Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Teknoloji > Bilim ve Teknoloji > Bilişim Haberleri


“Teknolojide Uzman Mağazacılık”la Turkcell’e 3 yılda 900 milyon ziyaret

Bilişim Haberleri


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 11 Şubat 2014   #1
Avatar Yok
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 23 Aralık 2013
Mesajlar: 575
Konular: 554
Rep Puanı: 10
Rep Gücü: 579
Rep Derecesi : deltafx is on a distinguished road
Aldığı Teşekkürler: 1
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart “Teknolojide Uzman Mağazacılık”la Turkcell’e 3 yılda 900 milyon ziyaret

“Teknolojide Uzman Mağazacılık”la

Turkcell’e 3 yılda 900 milyon ziyaret

Turkcell, “Teknoloji Uzmanı Mağazacılık”ta çıtayı her geçen gün bir üst seviyeye taşıyor. Turkcell’in müşteri odağıyla tasarladığı mağazacılık anlayışı sayesinde

müşteriler hızlı ve rahat hizmet alabilecekleri “Akıllı Destek”, mobil hizmet gibi çözümlerin yanı sıra, bilgiye erişimlerini sağlayacak müşteri eğitimleriyle
“eşsiz müşteri deneyimi” yaşıyor

Turkcell’in “Teknolojide Uzman Mağazacılık” anlayışında şu başlıklar öne çıkıyor:
• Akıllı Destek ile müşteriler tüm teknolojik çözüm ihtiyaçlarını yüksek uzmanlık desteğiyle karşılayabiliyor,
• Mobil hizmetle tüm işlemler, mağazanın herhangi bir noktasında yapılabiliyor,
• Yaşlı, hamile, engelli ve çocuklular önceliklendiriliyor,
• Yabancı dil seçeneğiyle de destek veren Özel Destek Hattı yaygınlaşacak ve işaret dili hizmeti sunuluyor,
• İsteyenler Turkcell’den teknoloji eğitimi alabiliyor,
• Müşteri memnuniyeti anlık olarak takip ediliyor.

Turkcell, müşteriyi odağına alarak tasarladığı ve sürekli geliştirdiği “Teknoloji Uzmanı Mağaza” konseptiyle ilgili detayları bu yıl 7. kez düzenlediği Elçiler

Zirvesi’nde paylaştı. Bayi çalışanlarının eğitimine yönelik en kapsamlı etkinliklerden biri olan Turkcell Elçiler Zirvesi’nde konuşan Turkcell Satıştan Sorumlu Genel


Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, Turkcell mağazalarının son 3 yılda toplam 900 milyon kez ziyaret edildiğini belirterek şunları söyledi:
“Turkcell’in teknolojideki üstün kalite standardını mağazacılığımızda da sürdürerek Türkiye’nin her noktasında aynı kalite standardıyla müşterilerimize ulaşmayı

amaçlıyoruz. Bunun için müşteri temaslarını ve mağazacılık uygulamalarını müşterinin gözünden, uzman danışmanlarla birlikte inceleyerek, müşterilerin mağazaya gelme

nedenlerini ve ihtiyaçlarını analiz ediyor ve uygun çözümler geliştiriyoruz. Gerek insan kaynağımıza yaptığımız yatırımlar, gerekse sistem ve süreçler konusundaki

çalışmalarımız sayesinde Turkcell mağazalarına giren her müşterimiz keyifli bir alışveriş deneyimi elde ediyor. “Akıllı Destek” ile tüm teknolojik destek ihtiyaçlarını

uzman hizmetle karşılıyor; özel destek hattından, yabancı dil seçeneklerinden ve işaret dili ile hizmetten yararlanabiliyor; dilerse yeni teknolojileri uygulamalı

olarak kullanmak için eğitim alabiliyor. Yaşlı, hamile, engelli ve çocuklu müşterilerimiz tüm Turkcell mağazalarında önceliklendiriliyor. Müşterilerimiz yakın zaman

içinde tablet ile sisteme bağlanan satış danışmanları sayesinde mağazanın herhangi bir noktasında işlemini yapabilecek. Müşterimizi odağa alarak gerçekleştirdiğimiz

tüm bu çalışmaların sonuçlarını da yakından takip ediyoruz. Tüm satış noktalarımızdan hizmet alan müşterilerimizin memnuniyetlerini, iki saat içerisinde ulaştırdığımız

anketle takip ederek anında raporlama yapabiliyor ve müşterinin memnuniyeti için gerekli her türlü çözümü sağlıyoruz. Özetle müşterilerimize mağazalarımızda da

teknolojiyle eşsiz bir deneyim yaşatmayı hedefliyoruz.”
Telefonla ilgili her türlü teknolojik destek ve bilgi

