Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Online Oyunlar > League Of Legends > League Of Legends Resmi Duyurular


Nehrin Kralı - Tahm Kench - Yeni Şampiyon

League Of Legends Resmi Duyurular


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 24 Haziran 2015   #1
CrayzPatato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 23 Haziran 2015
Mesajlar: 26
Konular: 2
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 29
Rep Derecesi : CrayzPatato is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Nehrin Kralı - Tahm Kench - Yeni Şampiyon

Tahm Kench







League of Legends’da ağlara takılan en son garabetin kıyıya çıkartılmasına az kaldı! Çetin bir üst koridor veya destek tank şampiyonu olan Tahm Kench, amansız iştahıyla dikkat çekiyor. Rakip şampiyonları önce güzelce sosun içinde gezdirdikten sonra büyük bir neşeyle yutan Nehrin Kralı, mideye indirdiği kurbanlarını hem çatışmalardan uzaklaşmak hem de diğer rakiplere karşı kullanmak için değerlendirebilir. Tahm Kench’in midesinde sadece rakiplere yer yok; tankımsı amfibik, takımından birisini yuttuktan sonra girdap gibi dönerek kendini rakip takımın ortasına fırlatmak suretiyle etkili saldırılar yapabilir.


Yetenekler



Pasif: Tadımlık
Tahm Kench, her normal saldırı veya hasar veren yetenek isabet ettirdiğinde, o rakip şampiyon üzerinde bir adet Tadımlık yükü biriktirir. Üç yük biriken hedeflere karşı davranışlarında… bazı değişiklikler olur.



Q: Dil Yarası
Tahm Kench kısa süreliğine kendini yere sabitler ve dilini hedef yöne doğru fırlatır. Dil Yarası bir hedefe isabet ettiğinde durur ve isabet ettiği her neyse hasar verir ve onu yavaşlatır. Tahm Kench bir rakip şampiyonu üç adet Tadımlık yükü ile terbiye ettikten sonra Dil Yarası isabet ettirirse, yavaşlatmak yerine o şampiyonu sersemletir.



W: Ham Yap
Tahm Kench, hedef aldığı yakındaki bir birimi kısa süreliğine yutar. Rakipler, azami can değerlerinin bir kısmı kadarını büyü hasarı olarak alır. Buna ek olarak:
Minyonlar ve canavarlar: Tahm Kench bir rakip minyonu veya canavarı Ham Yaptığında, yeteneği tekrar kullanarak yuttuğu minyon veya canavarı hedef yöne doğru tükürebilir. Tükürülen kurbanlar isabet ettikleri birime hasar verir.
Dost Şampiyonlar: Tahm Kench, ağzında dost bir şampiyon varken rakip şampiyonlara doğru hareket ettiğinde fazladan hareket hızı kazanır. Tahm Kench ya da atıştırmalık takım arkadaşı, istediği zaman bu ilişkiyi sonlandırabilir.
Rakip Şampiyonlar: Tahm Kench yalnızca önceden üç adet Tadımlık yükü birikmiş olan rakip şampiyonları Ham Yap ile yutabilir. Midesinde bir rakip şampiyon varken hareket hızında ciddi düşüş yaşanır. Yutulmuş şampiyonların görüşü ise Nehrin Kralı’nın yakın çevresiyle kısıtlanır.





E: Kayış Gibi
Pasif: Tahm Kench’in aldığı bütün hasar gri cana dönüşür. Çatışmadan çıktığında bu gri can kaybolarak biriken miktarın belli bir kısmı kadar onu iyileştirir.
Aktif: Tahm Kench topladığı gri can miktarını hızla kaybolan bir kalkana dönüştürür.




R: Lezzet Yolculuğu
Pasif: Tahm Kench’in sahip olduğu hasar verme potansiyeli azami can değerine göre artış gösterir.
Aktif: Tahm Kench ağzını açarak takım arkadaşlarından birini midesine alır. Midesine biri girdiğinde ya da Tahm Kench tek başına gitme kararı alırsa odaklanmaya başlar ve altında bir girdap oluşur. Girdabın içine daldıktan birkaç saniye sonra hedef konumda tekrar belirir. Lezzet Yolculuğu’nun menzili çok geniştir, ancak karşılığında oldukça uzun bir kullanma süresi vardır.







