işlemi böcek ve kurbağa sesleri için de yapmanız gerekiyor Ama neyse ki burada sadece bir ses var, o da güve (moth) sesi Bu işlemleri gerçekleştirdikten sonra, bu alanı terk edip yıkıntıların bulunduğu yere gidin ve araca binerek oyunun başladığı yere geri dönün

Balkonun arkasındaki duvarın ortasında bir açıklık bulunmakta, oradan girin Biraz ilerledikten sonra tünelden dışarı çıkacaksınız, sol tarafa dönüp yarım ay şeklindeki (org) bulmacayı geçin Etrafınızda döndüğünüzde, bulmacanın arkasına geleceksiniz, plakaya yakın plan yapın Plakanın üzerinde bir rakam göreceksiniz; 87523 Turuncu bulmacanın yanına geri dönün ve bulmacaya tıklayın Burada tuşlara sırayla basmamız gerekiyor, ama şimdilik bunun için yeterli bilgiye sahip değiliz Sıra doğru yapıldığında, siyah tüpler aşağı iniyor Gri tüplerin üzerindeki sembollere dikkat edin Şimdilik buradan ayrılıp balkona geri dönün

Sağ taraftan ilerleyerek kapıdan geçin (yüzünüzün denize dönük olduğu yer) Dışarı ulaşana kadar patikayı takip edin Çıkışa doğru gelirken, sol taraftaki parmaklıklarda soluk mavi renkte bir düğme görecesiniz Bu noktadan sonra bir adım daha ilerleyip sol tarafa dönün ve aşağı bakın Mavi düğmeyle karşı karşıya geleceksiniz, ona basın Düğmeye bastıktan sonra yukarı bakıp sol tarafa dönün Mor objeye doğru ilerleyip aşağı bakın ve bulmacaya yakın plan yapın Üç çarkı da, merdiven ortaya çıkana kadar çevirin Yukarı bakıp merdivene doğru yürüyün Daha sonra merdivenin üzerindeyken, etrafınızda dönüp tekrar ilerleyin Bu şekilde merdivenin tepesine çıktıktan sonra, yukarı bakın Diğer merdiveni kullanarak yukarı çıkmaya devam edin Yine bir kemerle karşılaşacaksınız Camdan içeri baktığınızda, Arin size kolyesini gösterecek Merdivenlerden aşağı inip patikayı sonuna, dışarıya çıkana kadar takip edin Dışarıdaki patikayı da, gidebildiğiniz yere kadar takip edin İlerlerken basamakları çıkacak, birkaç merdivenden inip çıkacak ve sonunda mor ızgaralarla kapatılmış olan bir yola geleceksiniz Geldiğiniz yoldan geri dönün ve ana odaya gidip org bulmacaya bakın (buradaki sesler anlamsız, ama bize Arin’in sonraki ipuçlarını veriyor) Arin’in bulunduğu kemere geri dönün ve camdan tekrar bakın Arin size, bir not gösterecek Bu notta, org bulmacasında nelere basmanız gerektiği gösteriliyor Orgun yanına geri dönüp, notta yazanları çalın Nottaki notaları görmek için aşağıdaki resmi kullanabilirsiniz

Nottaki notalar, iki sembolün birleşimi olduğundan, notaları çalarken sadece siyah notaları (grilerin arasındaki) kullanacaksınız Altıncı notada bir hile var, hepiniz bunun yedinci gri nota olduğunu düşünebilir, ama o ikinci siyah nota Eğer nota girişlerini doğru yaparsanız, holün sonundaki top etrafında dönecek ve yeni bir aracı gösterecek Aracın içine girin ve sağ üstteki yumruya basarak arabayı sürün

