Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Pc Oyunları > Oyun Dünyası > Oyun Çözümleri

Oyun Çözümleri Pc Oyunlar Hakkında Hata Çözümleri , Level Çözümlerini bu bölüme yazabilirsiniz.


Tony Tough and the Night of Roasted Moths [Tam Çözüm]

Oyun Çözümleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 11 Mart 2014   #1
Literary - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 16 Kasım 2013
Bulunduğu yer: PC Başı :)
Mesajlar: 916
Konular: 569
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 921
Rep Derecesi : Literary is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 10
Ettiği Teşekkürler: 9
Literary isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Tony Tough and the Night of Roasted Moths [Tam Çözüm]

Ayarlar ve Açıklamalar:



Önce oyunla ilgili bir kaç önemli noktadan bahsedeyim. Oyun boyunca karşılaştığınız karakterlerle konuşurken bütün soruları sorun. İlerlemek için gerekli olmasalar da sizi güldürecekleri kesin. İkinci olarak, karakter ve eşyalarla etkileşime girmek ve inventory'deki eşyaları kullanmak başlangıçta biraz karışık gözükebilir ama alışınca çok kolay. Oyunda temel olarak, yürümenin dışında, yapabildiğiniz 4 hareket var ve bunlara farenizin sağ tuşuyla ulaşıyorsunuz. Bunlar: examine (incele), use (kullan), talk (konuş) ve take (al). Sağ tuşa basılı tutarak bu menüyü kullanmak için aşağıdaki resimdeki bölgelere fare imlecini sürüklemeniz yeterli.



Inventory'nizdeki eşyaları ise yine sağ tuş yardımıyla açılan menüden inceleyebilir veya sol tuşla bunları alarak inventory'deki başka bir eşyayla birleştirebilir veya oyundaki karakterler ya da diğer eşyalar üzerinde kullanabilirsiniz. Ben oyunu Hard Mode'da oynadım. Dolayısıyla çözüm de buna göre oldu. Şimdi gelelim oyunun tam çözümüne...

WALLEN & WALLEN ŞİRKETİ

Tony'nin Ofisi: Etraftaki eşyaları inceleyin. Köpeğiniz Pantagruel'le konuşun. Konuşma sırasında bir peruğa ihtiyacınız olduğunu öğreniyorsunuz. Pantagruel peruk bulmak için ayrıldıktan sonra, masanın üstünde bıraktığı şeker torbasını alarak odadan ayrılın.

Hol: Izgara kapağını, su birikintisini ve not parçasını inceleyin. Not kağıdını alarak karşıdaki odaya girin.

Temizlik Odası: Etraftaki eşyaları inceleyin, şimdilik soldaki dolaptan uzak durun. Duvardaki broşür parçasını okuyun. Yarısının yırtıldığını göreceksiniz. Inventory'nizdeki not parçasını alarak duvardaki broşürün üstüne tıklayıp ikisini birleştirin. Yazılanları okuyun. Kostüm değiştirmeyle ilgili bilgi edineceksiniz. Kapının arkasında duran önlüğü alın. Artık dolabın kapağını açmayı deneyebiliriz. (Özür dilerim, umarım canınız çok acımamıştır)

Kanalizasyon: Gördüğünüz herşeyi inceleyip, Tony'yi temizlikçi kadın ile konuşturmayı deneyerek size vereceği komik yanıtları dinleyin. Kadının başındaki peruğu alın. Tam da aradığınız şey, değil mi? Kanalizasyon borusunu kullanarak oradan ayrılın. Yeniden hole döndüğünüzü göreceksiniz. Merdivenleri kullanarak yuları çıkın.

Lobi: Yine etrafta gördüğünüz herşeyi inceleyip sizi küçümseyen iş arkadaşlarınızla konuşun. Bütün soruları sorup Wallen Malikanesi'nde bir parti olduğunu öğrendikten sonra, yerde duran eşarbı inceleyip alın. Hemen yanındaki zarfı da alıp, inventory'nizde inceleyin. Böylece sevgili köpeğinizin kaçırıldığını ve onu kurtarmak için Halloween Park'a gitmeniz gerektiğini
öğrenerek kapıdan dışarı çıkın.