Destek
Nişancısını kaçınılmaz sondan kurtarma kabiliyeti sayesinde Tahm Kench’ten oldukça sağlam bir destek şampiyonu olur. Koridoruna teşrif etmesiyle birlikte başlıca görevi koridordaki takım arkadaşının arkasını kollamak olur; onun güvenliğini sağlamakla ve dilediği gibi minyon biçebilmesine imkân vermekle yükümlüdür. Takım arkadaşı rakip tarafından yavaşlatılır veya sersemletilirse Tahm Kench onu Ham Yapıp güvenli bir yere götürebilir. Bu yeteneğin süresi oyundaki kitle kontrol etkilerinin çoğundan daha uzun olduğundan, rakip başarılı bir şekilde Nehrin Kralı’nın nişancısını oltaya getirse bile Tahm Kench tehlikeyi etkili bir şekilde uzaklaştırabilir. Tahm Kench paytak paytak uzaklaşırken rakibin saldırıları onu hedef alacak olursa, Kayış Gibi’nin pasifi Nehrin Kralı’na bol miktarda yenilenme fırsatı sunar. Son olarak, rakip takım koridorda takas yapmaya kendini adamış olsa bile, Tahm Kench dikkatini rakibin en fazla hasarı veren şampiyonuna çevirip önce pasifiyle hedefi kıvama getirip ardından Ham Yap ile geçici süreliğine de olsa bir hayli etkili ikiye tek senaryoları yaratabilir.
Tahm Kench’in çok yönlülüğü baskınlarda da kendini belli eder. Takım arkadaşına rakip baskınlarında sunduğu eşsiz korumanın yanı sıra, kendi takımının yaptığı baskınlarda da pisboğazlığını ortaya koyabilir. Totem koyma bahanesiyle koridordan çıkıp etrafta dolanırken, ormancısıyla karşılaşıp Lezzet Yolculuğu’nu baskın planlamada kullanabilir.


Üst Koridor
Tahm Kench’in tankımsı özellikleri, en az verdiği kadar hasarı alabilmesine de imkân tanır. Bu yüzden üst koridora gidecekse, en temizi minyonlarının arasında konum almak olacaktır. Bu noktada son vuruş yapıp uygun gördüğü anlarda koridor rakibi ile hasar takasına girebilir. Nehrin Kralı’nın önemli yönlerinden birisi, takaslarda eşitliği bozamazsa bile Kayış Gibi’nin pasifi sayesinde kazançlı çıkabilmesidir. Bu sayede, normalde mantıklı gelmeyen takaslar Tahm Kench’in can yenilenmesi avantajıyla kabul edilebilir hale gelir. Rakibi onu kesmeyi kafaya koyduysa, Nehrin Kralı ani hasar artışı ve bir miktar iyileşme karşılığında rakibini Ham Yap ile yutabilir. Bunun için yeterli pasif yükü birikmemişse, Kayış Gibi’yi açarak hayat kurtaran bir kalkana kavuşabilir.
Peki, bu kadife sesli kibar ucube tam olarak nasıl savaşıyor? Oyun başları için dürtme ve taciz işlerini ağırlıklı olarak Dil Yarası’na borçlu. Tahm Kench, rakip şampiyonlara doğrudan hasar isabet ettirmek için fırsat kollar, üstüne bir de sersemletmeyi başarırsa tank çatışmalarının pek çoğunda avantajlı duruma geçer. Talihsiz kurbanı üstünde yeterli miktarda Tadımlık yükü biriktirdiği zaman sersemletmenin de ötesine geçerek asıl hünerlerini gösterebilir. Çok yönlü bir yetenek olan Ham Yap, oyunun başlarından itibaren Nehrin Kralı’na bir sürü seçenek sunar. Kuleye doğru ittiren koridor rakibini mideye indirdikten sonra doğru zamanlamayla, rakip minyon dalgasının son üyesi de öldüğünde hedefi kendi kulesinin arkasına tükürüp erimesini izleyebilir. Daha da güzeli, Tahm Kench ormancısı baskına gelirken rakibi Ham Yap ile yutabilir. Nehrin Kralı’nın midesinde görüş imkânı büyük oranda kısıtlı olan gariban, yaklaşmakta olan baskını vakitlice göremeyecektir. Tahm Kench ağzını açıp onu geri çıkardığında ise artık ölmekten başka yapabileceği bir şey kalmayacaktır.


Çatışmalar
Tahm Kench daha altıncı seviyeden itibaren istediği gibi gezmeye başlayabilir; Lezzet Yolculuğu yeteneği, etrafından bihaber rakiplerin arkasına sızmada kullanışlıdır. Geniş mide hacmi sayesinde Nehrin Kralı ultisiyle çıktığı yolculuklarda yanına birisini de alabilir. Mesela, ormancısı yakındaysa onu midesine aldıktan sonra orta koridora ulti ile giderek çabucak 3’e 2’lik bir senaryo kurabilir. Hedef Sıçra ile kulesine kaçsa bile, Kayış Gibi yeteneğini kullanan Tahm Kench kule hasarını üstüne alıp takım arkadaşlarının skoru almasını kolaylaştırabilir.
Nehrin Kralı bu taktikleri tarafsız görevlerle uğraşırken de kullanabilir. Tahm Kench ormancısıyla beraber ultileyerek Baron’un ya da Ejderha’nın yanına hızlıca gidip rakip takımı oyalayabilir veya güçlendirmeyi çalmaya kalkışabilir. Bu durumda Nehrin Kralı’nın görevi rakipleri Dil Yarası ile rahatsız edip canı belli bir seviyenin altına düşenler için Ham Yap’ı hazırda bekletmektir. Kayış Gibi yeteneği de böyle durumlarda kullanışlı olabilir, Tahm Kench üzerine fazla dikkat çekerse gelen hasarı bu yeteneğiyle kontrol edebilir. Zamanı gelince tek yapması gereken rakibin ormancısını Ham Yap ile yutup görevden uzaklaştırmaktır. Hedefi teknik olarak midesinin içindeyken Çarp kullanabilir belki, ama ormancıların görmediği şeyleri çarpması biraz zor olacaktır.


