Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu

   


Go Back   Forum Zero - Türkiyenin En İyi Online Oyun Forumu > Diğer Online Oyunlar > AirRivals

AirRivals AirRivals ile ilgili bilgiler bu bölümümüzdedir.


AirRivals Geniş Rehber

AirRivals


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 27 Kasım 2012   #1
werewolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye Profil Bilgileri
Üyelik tarihi: 26 Kasım 2012
Alter: 27
Mesajlar: 487
Konular: 394
Rep Puanı: 1696
Rep Gücü: 493
Rep Derecesi : werewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant futurewerewolf has a brilliant future
Aldığı Teşekkürler: 13
Ettiği Teşekkürler: 0
Standart AirRivals Geniş Rehber

irRivals, gökler ve uzayda değişik yerlerde seyir edeceğiniz, ücretsiz oynanan bir 3boyutlu MMOG(Multi oyuncu çevrimiçi oyun) Bilim-Kurgu uçuş simülasyonudur. Phillon gezegenin çeşitli manzaralarına dalın ve üzerindeki dünyayı ele geçirin. İlginç görevlerde kendiniz savaşın, ulusunuzu koruyun ve savaş formasyonunda beraber savaşacağınız yoldaşlar kazanın. Tugay kurarak veya seçimlerde ulusunuzun başkanı seçilerek gelişin.



AirRivals HAKKINDA KISA BİLGİ

Koreli geliştirici Yedang tarafından yapılan, AirRivals, ilginç görevleri, epik 3boyutlu gerçek zamanlı savaşlar ve RPG (Rol yapma Oyunu) karakter geliştirimi ile birleştirir. Bu yenilikçi MMOG(Multi oyuncu çevrimiçi oyun) Türkçe olarak Gameforge 4D tarafından yayınlanmaktadır. Ücretsiz AirRivals oynamak için hemen kaydolun!

ÖZELLİKLER


* Acemi dostu arabirim ve basit fare kontrollerini detaylı 3D grafikler ve tüm hareket kontrolu ile birleştirir.

* RPG(Rol yapma Oyunu) level konsepti ile Birinci bakıştan vuruş (FPS) konseptinin eşsiz bir karışımı olan AirRivals, zevkli bir oyun ve bir çok eğlence garanti ediyor.

* Kendi tarihleri ve farklı amaçları olan iki ulus, size başkan olmaya kadar giden kariyer olanakları sunuyor.

* Ana gemiler ve gelişmiş üsler için heyecanlı savaşlar; Sunucular arasında Arena dövüşleri ve diğer sunuculardaki oyuncular ile onur savaşları.

* Bir çok çeşit doğal alan - Vadiler, göller, dağlar ve çöller, uzay gemileri ve dış uzay ve daha bir çokları

* Değişik formasyon sistemleri ve kendi logonuzu kullanarak, grup içindeki oyunu daha eğlenceli hale getiren; tugay sistemi.

Birkaç ipucu
* Bir oyuncunun hangi tugaya mensup olduğunu, o anda hangi haritada bulunduğunu öğrenebilirsiniz.Bunun için sohbet ekranında şunu yazmanız yeterli: /whoareyou oyuncuismi
örneğin: /whoareyou ImmorTaLGoD
Alacağınız cevap eğer oyuncu online değil ise şu şekilde olacaktır:
'ImmorTaLGoD' oyun oynamıyor.
Eğer oyuncu online ise alacağınız cevap sistem mesajları arasında şu şekilde gözükecektir:'ImmorTaLGoD '(ÖrnekTugay), 'Bygeniou Şehri'


*---Oyunda birçok renkte yazılar yazabilirsiniz.
Bunun için \ koyduktan sonra (dikkat / değil \ yapacaksınız, bunu yapmak için 'Alt Gr' + 'Soru işareti' kombinasyonunu kullanabilirsiniz.) gerekli rengin kodunu girmeniz yeterli.
Renk kodları:
\y = Sarı
\r = Kırmızı
\b = Mavi
\a = Gri
\m = Mor~Pembe
\e = Turuncu
\c = Turkuaz
\g = Yeşil

---Oyunda sahip olduğunuz paranın (SPI) dışında bir de SP olarak geçen Savaş Puanı bulunmakta.
Savaş puanı sadece savaş organizasyonlarının sonucunda kazanılabilir
. Örneğin Stratejik Noktalar kazanıldığı ve siz de o noktaya yakın olduğunuz takdirde 300 Savaş puanı kazanacaksınız. Eğer kaybeden taraf olursanız bu puan 100'e düşecektir. Oyunda birçok Savaş Puanı veren organizasyon bulunmakta.
Yeterli puan olduğunda şehirdeki Puan Dükkanından Savaş Puanlarınızla alış-veriş yapabilirsiniz
(Oyun içi premium olarak tabir ettiğimiz üyeliğe sahipseniz gelecek olan Savaş Puanı 2'ye katlanır)