Halloween Park: Her yeni mekanda olduğu gibi etraftaki objeleri inceleyip, gişedeki kadınla konuşun. Parka girmek için özel kostüm gerektiğini ve giriş ücreti olarak şeker vermeniz gerektiğini öğrenin. Tüm soruları sorup isterseniz parka girmeyi deneyin ama yaşlı kadın sizi engelleyecek. Şirketinize geri dönün.

Lobi: İş arkadaşlarınız sohbete devam ederken, umutsuzca duvarda asılı duran Betsy'nin kuyruğunu çekin ve diğer odada ağzındaki çiçeği düşürmesini izleyin.

Tony'nin Odası: Betsy'nin düşürdüğü çiçekleri alın. Inventory'nize baktığınızda kılık değiştirmek için gerekli bütün parçalara sahip olduğunuzu göreceksiniz. Elbise, eşarp ve çiçekleri inventory'nizde birleştirip giymeyi deneyin. Ama Tony ofisin uygun bir yer olmadığını söyleyecek. Orayı terk ederek Halloween Park'a gidin.

HALLOWEEN PARK

Ekranın alt tarafındaki çalılığı kullanarak Tony'nin kostümü giymesini sağlayın. Şeker torbasını yaşlı kadına vererek parka girin. Parkta geçireceğiniz eğlenceli (!) geceyle ilgili introyu izleyip, kapıların kilitlendiğini öğrenin. Eyvah, parkta kilitli kaldık ama korkmayın. Yapılacak çok iş var burada. Tony'nin not defterini çıkararak parkın krokisini çizmeye başladığını göreceksiniz. Hemen yanınızdaki tabelayı inceleyip Sakallı Kadın'ın çadırına girin.

Sakallı Kadın'ın Çadırı: Uyuyan adamı inceleyerek, yerde duran havucu alıp ilerleyin. Lahanayı almaya çalıştığınızda ise Tony'nin buna yanaşmadığını göreceksiniz. Merdivenlerden çıkarak domatesi, ilerdeki soğanı alın ve kapıdan içeri girin. Sakallı Kadın'ın ağladığını görerek onunla konuşmaya başlayın.

Zavallı kadının sakalları yüzünden sürekli alay konusu olduğunu öğrenin. Acaba onu mutlu edecek bir şeyimiz var mı? Inventory'deki çiçekleri kadına verin. Karşılığında bir çift takma diş alarak dışarı çıkın. Çadırı terk ederek, Lorenz ve Pirates tabelalarının bulunduğu tarafa gidin.

Büyük Kafa ve Çadır: Çadırdaki delikten içeriyi gözetleyen çocukla konuşup kaçmasını izleyin. Delikleri inceleyerek almaya çalışın (ciddi ciddi "take" yani.) Açılan aralıktan içeriyi inceleyin. Büyük kafayı inceleyin. Sola ilerleyebilmek için önce ekranın aşağı tarafına sonra sola gidin. Slot makinasını inceleyerek sola doğru ilerlemeye devam edin. Bir yol ayrımına geleceksiniz. Kulübenin kapısını açmayı deneyin, kilitli olduğunu göreceksiniz. Anahtar deliğini ve kapının alt tarafındaki çatlağı inceleyin. Anahtarın hala kapının üstünde olduğunu göreceksiniz. Tabelanın yanındaki sopayı alarak, Pirates yazan ok tarafına doğru ilerleyin.

Korsanlar: Tony'nin not defterini güncelleştirmesini izleyin. Bu arada defterdeki krokiyi,daha önce ziyaret etmiş olduğunuz yerlere gitmek için kullanabilirsiz. Etrafı inceleyin. Kılıçbalığını (o büyük mavi şey), varildeki delikleri inceleyin. Balık çubuklarını alın. Kaptan'la konuşun. Adamın anlatacak çok şeyi var. Merdivenlerden çıkarak sağ tarafa gidin. Etrafı inceleyip papağan Polly ile konuşun. Polly'nin aç olduğunu ve karidesi çok sevdiğini öğrenin. Açık duran kapıdan bara girin. Etrafı inceleyip masada oturan adamla konuşun. Ayın elemanı gelmeden adamın oradan ayrılamayacağını öğrenin. Ayın elemanı resmini inceleyin. Barda oturan melankolik korsanla konuşarak, onun acı hikayesini dinleyin ve artık hiç ağlayamadığını öğrenin. Inventory'deki soğanı verip işe yaramadığını görün. Barmen ve bekçiyle konuşup anahtarları almayı deneyin ama başarılı olamıyorsunuz. Bu arada bilin bakalım korsanı niye ağlatamadınız... hmmm soğanın gözleri yaşartması için doğranmış olması gerekiyor, değil mi?

