Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Tarayıcı Tabanlı Oyunlar > DarkOrBit > Darkorbit Botlar ve Buglar


SuperBot kontrol edermisiniz?

Darkorbit Botlar ve Buglar


Konu Kapatılmıştır
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 24 Nisan 2013   #31
sefasaiddeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 15 Eylül 2012
Bulunduğu yer: orda burdaxD
Alter: 24
Mesajlar: 1.367
Konular: 236
Rep Puanı: 14945
Rep Gücü: 1373
Rep Derecesi : sefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 70
Ettiği Teşekkürler: 28
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

CarmeLo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yav sefa tek merak ettiğim şey 5 tl iyi hoş alır insan da 30-40 tl ve benim botum fixlenmez demesi ağrıma gitti o yüzden cevap yazıyorum
evet fixlenmez çünkü bigpoint işi gücü bırakıp da ekran botlarına çözüm bulacaktı dimi )
ayrıca o pc ile ilgili bişi yani sen botu açınca kapatmadan bişi yapamazsın yani ben bot demeye bile dilim varmıyor

star19991903 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sefa kardeş süper söledin işlah orçun nasıibini alır adam 40 tl alcak
valla dostum alan olursa biraz bilgisiz derim o alana nedense cidden etrafta bir sürü ekran botu var ki bu yeni değil ben 2010 dan kalma ekran botu buldum dün diğer bilgisayarımda paylaşcam onu da yani ücretsiz sürüyle var hemde inanamıcan kadar var biraz araştırsa çok rahat kaynak kod bile bulabilir



Üye Profil Bilgileri
---------------------------------------
sefasaiddeniz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #32
oguz007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 07 Temmuz 2012
Bulunduğu yer: Antalya
Mesajlar: 0
Konular: 228
Rep Puanı: 20715
Rep Gücü: 6
Rep Derecesi : oguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond reputeoguz007 has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 126
Ettiği Teşekkürler: 37
oguz007 isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

Şahsi görüşüm: ekran botuna o kadar para vermem firebot kullanırım....

Görevim: beyler tartışmayalım...

Sıradaki diyeceğim: İyi Forumlar



Üye Profil Bilgileri
Emeksiz Zengin olanın,
Kitapsız Bilgin olanın,
Sermayesi Din olanın,
Rehberi Şeytan olmuştur.

Yunus Emre
oguz007 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #33
sefasaiddeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 15 Eylül 2012
Bulunduğu yer: orda burdaxD
Alter: 24
Mesajlar: 1.367
Konular: 236
Rep Puanı: 14945
Rep Gücü: 1373
Rep Derecesi : sefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond reputesefasaiddeniz has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 70
Ettiği Teşekkürler: 28
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

Kod:
        #include<Misc.au3>
#include <windowsconstants.au3>
#include <ButtonConstants.au3>
#include <GUIConstantsEx.au3>
#include <StaticConstants.au3>

HotKeySet("{TAB}", "Avvia")
HotKeySet("{ESC}","ESCI")
HotKeySet("{P}","Pausa")
HotKeySet("{p}","Pausa")

Global $Rett12_x1,$Rett12_y1,$Rett12_x2,$Rett12_y2
global $Rett11_x1,$Rett11_y1,$Rett11_x2,$Rett11_y2
Global $Rett10_x1,$Rett10_y1,$Rett10_x2,$Rett10_y2
Global $Rett9_x1,$Rett9_y1,$Rett9_x2,$Rett9_y2
Global $Rett8_x1,$Rett8_y1,$Rett8_x2,$Rett8_y2
Global $Rett7_x1,$Rett7_y1,$Rett7_x2,$Rett7_y2
Global $Rett6_x1,$Rett6_y1,$Rett6_x2,$Rett6_y2
Global $Rett5_x1,$Rett5_y1,$Rett5_x2,$Rett5_y2
Global $Rett4_x1,$Rett4_y1,$Rett4_x2,$Rett4_y2
Global $Rett3_x1,$Rett3_y1,$Rett3_x2,$Rett3_y2
Global $Rett2_x1,$Rett2_y1,$Rett2_x2,$Rett2_y2
Global $Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2
Global $pallacolor=0xECFBF7  ;0x4F6D80;
$Rett1_x1 = 0
$Rett1_y1 = 0
$Rett1_x2 = 0
$Rett1_y2 = 0
$Mini_x1=0
$Mini_y1=0
$Mini_y2=0
$Mini_x2=0

Func Avvia()
		
$a=$Rett1_x2-$Rett1_x1 ; larghezza rettangolo grande
$b=$Rett1_y2-$Rett1_y1; altezza rettangolo grande

