Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Teknoloji > Bilim ve Teknoloji > Bilişim Haberleri


Turkcell Global Bilgi Müşteri Deneyiminde Dünya Birincisi

Bilişim Haberleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 17 Kasım 2014   #1
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 23 Aralık 2013
Mesajlar: 575
Konular: 554
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 579
Rep Derecesi : deltafx is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 1
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart Turkcell Global Bilgi Müşteri Deneyiminde Dünya Birincisi

Turkcell Global Bilgi, ABD’de yapılan dünya finallerinden birincilikle döndü


Turkcell Global Bilgi Müşteri Deneyiminde Dünya Birincisi

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2014 Top Ranking Performers” ödüllerinde Turkcell müşterilerine sunduğu müşteri hizmetleri ile “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde dünya birinciliği elde etti. Böylece Turkcell Global Bilgi geçtiğimiz beş sene boyunca aynı organizasyonun farklı kategorilerinden toplam 5 önemli birinciliğin sahibi oldu.

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği “2014 Top Ranking Performers” ödüllerinde Turkcell müşterilerine sunduğu müşteri hizmetleri ile “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde dünya birincisi oldu. 14 Kasım 2014 Cuma gecesi ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileri dünyanın en iyisi olmak için yarıştı.

En yüksek müşteri memnuniyeti Turkcell Global Bilgi’de

Turkcell Global Bilgi “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisindeki birinciliği, sunduğu çalışma koşulları ve gelişim olanaklarıyla çalışan memnuniyetini artırması, bu memnuniyetle birlikte müşteriye verilen hizmet kalitesini yükseltmesi ve sektörün en yüksek müşteri memnuniyetini yakalayan şirketi olması sebebiyle elde etti.

Bahadır Pekkan: “Dünya standartlarında bir çağrı merkezi olduğumuzu, uluslararası arenada aldığımız birinciliklerle kanıtlıyoruz.”

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Şirketimizi müşterilerimizin iş ortağı olarak konumlandırıyoruz. Bir çağrı merkezi olmanın ötesine geçerek müşteri hizmetleri stratejilerinin oluşturulmasından, teknolojik çözümlerle altyapısının sağlanmasına, müşteri deneyiminin yönetiminden, gelir artırmaya kadar uzanan, sektöre özel çözümlerimiz ile müşteri deneyiminde dünya standartlarında değer yaratıyoruz. Müşteri deneyiminde devrim niteliğindeki yeni teknolojileri yakından takip ediyor ve yeni nesil müşteri yönetiminde inovatif çözümler geliştiriyoruz. Bu anlayışla 34 milyondan fazla Turkcell’liye hizmet ediyor, ihtiyaçlarına özel çözümlere istedikleri kanaldan ulaşmalarını sağlıyoruz. Mükemmel müşteri deneyiminde sadece teknolojik alt yapının veya inovatif çözümlerin yeterli olmadığını biliyor, bu deneyimi yaşatmanın başlangıç noktasının da öncelikle çalışanlarımız olduğuna inanıyoruz. Kendilerini iyi hissedebilecekleri, kişisel gelişimlerine, kariyer hedeflerine katkı sağlayacakları koşullar sunarak çalışanlarımızda elde ettiğimiz memnuniyet hizmet kalitemizi üst noktalara taşımamızı ve yüksek müşteri memnuniyetini yakalamamızı sağladı. Bu da bize “En İyi Müşteri Deneyimi ve Uygulaması” kategorisinde sektörümüzün dünya çapındaki en önemli yarışma organizasyonu olan “ContactCenterWorld”un düzenlediği “2014 Top Ranking Performers”da dünya birinciliği getirdi. Bu organizasyondan farklı kategorilerde üst üste aldığımız ödüller hem şirketimiz hem de ülkemiz adına çok gurur verici. Bu başarının asıl mimarı olan tüm çalışma arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum. Önümüzdeki dönemde de aynı çalışma ve hizmet anlayışıyla müşterilerimize hizmet etmeye ve ülkemizin adını yurtdışında gururla temsil etmeye devam edeceğiz.” dedi.

34,6 milyonun ihtiyaçlarına ve isteklerine göre hizmet veriliyor

Turkcell Global Bilgi, gençler, emekliler, ev hanımları, esnaf, çiftçi, profesyoneller, engelliler, kamu çalışanları ve platinum olmak üzere toplam dokuz farklı segmentte 34,6 milyon Turkcell’liye ihtiyaçlarına uygun hizmet sunuyor.