Sağ taraftaki merdivenlerden yukarı çıktığınızda, düğmenin altında büyük bir topla karşı karşıya geleceksiniz Buradaki baskıya (nota) dikkat edin Basamaklardan aşağı inin, etrafınızda dönün ve sağ taraftaki odaya girin Merkez silindirin arkasındaki duvarda, bir klavye şeması bulunmakta, oraya gidip ona bakın Etrafınızda döndüğünüzde, iki tane üçgen göreceksiniz, onlara yakın plan yapın Üçgenlere baktıktan sonra, tekrar etrafınızda dönün Klavyenin, düğmelerden biriyle bağlantılı olduğunu göreceksiniz Merdivenleri kullanarak yukarı, düğmenin olduğu yere geri çıkın ve kolu çekin Kolu çektiğinizde, ortaya bir merdiven çıkacak, bu merdiveni kullanarak yukarı çıkın Yukarı çıktığınızda pencereden dışarı bakın Soldaki pencereye baktığınızda ise, aşağıdaki şekli göreceksiniz
Şifreli yazının çözülmüş hali şöyle:
Code for all vault doors (tüm kapıların şifresi için)
set numbers to two (rakamları ikiye ayarla)
press button for six seconds (ve altı saniye düğmeye bas)
Merdivenleri kullanarak aşağı inin Yüksek sesler çıkartan makinenin diğer tarafından dolanarak düğmenin arkasına geçtiğinizde, burada bir oda göreceksiniz Odanın içinde, başka bir küre şeklinde araç bulunmakta Odaya girip, bu aracın içine oturun Burada işin içine, kuşlar ile ilgili bilgileriniz giriyor Sağ taraftaki tuşa tıkladığınızda, bulmacaya başlıyorsunuz Sol taraftaki tuş, kulenin etrafında 4 tane kulübe gösteriyor ve 4 tane kuş tuşu ortaya çıkıyor Burada, kulübelerin arasında duyduğunuz kuş sesleriyle, kuş şekillerini eşleştirmeye çalışıyorsunuz
Eşleştirmeyi doğru yaptıktan sonra, sağ taraftaki topuza tıklayarak konservatuara geri dönün Araçtan dışarı çıkınca, merdivenleri kullanarak yukarı çıkın Sağ tarafa dönüp, sağ taraftaki ilk kapıdan içeri girin Girdiğiniz bu yer, Arin’in ofisi Masanın üzerinde bazı kağıtlar göreceksiniz, onları okuyarak düğmelerin üç gizli ayarı hakkında bilgiler edinin Odadan çıkıp, merdivenleri kullanarak yukarı geri dönün İlerlemeye devam edip sağ taraftaki odaya girin Burası ise, Leval’in tutuklu olduğu oda Odadan ayrılıp tekrar içeri girdiğinizde, Leval kendisini serbest bırakmanızı isteyecek ve kodu söyleyecek; 21 ve 22 Alete baktığınızda, iki tane ayar düğmesi olduğunu göreceksiniz
Ayarlamayı yaptıktan sonra alttaki tuşa basın Odaya girdiğinizde, yerde bir resim göreceksiniz, ona dikkat edin (bu resmi daha önceden görmüştük) Ana odanın ilerisine (derinliklerine) doğru ilerlediğinizde, ikinci araba bulmacasıyla karşılaşacaksınız Arabanın üzerinde sekiz tane düğme göreceksiniz, bunların hepsi birer rakam Önceden çözdüğümüz yazıta göre, tüm rakamları ikiye ayarlamamız ve düğmeye altı saniyeliğine basmamız gerekiyor
Ana odada, arabalara doğru giden üç tane koridor bulunmakta Ayrıca ana odadan, şu an için hiçbir yere gitmeyen iki tane de küçük koridor var Yüzünüz duvara dönükken, en soldaki koridor çıkmaz yola, en sağdaki ise başka bir binaya açılıyor Buradan tek görebildiğiniz, üzerinde tuhaf işaret bulunan bir kapı Kapıdaki delikten baktığınızda da bir şey göremiyorsunuz Ana odaya geri dönüp etrafınızda döndüğünüzde, sütunların üzerinde iki tane kol göreceksiniz Sol taraftaki kolu çektiğinizde, sol koridorun sonunda, solda bulunan kapı açılıyor Sağ taraftaki kol ise, sağ taraftaki koridorda bulunan kapıyı açıyor Sol taraftaki koridoru takip ederek, içinde paraların bulunduğu kasaya gidebilir ve asansörle yukarı çıkarak, oyunun başlarında heykellerin birinde gördüğünüz pena düğmesinin yanına gelebilirsiniz Şu an için buraya gitmiyoruz Sağ taraftaki koridoru seçerek, kürenin yanına gidin Küre şeklindeki bulmacada amaç, topları yuvarlayarak onları 1-5 arasında rakamlarda durdurmak Ama bu işlemi yaparken, sıraya dikkat etmemiz gerekiyor Eğer bir sayıdan diğerine geçemiyorsanız, sayıların arasındaki “sıfır” pozisyonunu kullanın Bu bulmacanın çözümü, kulübelerden birinin içindeki sandalyede bulunmakta Gelelim bulmacanın çözümüne: Topların hepsi, “1” pozisyonunda durmakta En üstteki top için, “1” pozisyonundan başlayın ve topu üç kez sağa, üç kez de yukarı doğru hareket ettirin Eğer yanlış bir şey yaparsanız, topu “1” pozisyonuna geri getirerek işlemi baştan yapabilirsiniz Ortadaki top için de “1” pozisyonundan başlayın ve onu bir kez yukarı, üç kez sola ve bir kez daha yukarı hareket ettirin Son olarak alttaki top için de “1” pozisyonundan başlayın ve topu bir kez sağa, iki kez yukarı, bir kez sağa ve bir kez daha yukarı hareket ettirin Eğer işlemleri doğru yaparsanız, gitar sapının sonundaki merdivene açılan mor ızgara açılacak