;Rettangolo 2
   ; coord alto sin
$Rett2_x1=$Rett1_x1+$a/24
$Rett2_y1=$Rett1_y1+$b/24
   ;coord basso dex
$Rett2_x2=$Rett2_x1+$a*11/12
$Rett2_y2=$Rett2_y1+$b*11/12

;Rettangolo 3
  ; coord alto sin
$Rett3_x1=$Rett2_x1+$a/24
$Rett3_y1=$Rett2_y1+$b/24
   ;coord basso dex
$Rett3_x2=$Rett3_x1+$a*5/6
$Rett3_y2=$Rett3_y1+$b*5/6

;Rettangolo 4
  ; coord alto sin
$Rett4_x1=$Rett3_x1+$a/24  
$Rett4_y1=$Rett3_y1+$b/24
   ;coord basso dex
$Rett4_x2=$Rett4_x1+$a*3/4
$Rett4_y2=$Rett4_y1+$b*3/4

;Rettangolo 5
  ; coord alto sin
$Rett5_x1=$Rett4_x1+$a/24  
$Rett5_y1=$Rett4_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett5_x2=$Rett5_x1+$a*2/3
$Rett5_y2=$Rett5_y1+$b*2/3

;Rettangolo 6
  ; coord alto sin
$Rett6_x1=$Rett5_x1+$a/24    
$Rett6_y1=$Rett5_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett6_x2=$Rett6_x1+$a*7/12
$Rett6_y2=$Rett6_y1+$b*7/12

;Rettangolo 7
  ; coord alto sin
$Rett7_x1=$Rett6_x1+$a/24   
$Rett7_y1=$Rett6_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett7_x2=$Rett7_x1+$a/2  
$Rett7_y2=$Rett7_y1+$b/2  

;Rettangolo 8
  ; coord alto sin
$Rett8_x1=$Rett7_x1+$a/24  
$Rett8_y1=$Rett7_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett8_x2=$Rett8_x1+$a*5/12
$Rett8_y2=$Rett8_y1+$b*5/12 

;Rettangolo 9
  ; coord alto sin
$Rett9_x1=$Rett8_x1+$a/24   
$Rett9_y1=$Rett3_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett9_x2=$Rett9_x1+$a/3  
$Rett9_y2=$Rett9_y1+$b/3

;Rettangolo 10
  ; coord alto sin
$Rett10_x1=$Rett9_x1+$a/24   
$Rett10_y1=$Rett9_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett10_x2=$Rett10_x1+$a/4  
$Rett10_y2=$Rett10_y1+$b/4  

;Rettangolo 11
  ; coord alto sin
$Rett11_x1=$Rett10_x1+$a/24  
$Rett11_y1=$Rett10_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett11_x2=$Rett11_x1+$a/6  
$Rett11_y2=$Rett11_y1+$b/6  

;Rettangolo 12
  ; coord alto sin
$Rett12_x1=$Rett11_x1+$a/24   
$Rett12_y1=$Rett11_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett12_x2=$Rett12_x1+$a/12  
$Rett12_y2=$Rett3_y1+$b/12

   global $c=1
   while 1
	  Select 
	  case $c=1		 
		 Avvia1()
	  case $c=2		
		 Avvia2()
	  case $c=3		
		 Avvia3()
	  case $c=4	
		 Avvia4()
	  case $c=5		
		 Avvia5()
	  case $c=6		
		 Avvia6()
	  case $c=7		
		 Avvia7()
	  case $c=8		
		 Avvia8()
	  case $c=9		
		 Avvia9()
	  case $c=10		
		 Avvia10()
	  case $c=11		
		 Avvia11()
	  case $c=12	
		 Avvia12()
	  case $c=13		
		 Ricerca()
	  EndSelect
	WEnd
EndFunc


Func Avvia1()	
   while 1 ;finché ne trova nell'area uno continua a cliccare
	$Avvia1 = PixelSearch($Rett12_x1,$Rett12_y1,$Rett12_x2,$Rett12_y2,$pallacolor,1) ;0x4D6874
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia1[0],$Avvia1[1],1,0)
			sleep(2000)
			$c=1
		 Else; se non lo trova passa al successivo			
			$c=2
			exitloop
		 EndIf
   wend
EndFunc

Func Avvia2()	
	$Avvia2 = PixelSearch($Rett11_x1,$Rett11_y1,$Rett11_x2,$Rett11_y2,$pallacolor,1)
		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia2[0],$Avvia2[1],1,0)
			sleep(2000)
			$c=1
		 Else			
			$c=3
		EndIf
EndFunc

