Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Tarayıcı Tabanlı Oyunlar > DarkOrBit > Darkorbit Botlar ve Buglar


bot için öneri

Darkorbit Botlar ve Buglar


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 25 Haziran 2013   #1
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 13 Ocak 2013
Alter: 27
Mesajlar: 8
Konular: 3
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 13
Rep Derecesi : emre1055 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart bot için öneri

arkadaşlar pek bilgim yok bu konuda ama aklıma şöyle bir şey takıldı bu işlerden anlayan arkadaşlar böyle bir şey olurmu diye bir baksın şimdi şöyle bir şey mesala kutu toplatıcaz programa mavi kutunun png,jpg v.b resim formatlarında resmini import etsek sonra program bunu tanıyıp seçilen internet sayfasındaki resimlerle felan karşılaştırsa ve yüklenen resime benzeyenlerin üzerine tıklasa bunun için program darkorbitten resimleri prtsc tuşu kullnarak resimler çekebilir kare kare böylelikle kutu toplmamış olur. npc kestirmek içinse benzer bir yöntem kullanılabilir programana önceden inject edilmiş npc resimleri kullanılarak bir açılır menü sunulur ve npc seçtirilir ardından zaten kullanıcı ne sıktıracaksa x1,x2 felan herneyse onu zaten darkorbit pencerisinden manuel olrak seçicek haritasınıda aynı şekilde manual ardından ekranda seçilen npc gördüğü zaman bot ctrl tuşuna basacak böylece npcde kestirmiş oluruz tek sıkıntı tabi benim düşüncemle radyasyonlu bölgeve botun mapda nasıl dolaşacağı bence buda şöyle olabalir koordinat okutturark zaten mapın ustunde koordinmatlar yazıyor belirli bir koordinat dışına çıkmazza radyasyonada girmez benim fikirlerim böyle dalga geçecek olan direk konudan çıkabilir düşüncelerim basit olabilir çünkü hiç bir bilgi yok bu konuda sadece fikir iyi çalışmalar.




Konu CrayzTurk tarafından (26 Haziran 2013 Saat 17:28 ) değiştirilmiştir.
emre1055 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 Haziran 2013   #2
insafsiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2012
Mesajlar: 213
Konular: 7
Rep Puanı: 212
Rep Gücü: 219
Rep Derecesi : insafsiz has a spectacular aura aboutinsafsiz has a spectacular aura aboutinsafsiz has a spectacular aura about
Aldığı Teşekkürler: 1
Ettiği Teşekkürler: 12
Standart Cevap: bot için öneri

openstealth bildim kadariyla senin yazdina yakin bir sistem uzerinde calisyor...



insafsiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 Haziran 2013   #3
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 13 Ocak 2013
Alter: 27
Mesajlar: 8
Konular: 3
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 13
Rep Derecesi : emre1055 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: bot için öneri

insafsiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
openstealth bildim kadariyla senin yazdina yakin bir sistem uzerinde calisyor...
yani zor mu bunu yapabilmek



emre1055 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 Haziran 2013   #4
insafsiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 12 Temmuz 2012
Mesajlar: 213
Konular: 7
Rep Puanı: 212
Rep Gücü: 219
Rep Derecesi : insafsiz has a spectacular aura aboutinsafsiz has a spectacular aura aboutinsafsiz has a spectacular aura about
Aldığı Teşekkürler: 1
Ettiği Teşekkürler: 12
Standart Cevap: bot için öneri

bir sey soyliyemem bilgim yok o konuda :/



insafsiz isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 Haziran 2013   #5
MarX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 18 Ağustos 2012
Alter: 27
Mesajlar: 1.030
Konular: 183
Rep Puanı: 1515
Rep Gücü: 1036
Rep Derecesi : MarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant future
Aldığı Teşekkürler: 5
Ettiği Teşekkürler: 4
Standart Cevap: bot için öneri

dediği gibi open bu şekilde çalışıyo bunları yapmak zor değil hatta bu forumda yapan bir kaç kişide olmuştu ama bir open kadar verim alamıyosun çok araştırırsan kodlarınıda bulabilirsin (hatta bu forumda biri paylaşmıştı)



Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

profil ziyaretçilere açık
MarX isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 25 Haziran 2013   #6
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 13 Ocak 2013
Alter: 27
Mesajlar: 8
Konular: 3
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 13
Rep Derecesi : emre1055 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: bot için öneri