Takım Savaşları
İki takım karşı karşıya geldiğinde Tahm Kench gerçek bir şampiyon duayeni olup çıkar; bu noktada oynadığı gurme rolü önemlidir ve aklında şu soru öne çıkar: hangisini yemeli? Savaşın başladığı anlarda kimin canının ne kadar azaldığına çok dikkat etmesi gerekir, rakibin hasar veren şampiyonlarını yavaşlatmak için Dil Yarası kullanılabilir. Açılışı normal saldırılar ile yapıp birilerinin tadını aldıysa, onları yavaşlatmakla kalmayıp sersemletme etkisini de gerçekleştirebilir. Doğru konum alma burada çok önemlidir. Tahm Kench’in rakip takımın yakınında yerini alması, rakibin en tehlikeli şampiyonlarını engellemek veya taciz etmek için mükemmel bir fırsat olur. Kayış Gibi’nin kalkan koruması gelen hasarı soğurarak Tadımlık yükü biriktirmesi için Nehrin Kralı’na gereken zamanı yaratabilir. İştahı yerine geldikten sonra da afiyetle yemeğine gömülür. Hasar takasında öne geçecek gibi olan güçlü bir rakibi savaştan bir iki saniyeliğine bile olsa uzaklaştırmak, takım savaşının gidişatını değiştirmede etkili olabilir. Tahm Kench rakip takımın son kalıntılarını kusana kadar takım arkadaşları sofrayı toplayıp kaldırabilir böylece. Hoş bir manzara olduğu söylenemez, ancak bir hayli etkilidir.
Tahm Kench alternatif olarak cephe gerisinde kalarak takım arkadaşları için rakipleri meşgul edebilir ve beslenme alışkanlıklarını üssü korumada kullanabilir. Dil Yarası’nın yavaşlatma etkisi yaklaşan rakip şampiyonlara karşı cephe gerisini savunan takım arkadaşlarına vakit kazandırır. Ancak olur da bu tek başına işe yaramazsa, Tahm Kench’in işkembeden atabileceği son bir kozu vardır. Rakip takım tarafından enselenen nişancıların çoğu için bu sonun geldiğine işarettir. Takımda Tahm Kench varsa, o zaman işler değişebilir. Nehrin Kralı, Ham Yap ile takım arkadaşını yutarak hızlıca daha güvenli bir yere taşıyabilir. Aynı hızla takım savaşına geri döndüğünde, rakibin suikastçı ve savaşçıları da mesafe kapatma yeteneklerini harcadığından, Tahm Kench ve sofra arkadaşlarının uzaktan ortalığı tozu dumana katması kolaylaşır.



Birlikte Uyumlu Olduğu Şampiyonlar:





Swain - Taktik Üstadı
Swain ve Tahm Kench güçlerini birleştirecekse, takım savaşı başlatma işi birlikteliklerinde büyük bir öneme sahiptir. Taktik Üstadı rakip takımın ortasına gidebilirse tam bir kâbusa dönüşür. Ancak, karakteristik olarak bunu yapabilecek kabiliyetlerden yoksundur. İşte bu noktada işin mutfağından gelen Tahm Kench tamamlayıcı unsur olur. Nehrin Kralı, Swain ile rakip takımın tam arkasına doğru Lezzet Yolculuğu’na çıkar, Taktik Üstadı güzel bir sürprizle aniden belirir, tuşlara basar ve rakiplerin ölmesini izler.



Kog'Maw - Cehennemin Dişleri
“Kog’Maw’ı Korumalıyız” takım düzeninde Tahm Kench sofranın adeta demirbaşıdır. Rakip LoL’ün şirinlik muskası canavarcığını indirmek için saldırılarını yağdırmaya başladığında, Tahm Kench hiçlik kuçusunu Ham Yap ile yutarak güvenli bir yerde tükürebilir. Kog’Maw’ın kaçma konusundaki eksiklerini kapatmak için Tahm Kench ideal yöntemlere, daha doğrusu ideal mideye sahiptir.