Func Avvia3()	
	$Avvia3 = PixelSearch($Rett10_x1,$Rett10_y1,$Rett10_x2,$Rett10_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia3[0],$Avvia3[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=4
		EndIf
EndFunc
	
Func Avvia4()	
	$Avvia4 = PixelSearch($Rett9_x1,$Rett9_y1,$Rett9_x2,$Rett9_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia4[0],$Avvia4[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=5
		EndIf
EndFunc

Func Avvia5()	
	$Avvia5 = PixelSearch($Rett8_x1,$Rett8_y1,$Rett8_x2,$Rett8_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia5[0],$Avvia5[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=6
		EndIf
EndFunc

Func Avvia6()	
	$Avvia6 = PixelSearch($Rett7_x1,$Rett7_y1,$Rett7_x2,$Rett7_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia6[0],$Avvia6[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=7
		EndIf
EndFunc

Func Avvia7()	
	$Avvia7 = PixelSearch($Rett6_x1,$Rett6_y1,$Rett6_x2,$Rett6_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia7[0],$Avvia7[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=8
		EndIf
EndFunc

Func Avvia8()	
	$Avvia8 = PixelSearch($Rett5_x1,$Rett5_y1,$Rett5_x2,$Rett5_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia8[0],$Avvia8[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=9
		EndIf
EndFunc

Func Avvia9()	
	$Avvia9 = PixelSearch($Rett4_x1,$Rett4_y1,$Rett4_x2,$Rett4_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia9[0],$Avvia9[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=10
		EndIf
EndFunc

Func Avvia10()	
	$Avvia10 = PixelSearch($Rett3_x1,$Rett3_y1,$Rett3_x2,$Rett3_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia10[0],$Avvia10[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=11
		EndIf
EndFunc

Func Avvia11()	
	$Avvia11 = PixelSearch($Rett2_x1,$Rett2_y1,$Rett2_x2,$Rett2_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia11[0],$Avvia11[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=12
		EndIf
EndFunc

Func Avvia12()	
	$Avvia12 = PixelSearch($Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia12[0],$Avvia12[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
		 Else
			$c=13
		EndIf
EndFunc

 
Func Ricerca() ;Cerca nella minimappa
   Local $randomX, $RandomY

   $RandomX = Random($Mini_x1,$Mini_x2,1) ;COORDINATE KE PRENDIAMO CON LA SELEZIONE
   $RandomY = Random($Mini_y1,$Mini_y2,1)
   MouseClick("left",$RandomX,$RandomY,1,0)
   while 1
	   $Avvia12 = PixelSearch($Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2,$pallacolor,1)
 		If not @error Then
			mouseCLick("left",$Avvia12[0],$Avvia12[1],1,0)
			Sleep (2000)
			$c=1
			exitloop
		 EndIf
   
   WEnd
	
EndFunc

Func Pausa()
while 1
   sleep(9999)
wend
EndFunc


;~ ------------------------------------------------------------------------------------------------
;Ricerca Rettangolo
;~ ------------------------------------------------------------------------------------------------
Func Select_rectangle()
Local $Selected=0
Local $Coordinate[4]  
$area = GUICreate("", 1, 1, 1, 1, $WS_POPUP, $WS_EX_TOPMOST)
GUISetBkColor(0x33FF00, $area)
WinSetTrans($area, "", 80)
GUISetState()
While $Selected = 0
    If _IsPressed("1") Then
        $mp = MouseGetPos()
        WinMove($area, "", $mp[0], $mp[1], 1, 1)
        
        While _IsPressed('01')
            $pos = MouseGetPos()
            global $lefts = Order($mp[0], $pos[0])
            global $tops = Order($mp[1], $pos[1])
            WinMove($area, "", $lefts[0], $tops[0], $lefts[1], $tops[1])
            ConsoleWrite($lefts[0] & ', ' & $tops[0] & ', ' & $lefts[1] & ', ' & $tops[1] & @CRLF)
        WEnd
		
        $Coordinate[0]=$lefts[0]
        $Coordinate[1]=$tops[0]
        $Coordinate[2]=$lefts[0]+$lefts[1]
        $Coordinate[3]=$tops[0]+ $tops[1]
        $Selected=1
     EndIf
  Wend  
Guidelete($area)
return $coordinate
EndFunc

Func Order($a, $b)
    Dim $res[2]
    If $a < $b Then
        $res[0] = $a
        $res[1] = $b - $a
    Else
        $res[0] = $b
        $res[1] = $a - $b
    EndIf
    Return $res
EndFunc 