MarX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
dediği gibi open bu şekilde çalışıyo bunları yapmak zor değil hatta bu forumda yapan bir kaç kişide olmuştu ama bir open kadar verim alamıyosun çok araştırırsan kodlarınıda bulabilirsin (hatta bu forumda biri paylaşmıştı)
konuyu buldum

Kod:
        #include<Misc.au3> #include <windowsconstants.au3> #include <ButtonConstants.au3> #include <GUIConstantsEx.au3> #include <StaticConstants.au3> HotKeySet("{TAB}", "Avvia") HotKeySet("{ESC}","ESCI") HotKeySet("{P}","Pausa") HotKeySet("{p}","Pausa") Global $Rett12_x1,$Rett12_y1,$Rett12_x2,$Rett12_y2 global $Rett11_x1,$Rett11_y1,$Rett11_x2,$Rett11_y2 Global $Rett10_x1,$Rett10_y1,$Rett10_x2,$Rett10_y2 Global $Rett9_x1,$Rett9_y1,$Rett9_x2,$Rett9_y2 Global $Rett8_x1,$Rett8_y1,$Rett8_x2,$Rett8_y2 Global $Rett7_x1,$Rett7_y1,$Rett7_x2,$Rett7_y2 Global $Rett6_x1,$Rett6_y1,$Rett6_x2,$Rett6_y2 Global $Rett5_x1,$Rett5_y1,$Rett5_x2,$Rett5_y2 Global $Rett4_x1,$Rett4_y1,$Rett4_x2,$Rett4_y2 Global $Rett3_x1,$Rett3_y1,$Rett3_x2,$Rett3_y2 Global $Rett2_x1,$Rett2_y1,$Rett2_x2,$Rett2_y2 Global $Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2 Global $pallacolor=0xECFBF7 ;0x4F6D80; $Rett1_x1 = 0 $Rett1_y1 = 0 $Rett1_x2 = 0 $Rett1_y2 = 0 $Mini_x1=0 $Mini_y1=0 $Mini_y2=0 $Mini_x2=0 Func Avvia()          $a=$Rett1_x2-$Rett1_x1 ; larghezza rettangolo grande $b=$Rett1_y2-$Rett1_y1; altezza rettangolo grande ;Rettangolo 2 ; coord alto sin $Rett2_x1=$Rett1_x1+$a/24 $Rett2_y1=$Rett1_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett2_x2=$Rett2_x1+$a*11/12 $Rett2_y2=$Rett2_y1+$b*11/12 ;Rettangolo 3 ; coord alto sin $Rett3_x1=$Rett2_x1+$a/24 $Rett3_y1=$Rett2_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett3_x2=$Rett3_x1+$a*5/6 $Rett3_y2=$Rett3_y1+$b*5/6 ;Rettangolo 4 ; coord alto sin $Rett4_x1=$Rett3_x1+$a/24 $Rett4_y1=$Rett3_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett4_x2=$Rett4_x1+$a*3/4 $Rett4_y2=$Rett4_y1+$b*3/4 ;Rettangolo 5 ; coord alto sin $Rett5_x1=$Rett4_x1+$a/24 $Rett5_y1=$Rett4_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett5_x2=$Rett5_x1+$a*2/3 $Rett5_y2=$Rett5_y1+$b*2/3 ;Rettangolo 6 ; coord alto sin $Rett6_x1=$Rett5_x1+$a/24 $Rett6_y1=$Rett5_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett6_x2=$Rett6_x1+$a*7/12 $Rett6_y2=$Rett6_y1+$b*7/12 ;Rettangolo 7 ; coord alto sin $Rett7_x1=$Rett6_x1+$a/24 $Rett7_y1=$Rett6_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett7_x2=$Rett7_x1+$a/2 $Rett7_y2=$Rett7_y1+$b/2 ;Rettangolo 8 ; coord alto sin $Rett8_x1=$Rett7_x1+$a/24 $Rett8_y1=$Rett7_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett8_x2=$Rett8_x1+$a*5/12 $Rett8_y2=$Rett8_y1+$b*5/12 ;Rettangolo 9 ; coord alto sin $Rett9_x1=$Rett8_x1+$a/24 $Rett9_y1=$Rett3_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett9_x2=$Rett9_x1+$a/3 $Rett9_y2=$Rett9_y1+$b/3 ;Rettangolo 10 ; coord alto sin $Rett10_x1=$Rett9_x1+$a/24 $Rett10_y1=$Rett9_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett10_x2=$Rett10_x1+$a/4 $Rett10_y2=$Rett10_y1+$b/4 ;Rettangolo 11 ; coord alto sin $Rett11_x1=$Rett10_x1+$a/24 $Rett11_y1=$Rett10_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett11_x2=$Rett11_x1+$a/6 $Rett11_y2=$Rett11_y1+$b/6 ;Rettangolo 12 ; coord alto sin $Rett12_x1=$Rett11_x1+$a/24 $Rett12_y1=$Rett11_y1+$b/24 ;coord basso dex $Rett12_x2=$Rett12_x1+$a/12 $Rett12_y2=$Rett3_y1+$b/12 global $c=1 while 1      Select      case $c=1                  Avvia1()      case $c=2                  Avvia2()      case $c=3                  Avvia3()      case $c=4              Avvia4()      case $c=5                  Avvia5()      case $c=6                  Avvia6()      case $c=7                  Avvia7()      case $c=8                  Avvia8()      case $c=9                  Avvia9()      case $c=10                  Avvia10()      case $c=11                  Avvia11()      case $c=12              Avvia12()      case $c=13                  Ricerca()      EndSelect     WEnd EndFunc Func Avvia1()     