Sejuani - Kışın Gazabı

Sejuani ile Tahm Kench oyunun son safhalarında kendilerini gerçek anlamıyla göstermeye başlar, özellikle de kuşatmalar sıklaşmaya başladığında. Takımı kule koruma işinde zorlanıyorsa, Tahm Kench, Sejuani’yi alıp Lezzet Yolculuğu’na çıkabilir. Rakip takımın arkasında beliren ikili vakit kaybetmeden kuşatmanın etrafını sarıp, Seju’nun Buzul Hapsi’ni kullanabileceği zahmetsiz bir takım savaşı başlatabilir.



Karşısında Zorlandığı Şampiyonlar:




Vayne - Gece Avcısı
Tahm Kench, Ham Yap ile pek çok nişancıyı çerez niyetine götürebiliyorken, Takla’sı yüzünden Vayne’i ağzına atması pek kolay olmayabilir. Daha da kötüsü, Vayne’in gümüş okları Nehrin Kralı gibi yüksek canlı şampiyonlar için tehlikelidir. Etrafta Vayne varken, Tahm Kench rakipler bir yana, takım arkadaşlarını bile yutup kaçmada sıkıntı yaşar. Gece Avcısı isterse Tahm Kench’i takım arkadaşlarından uzak tutabilir. Tahm Kench bir şekilde nişancısını Ham Yap ile götürse bile, Vayne pasifi sayesinde peşlerine düşüp bekleme süresi düşük olan yetenekleri ile kaldığı yerden devam edebilir.



Janna - Fırtınanın Hiddeti
Rakip takımın saflarında bir adet Janna varsa, o rakip takımın etrafını kanatlardan sarmak bir anda tüm cazibesini kaybediyor. Diyelim Tahm Kench rakip takımın arkasına Lezzet Yolculuğu yaptı; Janna anında Muson’la karşılık verip normalde sıkıntılı olmayacak 5’e 5’lik durumu bir anda trajik bir 2’ye 5’lik duruma çevirebilir. Tahm Kench’in takımından geriye kalanlar savaş başlatmayı denese bile Janna’nın bir sürü hız takviyesi, yavaşlatması ve savurması olduğundan, savaşı kendi takımının lehine çevirmesi kolaydır.



Gnar - Kayıp Halka
Tahm Kench üst koridorda belli bir seviyeye kadar hasarla başa çıkabilir, lakin işin içine Gnar girdiğinde dayağın hasını görme olasılığı artar. Gnar, mini halinde istemediği kadar menzile, hareket kabiliyetine ve bir de Nehrin Kralı’nı uzaklardan bumeranglarıyla sudan çıkmış balığa döndürecek can yüzdeli hasara sahiptir. Mega haline geçince, bu sefer hem tonlarca hasarı hem de Tahm Kench’in vereceği karşılıklara dayanacak canı olur.



Üye Profil Bilgileri
CrayzPatato isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 Haziran 2015   #2
Spanchi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 26 Haziran 2015
Mesajlar: 6
Konular: 1
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 9
Rep Derecesi : Spanchi is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Nehrin Kralı - Tahm Kench - Yeni Şampiyon

Alıntı olduğunu belirtseydin iyi olurdu!Yinede emeğine sağlık.



Üye Profil Bilgileri
" Yola çıktılarını yolda bulduklarında değişirsen,
Hem yolunu hem kendini kaybedersin ... "


- Spanchi
Spanchi isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 Şubat 2016   #3
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 22 Şubat 2016
Alter: 22
Mesajlar: 21
Konular: 3
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 23
Rep Derecesi : rapboy01 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Nehrin Kralı - Tahm Kench - Yeni Şampiyon

Teşekkürler



rapboy01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 22 Mart 2016   #4
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 21 Mart 2016
Alter: 27
Mesajlar: 32
Konular: 10
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 34
Rep Derecesi : aloneking is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Nehrin Kralı - Tahm Kench - Yeni Şampiyon

coh iyi gero cokta güzel iyi hero her yerde oynanıyo



aloneking isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Yeni. Şampiyon Tasarımı/Xloath/Ölümün Gölgesi NewEvolution League Of Legends 5 01 Nisan 2014 00:19
Yeni 3 şampiyon.. Team SoloMid Kutlamalar 7 28 Kasım 2013 17:46
Yeni Şampiyon Yasuo Türkçe Tanıtımı Aliaena League Of Legends Resmi Duyurular 3 24 Kasım 2013 11:39
Yeni Şampiyon Geldi!! Aliaena League Of Legends 1 22 Kasım 2013 14:11
İngiltere'nin kralı, piksellerin de kralı Revenge77 Oyun Haberleri 1 27 Ağustos 2013 19:32

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:51.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736