Func ESCI()
	Exit
EndFunc
 
 
;~  ____________________________________________________________________________
 ;PROGRAMMA PRINCIPALE - MAIN
;~  ____________________________________________________________________________ 

If FileExists(@ScriptDir &"\Data.ini") Then  ; SE ESISTE --> PRENDIAMO I DATI SALVATI (I RETTANGOLI KE SALVIAMO)
	$Rett1_x1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "x" ,0))
	$Rett1_y1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "y" ,0))
	$Rett1_x2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "x",0 ))
	$Rett1_y2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "y" ,0))
	$Mini_x1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "x",0 ))
	$Mini_y1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "y" ,0))
	$Mini_x2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "x" ,0))
	$Mini_y2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "y" ,0))
Else  ;Se non esiste

#Region ### START Koda GUI section ### Form=c:\users\roberto\desktop\form1.kxf
$Form1_1 = GUICreate("Form1", 473, 234, 307, 150)
$Label1 = GUICtrlCreateLabel("Ciao, se è la prima volta che usi questo bot ti consigliamo di eseguire tutto il settaggio!", 32, 16, 410, 33, $SS_CENTER)
$Button1 = GUICtrlCreateButton("Select area", 16, 64, 121, 41, $WS_GROUP)
$Button2 = GUICtrlCreateButton("Select Fog", 16, 128, 121, 41, $WS_GROUP)
$Label2 = GUICtrlCreateLabel("Seleziona l'area di gioco dove la nave può raccogliere palladium", 144, 64, 306, 17)
$Label3 = GUICtrlCreateLabel("senza incontrare ostacoli (menù di vario genere", 144, 80, 226, 17)
$Label4 = GUICtrlCreateLabel("Seleziona nella Minimappa dove si trova la nebbia!", 144, 136, 242, 17)
$Button3 = GUICtrlCreateButton("Done", 168, 184, 137, 41, $WS_GROUP)
GUISetState(@SW_SHOW)
#EndRegion ### END Koda GUI section ###

While 1
	$nMsg = GUIGetMsg()
	Switch $nMsg
	  Case $GUI_EVENT_CLOSE
			Exit
		 Case $Button1 ;deve selezionare l'area di gioco
		 GUISetState(@SW_HIDE, $Form1_1)
		 Local $cord= Select_rectangle()
		 $Rett1_x1=$cord[0]
		 $Rett1_y1=$cord[1]
		 $Rett1_x2=$cord[2]
		 $Rett1_y2=$cord[3]
		 GUISetState(@SW_show, $Form1_1)
	  Case $Button2 ;deve selezionare la nebbia
		 GUISetState(@SW_HIDE, $Form1_1)
		 Local $cord2=Select_rectangle()
		 $Mini_x1=$cord2[0]
		 $Mini_y1=$cord2[1]
		 $Mini_x2=$cord2[2]
		 $Mini_y2=$cord2[3]
		 GUISetState(@SW_SHOW, $Form1_1)
	  Case $Button3; finito lo switch, carico i dati inseriti in memoria, li salvo e aspetto ke lui faccia partire
		 Guidelete($Form1_1)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "x" , $Rett1_x1)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "y" , $Rett1_y1)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "x" , $Rett1_x2)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "y" , $Rett1_y2)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "x" , $Mini_x1)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "y" , $Mini_y1)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "x" , $Mini_x2)
		 IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "y" , $Mini_y2)
	EndSwitch
WEnd
EndIf

While 1 ;ASPETTO IN ETERNO FINCHE' NON RICHIAMA QUALCHE FUNZIONE CON GLI HOTKEYS
   sleep(9999)
WEnd

dostum senin pala kodun (auto it programı içindir)



Üye Profil Bilgileri
---------------------------------------
sefasaiddeniz isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #34
star19991903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 23 Nisan 2013
Mesajlar: 26
Konular: 2
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 31
Rep Derecesi : star19991903 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 2
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

buda serkan yani orçun arkadaşa kapak olsun



star19991903 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #35
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 19 Nisan 2012
Alter: 42
Mesajlar: 101
Konular: 26
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 107
Rep Derecesi : efem11 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 2
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

bide 40 tl çekiyor hahahaha



efem11 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #36
star19991903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 23 Nisan 2013
Mesajlar: 26
Konular: 2
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 31
Rep Derecesi : star19991903 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 2
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

efem11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bide 40 tl çekiyor hahahaha
serkan bence hemen ruh ve pskiloji bölümüne git para beynini doldurmuş



star19991903 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #37
Banned
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 04 Nisan 2013
Bulunduğu yer: x-4
Alter: 27
Mesajlar: 204
Konular: 3
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 0
Rep Derecesi : oksidakif77 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 2
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

sefasaiddeni Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kod:
        #include<Misc.au3>
#include <windowsconstants.au3>
#include <ButtonConstants.au3>
#include <GUIConstantsEx.au3>
#include <StaticConstants.au3>

