Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Tarayıcı Tabanlı Oyunlar > DarkOrBit > Dark Orbit Genel & Muhabbet


Röportaj

Dark Orbit Genel & Muhabbet


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 08 Şubat 2013   #1
Banned
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 14 Ekim 2012
Mesajlar: 2.660
Konular: 834
Rep Puanı: 47867
Rep Gücü: 0
Rep Derecesi : Aliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond reputeAliaena has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 172
Ettiği Teşekkürler: 107
Standart Röportaj

Merhaba uzay pilotları,

Yeni yılın başından beri, takım bazlı bir etkinlik olan „Sektör Kontrolü“ üzerinde çalışıyoruz. Bazı oyun mekanikleri size tanıdık gelebilir, ama özeti burada: Sektör Kontrolü bir etkinlik oyunu ve burada üç şirketin takımları aynı anda kendi haritalarında oynuyor. Hedef mümkün olduğunca çok kontrol noktasını gele geçirmek ve elde tutmak. Bu sırada diğer takımları biletleri yavaş yavaş tükenecek…
Bugün Sektör Kontrolü fikrini ortaya atan Marko ve Beni’yle bir röportaj yaptık.



Sektör Kontrolü fikri nasıl ortaya çıktı?

Beni
DarkOrbit için aksiyon dolu ve çok eğlenceli yeni bir etkinlik oyunu oluşturmak istedik.
Marko
Bu etkinlik oyunu herkes için. Sektör Kontrolü ispatlanmış bir oyun prensibine dayanıyor. Oyunculara uzun vadede motivasyon sağlamasını ve fraksiyonlar arasındaki mücadeleyi biraz daha artırmasını istedik.



Sektör Kontrolü nasıl işliyor?
Marko
Sektör Kontrolü basit bir fetih oyunu: Haritada kontrol noktalarına sahip farklı bölgeler var ve üç şirket bu bölgeleri fethetmek için mücadele ediyor. Burada bilet sistemi kullanılıyor.
Beni
Bütün şirketler aynı sayıda biletle başlıyor. Biletler tükeniyor ve tükenme hızı kendi şirketinin ve diğer şirketlerin ne kadar çok sektöre sahip olduğuna ve oyuncuların ne kadar sık öldüğüne bağlı. Yani şirketin ne kadar çok sektöre sahipse, zafer kazanma şansı o kadar yüksek.
Marko
Ve biletleri en son sıfıra düşen fraksiyon kazanıyor.

Oyuncuların kontrol noktalarını ele geçirmek için ne yapmaları gerekiyor?
Beni:
Kontrol noktalarının hepsinin bir yarıçapı var. Oyuncuların bir noktayı ele geçirmek için onun yarıçapına girmesi gerekiyor. Bölgede bulunan her oyuncu için noktaların ele geçirilme hızı artar.
Sektörleri ele geçirmek en az bir oyuncuyla mümkün. Ancak düşman şirket o anda sektördeyse, bunun için en az bir oyuncu daha gerekir.
Şirketin ne kadar çok oyuncusu sektördeyse, sektör o kadar hızlı ele geçirilir. Bu hız 8 oyuncuya kadar artar. Eğer sektörde rakip şirketin oyuncuları varsa, söz konusu hız kendi şirketinin ve rakip şirketin oyuncularının arasındaki sayı farkına bağlıdır. Örneğin, sektörde üç EIC ve dört VRU oyuncusu varsa, VRU sektörü tek bir oyuncusu olduğu durumdaki hızda ele geçirir.

Sektörü olmayan ve kaybeden takımların oyuna geri dönüp galip gelme şansı var mı?
Beni

Evet, etkinliğin adil oması için, diğer şirketlerden daha az sektöre sahip şirketler bonus alacak. Bonus kaybedilen biletlere oranla ayarlanacak. Örneğin, şirketin daha az sayıda sektörü kontrol ediyor ve daha hızlı bilet kaybediyorsa, takımına daha yüksek hasar bonusu verilecek ve böylece sen ve takımın oyuna geri dönüp gidişatı değiştirebileceksiniz.

Marko
Yani daha az sektör veya hiç sektörün olmaması daha fazla bonus demek. Daha fazla sektöre sahip olmanın dezavantajı yok. Sadece kendi adamlarını dağıtmak ve bu sektörleri tutmak daha zor olacak.

Başlangıç noktasında dirilme kampı (spawn killing) kurarsam ne olacak?
Beni
Oyuncuların dirildikten hemen sonra öldürülmesine yol açan dirilme kampını (spawn killing) önlemeye çalışıyoruz. Bunun için her şirketin pilotları kendi dirilme noktasında yeniden dirilecek ve rakipler bu noktaları ele geçiremeyecek. Ayrıca, bu nokta oyunculara tamir bonusu verecek, dolayısıyla oyuna daha hızlı geri dönebilecekler.
Esasen dirilme kampına odaklanan şirket, üçüncü bir şirket bütün sektörlerin kontrolünü ele geçirince, kaybedecek. Bu konudaki gelişmeleri yakından takip edeceğiz.

Marko
Oyuncular ne yapmak istediklerine kendileri karar verebilirler. Ama Sektör Kontrolü sadece öldürmekten ibaret değil. Esasen daha çok sektörlerin kontrolü ve fethedilmesiyle ilgili. Takım çalışması çok önemli bir rol oynuyor.

Darkorbit Forumundan Alıntıdır .



Aliaena isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Sneijder'in eşinden ilk röportaj ATAK T-129 Güncel Haberler 0 21 Ocak 2013 21:40
Filip Holosko Özel röportaj caylak117 Beşiktaş 0 08 Kasım 2012 12:31

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:16.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736