Turkcell’in mağazalarında bulunan ve Türkiye’de alanında bir ilk olan “Akıllı Destek” alanında müşterilerinin telefonlarıyla ilgili her türlü destek ve bilgi ihtiyacı

teknoloji uzmanları tarafından karşılanıyor. Müşteriler “Akıllı Destek”te rehber yedekleme, telefondan telefona resim, video, rehber aktarımı, yazılım güncelleme,

internet ayarı gibi işlemlerini yaptırabiliyor . Yeni cihaz alan tüm müşterilerin cihaz kurulumlarının ücretsiz olarak yapıldığı alanda sunulan hizmetlerden başka bir

tanesi de arızalı cihazların alınıp teknik servise gönderilmesi, takibi ve müşteriye teslimi.
Satış danışmanları artık mobil
Müşteriler Turkcell Mağazalarına girdiğinde artık abonelik ve abonelik sonrası tüm işlemlerini mağazanın herhangi bir noktasında gerçekleştirebilecek. Satış

danışmanları, CRM (Müşteri İlişkisi Yönetimi) sistemine bağlı tablet bilgisayarları ile müşterinin bulunduğu noktada işlemleri hızla ve kolayca gerçekleştirecek.

Böylelikle müşterilerin beklemesine gerek kalmadan tarife, kampanya sunma, ürün-servis tanımlama gibi tüm işlemleri mağazanın her yerinden yapılabilecek.
Önce yaşlılar, hamileler, engelliler ve çocuklular
Turkcell mağazalarında yaşlı, hamile, engelli ve çocukluların hayatı daha da kolay. Turkcell söz konusu müşterilerine daima öncelik tanıyarak onlara çok daha rahat ve

hızlı hizmet sunmayı vadediyor. Bu amaçla “Öncelik Tanıdığınız için Teşekkürler” etiketi mağaza içine yerleştirilerek diğer tüm müşterilere de bu fikrin benimsetilmesi

hedefleniyor.


Özel Destek Hattı ile dil seçenekleri çoğalıyor
Bir diğer yenilik de müşterilerin mağazada konumlanan telefondan doğrudan çağrı merkezine ulaşmasını sağlayan ücretsiz ve en kısa yol olan Özel Destek Hattı. Sistem

halen İstanbul, Ankara, Antalya, Erzurum, Trabzon, İzmir, Bursa, Muğla, Mersin, Gaziantep, Adana, Kütahya ve Sakarya’da toplam 50 mağazada mevcut. 2014 yılında bu

sayının 200’e çıkartılması hedefleniyor.
Bir diğer kolaylık da yabancı müşteriler için: Turkcell İletişim Merkezlerini ve Turkcell Mağazalarını tercih eden yabancı müşteriler Özel Destek Hattı ile yabancı dil

seçeneğinden faydalanabiliyor. Turkcell Çağrı Merkezi’nde bu hizmeti sunan özel bir ekip bulunuyor.
“Turkcell’in Parmakları Konuşuyor” projesi kapsamında 127 mağazada işitme dili ile birebir hizmet alabilen engelli müşteriler, çok yakında ekranlı Özel Destek

Hatlarından da bu dilde hizmet alabilecek.