HotKeySet("{TAB}", "Avvia")
HotKeySet("{ESC}","ESCI")
HotKeySet("{P}","Pausa")
HotKeySet("{p}","Pausa")

Global $Rett12_x1,$Rett12_y1,$Rett12_x2,$Rett12_y2
global $Rett11_x1,$Rett11_y1,$Rett11_x2,$Rett11_y2
Global $Rett10_x1,$Rett10_y1,$Rett10_x2,$Rett10_y2
Global $Rett9_x1,$Rett9_y1,$Rett9_x2,$Rett9_y2
Global $Rett8_x1,$Rett8_y1,$Rett8_x2,$Rett8_y2
Global $Rett7_x1,$Rett7_y1,$Rett7_x2,$Rett7_y2
Global $Rett6_x1,$Rett6_y1,$Rett6_x2,$Rett6_y2
Global $Rett5_x1,$Rett5_y1,$Rett5_x2,$Rett5_y2
Global $Rett4_x1,$Rett4_y1,$Rett4_x2,$Rett4_y2
Global $Rett3_x1,$Rett3_y1,$Rett3_x2,$Rett3_y2
Global $Rett2_x1,$Rett2_y1,$Rett2_x2,$Rett2_y2
Global $Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2
Global $pallacolor=0xECFBF7  ;0x4F6D80;
$Rett1_x1 = 0
$Rett1_y1 = 0
$Rett1_x2 = 0
$Rett1_y2 = 0
$Mini_x1=0
$Mini_y1=0
$Mini_y2=0
$Mini_x2=0

Func Avvia()
        
$a=$Rett1_x2-$Rett1_x1 ; larghezza rettangolo grande
$b=$Rett1_y2-$Rett1_y1; altezza rettangolo grande

;Rettangolo 2
   ; coord alto sin
$Rett2_x1=$Rett1_x1+$a/24
$Rett2_y1=$Rett1_y1+$b/24
   ;coord basso dex
$Rett2_x2=$Rett2_x1+$a*11/12
$Rett2_y2=$Rett2_y1+$b*11/12

;Rettangolo 3
  ; coord alto sin
$Rett3_x1=$Rett2_x1+$a/24
$Rett3_y1=$Rett2_y1+$b/24
   ;coord basso dex
$Rett3_x2=$Rett3_x1+$a*5/6
$Rett3_y2=$Rett3_y1+$b*5/6

;Rettangolo 4
  ; coord alto sin
$Rett4_x1=$Rett3_x1+$a/24  
$Rett4_y1=$Rett3_y1+$b/24
   ;coord basso dex
$Rett4_x2=$Rett4_x1+$a*3/4
$Rett4_y2=$Rett4_y1+$b*3/4

;Rettangolo 5
  ; coord alto sin
$Rett5_x1=$Rett4_x1+$a/24  
$Rett5_y1=$Rett4_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett5_x2=$Rett5_x1+$a*2/3
$Rett5_y2=$Rett5_y1+$b*2/3

;Rettangolo 6
  ; coord alto sin
$Rett6_x1=$Rett5_x1+$a/24    
$Rett6_y1=$Rett5_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett6_x2=$Rett6_x1+$a*7/12
$Rett6_y2=$Rett6_y1+$b*7/12

;Rettangolo 7
  ; coord alto sin
$Rett7_x1=$Rett6_x1+$a/24   
$Rett7_y1=$Rett6_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett7_x2=$Rett7_x1+$a/2  
$Rett7_y2=$Rett7_y1+$b/2  

;Rettangolo 8
  ; coord alto sin
$Rett8_x1=$Rett7_x1+$a/24  
$Rett8_y1=$Rett7_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett8_x2=$Rett8_x1+$a*5/12
$Rett8_y2=$Rett8_y1+$b*5/12 

;Rettangolo 9
  ; coord alto sin
$Rett9_x1=$Rett8_x1+$a/24   
$Rett9_y1=$Rett3_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett9_x2=$Rett9_x1+$a/3  
$Rett9_y2=$Rett9_y1+$b/3

;Rettangolo 10
  ; coord alto sin
$Rett10_x1=$Rett9_x1+$a/24   
$Rett10_y1=$Rett9_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett10_x2=$Rett10_x1+$a/4  
$Rett10_y2=$Rett10_y1+$b/4  

