Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Teknoloji > Bilim ve Teknoloji > Bilişim Haberleri


“İnsan Kaynakları” yönetiminde yeni bir dönem başlatıyor

Bilişim Haberleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 06 Mayıs 2014   #1
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 23 Aralık 2013
Mesajlar: 575
Konular: 554
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 579
Rep Derecesi : deltafx is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 1
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart “İnsan Kaynakları” yönetiminde yeni bir dönem başlatıyor

Turkcell Global Bilgi
“İnsan Kaynakları” yönetiminde yeni bir dönem başlatıyor

Turkcell Global Bilgi, müşteri ilişkileri yönetimi alanındaki deneyimini ve çağrı merkezi altyapısını, insan kaynakları süreçlerine aktararak uygulamaya soktuğu “İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi”yle İnsan Kaynakları yönetimine yeni bir soluk getirdi. Yenilikçi çözümüyle firmaların İnsan Kaynakları süreçlerindeki verimliliğini ve çalışan memnuniyetini üst noktalara taşıyan Turkcell Global Bilgi, hizmet merkezi üzerinden hem Turkcell Grup şirketlerine hem de diğer kurumsal müşterilerine “Çalışan İlişkileri ve İK Operasyonları Yönetimi” ile “İşe Alım Operasyonları” konularında hizmet veriyor.

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, yenilikçi çözümlerine bir yenisini ekleyerek hizmete soktuğu İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi ile şirketlerin insan kaynakları süreçlerindeki verimlilik ve kalite metriklerini üst noktalara taşıyor, “İşe Alım Operasyonları” ve “Çalışan İlişkileri ve İK Operasyonları Yönetimi” konularında uzman kadrosuyla hizmet veriyor.
Turkcell Global Bilgi “İşe Alım Operasyonları” kapsamında müşterilerinin işe alım süreçlerindeki operasyonlarını optimize ederek onlar adına yürütüyor; firmalar için özel olarak oluşturulan başvuru hattı ile aday veri tabanı oluşturma, aday araştırması, telefon mülakatı, görüşme organizasyonu, geribildirim, süreç memnuniyet ölçümü ve işe giriş işlemleri gibi pek çok başlıkta hizmet veriyor. “Çalışan İlişkileri ve İK Operasyonları Yönetimi” kapsamında ise; İşe giriş, işten çıkış, transfer ve terfi, ücret ve yan hak yönetimi, çalışan bilgi güncellemeleri gibi insan kaynakları süreçlerini gerçekleştirirken, İnsan Kaynakları ekiplerine farklı kanallardan ulaşan soruları merkezileştirmek ve gelen talepleri ilk kontakta çözüme kavuşturmak amacıyla uygulamaya sokulan “İnsan Kaynakları Çağrı Merkezi” ve “Etik Hattı”nı işletiyor.

Gelen taleplerin %94’ünü çağrı merkezi çözüyor
“İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi” bünyesinde çalışanların bilgi ve işlem talepleri merkezi olarak karşılanıyor. Böylece diğer İnsan Kaynakları departmanları, stratejik süreç geliştirme işlerine daha fazla zaman ayırabiliyor. Çalışanlar ise konu ile ilgili kişinin kim olduğunu araştırmak yerine, tek kanaldan tüm sorularına yanıt bulabiliyor. Gelen taleplerin ortalama %94’ü çağrı merkezi tarafından çözüme kavuşturuluyor.


Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Ersin Aydın konuyla ilgili; “Yaklaşık 15 bin çalışanı olan bir şirketler topluluğu olarak “insan kaynakları” alanında derin bir tecrübemiz ve başarılı çalışmalarımız var. Turkcell Global Bilgi olarak 2011 yılında European Business Awards tarafından “Yılın İşvereni” seçildik. Bu tecrübemizi ve çalışmalarımızı diğer firmalara aktarmak ve müşterilerimizin İK süreçlerine verimlilik ve kalite konularında katma değer sağlamak şirket hedeflerimizden biriydi. Ortaya koyduğumuz bu hedef doğrultusunda içinde İnsan Kaynakları Çağrı Merkezini de barındıran “İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi”mizi devreye soktuk. İnsan Kaynakları profesyonelleri olarak amacımız stratejik iş ortağı olarak müşterilerimize katma değer sağlarken, operasyonlarını da etkin ve verimli bir şekilde yürütmek. Bu modelle müşterilerimiz İnsan Kaynakları operasyonlarını mükemmelleştirirken, stratejik iş ortağı olma sorumluluklarına da daha fazla odaklanabiliyor.
Hizmet Merkezimiz müşteri hizmetleri için kullandığımız çağrı merkezi altyapısı ile çalışıyor. Örneğin çağrı merkezimizi arayan çalışanın kim olduğunu sesli imza ile teyit ediyor, kişiye özel hizmet verebiliyoruz. Talep çözüm süreleri ve hizmet kalitesini de sürekli izliyor, çalışanların bu kanalla ilgili memnuniyet düzeyini ölçüyoruz. Kurduğumuz bu yapı sayesinde şirketlerin kişi başı insan kaynakları maliyetini düşürüyor, çalışan taleplerini anlık ve kaliteli olarak karşılayabiliyoruz. Yine bu merkezimiz üzerinden firmalara İşe Alım Operasyonları konusunda destek sağlıyoruz. Şirketler adına kurduğumuz aday başvuru hatları ile müşterilerimizin kendi aday veri tabanlarını çok daha etkin kullanmalarını ve güncel tutmalarını sağlıyor, işe alım metriklerini iyileştiriyoruz. Çözümümüz özellikle perakende sektöründe önemli katma değer yaratıyor, çok başarılı iyileştirmeler sağlıyoruz.” dedi.
Aylık ortalama 750 çağrı, toplam 100 bin dakika görüşme
Turkcell Global Bilgi’nin İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi’nde aylık ortalama 750 adet çağrı ve 1500 adet de sistem üzerinden iletilen çalışan talebi karşılanıyor. Merkez, hizmete girdiği günden bu yana çalışan talepleri kapsamında 100 bin dakika görüşme gerçekleştirdi. Üst seviye çalışan memnuniyeti yakalamayı başaran merkez, firmalara da izlenebilirlik, ölçülebilirlik, standardizyon, verimlilik ve kalite konularında büyük faydalar sağlıyor.
“İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi” kurmak isteyen firmalara destek
Turkcell Global Bilgi insan kaynakları operasyonlarıyla ilgili dış kaynak sağlayıcı olarak hizmet verdiği gibi, “İnsan Kaynakları Hizmeti Merkezi”ni kendi bünyesinde kurmak isteyen şirketlere de danışmanlık yapıyor. Firmaların ihtiyaçları ve dinamikleri doğrultusunda çözümlerini farklılaştıran Turkcell Global Bilgi, müşterilerinin İK ekipleriyle birlikte çalışarak İK süreçlerini yeniden yapılandırıyor, hizmet merkezi sistem ve süreçlerinin oluşmasını sağlıyor ve çağrı merkezi alt yapısı desteği veriyor.



deltafx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
cengizhan 2 de yeni dönem murat35 Forum Çöplüğü 3 03 Nisan 2014 11:42
cengizhan 2 de yeni dönem murat35 Cengiz Han 2 1 01 Nisan 2014 10:06
Ukrayna'da yeni dönem RevalatioN Güncel Haberler 0 23 Şubat 2014 12:42
Beşiktaş yönetiminde şok istifa CarmeLo Beşiktaş 0 23 Nisan 2013 11:14
Pasaportta yeni dönem AnoNyMouS13 Güncel Haberler 0 22 Nisan 2013 18:54

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:55.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736