Bardan ayrılarak kaptanın yanına dönün ve kılıçbalığının yardımıyla soğanı parçalayın. Tekrar bara gidip üzgün korsana verdiğinizde onun ağlamaya başladığını ve teşekkür olarak size içki ısmarladığını göreceksiniz. (Rom istediğinizi söylerseniz işiniz çabuklaşacaktır). Bardaki işiniz bitince Polly'nin yanına giderek kapalı duran kapıyı açmaya çalışın. Polly bizi hemen kaptana ispiyonlayacak. (Pis, çirkin kuş n'olacak). Aşağı tarafa kaptanın yanına gidin ve merdivenin sağından ilerleyin.

Kabak Oyunu: Yaşlı adamla konuşarak kabak oyununun nasıl oynandığını öğrenin. Amacınız 13 no.lu kabağa ilk ulaşan olmak. Oyun sırası size geldiğinde 1 ya da 2 no. birden ilerleyebiliyorsunuz. 1 sayı ilerlemek için 1, 2 sayı ilerlemek için 2 no.lu kabağa basın. Oyunu kazanarak ödülünüzü alın. Kale (Castle) yazan ok tarafına doğru ilerleyin.

Kale: Köprü üzerinde uyuyan balıkçıyla konuşmayı deneyin. Yerdeki yem kutusunu inceleyerek içinden bir solucan alın ve yukarı doğru ilerleyin. Sağa doğru devam ederek kalenin gardiyanıyla konuşun. Bir türlü içeri girmenize izin vermeyecek. Geri dönüp ağaçtaki deliği, ot parçasını ve kayıp kedi ilanını okuyun. Kediyi canlı ya da mumyalanmış olarak 207 no.lu odadaki kadına götürene büyük bir ödül verileceğini öğrenin. Panoramic Wheel tabelasını okuyup sola doğru ilerleyin.

Dönme Dolap (Ferris Wheel): Yerde duran kaseyi inceleyin. Acaba içine biraz balık koysanız, kayıp bir kediyi bulabilir misiniz? Deneyin, gerçekten de kedi ortaya çıkacak ama siz yakalayamadan hemen kaçacak. Dönmedolaba binmeyi deneyin ama Tony nazlanacak. Sağa doğru ilerleyip üzerinde "servis dışı" yazan mavi kabine gelin. İçeri girip yine de şansınızı deneyin. Kolu çektiğinizde dönmedolap çalışmaya başlayacak. Hmm, buradaki işiniz bitti galiba.

Not defterinizi kullanarak doğrudan ana meydana (main central square) veya once korsan gemisinin olduğu yere (Wharf), oradan da ekranın sağından kabak oyununu oynadığınız yere gelin. Central Square yazan tabelayı takip edin. Tony haritasını güncelleştirecek.

Roket: Rokete binerek �ki aslında bu bir asansör� yukarı çıkın. Etrafı inceleyin. Yeşil yaratıkların önünde duran kaykayı almayı deneyin. Bankonun arkasındaki adam size kızıyor. Bu yüzden onun dergiyle haşı neşir olmasını bekleyin, yüzü dergiye gömülüyken kaykayı alın. Artık adamla (Randall) konuşabiliriz. Herşeyi konuştuktan sonra asansöre binin, aşağıya doğru yürüyerek
Rufus'un yanına gidin.

Rufus: Önce kardan adamla konuşarak, köpeğinizin kısa bir sure once sosis satıcısının yerinde görüldüğünü öğrenin. Şeytanla konuşmayı deneyin ama onun yerine kardan adam konuşacak ve şeytanın yabancılara karşı çok çekingen olduğunu anlatacak. Artık Rufus'la konuşabiliriz. Isterseniz onunla hanginizin daha güçlü olduğu konusunda iddiaya girebilirsiniz ama ne yazık ki onu yenemeyeceksiniz.

