Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Online Oyunlar > Counter-Strike > Counter-Strike Hile ve CFG


Cfg Nasıl yapılır Kodlar İçerde.

Counter-Strike Hile ve CFG


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 12 Eylül 2012   #1
WhastLe™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 27 Haziran 2012
Bulunduğu yer: Neptün
Mesajlar: 624
Konular: 74
Rep Puanı: 1203
Rep Gücü: 630
Rep Derecesi : WhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud ofWhastLe™ has much to be proud of
Aldığı Teşekkürler: 4
Ettiği Teşekkürler: 0
Thumbs up Cfg Nasıl yapılır Kodlar İçerde.




Daha sonra ise konunun en altındaki vereceğim kodlardan istediklerimizi cfg dosyası içine yapıştırıyoruz..!


Şimdi geldik .txt dosyamızı CFG yapmaya Sol üst köşedeki Dosya - Farklı kaydet tuşlarına sırasıyla basın.Daha sonra açılan pencerede kaydedilme tipini tüm dosyalar yapın ve adına cfgisminiz.cfg yazın cfgisminiz yerine kendi cfg isminizi yazabilirsiniz ama sondaki .cfgyi SAKIN unutmayın..!



Ve İşte CFG kodları Bu kodları Not Defterine yazıcaksınız Kodların birbiriyle uyumlu olmasına dikkat edin..!


Developer : CS Sunucuya bağlı iken tüm bağlantı bilgilerini gösterir.

scr_conspeed: Konsolun açılış hızını değiştirir.En yüksek "mantıklı değer"9999"dur.Ne kadar yüksek değer yazarsanız konsolunuz o kadar hızlıaçılır.
0 = Yavaş | 9999 = Hızlı [tavsiye = 9999]

jpeg_quality : SS kalitesi

mat_monitorgamma : Oyun içi gamma değiştirme
cl_downloadfilter "nosounds" : Ses downloadlarını kapama

cl_radartype : Radar görünümünün saydamlığıdır
1 = Saydam | 0 = Yarı saydam [tavsiye = 0] [defauld = 0]

cl_scalecrosshair : (cl_crosshairscale) Xhair boyutu

cl_crosshairalpha

cl_crosshairusealpha

cl_c4progressbar

cl_radaralpha

hud_centerid: Silahınızı bir oyuncuya doğrulttuğunuzda o oyuncunun nicki 1'deekranın ortasında - 0'da ekranın sol alt köşesinde görünmesini sağlar
1 = Nick ortada | 0 = Nick sol altta [tavsiye = 1] [defauld = 0]

hud_fastswitch : Herhangi bir slottaki silahı hızlı seçmek için kullanılır
1 = hızlı | 0 = Normal [tavsiye = 1] [defauld = 0]

con_enable

cl_forcepreload

snd_mixahead

sv_forcepreload

r_DispUseStaticMeshes



Mikrofon Bölümü

voice_loopback : Kendi sesinizi duyma

voice_avggain : Sesiniz çok fazla çıkıyor ve pek anlaşılmıyorsa yükseltin

voice_maxgain : Sesiniz biraz az çıkıyorsa yüksektin



Ses Bölümü

hisound : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar.

loadas8bit : Sesleri 8 bit algılamayı ve yüksek sesleri duymamanızı sağlar.



Görsellik Bölümü

net_graph : Bu komutla o anki fps'nizi görebilirsiniz.

0 = kapatır | 1-2-3 = Açar [tavsiye 3]

fps_max : Bu komutla maksimum fps sınırınızıyapmış olursunuz. Yani performansı kısıtlamamış olursunuz.
60 = Defauld | 101 = Maximum Fps [tavsiye = 101]

cl_himodels : Bu değişkeni 0 olarak atamanız yüksek kaliteli model renderingini engelleyerek FPS artışına katkıda bulunacaktır.ü
1 = Yüksek kalite | 0 = Düşük kalite [defauld = 1]

cl_showfps: FPS'nizi ekranın sol-üst köşesinde gösterir, net_graph aktif deil isebunu aktif etmeniz önerilir.Fpsnin sol üstte görünümü ;
1 = Açık | 0 = Kapalı [defauld = 0]

cl_phys_props_enable : Kullanıcı taraflı fiziksel objeleri gösterme

cl_phys_props_max : En fazla fiziksel obje miktarı

cl_show_splashes : Suda oluşan sıçramalar

cl_ragdoll_physics_enable : Ölü bedenleri gösterme

cl_show_bloodspray : Kan

cl_ejectbrass : Silahınızdan çıkan boş kovanlar

cl_show_splashes : Su sıçramaları

r_rainsimulate : Yağmur

mat_fastnobump : Hızlı bump-mapping

mat_fastspecular : Hızlı specular-mapping

mat_bumpmap : Bump-mapping
mat_specular : Specular-mapping

mat_dxlevel: Bu ayarla çok güçsüz bir PC'niz olmadıkça oynamayın. Gerçekten kalitedüşüyor. Diğer değerler, 80, 90, 95 (,60 ama bunu kullanmayın) Ayrıca9.0 destekleyen bi kartınız varsa 7.0 kullanmanız saçma.