Kürenin içine girdiğinizde, sırtınızı merdivene dönün ve yukarı bakın; yine aynı sembolü göreceksiniz Diğer merdivenlerden aşağı indiğinizde, bir gitarla karşılaşacaksınız Pencereden bakarak gitara yakın plan yapın; işte size ana odada, üzerinde sekiz numara bulunan bulmacanın çözümü İlerlemeye devam ettiğinizde, başka bir merdiven daha göreceksiniz Merdivenlerden aşağı inip, sona kadar gidin ve düğmeye tıklayın Bu düğme, kürenin bulunduğu yolun paralelindeki kapıyı (gözetleme deliği olan) açıyor Burada da bir kasa kapısı bulunmakta Şimdilik burayı terk edip ana odaya geri dönün Sütunların arkasına geçin ve sağ taraftaki kolu çekerek patikayı açın Patikayı takip edip etrafa bakındığınızda, binanın tepesinde bir sembol göreceksiniz İlerlemeye devam edip odaya gelin ve etrafı inceleyin

Baştan beri salladığımız bulmacanın, üzerinde 8 tane rakam bulunan, yanına gidin ve gitarın üzerinde gördüğünüz rakamları buraya girin (eğer işe yaramazsa, rakamları tersten girmeyi deneyin) Rakamları doğru girdiğinizde, araç etrafında dönecek ve siz de onu kullanabileceksiniz Araca binip onu kullanın Büyük odaya geldiğinizde, her iki köşede üçer tane olmak üzere altı tane bölme olduğunu göreceksiniz Bu odacıklar, gitarın akordu için kullanılan mandallar Odanın ortasında ise bir düğme bulunmakta, buna basarak odanın konumunu değiştiriyor ve odacıklara ulaşıyorsunuz Odanın arka tarafında, başka bir bölme daha var; bu bölümü bulmak, daha doğrusu görmek biraz zor, ona göre Odanın arkasındaki bu bölüme gidin; arabadan inip odaya ilk girdiğiniz yerden sağ tarafa doğru ilerleyin Odanın arkalarına doğru geldikten sonra sola döndüğünüzde, girişi göreceksiniz Sekiz düğmeye de basarak, yerdeki şekilleri eşleştirin
Eşleştirmeyi yaptıktan sonra, ortadaki düğmeye basın Büyük bir sembol denizden yükselip sizin için bir asansör ortaya çıkartacak Onun üstüne çıkıp onu kullanın Patikayı sonuna kadar takip ettiğinizde, başka bir heykel göreceksiniz Heykele tıkladığınızda, gitar mandallarının doğru şeklini öğreneceksiniz Koridorun kahverengi kısmında, gizli bir bölüm bulunmakta Bu yolu takip ettiğinizde, dışarıya, platformun üstüne geliyorsunuz Burada bozuk bir düğme göreceksiniz, bu bir şey ifade etmiyor, bu yüzden boşuna uğraşmayın Mandalların bulunduğu odaya geri dönün ve ayar düğmelerine bakarak hangilerinin yandığını görün Altı bölümün hepsine gidip, oradaki aletleri heykelde gördüğünüz şekilde ayarlayın Bir bölümü bitirdiğinizde, köşedeki düğme yanmaya başlıyor Yanan düğmeye basarak diğer bölüme geçecek ve bu şekilde ilerleyeceksiniz
Hepsini bu şekilde ayarladığınızda, mandal bulmacasını çözmüş oluyorsunuz Konservatuara geri dönün Ana bölümde, Alida gitarının bir modeli bulunmakta Üzerinde üçgenler bulunan ve ses çıkartan aletin ayarlarını hatırlıyor musunuz? Noktaların notalarla olan eşleşmesini klavyeden öğrenmiştik Peki orgun ayalarını hatırlıyor musunuz? Bunu da, notaların sembollerle olan eşleştirilmesinden öğrenmiştik Şimdi ise, semboller ile noktaları (boncukları) birleştirerek aşağıdakini elde edeceğiz
9jpg