Haritanızı kullanarak bu kez park girişine gidin. Organ Birleştirici (Organ's Reassembler) adındaki kabine girip iyice bir kendinize gelin. Tutuklu adam ve yanındaki çocukla konuşun. Adam size yüz vermezken, küçük çocuktan köpeğinizin canavar kafesinin (The Beast) orada görüldüğünü öğrenerek o tarafa ilerleyin.

Canavar (The Beast): Canavarla konuşarak onun hiç de canavar gibi olmadığını öğrenin. Size özgür olmak istediğini anlatacak ve Pantagruel'le ilgili bilgi verecek. Kafes kapısının solundaki sakızı almayı ve kedi ile ilgili afişi okumayı unutmayın. Sağa doğru ilerleyin.

Yar (Romantic Corner): Minik, sevimli fareyi yakalamaya çalışın. Aşağı doğru ilerlediğinizde yarın alt kısmında bir atık borusu olduğunu görüyorsunuz. Boruyu ve kemikleri inceleyin. Az ileride sivri bir taş parçası var. Elinize aldığınızda bunun aslında bir parça alçı olduğunu fark ediyorsunuz. (Hani kolunuz falan kırıldığında kullanılan alçı gibi). Inventory'nizde onu kullanmaya çalıştığınızda açıldığını görüyorsunuz. Bu kez incelemeyi deneyin ama zavallı Tony'nin bunun ne olduğu hakkında hiçbir fikri yok. Tekrar yukarı çıkıp oku takip ederek palyaçonun yanına gidin.

Palyaço: Palyaçonun seyircilerini kaçırmasını izleyin. Daha sonar onunla konuşmaya başlayın, hiç de kibar olmadığını fark edeceksiniz. İlerideki satıcıyla konuşmayı deneyin. O da ne? Minik fare yine karşınızda ve siz yine onu yakalayamıyorsunuz. Çöp bidonunu inceleyerek bir ağzı olduğunu keşfedin. Tekrar palyaçoyla konuşarak onun ününü korumaya çalıştığını öğrenin. Hmm ama hiç seyircisi yok. Çöp bidonunun üstünde inventory'nizdeki çadırdan kopardığınız delikleri ve takma dişleri kullanarak bir seyirci yaratın. Çöp bidonunu palyaçoya doğru iterek, o gösterilerini yaparken çekici alıp, Mortimer's Bazaar yazan yere gidin.

Mortimer'ın Dükkanı: Kayıp kediyle ilgili ilan burada da asılı. Etrafı inceleyin. Kapının yanında asılı duran tavuğu alarak içeri girin. Mortimer ve kargasıyla konuşun. Etrafı dikkatli inceleyin. Kapının yanındaki ipi alarak dışarı çıkın. Yukarı tarafa ilerleyerek şipşak foto ile çeşmenin olduğu yere gelin. Makinayı çalıştırmak için bozuk paraya ihtiyacınız var ama sizde metelik yok. Çaresiz WC'ye doğru ilerleyin.

Tuvalet: Küçük çocukla (Wally) konuşun. Galiba onun tuvalet sorununa sizin yardım etmeniz gerekecek. Tuvaletin kapısını açtığınızda karşınıza bir timsah çıkacak. İyi de çocuk altına yapmak üzere, acele edin biraz. Yerdeki kırmızı paspası inceleyin. Parmaklığın dış tarafına giderek, kapısını açın. Timsahın dışarı çıkıp tekrar içeri girdiğini göreceksiniz. Inventory'nizdeki kaykayı paspasın üstüne koyup, parmaklığın kapısını tekrar açarak timsahın tarih olmasını ve Wally'nin rahatlayışını (!) seyredin.

Palyaçonun yanına giderek bu kez sağ tarafa yönelin. Pizza dükkanının önünde uyuklayan Carminuccio ile konuşmayı deneyin. Fareyi yakalamaya çalışın. Çöp bidonunu inceleyerek bir parça ekmek kırıntısı alın. (Farenizi çöp bidonunun biraz soluna getirdiğinizde bir soru işareti belirecek. Ekmek kırıntısını buradan alıyorsunuz). Pizzacıya girin, yine fareyi yakalamaya çalışın. Masanın üstünde duran acı biberleri alın. Dışarı çıkıp aşağı doğru ilerleyin. Yine bir çeşme göreceksiniz. Etrafınızı inceleyin.