mat_clipz : Gereksiz objeler

mat_mipmaptextures : Texture işlenmesi/mesafe

mat_hdr_enabled : HDR

mat_picmip : Texture kalitesi (0...4)

mat_reducefillrate : Shader doldurma hızını düşürme

mat_trilinear : Trilinear filtreleme

mat_wateroverlaysize : Su kalitesi

violence_agibs : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_hgibs : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_hblood : Kan & blood & vücud parçaları vs.
violence_ablood : Kan & blood & vücud parçaları vs.
4'ü için ;
1.0 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1]


muzzleflash_light : Silahtan çıkan ateşler

r_lod : Model detayı seviyesi (-5=en yüksek. +5=en düşük)
r_rootlod : Genel detay seviyesi (Verilebilinecek en yüksek değer = 7.1)
[defauld = 1] [tavsiye = 1]

r_avglight : Vertex shader üstünde ortalama ışıklandırma
[defauld = 2] [tavsiye = 2]

r_shadows : Gölgeler

r_worldlights : HDR ile ilgili olabilir

r_dynamic : Bu değişkenin 1 olması dynamic-lightning denilen uygulamayı devreye sokar ve FPS'yi düşürür. Dinamik ışıklandırma;
1 = Açık | 0 = KapaLı [tavsiye = 0]


r_cheapwaterend : Su textureleri

r_cheapwaterstart : Su işlemeleri

r_decal_cullsize : Uzaktaki işleme/texture kalitesini düşürme

r_decals : Kurşun izleri ;
300 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld 300]

r_drawflecks : Mermi çarpmalarını kapama

r_drawmodeldecals : Model üstündeki değişmeleri kapama
r_lightinterp : Işık interpolasyonu

r_occlusion : Görüntü kalitesini düşürürken FPS arttırır

r_propsmaxdist : Obje dönüşüm mesafesi ayarlama

r_waterforceexpensive : Yüksek kaliteli su

r_lightmap: Bu değişkeni 0 yapmak haritalardaki ışıklandırma ve gölgelendirmemodunu software moduna yakın bir tarza çevirerek FPS'yi arttırır.
1 = Normal kalite | 0 = Düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1]

mp_decals : Bu komutla mermi delikleri, logoların görünümü
300 = Açar | 0 = Kapatır [defauld 300] - [tavsiye 0]

gl_picmip: Genel texture,model,skin kalitesini düşürerek ekran kartınızüstündeki yükü hafifleten bu komutta,ne kadar "yüksek değerler"verirseniz kalite o kadar düşer,buna bağlı olarak "FPS yükselir".
0 = Defauld değerdir | 0.75 = Düşük kalite yüksek fps

gl_max_size :En yüksek texture boyutunu belirler.VooDoo 3 ve aşağı kalitede olan 3dfx kartları için en yüksek
değer256'dır(kimde kaldi o kartlar lem : ).Eğer bir Ge-Force'a sahipseniz budeğeri 512'ye çıkararak çok daha kaliteli görüntülere sahipolabilirsiniz.Bu değeri ne kadar 'düşürürseniz' FPS o kadar 'artar' amaaynı şekilde görsel kalite 'düşer'.
256 = Normal kalite normal fps | 128 = Düşük kalite yüksek fps | 64 = Çok duşuk kalite çok yüksek fps [tavsiye = 256]

gl_cull: Bu komut herhangi bir 3-D sahnesinde sadece 'görünen' nesnelerinrender edilmesini sağlar.Görünmeyen nesnelerin render edilmesinin pekde bir faydasının olmayacağını düşünerek bu
değerin 1 olarak kalması çok faydalı olur.
1 = normal kalite | 0 = düşük kalite [tavsiye = 1] [defauld = 1]

gl_playermip: Bu komutu gl_picmipin oyuncu modelleri için olanı olarak dadüşünebiliriz.Ne kadar yüksek değerler verirseniz FPS o kadar 'artar'ama kalite düşer.Bu komutu kullanırken ne kadar yüksek
değerler vermeniz tamamiyle sizin insiyatifinize kalmış.
[tavsiye 0.0] [defauld = 0.0]