İsteyene Turkcell’den teknoloji dersleri
Turkcell, müşterilerinin teknolojik bilgi ihtiyaçlarını mağazalarında düzenlediği eğitimlerle karşılıyor. Yeni teknolojileri uygulamalı olarak öğrenmek isteyen

müşteriler, belirli Turkcell mağazalarında eğitim alanlarında, eğitim sorumlularından farklı konularda ücretsiz eğitim alabiliyor.
Zaman zaman emekliler ve ev hanımları gibi çeşitli segmentlere kendi ihtiyaçlarına yönelik ürün ve çözümler hakkında eğitimler veriliyor. Aynı zamanda Turkcell’in

düzenlediği “Üretici Günleri” ile cihaz üreticilerinin yetkilileri Turkcell mağazalarında doğrudan bilgilendirme yapıyor. Mağazalarda sunulan bu eğitimler, Turkcell’in

kısa bir süre önce lanse ettiği ve ülkemizde bir ilk olma özelliği taşıyan Turkcell Dijital Akademi ile yediden yetmişe herkese zaman ve mekândan bağımsız olarak, her

an her yerden bilgiye erişim olanağı sunma hedefinin bir uzantısı.
Müşteri memnuniyeti cepten ölçülüyor
Tüm Turkcell İletişim Merkezi, Turkcell Mağazaları ve diğer tüm satış noktalarında işlem yapan ve hizmet alan müşterilerin cep telefonlarına, iki saat içinde 4 soruluk

bir anket gönderiliyor. Müşteri memnuniyeti konusunda düşük skor veren müşteriler anında aranarak sorun giderilmeye çalışılıyor. Ayda 55 bin kişinin yanıtladığı bu

anket sayesinde hem bayi-çalışan performansı anlık olarak takip ediliyor hem de genel iş süreçlerinin daha verimli düzenlenmesi için veri sağlanıyor. Yakın zaman

içerisinde iletişim danışmanlarına günlük olarak müşteri memnuniyeti skorlarıyla ilgili geri bildirimde bulunulması planlanıyor.

******kutu*****
Antalya’da Teknoloji Fuarı
Turkcell’in Antalya’da bayi çalışanlarına yönelik olarak gerçekleştirdiği ve bu yıl 7. kez düzenlenen Elçiler Zirvesi kapsamında 15 bin metrekareye yayılan bir

Teknoloji Fuarı oluşturuldu. İlk kez halkın ziyaretine açılan fuarı, 9 Şubat günü 4.100 Antalyalı teknoloji tutkunu ziyaret etti. Fuar alanında, Turkcell’in yanı sıra,

cihaz ve aksesuar üreticileri ile HTC, Huawei, Samsung, ZTE ve LG gibi pek çok firma uzman kadrosuyla 50 stantta ürünlerini tanıttı.
Antalyalılar Turkcell’in “Teknoloji Uzmanı Mağaza” konseptiyle sunduğu çözümleri, fuar alanında kurduğu Turkcell mağazasında birebir deneyimledi. Ayrıca, arzu eden

ziyaretçilere Turkcell’in ilk yerli cep telefonu Turkcell T40 ile ilgili özel eğitimler verildi. Fuar alanında çeşitli promosyonlardan faydalanan ve hediye

çekilişlerine katılan Antalyalılar; Turkcell’in gençler, ev hanımları, emekliler, çalışanlar gibi her bir müşterisine özel yaklaşımla oluşturduğu çözüm ve tekliflerini

ödüllü oyunlarla yakından tanıma fırsatı buldu.


Turkcell Satış Kanalları Bilgi Notu
• Takım Çalışan Sayısı:
o Tüm satış noktalarında toplam 33.255 kişilik takım
 Turkcell İletişim Merkezi ve Mağazalarda sektör standartlarının belirlenmesinde öncü, eğitimli, güler yüzlü, iletişim teknolojilerinde uzman 8.840 kişi

• Eğitim:
o Turkcell Elçilerine (Turkcell bayii çalışanları) 2009-2013 yılları arasında toplam 1.700.000 adam/saat eğitim (194 yıl) verildi.
o Turkcell Akademi çatısı altında; E-learning, m-learning, sanal sınıf, sınıf içi, iş başı yöntemleriyle hem teknolojik hem de kişisel gelişim üzerine eğitimler

veriliyor.
o Yılda bir Antalya’da motivasyon ve eğitim amaçlı “Turkcell Elçiler Zirvesi”nde 6.000 bayi çalışanı bir araya geliyor.

• Kanal Noktası Sayısı:
o Turkcell Satış Kanalı toplam 15.030 noktada

• Yüzölçümü:
o Türkiye’de Turkcell İletişim Merkezleri’nin kapladığı alan: 100.300 m2.