;Rettangolo 11
  ; coord alto sin
$Rett11_x1=$Rett10_x1+$a/24  
$Rett11_y1=$Rett10_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett11_x2=$Rett11_x1+$a/6  
$Rett11_y2=$Rett11_y1+$b/6  

;Rettangolo 12
  ; coord alto sin
$Rett12_x1=$Rett11_x1+$a/24   
$Rett12_y1=$Rett11_y1+$b/24  
   ;coord basso dex
$Rett12_x2=$Rett12_x1+$a/12  
$Rett12_y2=$Rett3_y1+$b/12

   global $c=1
   while 1
      Select 
      case $c=1         
         Avvia1()
      case $c=2        
         Avvia2()
      case $c=3        
         Avvia3()
      case $c=4    
         Avvia4()
      case $c=5        
         Avvia5()
      case $c=6        
         Avvia6()
      case $c=7        
         Avvia7()
      case $c=8        
         Avvia8()
      case $c=9        
         Avvia9()
      case $c=10        
         Avvia10()
      case $c=11        
         Avvia11()
      case $c=12    
         Avvia12()
      case $c=13        
         Ricerca()
      EndSelect
    WEnd
EndFunc


Func Avvia1()    
   while 1 ;finché ne trova nell'area uno continua a cliccare
    $Avvia1 = PixelSearch($Rett12_x1,$Rett12_y1,$Rett12_x2,$Rett12_y2,$pallacolor,1) ;0x4D6874
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia1[0],$Avvia1[1],1,0)
            sleep(2000)
            $c=1
         Else; se non lo trova passa al successivo            
            $c=2
            exitloop
         EndIf
   wend
EndFunc

Func Avvia2()    
    $Avvia2 = PixelSearch($Rett11_x1,$Rett11_y1,$Rett11_x2,$Rett11_y2,$pallacolor,1)
        If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia2[0],$Avvia2[1],1,0)
            sleep(2000)
            $c=1
         Else            
            $c=3
        EndIf
EndFunc

Func Avvia3()    
    $Avvia3 = PixelSearch($Rett10_x1,$Rett10_y1,$Rett10_x2,$Rett10_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia3[0],$Avvia3[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=4
        EndIf
EndFunc
    
Func Avvia4()    
    $Avvia4 = PixelSearch($Rett9_x1,$Rett9_y1,$Rett9_x2,$Rett9_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia4[0],$Avvia4[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=5
        EndIf
EndFunc

Func Avvia5()    
    $Avvia5 = PixelSearch($Rett8_x1,$Rett8_y1,$Rett8_x2,$Rett8_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia5[0],$Avvia5[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=6
        EndIf
EndFunc

Func Avvia6()    
    $Avvia6 = PixelSearch($Rett7_x1,$Rett7_y1,$Rett7_x2,$Rett7_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia6[0],$Avvia6[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=7
        EndIf
EndFunc

Func Avvia7()    
    $Avvia7 = PixelSearch($Rett6_x1,$Rett6_y1,$Rett6_x2,$Rett6_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia7[0],$Avvia7[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=8
        EndIf
EndFunc

Func Avvia8()    
    $Avvia8 = PixelSearch($Rett5_x1,$Rett5_y1,$Rett5_x2,$Rett5_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia8[0],$Avvia8[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=9
        EndIf
EndFunc

Func Avvia9()    
    $Avvia9 = PixelSearch($Rett4_x1,$Rett4_y1,$Rett4_x2,$Rett4_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia9[0],$Avvia9[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=10
        EndIf
EndFunc

Func Avvia10()    
    $Avvia10 = PixelSearch($Rett3_x1,$Rett3_y1,$Rett3_x2,$Rett3_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia10[0],$Avvia10[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=11
        EndIf
EndFunc

Func Avvia11()    
    $Avvia11 = PixelSearch($Rett2_x1,$Rett2_y1,$Rett2_x2,$Rett2_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia11[0],$Avvia11[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=12
        EndIf
EndFunc

Func Avvia12()    
    $Avvia12 = PixelSearch($Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia12[0],$Avvia12[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
         Else
            $c=13
        EndIf
EndFunc

 
Func Ricerca() ;Cerca nella minimappa
   Local $randomX, $RandomY

   $RandomX = Random($Mini_x1,$Mini_x2,1) ;COORDINATE KE PRENDIAMO CON LA SELEZIONE
   $RandomY = Random($Mini_y1,$Mini_y2,1)
   MouseClick("left",$RandomX,$RandomY,1,0)
   while 1
       $Avvia12 = PixelSearch($Rett1_x1,$Rett1_y1,$Rett1_x2,$Rett1_y2,$pallacolor,1)
         If not @error Then
            mouseCLick("left",$Avvia12[0],$Avvia12[1],1,0)
            Sleep (2000)
            $c=1
            exitloop
         EndIf
   