Yukarıda suyun dökülmeye başladığı yerde kazan gibi bir kap göreceksiniz. Inventory'nizdeki sopayla onu almayı deneyin ama ancak biraz sallamayı başarabiliyorsunuz. Hmm, acaba su miktarını arttırsanız, kazanı düşürebilir misiniz? Haritanızı kullanarak şipşak fotonun olduğu yere gidin. Daha önce kazanmış olduğunuz doldurulmuş oyuncağı çeşme üzerinde kullanın. Tekrar bir önceki çeşmeye gidin, sopayı kullanarak kazanı alın. Pizzacıya dönerek Tunnel Of Love yönüne gidin. Isabella ile konuşun. Size tünele ancak çiftlerin girebileceğini söyleyecek.

Hot Dog Tezgahı: Sosis satıcısının (palyaçonun yanında) bulunduğu yere giderek, karavanına girin. Buzdolabına solucanı yerleştirin. Fırında tavuğu pişirin. Oradan ayrılarak Rufus'un yanına gidin. Çekici almaya çalışın (master hammer olan). Rufus'la iddiaya girin. Palyaçodan almış olduğunuz çekici kullanarak Rufus'u yenin ve 1 $ kazanın. Büyük Kafa'nın olduğu yere gidin.

Büyük Kafa: Kazandığınız parayı slot makinasına yerleştirin. Büyük Kafa'nın gözleri ve ağzı açılınca içeri girerek büyücü ile konuşun. Büyücünün köpeğinizi bulmak için bir karışıma ihtiyaç duyduğunu öğreniyorsunuz. Karışımı hazırlamayı teklif edin ve formülü alıp inventory'de inceleyin. Malzemelerimiz şöyle: kahve, süt, meyva suyu, acı biber, bulabileceğiniz en büyük kiraz ve sidik torbası (!). Bunların hepsini bir kapta karıştırmamız gerekiyor. Büyücünün yanından ayrılarak tekrar yol ayrımına gidin.

Kulübe: Formülü kapıdaki çatlağa yerleştirin. Donmuş solucanı anahtar deliğinde kullanarak anahtarı ele geçirin ve kapıyı açıp içeri girin. Etrafı iyice inceleyin. İlk bakışta farkedemeyebileceğiniz bir sürü şey var. Kapının yanındaki şişeyi alın. Tepede asılı duran etin bir düğümle sağ taraftaki çubuğa bağlı olduğunu fark edin. Şişeyi büstün üstünde kullanarak kırın ve bununla ipi kesin. (Bunun için kırık şişeyi knot yazısının üstünde kullanmanız gerekiyor.)

İp kopunca et düşüyor ve piranha da afiyetle yiyor. Kapının sağında gördüğünüz kolu çekin (SÜPRİZ) Yüreğiniz ağzınıza geldi mi? Diğer tarafta yine bir kol yeri olduğunu ama kolun eksik olduğunu fark ettiniz mi? Piranhanın eti yedikten sonra fırlattığı kemiği alın ve bunu eksik kolun yerine kullanın. Açılan kapıdan içeri girin. Boya kovasını alarak merdivenlerden çıkın. Tony 205 no.lu odaya girmek istemiyor. Şansınızı 206 no'da deneyin. Sandalyenin üstündeki bebeği alın. Konsolun çekmecesini açarak biberonu alıp odadan çıkın. 207 no.lu odaya girmeyi deneyin. Yaşlı kadınla konuşun. Merdivenlerden aşağı inerek sağa ilerleyin, çıkışı kullanın. Tekrar korsan gemisine (Wharf) gidin.

Korsan Gemisi: Fıçıdan bir balık daha alarak papağanın yanına gidin. Inventory'nizde ekmek kırıntısı ile sakızı birleştirip kuşa verin. Böylece artık sizi ispiyonlayamayacak. Kapalı odaya girip yatağın üstündeki günlüğü alın. Inventory'nizde inceleyerek kaptanın hikayesini öğrenin. Pencerenin altını inceleyip duvar kağıdını koparın. Bunu da Inventory'nizde incelediğinizde bir hazine haritası olduğunu fark edeceksiniz. Haritayı tekrar incelediğinizde Tony parkın krokisi üzerinde işaretleme yapacak. Son bir kez daha haritaya bakmayı unutmayın. Not defterinizdeki krokiyi kullanarak haritanın sol üst köşesindeki Dump yazan yere gidin.