Oyundaki Para Biriminin adı 'SPI'dir

Oyunda devasa bir savaş organizasyonu bulunmakta
; Anagemi Savaşı:
Her ulusun Ulus Puanı 100bin, 200bin, 300bin, 400bin ve 500bin'e ulaştığında sunucu otamatik olarak savaş hazırlığı için 15 dakika süre tanır.
Bu sınırlara ulaşan ulus saldırı, diğer ulus savunma pozisyonundadır.
15 dakika sonunda sınır Ulus Puanına ulaşan Ulus diğer ulusun haritalarına saldırmaya başlar ve diğer ulusun ilk haritasına ulaşmaya çalışır (ANI'lerin ilk haritası Reynard Sahili, BCU'ların ilk haritası da Tylent Ormanı'dır). Bunun sebebi savunma yapan ulusun ilk haritasında Anagemi dediğimiz devasa boyutta bir gemi varolmasıdır:

Bununla birlikte savunma yapan ulusun tüm haritalarında birer tane Stratejik Nokta oluşmakta ve bunlar ilerde portal olarak kullanılabilmektedir.
Bu savaş sistemini öğrenmenin en iyi yolu yaşamaktır Fazla anlatacak birşey olmadığını düşünüyorum, zevkini kaçırmamak gerekir.
Başarılı bir saldırıda kazanan taraf olur ve hiçbir Stratejik Nokta + Anagemi kaçırmazsanız alacağınız toplam savaş puanı 2000 (premium hesap sahibiyseniz 4000'e çıkar)

---Tek tıklamayla Bygeniou Şehri'ne (Towna) geri dönebilirsiniz.
Bunun için ölmenize veya haritaları tek tek geriye gitmenize gerek yok.
Bunun için tek gereken şey Ekspress Şehre Dönüş Kapısı eşyasıdır:



Bu eşyaya Envanter listenizden çift tıklayarak şehre ışınlanabilirsiniz. Fakat daha kolay ve pratik bir yolu da var. Envanterdeki bu eşyayı tutup sürükleyerek aşağıda yeteneklerinizin dizili olduğu yetenek çubuğuna bırakın ve oradan klavye tuşlarıyla kullanın. Yalnız size tavsiye el altında bir yere bırakmamanızdır, 9 veya 0 bunun için idealdir başlangıçta. Yoksa her an kendinizi şehirde bulabilirsiniz.
Bu eşyayı Bygeniou Şehrindeki Yedek Parça Dükkanından tanesi 2000 SPI'ye elde edebilirsiniz.
Tüm Haritalar Kılavuzu





Temel Silah Kılavuzu


Tip: Genel bilgi amaçlı silahın türü
Gear Tipi: Hangi tür gemilerin bu silahı kullanabileceği
Gerekli olan Level: Silahı kullanabilmek için sahip olmamız gereken level
Saldırı Gücü:1. parantez içi; Silahın herbir mermisinin en düşük ve en yüksek verebildiği hasar 2. parantez içi
(Ateşleme sayısı X Bir ateşlemede atılan mermi sayısı)
Hasar / Saniye : Silahın bir ateşlemede attığı mermi sayısının, en düşük ve en yüksek beher mermi hasar değerlerin ayrı ayrı çarpılıp, silahın tekrar saldırı zamanına bölünmesi ie elde edilen saniye başına ortalama verebileceği hasar.
Olasılık: Silahın hedefi; karavana olmadan, isabet edebilme olasılığı
Menzil: Silahın roketinin kat edebileceği en uzun takip mesafesi bu mesafeyi kateden roket hiçbir yere çarpmamışsa patlayarak yok olur.
Tekrar Saldırı Zamanı: Silahın kaç saniye aralıklarla ard arda ateşlenebildiği.
Geçerli açı: Gelişmiş radarın hedefi kilitleyebilme açısı.
Hız: Merminin yol katetme hızı.
İndüksiyon Açısı: Roketlerin hedef takibi esnasında dönebileceği maksimum açı. Bu açı büyüdükçe takip özelliği artar, düşük olursa hedefin ani manevralarında roket hedefi takibi bırakır.
Patlama Yarıçapı: Roketin hedefe çarpmadan da sahip olduğu patlama yarıçapı içine giren hedefi algılamasıyla patlayarak hasar verebildiği mesafe yarıçapı.
Ağırlık: Silahın ağırlığı, Yakıt puanı ile elde edilen taşıma kapasitesinden kullanır.
Dükkan Ücreti: Şehirdeki dükkanlara satabileceğiniz fiyat.
İşlem: Satılabir,silinebilir,depolana bilir olup olmadığı bilgisi.