Dünyada bir “ilk”: SMS çağrı merkezi

Gençlerin ağırlıklı olarak yazılı iletişimi tercih etmeleri nedeniyle Turkcell Global Bilgi, “SMS ile çağrı merkezi hizmeti” sunmaya başlayarak dünyada bir ilke imza attı. 2012 yılından bu yana Karabük’te bulunan çağrı merkezi üzerinden, “Gencaver” lakabıyla anılan ve genç profesyonellerden oluşan ekip, GNCTRKCLL’lilere sadece SMS’le hizmet veriyor. Geçtiğimiz sene SMS hizmetine ek olarak Webchat ve Twitter üzerinden hizmet modüllerinin devreye alındığı Gencaver, yılda 6 milyon SMS, 1 milyon da Webchat yanıtlanıyor.

Sadece 6,3 saniyede çağrı merkezine bağlanılıyor
İşi ve yaşam tarzı gereği yoğun iletişim ihtiyacı olan müşteriler için geliştirilen Turkcell Platinum, yeni nesil müşteri hizmetleri konusunda dünyaya rol model olan bir diğer ‘kişiselleştirilmiş’ hizmet örneği. Turkcell’liler için ‘ayrıcalıklar dünyası’nın kapısını aralayıp hayatlarına hız, konfor ve keyif katan çözümler sunan Platinum için, Turkcell Global Bilgi’de özel bir ekip çalışıyor. Platinum Hizmet Ekibi, müşterilerinin telefon, tablet veya Turkcell hattıyla ilgili tüm soru ve taleplerine, kapılarına kadar giderek yanıt veriyor. Ekip telefon, tablet, laptop, VINN arızası durumunda iletişimin kesilmemesi için geçici bir cihaz temin ediyor, cihazı teknik servise ulaştırıyor ve tamirden sonra yine müşteriye teslim ediyor. Turkcell Platinum’lular kendilerine özel Platinum Müşteri Hizmetleri sayesinde haftanın her günü, 7/24 hiçbir şekilde sıra beklemeden, doğrudan müşteri temsilcisine bağlanarak hizmet alıyor. Herhangi bir Platinum üyesi, çağrı merkezine bağlanmak isteğinde sadece 6,3 saniyede karşısında bir muhatap bulabiliyor.
1,6 milyon müşteriye hizmet sunan Turkcell Platinum Müşteri hizmetleri yılda 5,4 milyon çağrı karşılıyor, 84 bin Platinum’luya birebir ulaşarak çözüm sunuyor. Platinum mobil uygulaması ise 200 bin kişi tarafından kullanılıyor.
ContactCenterworld “Top Ranking Performers” hakkında

Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu olan “ContactCenterWorld”un, sektörün en iyilerini belirlemek üzere düzenlediği yarışmanın dünya finalleri “Top Ranking Performers” olarak adlandırılıyor.

Contactcenterworld her yıl, dünyanın en iyi çağrı merkezlerini belirlemek üzere iki aşamalı bir yarışma gerçekleştiriyor. Dünyayı AMERICA, APAC ve EMEA olmak üzere üç ayrı bölgeye ayıran Contactcenterworld.com, birinci aşama olan kıta finallerinde bölgelerin en iyi çağrı merkezlerini belirliyor. Kıta finallerinden başarıyla çıkan çağrı merkezleri de, dünya finallerinde 9 ayrı kategoride “dünyanın en iyisi” olmak üzere mücadele ediyor. Dünyanın en prestijli organizasyonlarından biri olarak görülen yarışmaya, her yıl binin üzerinde firma katılıyor.



deltafx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Turkcell Global Bilgi’den “Yaza veda şenliği” deltafx Bilişim Haberleri 0 08 Ekim 2014 17:00
Turkcell Global Bilgi’de yeni atama deltafx Bilişim Haberleri 0 17 Haziran 2014 15:40
Turkcell Global Bilgi’de yeni atama deltafx Bilişim Haberleri 0 31 Mart 2014 12:11
Turkcell Global Bilgi’de yeni atama deltafx Bilişim Haberleri 0 27 Ocak 2014 22:58
Turkcell Global Bilgi yatırımlarıyla 2013’e damgasını vurdu deltafx Bilişim Haberleri 0 26 Ocak 2014 20:47

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:19.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736