Burada kocaman bir saat, bir buzdolabı ve bir kol hemen dikkatinizi çekiyor. Kolu kullandığınızda satin ilerlediğini görüyorsunuz. Kola tekrar tıklarsanız saat duruyor. Hazine haritasına tekrar bakın ve yukarıdaki X işaretinin aslında roma rakamıyla 11 olduğunu fark edin. Saati 11'e ayarlayarak buzdolabını açın ve içinden bir deste kağıt alın. (Orada ne işi varsa?)

Kaptanın yanına gidip ona kağıt destesini gösterin. Kaptan çok korkarak sessiz kalmanız karşılığında size bir mücevher veriyor (zümrüt galiba). Merdivenlerden çıkarak bara girip bekçinin yanına gidin. Inventory'nizde tavukla biberonu birleştirerek bekçiye verin ve adam sızınca belindeki anahtarları alın. Anahtarları canavarın (the beast) kafesinde kullanarak onu kurtarın. Kafesin içindeki kaseyi inceleyin. Inventory'nizdeki balığı kaseye koyun. Kayıp kedinin ortaya çıktığını ve yemeğe saldırdığını göreceksiniz. Hemen kafesin kapısını kapayarak kediyi hapsedin. Daha sonra 207 no.lu odadaki yaşlı kadına gidip kedisini verin ve ödülünüzü alın

Foto Şipşak'a giderek makinaya para koyup resminizi çekin. Bara gidip ayın elemanı posterine kendi resminizi yerleştirerek masada oturan adamla (anchorman) konuşun. Size bir torba içinde pirinç bir plaket verecek. Torbayı inventory'nizde incelemeyi unutmayın. Şimdi sihirli karışımı hazırlamak için eksik olan malzemelerinizi toplamaya başlayabilirsiniz. Önce atık borusunun olduğu yere giderek (Romantic Corner) kahverengi sıvıdan bir miktar alın. Daha sonar Aşk Tünel'ine (Tunnel Of Love) giderek Isabella ile konuşun.

Inventory'nizdeki bebeği ona gösterdiğinizde, Isabella çıplak olarak parka giremeyeceğinizi söylüyor. Inventory'nizde bebekle önlüğü birleştirin. Bu kez tünele girmeye izin var. Üstelik Isabella bir de lolipop veriyor bize. Lolipopu romla karıştırarak meyva suyu elde edin. Geriye bir tek sidik torbasını bulmak kalıyor. Böyle abuk sabuk bir şeyin bulunabileceği tek yere, Mortimer'ın dükkanına gidin. Ondan sidik torbası (Kamaro's Gall Bladder) isteyip bunun için her şeyi yapmaya hazır olduğunuzu söyleyin. Mortimer'ın tek şartını dinleyin. Kaptan'dan aldığınız mücevheri vererek sidik torbasını alın.

Şimdi tüm malzemelere sahipsiniz. Aslında hepsine değil ama, bazıları yerine onlara benzeyen başka şeyler kullanacaksınız. Bütün malzemeleri karıştırabilmek için park girişindeki Organ's Reassembler'a gidin. Inventory'nizde sidik torbası, meyva suyu, süt yerine boya kovası, kahve yerine atık borusundan aldığınız kahverengi sıvı, acı biberi, kiraz yerine domatesi kazana koyarak birleştirin. Kabine koyup karıştırarak elde ettiğiniz kokteyli büyücüye götürün. Büyücünün söylediklerini dinlerken parktaki kaleden (castle in park) bahsettiğine dikkat edin. Yerde duran şapkayı almayı denediğinizde Tony içinde bir tavşan olduğunu söyleyecek. Havucu şapka üstünde kullanarak tavşanı alın. Şimdi yapmanız gereken kalenin içine girmenin bir yolunu bulmak.

Önce pizzacıya gidip pirinç plaketi pizza fırınına koyun. Erimiş metali alarak inventory'nizdeki alçının içine koyun.(Daha once alçıyı incelemediyseniz metali koymaya çalışmadan once alçıyı inceleyip açılmasını sağlayın). Alçıyı kullanarak bir düdük elde edin. İlk seferde başaramazsanız aynı işlemleri baştan yapın.