Bunu yaptıktan sonra, gitar modelinin yanına geri dönün Sol taraftaki ibreyi değiştirdiğinizde, Alida’daki beş mekanın her birinde değişiklikler oluyor Bu beş alanın hepsinde de, aynı sembolden görmüştük Beş alanı ilgilendiren düğmeyi de açın ve üçgen şeklindeki tuşa basarak, noktayı hareket ettirerek sembolle birleştirin Böylelikle kulenin tepesindeki büyük küre aşağı inecek ve iskele de konservatuarın üstüne çıkacak Yeni düzende, konservatuar penceresinin yeni bir giriş olduğunu göreceksiniz Buradan içeri girip, içerideki heykeli inceleyin Bu heykel de, üçüncü düğme ayarlarını gösteriyor Düğmelerin yanına geri dönüp merdivenlerden yukarı çıkın ve buradaki kolu çekerek düğmeleri eski pozisyonuna getirin Düğmeleri ayarladığınız alana gidin ve noktalar, Arin’in notundaki (ya da konservatuardaki heykelde gösterildiği) şekli alana kadar düğmeye basın Geri dönüp, kolu çekin Böylelikle giriş deliği hareket edecek ve size doğru yeri gösterecek Aracı kullanarak ana bulmaca odasına gidin
Arka odadaki araba bulmacasının yanına gidin Buradaki tuşlar, üzerlerinde gezegen sembolleri bulunan topları yakmaya yarıyor Bu bulmacayla ilgili ipucunu, oyunun başlarında, yanıp sönen lambadan almıştık; 2, 4 ve 7 Tuşa bastıktan sonra, imleci topun üstünden geçirerek kaç kez yandığına bakın ve sayıyı not edin İlk tuş, topun üzerinde beysbol sopasına benzer bir şekil; ikinci tuş, topun üzerinde bulutlu bir şekil; üçüncü tuş ise, topun üzerinde bir yıldız çıkartıyor
10jpg
Topları ayarladıktan sonra, araç kullanılabilir hale gelecek Araca binip kubbelerin bulunduğu odaya gidin Buradaki düğmeleri kullanarak dört koridordaki lambaların hepsini açmamız gerekiyor Dört koridorun hepsine giderek, şunları yapın; asansörle yukarı çıkıp ikinci katta durun, dışarı çıkın, kubbeyi açın ve düğmeye basarak ışığı yakın Asansörle bir alt kata inin, dışarı çıkın ve alete (kulübelerin birinde daha görmüştük bu aletten) yaklaşın Düğmeye basıp aleti açın Gezegenlerin hepsine tıklamanız gerekmekte Ama bir gezegenden diğerine geçerken, ortadaki güneş tuşuna basmanız gerekiyor Her gezegen için, lambanın kaç kez yandığını saymayı unutmayın sakın! Dört aletteki gezegenlerin şeması;
Bunu da hallettikten sonra, diğer taraftaki araca gidin ve içine girin Bu aracı kullanabilmek için, böcek/kurbağa sesleriyle ilgili olan bulmacayı çözmeniz gerekiyor Kulübelerin arasında, sadece güve sesi duymuştuk, bu yüzden hepsini güve şekline gelecek şekilde ayarlayın Ayarlamayı yaptıktan sonra kola tıklayıp aracı kullanın Kuleye geleceksiniz Burada dört tane projektör göreceksiniz (hepsi de camın arkasında) Odanın bir köşesinde, üzerinde kol bulunan bir platform var Bu kolu çektiğinizde, kulübelerin içindeki gezegenler gösterilmeye başlıyor Pencereye gidip aşağı bakarak, her kulübeden gelen ışık sayısını sayın Eğer pencereden baktığınızda herhangi bir ışık göremezseniz, kulübelerdeki güneş sembollerine basmamışsınızdır demektir Yan taraftaki asansörle aşağı inebilir ve kulübelerdeki güneş tuşlarına hızlı bir şekilde basabilirsiniz
Kolun sağ tarafındaki pencereden işe başlayıp, saatin ters yönünde hareket edelim Bu doğrultuda, kulübelerden gelen flaş sayısı sırasıyla; 7, 2, 6 ve 5 Flaş sayılarını aldıktan sonra, asansörle aşağı inin ve kulübelerin hepsine teker teker giderek, aletteki topları flaş sayılarına göre ayarlayın Kuleden gelen yol ile daire şeklinde yolun kesiştiği yerde durup, yüzünüzü kuleye çevirin Sağ tarafa dönüp ilk kulübeye girin Sağ taraftaki yeşilimsi/grimsi gezegene tıklayın Aşağıdaki resimden hangisi olduğunu görebilirsiniz