while 1 ;finché ne trova nell'area uno continua a cliccare     $Avvia1 = PixelSearch($Rett12_x1,$Rett12_y1,$Rett12_x2,$Rett12_y2,$pallacolor,1) ;0x4D6874         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia1[0],$Avvia1[1],1,0)             sleep(2000)             $c=1          Else; se non lo trova passa al successivo                         $c=2             exitloop          EndIf wend EndFunc Func Avvia2()         $Avvia2 = PixelSearch($Rett11_x1,$Rett11_y1,$Rett11_x2,$Rett11_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia2[0],$Avvia2[1],1,0)             sleep(2000)             $c=1          Else                         $c=3         EndIf EndFunc Func Avvia3()         $Avvia3 = PixelSearch($Rett10_x1,$Rett10_y1,$Rett10_x2,$Rett10_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia3[0],$Avvia3[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=4         EndIf EndFunc      Func Avvia4()         $Avvia4 = PixelSearch($Rett9_x1,$Rett9_y1,$Rett9_x2,$Rett9_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia4[0],$Avvia4[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=5         EndIf EndFunc Func Avvia5()         $Avvia5 = PixelSearch($Rett8_x1,$Rett8_y1,$Rett8_x2,$Rett8_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia5[0],$Avvia5[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=6         EndIf EndFunc Func Avvia6()         $Avvia6 = PixelSearch($Rett7_x1,$Rett7_y1,$Rett7_x2,$Rett7_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia6[0],$Avvia6[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=7         EndIf EndFunc Func Avvia7()         $Avvia7 = PixelSearch($Rett6_x1,$Rett6_y1,$Rett6_x2,$Rett6_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia7[0],$Avvia7[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=8         EndIf EndFunc Func Avvia8()         $Avvia8 = PixelSearch($Rett5_x1,$Rett5_y1,$Rett5_x2,$Rett5_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia8[0],$Avvia8[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=9         EndIf EndFunc Func Avvia9()         $Avvia9 = PixelSearch($Rett4_x1,$Rett4_y1,$Rett4_x2,$Rett4_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia9[0],$Avvia9[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=10         EndIf EndFunc Func Avvia10()         $Avvia10 = PixelSearch($Rett3_x1,$Rett3_y1,$Rett3_x2,$Rett3_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia10[0],$Avvia10[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=11         EndIf EndFunc Func Avvia11()         $Avvia11 = PixelSearch($Rett2_x1,$Rett2_y1,$Rett2_x2,$Rett2_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia11[0],$Avvia11[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=12         EndIf EndFunc Func Avvia12()         $Avvia12 = PixelSearch($Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia12[0],$Avvia12[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1          Else             $c=13         EndIf EndFunc Func Ricerca() ;Cerca nella minimappa Local $randomX, $RandomY $RandomX = Random($Mini_x1,$Mini_x2,1) ;COORDINATE KE PRENDIAMO CON LA SELEZIONE $RandomY = Random($Mini_y1,$Mini_y2,1) MouseClick("left",$RandomX,$RandomY,1,0) while 1      $Avvia12 = PixelSearch($Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2,$pallacolor,1)         If not @error Then             mouseCLick("left",$Avvia12[0],$Avvia12[1],1,0)             Sleep (2000)             $c=1             exitloop          EndIf WEnd      EndFunc Func Pausa() while 1 sleep(9999) wend EndFunc ;~ ------------------------------------------------------------------------------------------------ ;Ricerca Rettangolo ;~ ------------------------------------------------------------------------------------------------ Func Select_rectangle() Local $Selected=0 Local $Coordinate[4] $area = GUICreate("", 1, 1, 1, 1, $WS_POPUP, $WS_EX_TOPMOST) GUISetBkColor(0x33FF00, $area) WinSetTrans($area, "", 80) GUISetState() While $Selected = 0 If _IsPressed("1") Then $mp = MouseGetPos() WinMove($area, "", $mp[0], $mp[1], 1, 1) While _IsPressed('01') $pos = MouseGetPos() global $lefts = Order($mp[0], $pos[0]) global $tops = Order($mp[1], $pos[1]) WinMove($area, "", $lefts[0], $tops[0], $lefts[1], $tops[1]) ConsoleWrite($lefts[0] & ', ' & $tops[0] & ', ' & $lefts[1] & ', ' & $tops[1] & @CRLF) WEnd          $Coordinate[0]=$lefts[0] $Coordinate[1]=$tops[0] $Coordinate[2]=$lefts[0]+$lefts[1] $Coordinate[3]=$tops[0]+ $tops[1] $Selected=1 EndIf Wend Guidelete($area) return $coordinate EndFunc Func Order($a, $b) Dim $res[2] If $a < $b Then $res[0] = $a $res[1] = $b - $a Else $res[0] = $b $res[1] = $a - $b EndIf Return $res EndFunc Func ESCI()     Exit EndFunc ;~ ____________________________________________________________________________ ;PROGRAMMA PRINCIPALE - MAIN ;~ ____________________________________________________________________________ If FileExists(@ScriptDir &"\Data.ini") Then ; SE ESISTE --> PRENDIAMO I DATI SALVATI (I RETTANGOLI KE SALVIAMO)     $Rett1_x1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "x" ,0))     $Rett1_y1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "y" ,0))     $Rett1_x2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "x",0 ))     $Rett1_y2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "y" ,0))     $Mini_x1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "x",0 ))     $Mini_y1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "y" ,0))     $Mini_x2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "x" ,0))     $Mini_y2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "y" ,0)) Else ;Se non esiste #Region ### START Koda GUI section ### Form=c:\users\roberto\desktop\form1.kxf $Form1_1 = GUICreate("Form1", 473, 234, 307, 150) $Label1 = GUICtrlCreateLabel("Ciao, se è la prima volta che usi questo bot ti consigliamo di eseguire tutto il settaggio!", 32, 16, 410, 33, $SS_CENTER) $Button1 = GUICtrlCreateButton("Select area", 16, 64, 121, 41, $WS_GROUP) $Button2 = GUICtrlCreateButton("Select Fog", 16, 128, 121, 41, $WS_GROUP) $Label2 = GUICtrlCreateLabel("Seleziona l'area di gioco dove la nave può raccogliere palladium", 144, 64, 306, 17) $Label3 = GUICtrlCreateLabel("senza incontrare ostacoli (menù di vario genere", 144, 80, 226, 17) $Label4 = GUICtrlCreateLabel("Seleziona nella Minimappa dove si trova la nebbia!", 144, 136, 242, 17) $Button3 = GUICtrlCreateButton("Done", 168, 184, 137, 41, $WS_GROUP) GUISetState(@SW_SHOW) #EndRegion ### END Koda GUI section ### While 1     $nMsg = GUIGetMsg()     Switch $nMsg      Case $GUI_EVENT_CLOSE             Exit          Case $Button1 ;deve selezionare l'area di gioco          GUISetState(@SW_HIDE, $Form1_1)          Local $cord= Select_rectangle()          $Rett1_x1=$cord[0]          $Rett1_y1=$cord[1]          $Rett1_x2=$cord[2]          $Rett1_y2=$cord[3]          GUISetState(@SW_show, $Form1_1)      Case $Button2 ;deve selezionare la nebbia          GUISetState(@SW_HIDE, $Form1_1)          Local $cord2=Select_rectangle()          $Mini_x1=$cord2[0]          $Mini_y1=$cord2[1]          $Mini_x2=$cord2[2]          $Mini_y2=$cord2[3]          GUISetState(@SW_SHOW, $Form1_1)      Case $Button3; finito lo switch, carico i dati inseriti in memoria, li salvo e aspetto ke lui faccia partire          Guidelete($Form1_1)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "x" , $Rett1_x1)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "y" , $Rett1_y1)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "x" , $Rett1_x2)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "y" , $Rett1_y2)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "x" , $Mini_x1)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "y" , $Mini_y1)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "x" , $Mini_x2)          IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "y" , $Mini_y2)     EndSwitch WEnd EndIf While 1 ;ASPETTO IN ETERNO FINCHE' NON RICHIAMA QUALCHE FUNZIONE CON GLI HOTKEYS sleep(9999) WEnd