Krokinizi kullanarak dönmedolabın bulunduğu yere gidin. Mavi renkli kontrol odasının kapısı kapalıysa açın. Sağa doğru devam ederek ağacın yanına gelin. Inventory'nizdeki ipi ağacın yanındaki otlar üzerinde kullanın, tavşanı deliğe yerleştirin, dönme dolaba geri dönüp ipi kullanın. Tekrar ağacın yanına giderek düdüğünüzü kullanın. Bekçi köpeğinin tavşana doğru koşmasını izleyin. Kontrol odasına giderek kolu çalıştırın ve bekçinin tarih olmasını seyredin.

KALE

Hemen girişteki mancınığı (catapult), makinayı ve yeşil kapıyı inceleyip patikadan yukarı yürüyün. Karşınıza 3'e 5 kalayı gösteren bir saat çıkacak. Saatin kollarının bağlı olduğuna dikkat edin. Sağa doğru yürümeye devam edin. Sulama kabını ve benzin bidonunu alın. Inventory'nizdeki çekici meyva ağacı üstünde kullanarak bir erik alın. Yukarı doğru ilerleyin. Tepesinde anten olan kulübeye girip, koyunla konuşun. Kapının yanındaki yeşil boruyu alın, dışarı çıkıp sağa doğru yürüyün. Saman yığınını (haystack) inceleyerek ilerlemeye devam edin. Karşınıza çıkan heykellerle konuşup saat 3.30'da paydos ettiklerini ama saatin bozuk olduğunu öğrenin. Ham'le konuşup Chuck'tan bıçağını isteyin. Mesaiden sonar alabileceğinizi söyleyecek. Sağa doğru ilerleyip kapıyı açarak kaleye girin.

Temizlikçiyle konuşarak kendinizi parapsikolog olarak tanıtın. Kale girişindeki makinanın bir çeşit kimlik/yüz tanıma makinası olduğunu ve yeşil kapılı bölümün açılmasını sağladığını öğrenin. Temizlikçiden yardım isteyerek arkasını dönmesini ve ne yaptığınızı tahmin etmesini isteyin. Deterjan arabasından mavi temizleyiciyi alın. Kapının yanınaki afişte anlatılan vampire aynasına bakın. Altındaki dolaptan körüğü alın. Yandaki odaya giderek tabloyu inceleyin. Hareket eden kekin üstündeki beyaz mumu alıp mutfağa girin.

Köşedeki yabandomuzunu ve dolabı inceleyin. Dolabın yanındaki megafonu alın. Inventory'nizde inceleyerek pillerinin olmadığını öğrenin. Odanın sol tarafına ilerleyerek sulama kabınızı suyla doldurun. Raftaki hamur sıkacağını alıp dışarı çıkın; diğer odaya girin. Dolabı açıp bir zombinin dışarı çıkmasını seyredin. Soytarıyla konuşun. Yandaki odaya geçip fare deliğini, yerdeki kutuyu ve pencereyi inceleyin. Yukarı çıkıp Gargoyle'ları inceleyin. Ekranın sağ ön tarafındakinin pek de sağlam olmadığını fark edin. Tekrar soytarının yanına gidip önündeki leğeni (küveti) mavi sıvıyla doldurun. Soytarı dışarı çıkınca küveti iterek kapağı açın ve içeri girin.

Kırmızı düğmenin üstündeki notu okuyun. Düğmeye basın. Ejderhanın ağzından duman çıkar çıkmaz körüğü dumanın üstünde kullanın. Biraz sağa gidip ejderhayı incelediğinizde sol ayağının yanında bir panel olduğunu göreceksiniz. Düğmeye basınca bir delik ortaya çıkacak. Deliği görebilmek için biraz sağa ya da sola gidin. Deliği inceleyerek once yeşil boruyu ardından benzin bidonunu yerleştirin. Dilek kuyusu ile konuşun. Dibinde kuyuya atılmış şeyleri toplayan bir adam var. Benzin bidonunu kuyunun üstünde kullanarak parlayan alevlerde inventory'nizdeki mumu yakın.