gl_lightholes : Default olarak gelen 1 değeri "ışık deliklerini" görmemizi sağlar.Bunu 0 yapmanız FPS'yi arttırır.
1 = Görünür | 0 = Görünmez [tavsiye = 0] [defauld = 1]

gl_round_down: Bu komut texture boyutundanki round-down değerini belirler.Yüksekdeğerler vermeniz durumunda fps artacağı gibi texture kalitesidüşecektir
3 - 9 arası değer verebilirsiniz | [defauld = 3]

gl_texsort: Bu değerin 1 olması durumunda texturelar daha canlı ve parlakgörünecektir.0 yaptığınızda FPS artacağı gibi görsel kalitede düşmeyaşanabilir.

/gl_texturemode [Texture Modunun ismi]
1-)GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
2-)GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
3-)GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR
4-)GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
En kaliteliden kalitesize doğru sıralama:
4>3>2>1
En yüksek FPS verenden en az FPS verene doğru olan sıralama:
1>2>3>4
NOT:En yüksek FPS veren 1 ve 2. modları kullandığınızda uzaktaki nesneleri tam olarak seçemeyebilirsiniz.

gl_wateramp : Bu değişkenin 1 olması bazı haritalarda olan "sulardaki" dalgaların şiddetini(amp) arttırır.
1 = Dalgalı | 0 = Dalgasız [tavsiye = 0] [defauld = 0]

fog_enable : Sis

fog_enable_water_fog : Su sisi

Arkadaşlar Bu kod oyunu Birazcık yavaşlatır fakat siz bunu hissetmezsiniz oynarken bi engel cıkartmaz aksine tararken mermilerin gözle görünür derecede sekmediğini görüceksiniz çoğunuz bilir Almanyada yapılan maçlarda mermilerin sekmediğini..Onun Gibi mermi sekmicek diyebilirim.Maçlarda Geçer & Publicde Geçer & sXe GEÇER & Oyunyoneticisi Geçer ..

~> lig tab 0
~> sv_maxup tab 133

Ve Şu rate kodunu Yazarsanız Dahada iyi olur

~> sv_maxrate 101

NOT:ALINTIDIR




Üye Profil Bilgileri
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
~~F•E•N•E•R•B•A•H•Ç•E~~
WhastLe™ isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 13 Eylül 2012   #2
Selena Gomez
NoFeaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 26 Nisan 2012
Bulunduğu yer: İstanbul
Alter: 24
Mesajlar: 929
Konular: 74
Rep Puanı: 4717
Rep Gücü: 935
Rep Derecesi : NoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond reputeNoFeaR has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 3
Ettiği Teşekkürler: 4
Standart Cevap: Cfg Nasıl yapılır Kodlar İçerde.

eyv yarım saat ugrastım oldu sonunda repini verdim



Üye Profil Bilgileri
▂▃▄▅▆▇█▓▒░AlpayUğur░▒▓█▇▆▅▄▃▂


Dαякσявιт ιçιη тєк Ŧσяυм --» Ŧ๏гย๓zєг๏.ภєt

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
NoFeaR isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Eylül 2012   #3
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 01 Mart 2012
Alter: 27
Mesajlar: 474
Konular: 24
Rep Puanı: 2858
Rep Gücü: 480
Rep Derecesi : LANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond reputeLANAK has a reputation beyond repute
Aldığı Teşekkürler: 2
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Cevap: Cfg Nasıl yapılır Kodlar İçerde.

Dostum cfg yapma programıda var. google a yaz çıkıyor.



LANAK isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 15 Eylül 2012   #4
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 07 Eylül 2012
Alter: 37
Mesajlar: 100
Konular: 0
Rep Puanı: 37
Rep Gücü: 106
Rep Derecesi : Thavirat is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 1
Ettiği Teşekkürler: 1
Standart Cevap: Cfg Nasıl yapılır Kodlar İçerde.

Bu kadar bunlar için ugrasacagına teknik geliştirin oyunda.



Thavirat isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Full Havoc Nasıl Yapılır? eraykaratas Darkorbit Botlar ve Buglar 14 07 Şubat 2014 11:12
Valla 50 60 Anahtarda cıkanlar İçerde'' Edriyınn Dark Orbit Genel & Muhabbet 17 10 Eylül 2012 23:00
CFG Nasıl Yapılır? [ Detaylı - Anlatım , Resim ] - [ Programsız ] Cass Counter-Strike Hile ve CFG 25 17 Ağustos 2012 17:54
cs 1.6 Nasıl Bunny Yapılır RememberMe Counter-Strike Genel 3 17 Ağustos 2012 17:25

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:26.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736