kodlar bunlar autoit programıylada hallettim exeye çevirdim çalışıtrıdm
program böyle

resim;
h tt p://j1306.hizliresim.com/1b/t/pky00.png

ama bir türlü çalışmadı bilginiz varsa açıklarmısınız




Konu emre1055 tarafından (25 Haziran 2013 Saat 19:03 ) değiştirilmiştir.
emre1055 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 Haziran 2013   #7
MarX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 18 Ağustos 2012
Alter: 27
Mesajlar: 1.030
Konular: 183
Rep Puanı: 1515
Rep Gücü: 1036
Rep Derecesi : MarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant future
Aldığı Teşekkürler: 5
Ettiği Teşekkürler: 4
Standart Cevap: bot için öneri

bu kodları paylaşan kişiyi bulup sorarsan o yardımcı olabilir



Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

profil ziyaretçilere açık
MarX isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 Haziran 2013   #8
bbbb20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 10 Haziran 2013
Bulunduğu yer: Denizli
Mesajlar: 108
Konular: 7
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 113
Rep Derecesi : bbbb20 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 8
Standart Cevap: bot için öneri

Herkes bot hevesine girdi bu aralar. Hayırlısı



Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


RUHUNU SIRTLAYIP CEHENNEME TAŞI !
bbbb20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 Haziran 2013   #9
MarX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 18 Ağustos 2012
Alter: 27
Mesajlar: 1.030
Konular: 183
Rep Puanı: 1515
Rep Gücü: 1036
Rep Derecesi : MarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant futureMarX has a brilliant future
Aldığı Teşekkürler: 5
Ettiği Teşekkürler: 4
Standart Cevap: bot için öneri

bbbb20 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Herkes bot hevesine girdi bu aralar. Hayırlısı
çıkarsınlarad bi kaçtane kullanak



Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

profil ziyaretçilere açık
MarX isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 26 Haziran 2013   #10
bbbb20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 10 Haziran 2013
Bulunduğu yer: Denizli
Mesajlar: 108
Konular: 7
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 113
Rep Derecesi : bbbb20 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 8
Standart Cevap: bot için öneri

MarX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
çıkarsınlarad bi kaçtane kullanak
Aynen forum üyelerine 1 yıl lisans



Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


RUHUNU SIRTLAYIP CEHENNEME TAŞI !
bbbb20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Videolar Bölumu için öneri RevalatioN Öneri ve Şikayetleriniz 3 29 Aralık 2013 21:35
Pbdo bot için öneri Gökhan Darkorbit Botlar ve Buglar 2 22 Mart 2013 16:22
Ağrıyla başa çıkmak için 5 öneri! mehmedcan Güncel Haberler 0 22 Ocak 2013 18:14
İbot için taktik ve öneri istiyorum waxpoeticg Darkorbit Sorular,Sorunlar ve Üye Paylaşımları 19 25 Kasım 2012 01:33
Banlanmamak için bir öneri 0ahmet Forum Çöplüğü 4 14 Eylül 2012 20:53

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:56.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736