Kalenin dışına çıkarak saman yığınını ateşe verin. Ortaya metal bir kapı çıkacak. Kapının önündeki iğneyi alıp içeri girin. Yerdeki ağırlıkları kaldırıp dışarı çıkın. Kekin bulunduğu odaya giderek iğneyi kekin üstünde kullanın ve kekin içindeki kızla konuşmaya başlayın. Ondan pil isteyin ve verdiği pilleri megafona yerleştirin.

Zombinin yanına gidip megafonu zombiye verin. Dolabın içine girmesini bekleyin. Sonra dolabın kapağını açarak zombinin çıkardığı sesle yabandomuzunun ayağının düşmesini ve yan odadaki anahtarın kaymasını izleyin. Yan odaya giderek sopanızla anahtarı almayı deneyin. Yukarı çıkarak sağlam olmayan Gargoyle'u itin. Aşağı inip körüğünüzü fare deliğinin üstünde kullanın. Farenin delikten fırlattığı anahtarın pencereden dışarı gitmesini izleyin. (Eğer ilk seferinde başaramazsanız odaya gidip tekrar anahtarı almayı deneyin).

Yabandomuzu ayağını kutunun üstünde kullanarak içinden çıkan taşı alın. Bu arada Gargoyle'a bağlı ipin hala sallanıyor olduğunu fark edin. Kalenin dışına giderek sola ilerleyin, heykelin bıraktığı bıçağı alın. Kaidenin üstündeki çatlağı (hollow) inceleyin. Sağa doğru devam ettiğinizde soytarının bir köpekle birlikte oturduğunu göreceksiniz. Köpeği almaya çalışın ama soytarı sizinle alay edecek, siz de ona bir ders vermeye karar vereceksiniz. Mouse'nuzu biraz yukarı doğru oynatarak saate bakın. Fare deliğinin olduğu odaya gidin ve bıçağınızla pencereden gördüğünüz ipi kesin.

Soytarının olduğu yere geri dönüp köpeği alın ve ekranın alt tarafına doğru ilerleyin. Mancınığın üstüne once taşı koyun, sonra da bıçağınızı kullanın. Mutfağa gidip anahtarı alın. Dolabı açıp içine bakın, Tony'nin söylediklerini dinleyin. Soytarının köpeğini dolaba koyup kapağını kapatın. OYUNUNUZU KAYDEDİN.

Çeşmenin yanına giderek inventory'nizdeki eriği suya bırakın, güvercinlerden birinin eriği yemesini seyredin. Yanlarına gidip güvercinleri kaçırın. Bu kez çatıya konacaklar ve yukarıdaki delikten yeri pisletecekler. Burada çok çabuk davranarak dolaba kapattığınız köpeğin sarkan tasmasını kullanın (use) ve temizlikçi kadının gelmesini seyredin. Yerdeki izin kalıbını çıkarmak için koyunun olduğu antenli kulübeye gidip bıçağınızla koyunun tüylerini kırpın.

Zavallının üstüne sulama kabınızdaki suyu dökün. Tükürdüğü balgamı hamur sıkacağına doldurarak mutfağa geri dönün. Önce hamur sıkacağını, sonra körüğü yerdeki izin üstünde kullanarak bir kalıp çıkarın. Kalıbı alıp girişteki makinaya gidin. Kalıbı makinanın üstüne yerleştirin. Kapıdan içeri girip köpeğiniz Pantagruel'i görene kadar yukarı çıkın. Video kamerayı inceleyin. Yünü köpeğinizin üstünde kullandıktan sonra, Pantagruel'i itin. Kolu kullanarak köpeğinizi kurtarın. Sağ taraftaki minik kilidin üstünde anahtarınızı kullanarak açılan kapıdan dışarı çıkın.

Hepimize geçmiş olsun



Üye Profil Bilgileri

Literary isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Tony Hawk's Pro Skater HD - SKIDROW - ZAMUNDA Unique Torrent Oyunlar 2 28 Mart 2014 22:11
Anthony Tony Leondis Mareth Genel Okul Ansiklopedisi 0 10 Kasım 2013 03:17
Tony Hawk's Pro Skater 4 yamserkan Oyun İndir 0 03 Haziran 2013 14:48
Tony Hawk's Pro Skater 4 - Full Tek Link - İndir (PC) Kheron Oyun İndir 0 01 Haziran 2013 18:37
Tony Hawks Project 8 Hileleri wordabula Oyun Hileleri 0 21 Ekim 2012 12:18

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:07.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736