Buradan çıkıp diğer kulübeye girin ve sol tarafta büyük, koyu (mor) renkli gezegene tıklayın (5) Aşağıdaki resimden, hangisi olduğunu görebilirsiniz
Diğer kulübeye geçip, en sağdaki gezene (Dünya’ya benzeyen) tıklayın (7) Aşağıdaki resimden, hangisi olduğunu görebilirsiniz
Son kulübeye geçip, en üstteki gezegene tıklayın (2) Aşağıdaki resimden hangisi olduğunu görebilirsiniz
Kulede, içinde projektörlerin bulunduğu odaya gidin ve kolu kullanın Gezegenlerin hepsi doğru bir şekilde görüntülediğinizde, araç etrafında dönecek ve siz de aracı kullanarak kulenin tepesine çıkacaksınız Kulenin tepesinde, heykellerden bir tane daha bulunmakta Bu heykel ise, gezegenlerin gösterildiği aygıtın ayarlarını göstermekte Bu aygıtların yanında giderek, burada ne gördüysek gezegenlerin üzerine onu uygulamamız gerekiyor Asansörün yanına gidip bir üst kata çıkın ve aygıtı açarak sol taraftaki kahverengi gezegeni sola doğru itin
Aynı şekilde yine saatin ters yönünde ilerleyerek diğer aygıtları da ayarlayacağız İkinci aygıtta, beyaz-mavi benekli gezegeni güney batıya doğru itin
Üçüncü aygıtta, en içerideki gezegeni güneye doğru itin
Son aygıtta ise, en alttaki gezegeni sola doğru itin
Her şeyi doğru yaparsanız, en gıcık bulmacayı da çözmüş olacaksınız Artık oyunun sonlarına ulaşmış bulunuyoruz Eğer güzel bir son görmek istiyorsanız, gitarı çalmadan önce Arin’in kapısına kodu girmelisiniz Ama yok ben kötülerin adamıyım, benim için para daha önemli diyorsanız, Arin’in kapısı yerine paranın bulunduğu kapıyı açın Güzel sonu görmek için, asansörle yukarı çıkıp (paranın bulunduğu yeri geçeceksiniz), gitarın yanına gelin ve gitarı çalmak için yumruya tıklayın Gitarı çaldıktan sonra balkona çıktığınızda, Arin sizi bekliyor olacak Kötü sonu seçtiğinizde, zaten oyun Game Over oluyor!



Üye Profil Bilgileri

Literary isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
God of War 1 - Tam Çözüm Literary Oyun Çözümleri 0 10 Mart 2014 22:51
Alias [Tam Çözüm] Literary Oyun Çözümleri 0 10 Mart 2014 22:37
Hırsızlığa Çözüm W.Sneijder Komik Resimler 0 12 Temmuz 2013 08:42
Çözüm Süreci CrayzTurk Güncel Haberler 0 03 Temmuz 2013 14:58
Çözüm Süreci CrayzTurk Güncel Haberler 0 07 Mayıs 2013 20:06

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:58.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736