Şimdi Bu resimdeki silah üzerinden diğer birkaç bilgi vereyim:

Silah Adı: Silahın türüne ve leveline göre sabit isimnlerdir bu silahın adı Ok Uzanışı dır 67 lvl okların genel adıdır.
Silah öneki: Silaha şans kartları yolu ile artı değerler kazandıran ek bu silahta Dondurucu önektir.
Silah Soneki: Silaha şans kartları yolu ile artı değerler kazandıran ek bu silahta (Ayna) sonektir.
Efekt: Silaha kredi ile eşya dükkanından alınıp eklenebilen sadece görse,l artı özellik vermeyen efektlerdir bu silahta [Yıldırım] efekti basılmıştır.
Yükseltim: Silaha oyuncu tarafından tercihine bağlı kartlar yolu ile extra değer kazandırma işlemidir. Bu silaha 7 yükseltim yapılmıştır. oyuncunun yaptığı yükseltimler sarı renkli olarak görünür. Global serverlarda oynamış arkadaşlar buna chat ortamında "Enchant" tabirini kullanabilir ve mesela bu silaha kısaca 7 yükseltim anlamına gelen "e7" (enchant 7- yedi yükseltimli) tabirini kullanabilirler. Yükseltimlerin tümünde ilk 5 yükseltimde silahın yanma riski yoktur. 6. yükseltimden itibaren silahın yükseltim başarısızlığı olasılığı başlar ve yükseltim arttırıldıkça başarısızlık şansı artar.
Temiz Silah: Ön ve Son ek şans kartı basılmamış silaha verilen ad.
Super Gamble - P-S Kart : Oyunda eşya dükkanından satın alınabilen ön ve son ek kartları bu kartlar oyun da satılan şans kartlarından daha iyi artırımlar elde etmek için kullanılır.
Bonus: Yine global oyuncularının kullandığı silaha ön ve son ek şans kartlerı ile kazandırılmış artı değerler.

Standart Silah



Standart silahın gelişmiş silahtan farklı bir kaç özelliğini açıklamaya çalışayım

Menzil: Silahın mermilerinin hedefe isabet edebilme olasılığının başladığı mesafe.
Isınma Zamanı: Standart silahı sürekli atelşediğinizde silahın ısınarak soğuma evresine gireceği toplam süre. Isınmış silah soğuyana kadar ateşlenemez. [/COLOR]

Oyun İçi Screen Shotlar











Oyunun Video'su (Trailer)

Kod:
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]





Üye Profil Bilgileri
Evet Arkadaşlar Fiyatlar Gayet Uygundur ve 7/24 Cevap Alabileceğiniz Bir Botting Hizmet Firması.

Web Site : [Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
İletişim : darkbotting@hotmail.com
GSM : 0553 282 1226

Ödeme Şekilleri :
Paypal - Kredi Kartı
PTT - Banka Havalesi
Mobil Ödeme İsteyenler
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]



[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Güvenli Alış-Veriş
werewolf isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Tablet,element, stone hakkında geniş rehber. wordabula Silkroad Online Genel 1 12 Ağustos 2015 01:39
AirRivals - Oyun werewolf AirRivals 1 04 Şubat 2013 23:05
Airrivals Nedir YunFa AirRivals 5 04 Şubat 2013 23:04
AirRivals Beceriler werewolf AirRivals 0 27 Kasım 2012 14:40
İbot Geniş Anlatımlı Rehber(Resimli) karakas1997 Silkroad Bot & Hileleri 2 12 Ekim 2012 00:59

Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:01.

Sistem Bilgileri Bilinmesi Gerekenler
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd. Runs best on HiVelocity Hosting.
Lütfen Sorunlarınızı Buradan Bize Bildiriniz.

Sitedeki Tüm Paylaşımların Sorumlulukları Paylaşım Sahiplerine Aittir.
Soru Ve Sorunlarınız İçin Lütfen İletişim Bölümünü Kullanınız
Tema Tasarımı ForumZero.Net - Foxin


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736