   WEnd
    
EndFunc

Func Pausa()
while 1
   sleep(9999)
wend
EndFunc


;~ ------------------------------------------------------------------------------------------------
;Ricerca Rettangolo
;~ ------------------------------------------------------------------------------------------------
Func Select_rectangle()
Local $Selected=0
Local $Coordinate[4]  
$area = GUICreate("", 1, 1, 1, 1, $WS_POPUP, $WS_EX_TOPMOST)
GUISetBkColor(0x33FF00, $area)
WinSetTrans($area, "", 80)
GUISetState()
While $Selected = 0
    If _IsPressed("1") Then
        $mp = MouseGetPos()
        WinMove($area, "", $mp[0], $mp[1], 1, 1)
        
        While _IsPressed('01')
            $pos = MouseGetPos()
            global $lefts = Order($mp[0], $pos[0])
            global $tops = Order($mp[1], $pos[1])
            WinMove($area, "", $lefts[0], $tops[0], $lefts[1], $tops[1])
            ConsoleWrite($lefts[0] & ', ' & $tops[0] & ', ' & $lefts[1] & ', ' & $tops[1] & @CRLF)
        WEnd
        
        $Coordinate[0]=$lefts[0]
        $Coordinate[1]=$tops[0]
        $Coordinate[2]=$lefts[0]+$lefts[1]
        $Coordinate[3]=$tops[0]+ $tops[1]
        $Selected=1
     EndIf
  Wend  
Guidelete($area)
return $coordinate
EndFunc

Func Order($a, $b)
    Dim $res[2]
    If $a < $b Then
        $res[0] = $a
        $res[1] = $b - $a
    Else
        $res[0] = $b
        $res[1] = $a - $b
    EndIf
    Return $res
EndFunc 

Func ESCI()
    Exit
EndFunc
 
 
;~  ____________________________________________________________________________
 ;PROGRAMMA PRINCIPALE - MAIN
;~  ____________________________________________________________________________ 

If FileExists(@ScriptDir &"\Data.ini") Then  ; SE ESISTE --> PRENDIAMO I DATI SALVATI (I RETTANGOLI KE SALVIAMO)
    $Rett1_x1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "x" ,0))
    $Rett1_y1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "y" ,0))
    $Rett1_x2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "x",0 ))
    $Rett1_y2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "y" ,0))
    $Mini_x1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "x",0 ))
    $Mini_y1=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "y" ,0))
    $Mini_x2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "x" ,0))
    $Mini_y2=int(IniRead( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "y" ,0))
Else  ;Se non esiste

#Region ### START Koda GUI section ### Form=c:\users\roberto\desktop\form1.kxf
$Form1_1 = GUICreate("Form1", 473, 234, 307, 150)
$Label1 = GUICtrlCreateLabel("Ciao, se è la prima volta che usi questo bot ti consigliamo di eseguire tutto il settaggio!", 32, 16, 410, 33, $SS_CENTER)
$Button1 = GUICtrlCreateButton("Select area", 16, 64, 121, 41, $WS_GROUP)
$Button2 = GUICtrlCreateButton("Select Fog", 16, 128, 121, 41, $WS_GROUP)
$Label2 = GUICtrlCreateLabel("Seleziona l'area di gioco dove la nave può raccogliere palladium", 144, 64, 306, 17)
$Label3 = GUICtrlCreateLabel("senza incontrare ostacoli (menù di vario genere", 144, 80, 226, 17)
$Label4 = GUICtrlCreateLabel("Seleziona nella Minimappa dove si trova la nebbia!", 144, 136, 242, 17)
$Button3 = GUICtrlCreateButton("Done", 168, 184, 137, 41, $WS_GROUP)
GUISetState(@SW_SHOW)
#EndRegion ### END Koda GUI section ###