• Lokasyon:
1.185 Turkcell İletişim Merkezi’nin
o 982’si (%83) ana cadde ve cadde üstünde,
o 150’si (%13) de alışveriş merkezlerinde,
o 53’ ü (%4) diğer
o Perakende Ticaret Alanlarına (PTA) göre:
 Tüm Türkiye için il, ilçe ve sokak bazında ticari hareketliliğin, nüfus, lokasyon, ulaşım ve tüm çevresel faktörlerin hesaplandığı perakende nokta analizi
 1-5 arası derecelendirme
 1. derece ticaretin en yoğun olduğu alanlar
 Turkcell İletişim Merkezleri’nin %74’ü 1. ve 2. derece alanlarda, kolay ulaşılabilir

• Ziyaret:
o Turkcell İletişim Merkez’lerine ayda ortalama 25 milyon ziyaret (saatte 69 bin ziyaret)
o 3 yılda 900 milyon ziyaret

• İşlem adet:
o Sadece Turkcell İletişim Merkezleri’nde 2009-2013 yılında 500 milyon işlem




Turkcell Mağazaları

• Turkcell mağazalarının Türkiye‘de iletişim teknolojisi perakendeciliğin gelişiminde rolü çok önemli. Antalya ve Ankara mağazası ile bu deneyim İstanbul

dışındaki illere de taşınıyor.
• Bağdat Caddesi, Capitol Alışveriş Merkezi, Kanyon Alışveriş Merkezi, İstikal Caddesi Pera, Ankara Next Level ve MarkAntalya ile beraber 6 Turkcell Mağazası

var. Bu mağazalar birer laboratuvar. Turkcell, burada geliştirdiği perakende know-how ve deneyimini Turkcell İletişim Merkezleri’nin gelişiminde kullanıyor.

turkcell.com.tr

• Online kanallar arasında en önemli yere sahip. Ayda 10 milyondan fazla ziyaretçiye ulaşım
• Ziyaretçilerinin yüzde 35’ini mobil internet kullanıcıları oluşturuyor, mobilde de tamamen aynı deneyimin yaşanmasını sağlıyor.
• Yenilenen yüzüyle Türkiye’nin telekom sektörüne özel online alışveriş deneyimi sunan ilk site. Pek çok ürün ve servis için, 7 gün 24 saat açık, güvenli, kolay

ve hızlı alışveriş deneyimi sunuyor.
• Müşteriler “Hesabım” bölümünden hatlarıyla ilgili tüm işlemleri yapabiliyor (geçmiş faturaları ve güncel kullanımları hakkında detaylı bilgileri özet

grafiklerle kolayca inceleyebilme)
• “Ana İletişim Hattı” özelliği ile tüm hatlarını bir arada yönetebiliyor.
• Müşteriler yaşadıkları problemleri “Nasıl yaparım?" videolarını izleyerek kolayca çözüme kavuşturabiliyor. İsteyen müşteriler “Canlı Yardım” bölümünü

kullanarak web sayfasından ayrılmadan gerçek bir müşteri temsilcisiyle görüşebilir.
• Aylık ortalama 50 milyon işlem gerçekleştiriliyor.
• Güncel ve dolu içeriğiyle referans noktası olma özelliği taşıyor.
• Alışverişlerde Turkcell Cüzdan, kredi kartı ve Turkcell hat faturasına yansıtılarak ödeme yapılabiliyor.



deltafx isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Turkcell ve Turkcell Superonline enerjide 1 yılda 26,7 milyon TL tasarruf sağladı deltafx Bilişim Haberleri 0 09 Ocak 2014 12:08
Uzman emrekaynak Komik Yazılar & Fıkralar 0 03 Ocak 2014 14:08
Intel Haswell Ailesi ile Teknolojide Çığır Açacak RevolatioN Bilişim Haberleri 0 01 Temmuz 2013 21:55
Alper'e 5 yılda 8 milyon Euro RevalatioN Fenerbahçe 0 28 Mayıs 2013 18:04
Bakan Çelik: 6 yılda 5 milyon vatandaşa iş ATAK T-129 Güncel Haberler 0 12 Mayıs 2013 01:50

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:40.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736