While 1
    $nMsg = GUIGetMsg()
    Switch $nMsg
      Case $GUI_EVENT_CLOSE
            Exit
         Case $Button1 ;deve selezionare l'area di gioco
         GUISetState(@SW_HIDE, $Form1_1)
         Local $cord= Select_rectangle()
         $Rett1_x1=$cord[0]
         $Rett1_y1=$cord[1]
         $Rett1_x2=$cord[2]
         $Rett1_y2=$cord[3]
         GUISetState(@SW_show, $Form1_1)
      Case $Button2 ;deve selezionare la nebbia
         GUISetState(@SW_HIDE, $Form1_1)
         Local $cord2=Select_rectangle()
         $Mini_x1=$cord2[0]
         $Mini_y1=$cord2[1]
         $Mini_x2=$cord2[2]
         $Mini_y2=$cord2[3]
         GUISetState(@SW_SHOW, $Form1_1)
      Case $Button3; finito lo switch, carico i dati inseriti in memoria, li salvo e aspetto ke lui faccia partire
         Guidelete($Form1_1)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "x" , $Rett1_x1)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Alto_sin" , "y" , $Rett1_y1)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "x" , $Rett1_x2)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Basso_dest" , "y" , $Rett1_y2)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "x" , $Mini_x1)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_sin" , "y" , $Mini_y1)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "x" , $Mini_x2)
         IniWrite( @ScriptDir &"\Data.ini" , "Mini_dest" , "y" , $Mini_y2)
    EndSwitch
WEnd
EndIf

While 1 ;ASPETTO IN ETERNO FINCHE' NON RICHIAMA QUALCHE FUNZIONE CON GLI HOTKEYS
   sleep(9999)
WEnd

dostum senin pala kodun (auto it programı içindir)
sanırım kendisi bu kodu değiştirip ben yaptım dedi. kod değiştiği içinde tam palla toplıcakken üstünden kaçıp toplamayı iptal ediyodu



oksidakif77 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #38
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 19 Nisan 2012
Alter: 42
Mesajlar: 101
Konular: 26
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 107
Rep Derecesi : efem11 is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 0
Ettiği Teşekkürler: 2
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

haklısın star



efem11 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #39
kaybeden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 31 Aralık 2012
Alter: 27
Mesajlar: 323
Konular: 4
Rep Puanı: 1280
Rep Gücü: 328
Rep Derecesi : kaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud ofkaybeden has much to be proud of
Aldığı Teşekkürler: 13
Ettiği Teşekkürler: 133
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

Gencler hepinizin şahsi goruş ve fikirlerinizdir ama diyeceğim şu ki birbirimize buyukluk taslamayıp artı kırıcı yorumlardan kacınalım...Bir oyun için değmez karşıdaki her ne kadar doğru veya yanlış olsa dahi emeğe saygı gosterip kırıcı olmadan munasip bir dil ve uslupla dile getirsek daha iyi olur.Şahsi goruş ve fikrim...Serkan seninde emeğine sağlık yanlız umarım daha da reklamları abartmazsın...İyi forumlar...



kaybeden isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alt 24 Nisan 2013   #40
feda16
CarmeLo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 21 Eylül 2012
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 1.291
Konular: 185
Rep Puanı: 8474
Rep Gücü: 1297
Rep Derecesi : CarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond reputeCarmeLo has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 59
Ettiği Teşekkürler: 39
Standart Cevap: SuperBot kontrol edermisiniz?

kaybeden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Gencler hepinizin şahsi goruş ve fikirlerinizdir ama diyeceğim şu ki birbirimize buyukluk taslamayıp artı kırıcı yorumlardan kacınalım...Bir oyun için değmez karşıdaki her ne kadar doğru veya yanlış olsa dahi emeğe saygı gosterip kırıcı olmadan munasip bir dil ve uslupla dile getirsek daha iyi olur.Şahsi goruş ve fikrim...Serkan seninde emeğine sağlık yanlız umarım daha da reklamları abartmazsın...İyi forumlar...
1. si büyüklük taslamıyoruz 2. si burada reklam yapılıyor ve botunu eleştriyoruz eğer bot yaptıysa yorumları merak ediyorsa kırıcı veya düzgün yorum yapmak bize kalmış.. ve 3. sü düzgün bir üslüb ile söyledik bu bot değil ki fixlensin herşeyi söyledik anlamadı bizde yorumlarımızı dile getirdik...



Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

CarmeLo isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Konu Kapatılmıştır

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
SuperBot Extra v1.1 Tanıtım eraykaratas Darkorbit Botlar ve Buglar 92 22 Temmuz 2013 18:21
SuperBot (Bot Hali) v 1.0 serkan11211 Darkorbit Botlar ve Buglar 179 26 Nisan 2013 16:44
SuperBot Anlatım//Rbinhoo// CrayzTurk Darkorbit Botlar ve Buglar 12 23 Nisan 2013 12:53
Sony, SuperBot Entertainment'tan ümidi kesiyor Revenge77 Oyun Haberleri 0 05 Şubat 2013 01:34
Kontrol Edeyrum kasttas Komik Yazılar & Fıkralar 0 19 Aralık 2012 21:33

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:02.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736